November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hier een die helemaal van rabat is... :rolleyes:
    Hij is zo ontzettend wild, niet luisteren, niet willen slapen....ben gewoon ff helemaal gesloopt erdoor.
    Er komt ook van alles door, kiezen, hoektanden enz... zou het daar van kunnen komen?
    Nu ligt hij ook te gillen in bed... :oops:
    En die kleine in mijn buik is ook zo druk, mijn hele buik gaat tekeer.

Ik heb vandaag nog 2 Quilt voor bij Jayden op zijn 1 persoonsbed besteld en voor onze kleine ongeboren man :D voor ledikantje...
    Ben echt benieuwd...was wel een rib uit mijn lijf 120euro en 45 euro maar ach anders geef je het ook zo snel uit aan boodschappen of kleding toch :(
    http://www.misslittle.nl/main.php?cat=Q ... 0patchwork de babyquilt en 1 persoons.

Dennis is weer weg...dus zit weer alleen, weer 2 storingen in deventer en zwolle :cry:

Robine, heerlijk zo'n avondje zeg, dat moet je echt gewoon keer plannen anders komt er altijd wel wat tussen.
    Knap van je hoor dat je zo op dreef bent vooral dat hardlopen.

Fajah, ah Yorben bang voor de trampoline, als er meer op zitten gaat het toch wilder...

Kelly, wat verschrikkelijk van je collega, wat een herstel zeg en dat je ineens niets meer kunt.

Sap, hier ook ontzettend hekel aan strijken, heb het ook boven op zolder staat en vind dat zowieso ongezellig om alleen te staan.
    Lekker bijna vakantie, waar gingen jullie ook alweer heen (weet niet of je al gezegd had... :oops: )

Nou is er een keihard aan het schreeuwen, kom zo wel ff weer....

2. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kom ik boven slaap die gewoon :confused: denk in zijn slaap...
    Vind het ook nog wel sneu..hij zit gewoon niet lekker in zijn velletje en dan kan je gewoon niet achterhalen waarom he.

Am, gelukkig dat je niet bent opgeroepen.
    Slaap lekker alvast ;) ik ga ook lekker op tijd mijn bedje opzoeken.

Morgen naar de VK, ben zo ontzettend benieuwd!

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hola!

Pfff Charissa als ik naar je banner kijk zeg...dat gaat echt snel heh! Laat je morgen wel een post achter na de vk? Hoop voor je dat hij gedraaid is (al is een ks ook prima te doen hoor als ie gepland is, zou het zo nog een keer doen en litteken is verwaarloosbaar). En ken die uitdrukking niet van rabat is..hihi. Heeft Jayden zn hoektanden nog niet allemaal?

AM wanneer gaan jullie voor een tweede? Gister met Chiel gesproken en hij wil er nog wel een :confused: had ik echt niet verwacht. Maar dan wel als jaime iets ouder is. En eigenlijk ben ik daar ook helemaal voor. Kan ze zelf wat meer heb je meer tijd voor een beeb en wordt het niet nog meer gekkenhuis (lees haasthuis) dan nu. Dus als Jaime jaartje of 3 is misschien.....Heb je nog bij je plantjes gekeken? Slaan ze aan of niet? En motorongelukken...ze rijden ook veel te hard op die race monsters. Chiel neemt alleen al daarom niet zo'n ding..
    Vriend van mij is destijds overleden door motor erg naar.

Robine als je bootje wil huren volgens mij goed om dan tevoren te reserveren. Wij hadden mazzel..alle boten waren al verhuurd maar 1 gezin was niet komen opdagen.Het is wel echt leuk hoor ook voor zo'n kleine. Wel zwemvest doen hoor want als ze in het water vallen vindt je ze niet meer terug.
    Jij ook weer met dieet. Voel je al wat aan je broeken? En hebben jullie nog wat vakantieplannen? Jij bent zo goed met die foto's zeg...Hier nog wel 200 af te drukken :oops: .
    LEkker heh af en toe avondje voor jezelf hoort erbij hoor want aandacht voor elkaar is wel de basis heh.

