November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: lekker fris hoor zn korte kapsel! Wat heeft Yorben daar in zn mond? Is dat een ijsje? Veel plezier bij je vriendin.

Vannacht was Kyllian weer een paar keer wakker en steeds maar weer om melk vragen. Vanmorgen ff gewandeld en vanmiddag komen Djurres broer en vriendin alvast voor zn verjaardag op bezoek.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Vervelend toch dat Kyllian steeds wakker word.
    En ja dat is een ijsje wat Yorben in zn mond heeft,die hebben ze bij AH.
    Zijn wel lekker voor die kleintjes.
    Veel plezier met je broer en vriendin.

Wij gaan ook zo weg,tis hier echt weer zo benauwd.
    Vanmorgenwas het heel zonnig,nu word het donker,denk dat het gaat regenen/onweren.

Doeg XXX

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het is hier ook broeierig. Wel een flinke wind en zal hier ook wel eens een flinke bui kunnen gaan vallen denk ik. Laat het alleen nog maar ff wachten tot vanavond, zitten nu nog lekker in de tuin.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ha meiden,

WAt een heerlijk weertje vandaag heh.

Am nog geen regen heh. Ben je nog opgeroepen voor je werk?
    En mooi huis hebben jullie trouwens. Prachtig met die glazen voorkant. Echt mooi. vervelend dat Kyl zo wakker was vannacht. Misschien door de warmte ofzo?

Fajah bij jou wel regen? En lekker kort koppie heeft yorben. Lief dat je man en Jelte naar de bakker gaan. EN op zondag...ook heeerlijk. Was het nog gezellig vanmiddag?

Charissa je vriend heeft niks gemist heh wat een rotwedstrijd zeg niet normaal. En wat lijken jullie op elkaar zeg niet normaal. Flinke buik heb je ook al. Voel je je nog ok? Met bloeddruk wat beter?

LIS dinsdag de scan donderdag de uitslag pas. Belachelijk heh dat het zo lang duurt.

Hier weer uitgeslapen vanochtend wordt zowat saai heh.Nee maar ik ben dan natuurlijk een zeur en denk dan jezus de dag is zo snel voorbij..haha :( . Ik ging er om kwart voor tien uit chiel rond 10 uur en Jaime bijna half elf. Absurd toch.
    We vonden het weer zo goed en wilden eerst naar het strand gaan, maar toch wat wolkjes dus dachten we gaan varen. Nieuwkoopse plassen zijn we geweest. Een fluisterbootje gehuurd. Erg leuk. Alleen terug moesten we de plas oversteken (daarvoor meer in natuurgebied met wat smallere watertjes tussen riet enzo) Maar goed die plas oversteken was geen succes met een fluisterboot zeg. Dat ding ging me tekeer. Jaime huilen. Chiel zei we keren om en gaan via die andere route terug, maar het was echt flink gaan waaien dus ook daar last. Dat ding lag gewoon soms stil. Naja we hebben ons vermaakt, zijn nog een keer gesleept door motorbootje etc..haha. Uiteindelijk bijna 3 uur gevaren en flinke kleur gekregen hoor. Ik zal ff wat spammen.

Morgen weer werken helemaal geen zin. Wij willen binnenkort even kijken voor een weekendje ameland ofzo. Lekker fietsen daar en naar het strand. Laatste week aug. willen we op vakantie gaan naar spanje en dan kijken we of we drie weken kunnen ipv 2.

lfs

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Deze is van twee weken terug...wat een haar heh..haha

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Fajah, leuk kapsel van Yorben, lekker kort!
    Ja Dennis was tegen 03.00 pas thuis, had ook nog bijna een ongeluk gemaakt doordat hij even wegviel van de moeheid :oops:
    Schrok me dood....

Am, nog gebeld? Hoop het niet voor je...
    Hier heeft het vanmiddag gestormt..wij lagen lekker ff allemaal plat, daarna was het weer broeierig en warm.

Vandaag helemaal kapot, heb het echt ff gehad.
    Zo moe, rommelende buik, rugpijn en druk op mijn re-bil en Jayden vraagt zo ontzettend veel aandacht en uitproberen.
    Telkens boos worden als iets niet mag of gaan schreeuwen...
    Ach soms kun je er wel beter tegen dan de andere keer.....

Dinsdag weer naar de VK, ben zo ontzettend benieuwd of ons hummeltje als is gedraaid.
    Heb ook gevoel dat de VK het verkeerd heeft gevoeld :rolleyes:
    Maar 2 juli extra echo en dan weten we meer..

