November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Krijg net een mms bericht met een foto erbij....een vriendin is zwanger van de 2e :D Kyllian's vriendje Stan krijgt een broertje of zusje erbij!

Kelly: vreemd dat ze bij anderen wel langer slaapt. Wel ff lekker voor jullie dat ze uit logeren is geweest.

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly, heerlijk weekendje met jullie beiden gehad.
    Denk als die kleine hier er is wij dat ook maar eens een keer doen heerlijk lijkt me dan..uitslapen :p
    Je hoort wel vaker dat ze bij anderen dan langer slapen...waarom...weet het ook niet.

Am, gefeliciteerd met je vriendin. Erg leuk hoor.
    Ach nog ff doorzetten en ben zo verlost van mijn buik...het is gewoon wel pittiger vind ik met zo kleintje erbij.
    Bij Jayden kan ik me niet voorstellen dat ik er op het laatst zoveel moeite mee had... had totaal geen kwaaltjes :rolleyes:
    Maar ach iedere zwangerschap is anders..zegt mijn vriend dan hihihi.

Sens, leuke foto's
    En trouwens wat erg nog van je schoonvader, wel lekker dat hij weekend wat afleiding heeft gehad he van Jaime vooral ;)

Zo ga zo slapen....

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Leuke fotos van jullie en in het bootje,hebben wij vorig jaar ook gedaan en zaten toen vast in het riet.
    Jaime slaapt lekker lang.Yorben ook gelukkig,vanmorgen werd hij om half 10 wakker.

Am:En is het nog opgelost met die client die ontsnapt is?

Charis:Nog even volhouden he?Heb je niks gevoeld in je buik dat de beeb is gedraaid?
    Toen Yorben is gedraaid heb ik dat wel gevoeld,mn buik kreeg een hele rare vorm hahahaha en toen lag hij opeens wel goed.

Twas erg gezellig vanmiddag.
    De kinderen hebben de hele dag buiten gespeeld,er zat wel veel wind,maar gelukkig geen regen.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Leuk Am weer een vriendje of vriendinnetje voor Kyllian erbij .

Kel:Gek dat Daynah ergens anders wel uitslaapt :rolleyes:
    Ja jammer he van Nederland :(

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

De 4 jongetjes op de trampoline (Yorben vond er niks aan )

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat leuk zeg een trampoline! Kyllian vindt het helemaal geweldig op de trampoline, springen is sinds hij daarop geweest is helemaal in! Jammer dat yorben het niets vond, misschien wel als hij er alleen op gaat zonder de grote jongens?

Het is nog niet opgelost hoor met die cliënt, kan er hier alleen weinig over zeggen....
    Hoop iig dat ik er vannacht niet uit hoef. Blijft ff afwqachten nu.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Snap het wel Am dat je er niks over kunt zeggen,is ook beroepsgeheim natuurlijk.
    Dat kleinste jongetje is van September 2006 ,maar hij kan al zoveel meer dan Yorben.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hij lijkt al ouder! Maar komt misschien ook doordat hij staat. Is die trampoline van jullie of van je vriendin?

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Die trampoline is van mn vriendin,we waren daar op visite he.
    Hij lijkt idd ouder en springt gewoon van die hoge trampoline af en er weer op,Yorben zat te huilen omdat hij het eng vond hahaha wat een zielepoot he?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja sorry was ff kwijt of je nou naar je vriendin zou gaan of zij naar jullie :D
    Yorben is geen zielepoot hoor, kan best eng zijn ;) Kyllian zou er ook niet zo zoals het andere jongetjes afspringen. Die gaat echt netjes op zn buik met eerst de voetjes eraf en dan eraf.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik ga mn bedje in,morgen weer vroeg dag.
    :(

XXX

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Truste Fajah! Werkse morgen.

Ik ga er ook in, kan wel gaan zitten wachten hier maar wie weet word ik pas vannacht of helemaal niet meer gebeld.

14. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Sens; wat heftig zeg van je schoonvader. Kan me voorstellen dat je schoonmoeder erg verdrietig is, knuffels kunnen ze dan goed gebruiken en idd de humor van Jaime is goed voor ze. Even wat anders om aan te denken. Ik duim ook mee voor een goede scan dinsdag. Wachten tot donderdag duurt dan inderdaad lang. Ik hoop het beste.
    Leueke foto's van jullie bootvaart. Die foto van jou en Jaime is ook erg leuk, inderdaad lekker bijgekleurd. Hihihihi, die hanekam foto van Jaime is cool 8) .

Kelly; lekker dat jullie een avond voor jullie zelf hadden en Daynah uit logeren is geweest. Hebben jullie toch een keer lekker uit kunnen slapen.

AM; is het goedgekomen met je cliënt? Geen oproep gehad?
    Leuk een broertje of zusje voor Stan. Jullie dan ook maar voor Kyllian? :) .

Fajah; leuke foto's van de kids op de trampoline. Knap hoor dat dat kleine jongetje er al zo op en af springt. Lieke zou het denk ik ook wel wat eng vinden.

Verder kan ik niet lezen.

Vanochtend de auto weggebracht voor APK, ze belde net dat alles oke is, alleen onze airco werkt niet meer helemaal goed. Wordt gelijk gemaakt maar kost toch weer €120,-. Maar goed, wil toch ook geen auto zonder airco.

Nog 3 weekjes en dan heerlijk vakantie, om precies te zijn nog 8 dagen werken! Joehoe, ik heb er zo'n zin in, joehoe!

Lieke ligt nog lekker te slapen en ik heb alles klaar in huis, nu bijhouden tot aan de vakantie (met name dan de was, heb regelmatig 3 wasmanden strijkgoed staan :confused: , bleghhh haat strijken).