Kel wat vreselijk van je collega. en dan zo'n ding op je hoofd ook erg en eng want ben je er de hele dag mee bezig. Fijn dat de waterschoenen goed zitten bij Dayna.

Sap apk valt wel mee toch? En ik ben jaloers dat je airco in de auto hebt ! Is het gelukt nog met je strijk? Ik zet Michiel altijd aan de strijk...erg prettig.

Net hebben we nog gebeld met ouders Chiel. Zijn erg nerveus voor morgen. Maar het beste hopen heh.
    Ik zei nog tegen chiel misschien moet jij kijken of je in worst case scenario een nier afstaat maar daar is hij nog niet over uit. Snap ik ook wel hoor.
    Jaime is prima. Heeft vanochtend bij mn ouders weer uitgeslapen. Mn moeder was er om 7 uur uit en Jaime werd om 10 uur pas wakker.
    Ze is altijd zo leuk bezig bij mn ouders. Ze hebben een framboos in de tuin. Mn vader heeft haar laten zien hoe ze moet plukken en welke ze dan moet plukken. Heel grappig want zodra ze een rijpe framboos ziet plukt ze die en geeft ze die aan mn vader. En dan maar roepen heh als ze bij die struik staat...OPAAAAA, OPAAAAA KOO (=volgens mij kom) hahahahaha.

Lfs Lin

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa mooi hoor zo'n Quilt! Maar wel prijzig idd. Heeft Jayden nog rustig verder geslapen?

Sens: heel veel sterkte vandaag. Nier afstaan lijkt me ook best een moeilijke keus....maar als je daar een leven mee zou kunnen redden....
    Jaime vermaakt zich dus goed bij opa en oma. Logisch ook ze worden daar vast verwend hihi. Joepie jullie toch ook voor een 2e! Ik weet nog niet of wij er voor gaan en wanneer. Na die onrustige nachten denk ik weer...kunnen we een 2e erbij wel aan? Ga dan weer twijfelen.... Je krijgt er natuurlijk ook veel leuke dingen voor terug, maar zit vooral een beetje tegen de babyperiode op. Het heeft best wel wat met de relatie van D en mij gedaan.

Kyllian heeft gisteravond en vannacht weer rustig doorgeslapen, joepie. Nu alleen nog iets langer uitslapen, want na 6 uur wilde hij niet meer slapen.
    Ik begin vandaag iets later met werken, ga over een uurtje Kyl weg brengen naar oma. Werk vandaag tot een uurtje of half 8. Dan deze week alleen nog maar donderdag werken, moet echt ff bijkomen van de afgelopen week.

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goedemorgen!

Zo, was ik ook weer!

Charissa: nog effies proberen van je buik te genieten hoor! Ik was het op het laatst ook erg beu, en het was zwaar. Ik vond dat ik Jesse meer aandacht moest geven en ik kon niet met hem spelen zoals ik wilde... Maar dat wonder in je buik... De natuur zit zo mooi in elkaar. Probeer er maar van te genieten, dat maakt het veel mooier! Mijn buik ging op het laatst ook onwijs heen en weer. Terwijl Marijn een rustig kindje is. Omdat ie zo groot is, had ie misschien wat weinig ruimte.
    Maar kan me wel voorstellen dat je het beu begint te raken hoor! Nog effies. Ik hoop voor je dat de beeb gedraaid is (of dat de VK het verkeerd had). Succes met Jayden. Vervelend dat hij dan ook nog es niet zo lekker in zijn velletje zit.