Nou ga nog ff surfen.
    Tot later

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met haar nieuwe BBQ (ze is zo weg van dat ding, en dat vlees maar sissen als ze het erop legt)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog wat zout en peper erop

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met papa op de boot (bij de bootverhuur hadden ze gelukkig babyreddingsvesten)

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hahaha Sens, gelijk gepost.
    Wat een heerlijke foto van Jaime, mooi koppie zo en dan haar..geweldig!
    Oh lekker aan het strand zeg, wou dat wij dat hier ook konden, heerlijk met dit weer...zou elke dag gaan :oops:
    Ik moet dinsdag weer dus ff kijken of alles goed is met bloed, urine en bloeddruk en natuurlijk de Beeb :D

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik zal wel even sturen paps.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: hihi geinige foto :D Het uitslapen wordt saai? Nou ik wil echt heel graag ruilen hoor :D
    Ben net gebeld voor mn werk. Er is een client van de ons van de gesloten afdeling ontsnapt. Of ik eruit moet hangt nog van der verdere situatie af. Denk voornamelijk wat heen en weer gebel.
    Wat leuk zeg op een bootje varen!

Charissa: kan me goed voorstellen dat het allemaal zwaar voor je wordt nu. Last van de zwangerschap en ook nog een dreumes erbij die veel aandacht vraagt. Nog ff en dan ben je iig van je buik verlost. En kan Jayden zn broertje vermaken ipv mama bezig te houden ;)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En toen kwamen er nog meer foto's :D Echt superleuk zo in het bootje! :) Dr bbq is zo te zien idd geliefd :D

17. Joehoeeee ben er ook nog! Druk weekendje achter de rug, maar wel gezellig, zo nog gezelliger zijn geweest als Nederland had gewonnen, maar helaas......................

Hier was het ontzettend warm en bijna heel de dag de zon. Morgen gelijk weer 10 graden kouder. Leuk hoor Nederland. Nog 6 dagen werken en dan 2 weken vakantie en dan lekker de warme zon opzoeken. Heb er zin in.

Even kijken of ik het allemaal nog weet wie wat heeft gezegd.

Sensee: Wat verschrikkelijk voor je schoonvader. Ik ga zeker duimen voor jullie van de week. Leuke spam van Jaime. Ik had die BBQ ook zien staan, maar ik koop voorlopig even niks meer. Moet dadelijk ook weer allemaal mee als we gaan verhuizen.
    Jij heb ook een aardig kleurtje gekregen.
    Ben jaloers hoor dat Jaime zo lekker uistslaapt.

AM: Jullie voortuin ziet er keurig uit hoor. Mooi gedaan. Wanneer willen jullie het nou precies te koop zetten. Aug toch? Leuke foto's van Kyllian ook. Fijn dat het met Katja ook weer beter gaat.

Fajah: Wow wat heeft Yorben een kort koppie. Staat hem goed hoor. Bij jullie ook dus zo warm geweest.

Charissa: Nou Dennis heeft niks gemist gisteren met de uitschakeling van Nederland. Spannend hoor allemaal weer bij de vk. Ben benieuwd of dat de beeb gedraaid is.

Robine: Goed zeg dat je door bent naar de 2de ronde. Ga weer hard voor je duimen. Gaat het eten ook nog goed van Jill?

Verder weet ik het even niet meer :oops:

Gisteren is Daynah bij mijn moeder wezen slapen, zodat papa en mama gezellig weg konden gaan zonder dat we Daynah weer wakker moesten maken om mee te nemen. Heerlijk uitgeslapen tot 10.00 uur. Sabino tot 11.00 uur. Daarna Daynah opgehaald en nog even naar de kinderboerderij geweest.
    Het lijkt er wel op als Daynah ergens anders slaapt dat ze dan wel uit kan slapen. Vanmorgen tot 9.00 uur, waarom doet ze dat zo weinig bij ons?

Ik ga film kijken en daarna lekker op tijd naar mijn bedje. Fijne avond allemaal en werkse morgen voor diegene die moeten werken.

Lfs Kelly

18. Ziet er heerlijk uit Sensee op dat bootje. Was ideaal weer.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel wat raar joh dat ze dan wel uitslaapt. Ligt het misschien aan donkere gordijnen ofzo? Wij hebben nu een extra ding op Jaime dr kamer gehangen (niet dat ze ooit vroeg wakker wordt maar ja) daardoor slaapt ze langer. Merk het met de luiken ook in Spanje en bijmn schoonouders.

Heb je de waterslippers al binnen? Ik had ze wel later gestuurd, was weer zo druk en toen ik ze ging pakken merkte ik dat er nog maar 1 lag...Heb me wezenloos gezocht naar de 2e maarrrr gevonden :D . Jaime was ermee aan de haal gegaan en Chiel had m toen in een tas met oude schoenen van haar gestopt en die lag op de 2e verdieping..

AM vervelend zeg van je dienst. GEbeurt dat vaak dat zo iemand ontsnapt?

nou ik ga nog ff surfen!

20. Wij hebben een verduisterend rolgordijn en mijn moeder juist niet. Ga er maar van uit dat ze erg moe was.

Heb de waterschoentjes nog niet binnen gekregen. Zullen morgen of dinsdag dan wel komen. Ik zal het wel even zeggen als ik ze binnen heb.

lfs Kelly

Deel Deze Pagina