Ik kom later nog ff kijken,

Liefs Sap

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Heb je echt zo´n hekel aan strijken?Ik vind dat eigenlijk best leuk :oops:
    Lekker voor jullie ook niet lang meer tot het vakantie is.
    Wanneer ging je ook alweer en naar waar?

16. Wat een rust hier vandaag!

Wij hebben hier akelig nieuws te horen gekregen vanmorgen. Een college van mij heeft een vrijdag een ongeluk gehad en heeft 2 nekwervels gebroken. Gelukkig zijn het "mooie" breuken en is hij niet verlamd, maar de komende 8 weken moet hij met een stallage om zijn hoofd lopen, zodat hij alleen nog maar recht vooruit kan kijken. Pffffff moet je toch niet aandenken heh.

Ik was toch wel even geschokt hoor vanmorgen van het nieuws.

Sap: Jij ook lekker bijna vakantie. Ik nog 5 dagen werken nu, na deze dag. Hier ook nu 2 wasmanden vol met strijkgoed. Gatver heb er ook een hekel aan. Zonde van je tijd.

Ik ga afsluiten en Daynah ophalen en dan lekker naar huisje.

Tot laterrrrrrr.

Lfs Kelly

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje Kel das schrikken van die collega,maar gelukkig is hij niet verlamd dat zou echt erg zijn.(Dit is ook al erg natuurlijk)

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Goed idee van t bootje huren! Ga t ook in gedachten houden, altijd leuk op een zonnige en mooie dag! Leuke foto's van Jaime in de boot! En dr bbq is een groot succes zo te zien!

Sap: Heerlijk hoor over 3 weken op vakantie! Ben best wel jaloers, was echt leuk geweest als we samen waren gegaan he. Nou ja, mss volgend jaar! Met allebei 2 kids ;) Hahaha. Hoe is t nu met Lola? En Lieke?
    Fijn dat de APK meeviel en je aircootje t weer doet!

AM: Leuk voor Stan dat ie weer een broertje of zusje krijgt. Ik vond je tuintje keurig geworden met die plantenbakken. Wel meenemen naar t nieuwe huis he?!?! En gisteren nog opgeroepen?

Fajah: Leuk zo die 4 jongens op de trampoline! En dat ijsje dat Yorben aan t smikkelen was...........ik kreeg er zelf meteen trek in ;) Ga ze ook eens scoren voor Jill. Jullie ook bijna naar Torremolinos he!? Leuk hoor! Jullie gaan je dr vast vermaken!

Charissa: Hoop dat de vk t de laatste keer fout had en dat de beeb gewoon goed ligt hoor! GA duimen voor je! Wil je anders als ie wel verkeerd ligt een draaipoging ondergaan? Hopelijk is t niet aan de orde en is alles goed bij de VK de volgende keer.

LIS: Hoe gaat t met jou en je mannen? Hou je t allemaal lekker vol? Wanneer moet je weer aan de slag en hoe regel je t dan met oppassen? Allebei naar KDV?

Kel: Wat een vreselijk nieuws zeg voor je collega.Hoe heeft hij dat ongeluk opgelopen? Gevallen? Of auto? Ken zo een harnas wel, lijkt me erg naar voor hem. Jullie ook bijna op vakantie, heerlijk hoor! Vast al veel zin in he?!

Sem: Waar ben je?
    Brennied: Waar ben je?

Hier alles zn gangetje. Lijn al een week, en loop om de dag hard. Ga nu de komende maanden dus echt niet wegen, merk t wel aan mn broeken die losser gaan zitten. Ben van plan nu echt een keer mn best ervoor te gaan doen. Elke ochtend om 7 uur dus rennen, heerlijk!

Gisterenavond Jill weggebracht en lekker met John uiteten gegaan. Eindelijk weer eens een avondje voor ons samen en we hebben genoten. Lekker gegeten en daarna nog een gezellig, kindloos nachtje gehad......af en toe moet je echt tijd maken voor elkaar, want t schiet er zo bij in.. Vanmorgen Jill weer opgehaald en die had ook heerlijk geslapen bij oma en opa.

Ga ff koffie zetten en foto's inplakken. Heb dr weer een stuk of 80 te gaan.........dan lopen we weer op schema ;)

Tot morgen

Liefs

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: valt mee toch 120,- voor een apk! Ik zou ook niet meer zonder airco kunnen.
    Ik heb ook een vreselijke hekel aan strijken, ligt hier ook nog een berg.

Kelly: wat een schrik zeg het nieuws over je collega. Was het een auto-ongeluk? Gebroken nekwervels lijkt me geen pretje.
    Ik heb op de dwarslaesie afdeling in een revalidatiecentrum gewerkt. Zou sommige cliënten daar echt nooit meer vergeten. Een jongen van mijn leeftijd die een motorongeluk gehad had en totaal verlamd was. Hij kon alleen op zn rug liggen. We moesten hm eten 'voeren', want ook zn armen waren verlamd. Vooral veel jonge mannen die een motor-ongeluk gehad hadden, heel triest hoe je wereld dan in een seconde veranderd is :(

Robine: gezellig avondje en nacht gehad lekker hoor hihi. Jill nog steeds goed aan het eten?

Ben vannacht niet meer opgeroepen. Cliënt is nu weer terug. Wel weer een rotnacht gehad vanwege Kyllian...en ben dus erg moe. Ga zo naar mn bed.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: volgend jaar zomer 2 kids jij en Sap? Hebben jullie echt niet iets te vertellen dan? :D

Deel Deze Pagina