AM: gelukkig niet meer gebeld dus. En ja... zo'n babyperiode is wel weer wennen, maar het went ook weer snel hoor! Bij Kyllian is het toch ook gelukt, dan gaat dat bij een 2e ook echt wel hoor. Daar moet je niet aan twijfelen. Bij Jesse vond ik de babyperiode geweldig! Nu vind ik dat het erbij hoort, maar het wordt alleen maar leuker naarmate ze ouder worden. Je kunt je meer communiceren met je kind he. Hoewel wij nog steeds niets verstaan van zijn verhalen hoor ;)

Sens: nog iets van je schoonvader gehoord? Ik duim voor jullie vandaag! En donderdag bij de uitslag natuurlijk. Zal best een rotdag zijn voor jullie vandaag.
    Jaime zo genoten bij je ouders. Pfff... zij moet Jesse eens leren wat uitslapen is hoor. Zo'n ideaal kind!

Robine: wat fijn dat Jill weer zo goed eet. Is ze nog steeds zo lief een aanhankelijk of gaat ze nu ook weer op onderzoek uit?
    Morgen je 2e gesprek toch? Spannend. Succes alvast hoor!
    En een lekker avondje en nachtje gehad met John. Ik merk ook dat aandacht voor Wes er echt heel erg bij inschiet. Vindt hij best wel moeilijk. Ik heb er vaak niet eens erg in. Jesse was al een jaar toen hij voor het eerst ging logeren, ik denk dat het nu niet zolang gaat duren voordat ze een keer een nachtje uit logeren gaan. Als Marijn dan maar eens die kv wil drinken!

Kel: wat erg van je collega zeg! 8 weken is niet niks. Weten ze al wel dat alles wel weer helemaal goed gaat komen? En was het een eenzijdig ongeluk of nog meer gewonden?
    En Daynah slaapt bij anderen wel uit? Haha, zie je wel. Nog zo'n modelkindje bij anderen. Daar slaapt ze wel uit!

Fajah: haha, jij vindt strijken niet erg he? Ik zie er altijd als een berg (een berg strijkgoed, haha) tegenop, maar als ik eenmaal bezig ben... iPodje erbij, vind ik het ook niet eens heel erg hoor. Maar een hobby is het niet. Nog effies en dan vakantie!

Sappie: APK ook weer gehad dus. Wel zonde van de € 120 maar idd... zonder airco zou ik ook niet willen hoor. Hoewel we die nu niet zoveel gebruiken, zeker niet met Marijn.
    En ook bijna vakantie. Heerlijk! Ach, ik zit nog 8 weken thuis, maar ik zie het dan weer niet als vakantie. Gek eigenlijk.

En waar is Panda gebleven?

Wes heeft gisteravond de HAP maar weer eens gebeld. Jesse heeft van zondag op maandag bijna niet geslapen. Lag maar te huilen in bed. Uiteindelijk heeft hij bij ons in bed gelegen, maar echt erg weinig geslapen. Of hij lag te huilen in zijn slaap. Echt zo zielig. Gister overdag ging het wel goed, behalve het slapen. Om 10.30 uur lag hij erin (omdat hij zo moe was van de nacht) en om 11 uur weer aan het huilen. 's Middags even de stad in geweest (ik wil zooooo graag een Wii Fit, maar ja... overal uitverkocht natuurlijk) en daarna Jesse weer in bed gedaan. Weer huilen... Ben ik met hem bij ons op bed gaan liggen, maar toen begon Marijn weer te huilen omdat hij honger had. Wes is bij Jesse gaan liggen en toen heeft ie wel even geslapen. Maar toen hij wakker werd om 18 uur, kwamen we erachter dat hij witte puntjes op zijn tong heeft en een grote aft. En dat doet gigantisch pijn natuurlijk! Hij wil ook eigenlijk niet eten, niet drinken (en normaal drinkt hij heel veel) en hij wil zelfs zijn speen niet.
    Bij de HAP krijg je natuurlijk te horen dat dit eigenlijk iets is voor de huisarts en dat je de HAP alleen mag bellen voor levensbedreigende situaties. Maar Jesse was echt zo aan het huilen en niet te troosten.
    Gelukkig hebben ze een receptje klaargelegd. Dat verdooft wat. Nog een heel gedoe om dat op zijn tong te krijgen, want die stak hij natuurlijk niet zomaar uit! De 2e keer gelukkig wel. Het lijkt wel of hij doorheeft dat het helpt. Gisteravond is hij weer pas om 22.30 uur gaan slapen. Hij was stil en ik dacht even te kijken... Lag hij met zijn ogen open, omdat ie nog wakker was en toen was het alleen maar huilen natuurlijk. Dom van me.
    Hij is nu wel naar het kdv, maar ik ga zo bellen of het goed gaat.

Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest. Marijn was netjes in slaap gevallen in de auto, maar ja... ik ben aan de beurt en hij is wakker. Krijsen joh. Nou ja, jammer dan.
    Vorige week had ik opeens een stukje van mijn melkkies in mijn hand en aangezien ik toch nog op controle moest, heb ik gister gelijk maar gebeld.
    Nu moet ik natuurlijk weer 2 keer terugkomen: 1 keer voor die kies en een keer naar de mondhygieniste, omdat mijn tandvlees ontstoken is.
    Pfff... moet je weer dingen regelen voor de kinderen.
    Ik Wes al gebeld of hij dan 11 juli om 17 uur thuis kan zijn... Heeft ie vrijgenomen, omdat de iPhone dan uitkomt...

Zo, heel verhaal geworden.
    Ik ga nog ff surfen en dan maar eens kijken of Marijn slaapt. Hij is nu in ieder geval stil, dus ik ga maar niet weer dezelfde fout als gister maken ;)

Tot later!

O ja, er staat een filmpje van Jesse op de Wii op zijn website... Erg grappig.

6. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: mooie quilts. Welke heb je besteld?

7. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo ben terug van de VK, alles weer oke! ze voelde en dacht de beeb wel gedraaid was.
    Geloof dat hij nooit in de stuit heeft gelegen maar ja wie ben ik.... krijg in elk geval nog wel extra echo :)
    Dus denk bij mezelf dat hij ook al aan het indalen is... heb zulke steken soms en druk onderop...ja weet niet hoe het voelt omdat Jayden niet ingedaald was.
    Nou ben benieuwd de echo volgende week!

Lis, ja probeer wel te genieten maar heb ook zo gevoel dat ik Jayden soms tekort doe omdat ik zelf niet meer kan...
    Maar weet gewoon niet wat hem mankeert en hoe ik ermee om moet gaan :(
    Het is heerlijk zo'n wondertje in je buik en soms denk ik mag ook nog wel langer duren maar anderdaags ben ik het zo beu.
    Maar lijkt me straks geweldig met 2 knulletjes :D
    Arme Jesse, heb je al gebeld hoe het met hem ging?
    Ik heb de Quilts Floris besteld.... ben zo benieuwd.

Sens, van rabat = erg van slag.
    Grappig dat je er nog nooit van gehoord hebt...weet ook niet waar het vandaan komt of dat ik het alleen gebruik hahaha :oops:

We hebben de hond van dennis zijn ouders hier....merk dat Jayden daar zo druk van word, mss dat hij daarom zo van slag is...
    Heb al gezegd tegen Dennis, die hond moet maar gewoon weer terug, het gaat gewoon ten koste van Jayden.

Zo wou vanmiddag nog ff naar prenetal en ikea, hopen dat Jayden op tijd wakker is :rolleyes:
    Oh het is zo spannend nu allemaal, heb de telefoon hele dag in het oog.
    Denk wel dat mijn zusje bevalt deze week..woensdag op donderdagnacht zegt mijn gevoel....ben zo ontzettend benieuwd en zenuwachtig...erg he.

Nou ga ook even uurtje liggen, beetje menstruatiekrampjes.

Fijne zonnige dag

Het is hier trouwens erg rustig.

8. Goedemiddag allemaal,

Wat een heerlijk weertje is het zeg. Balen dat ik moet werken, maar goed ben de dagen aan het aftellen voor de vakantie.

Charissa: Hebben ze geen echo gedaan dan bij je om te kijken of dat de beeb gedraaid is?
    Veel plz vanmiddag met shoppen.
    Echt spannend voor je zus zeg.

LIS: Jeetje zeg wat een verhaal met Jesse. Echt sneu voor hem. Hoe kwam ie dan aan die witte puntjes?
    Gaat het nu weer beter met hem?

AM: Gelukkig heeft Kyllian weer geslapen vannacht. Is voor jou ook beter natuurlijk. Hier was Daynah ook vroeg wakker ook om 6.00 uur. Ik moet er toch op dinsdag vroeg uit dus dan is het niet zo heel erg. Hoop dat ze morgen wel wat langer gaat slapen.
    En wat erg van die jongen met dat motorongeluk. Moet je echt niet aan denken. Wat heeft het dan nog voor zin om zo door te leven toch.

Sensee: Wow toch nog een 2de bij jullie. Hier wachten we ook nog even hoor. Zodra we een ander huisje hebben gaan we er wel voor. Al zou Sabino nu al willen.
    Weet je al meer over je schoonvader? Kan me best voorstellen dat Chiel er nog over wil nadenken voor het afstaan van een nier. Het is niet niks zeg.

Robine: Je bent goed bezig zeg met hardlopen en lijnen. Komt vast wel goed dit keer. Jullie ook een heerlijk weekendje gehad. Af en toe is het wel lekker heh om Jill weg te brengen en lekker samen dingen te doen.
    Hebben jullie nog offertes opgevraagd voor de uitbouw?

Het ongeluk van mijn collega was eenzijdig. Hij was vrijdag gaan fietsen en is toen over de kop geslagen en heeft toen 2 nekwervels gebroken. Hoe het is gebeurd dat weet ik nog niet. Ik vind het echt heel sneu voor hem. Hij zou met zijn gezin over een paar weken op vakantie gaan, maar dat gaat nu niet door.

Ik ga nog even surfen en dan weer verder aan de slag.

BTW waar zijn Sem en Brennied? Alles goed met jullie?

Lfs Kelly

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Charissa:Goed dat de beeb wss nu goed ligt,en heb je niet gevoeld dat hij is gedraaid,denk dat hij dan niet in stuit lag zoals je zelf zegt,want dan had je dat echt wel gevoeld ,ik voelde het nml erg duidelijk.
    En is Jayden weer een beetje rustiger nu?
    Een tweede zwangerschap is echt zwaarder,vond ik ook,daarom hier ook de twijfels voor een derde,want tja dan heb je er 2 rondlopen he,en kun je helemaal niet meer even je bedje in smiddags. ;)

Brennie:Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag.Alles goed met jullie en de beeb?

Sens:Zie je nu wel dat jullie toch nog voor een 2de gaan hihiihih.
    Hoe is het afgelopen met je schoonvader,hopelijk niet heel erg nieuws.
    Ik zou denk ik wel een nier afstaan hoor voor mn ouders of broer/zus.
    Een man hier uit de straat heeft zn nier afgestaan aan zn zoontje van 9 en die jongen is ermee gered,anders had hij het niet gered,is toch een mooi gebaar vind ik.
    Alleen als je dan zelf ooit iets aan je nieren krijgt heb je wel een probleem natuurlijk :rolleyes:

Robine:Jammer dat je niet samen met Sap op vakantie kon zeg.
    Zijn jullie er al uit waar jullie heen gaan en wanneer?
    Hoeist met Jill,eet ze nog steeds de oren van jullie kop ;)

Lis:Ach wat zielig voor Jesse zn tong/mondje,dat kan erg pijn doen zoiets.

Sap:Zo lekker de auto weer gekeurd,kan je er weer tegen en airco is wel lekker ja,ik kan ook niet meer zonder hoor.

Weet niet wie het vroeg over Panda,maar ze is nu toch naar Nieuw Zeeland toe?Ik dacht dat ze eind Juni wegging,kan ook pas volgende week zijn hoor.

Vanavond komt mn schoonvader onze auto ophalen om nog eens een volledig check te doen voor we aan de lange reis naar Zuid-Spanje beginnen.
    Is erg handig een schoonvader als monteur ;)
    Dan komt hij hem morgenavond terug brengen
    en dan helpt hij Chris even om onze 2 en 3 zits naar de zolder te brengen,want Donderdag komt onze nieuwe hoekbank.

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: dus toch twijfels over een 3e? Ik kan het me wel voorstellen hoor. Ik zou het op zich ook wel leuk vinden, maar praktisch gezien is 2 kinderen toch makkelijker.
    Handig idd... een monteur als schoonvader.

Charissa: fijn dat de beeb nu ws wel goed ligt. Hoewel jij natuurlijk je twijfels had of hij uberhaupt wel in stuit lag. Ach, volgende week nog fijn een echo. Ook leuk. Tot wanneer blijft de hond van je schoonouders? Als Jayden er zo onrustig van wordt, zou ik de hond ook liever niet meer te logeren krijgen. Jesse is dol op honden, is dan net zo'n gillende keukenmeid.

Sens: Jesse loopt ook vaak met zijn handen op zijn rug, zijn we achter gekomen. Lachen he?
    En toch nog een 2e. Is toch ook leuk voor Jaimie?

Kel: is het ongeluk met fietsen gebeurd? Ik dacht een motorongeluk?
    Tjeetje, wat een val moet dat geweest zijn zeg. Echt sneu ook voor zijn gezin. Maar belangrijkste is dat hij helemaal herstelt. Zo'n vakantie komt wel weer dan.
    Wij hadden vroeger nl. elk jaar altijd van die stomme dingen. Ik heb een keer een discus tegen mijn hoofd gehad. Resultaat: 3 hechtingen in mijn hoofd. Mijn moeder moest de hechtingen eruit halen tijdens onze vakantie. Mijn moeder heeft een keer vlam in de pan gehad. Resultaat: verbrande arm en in een mitella lopen. Mijn zus heeft een keer haar enkel verstuikt en liep ook ingetaped.
    Dus wij lachen, zo van: nou, er komt nog een keer een jaar dat we niet op vakantie kunnen hoor. En ja hoor... jaar erop. Toen was mijn vader aan kanker geopereerd en moest dus elke dag naar het ziekenhuis in Rotterdam om bestraald te worden. En dat was jammer van de vakantie, maar belangrijkste was dat papa weer beter werd hoor.

Robine: ik heb nog 2 weken vakantie opgenomen, dus moet half augustus weer aan de bak. Met deze week nog 8 weken dus. Aan de ene kant heb ik al best wel zin, maar met dit lekkere weer ook weer helemaal niet.
    Wes is op maandag thuis, heeft dan ouderschapsverlof. Op dinsdag en donderdag gaan de jongens (haha) naar het kdv en op de ene woensdag ben ik thuis, de andere woensdag is mijn schoonmoeder er.

Zo, ga even van het mooie weer genieten. Even in de voortuin wat onkruid weghalen en daarna achter in het zonnetje zitten. Ik moet eigenlijk eens wat meer gaan wandelen...

Je ziet wel wie er hele dagen thuis zit he. Ik schrijf hele verhalen. Sorry!

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Hihi, t is idd te merken dat je thuiszit ;) Hier ook eentje hoor, alleen ben ik wat minder aan huis gekluisterd dan jij, omdat je natuurlijk nog voor Marijntje veel regelmaat aan moet houden. Lekker nog een tijdje thuis jij, heerlijk! Als ik morgen aangenomen word dan ben ik ook nog vrij tot 1 september hoor........ga je duimen voor me?! Gaat t weer een beetje met Jesse inmiddels? Hope so!

Charissa: Fijn dat alles er weer goed uitzag bij de VK. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent wanneer je zusje gaat bevallen. t IS haar 1e kindje toch? Weet ze al wat t wordt? En weten jullie t daarom ook?

AM: Niks te vertellen hoor over een 2e kindje, maar in de planning ligt wel rond Jill dr 2e verjaardag mss weer zwanger zijn, dus duurt niet heel lang meer hopelijk. Jullie mss toch geen tweede? Wel toch! We moeten nog buggy's ruilen hoor ;)

Sens: Is er al gekeken dan of Chiel een nier kan afstaan? Hebben ze dezelfde bloedgroep etc of is er nog helemaal niet over nagedacht? Knap dat Jaime in 2 woordjes gaat praten.
    Sterkte voor je schoonvader!

Fajah: ben benieuwd hoe de nieuwe hoekbank zal bevallen! Spammen als ie er is he! Ennuh wanneer gingen jullie precies naar Spanje? Zit je niet op tegen de lange reis met 2 kindjes? t IS een eind, pffffffff, moet er zelf niet aan denken eerlijk gezegd.

Kel: Nee nog geen offertes aangevraagd hoor voor de uitbouw! Eerst maar een baan, dan zwanger raken en dan pas verder informeren, dan hebben we nog 9 maanden om te bouwen.......en mss komt t er uiteindelijk helemaal niet van en lossen we t op met de ruimte die we hebben, we zullen zien.

Vanmorgen kwam mn beste vriendin Sandra met Zoë op bezoek. Hebben lekker gelunched samen en zijn toen naar de geitenboerderij geweest. Was voor haar de eerste keer, Jill kent er inmiddels de weg. Na een groot ijsje viel Jill lekker in slaap in de auto en nu ligt ze nog.

Vanmorgen bij t broodjes halen in de C1000 wilde ik t zakje dichtmaken met zo een apparaat wat daar staat, zodat er dan een sticker aan de bovenkant omheen komt,maar ipv t zakje dicht te krijgen zat mn duim ertussen :( Bloedde als een rund. Heb pleister gevraagd en nu heb ik een kloppende duim met een snee erin van topje tot in de nagel........brrrrrrr Zielig he!?!? Nou ja, t is niet anders.

Ga ff 3 fotootjes spammen en dan aardappels schillen voor vanavond.

Tot later

Liefs

Tot later

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Thuis, vanmorgen. Ook maar eens een zwart wit versie ;)

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

IJsje eten op de boerderij

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Lange staarten al he?!?

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:2 kids is idd practischer ja ;)
    Ach we zien wel,heb nog tijd zat.

Robine:Ik zie niet op tegen de lange rit hoor,ging vorig jaar ook erg goed en we rijden savonds en snachts dus dan slapen de kids toch he.
    We slapen de eerste nacht in Madrid,dan is het niet meer zo heel ver daarvandaan naar Torremolinos.
    We vertrekken volgende week Zaterdag al.
    Lief die fotos van Jill,en ik moet zeggen dat ik zwart wit fotos en Sepia wel mooier vind.

16. Wat een prachtige foto's weer van Jill.
    Ik vind zwart-wit en sepia ook wel vaak mooier.
    Maar voor kinderen is het ook wel leuk als het in kleur is, lekker fleurig.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mooie foto's idd Robine.
    En idd, ik zit nog wat meer aan huis gekluisterd. Dat heb je weer met een baby he.
    Sterkte met je duim!
    En ik ga voor je duimen morgen hoor! En tjeetje, jij bent dan sowieso nog langer thuis dan ik :(
    Hopelijk blijft het zulk weer!

Met Jesse ging het hartstikke goed op kdv. Hij had lekker buiten gespeeld, gerend, gefietst en had zijn boterham opgegeten. Nou ja, heb hem maar lekker daar gelaten, want toen ik belde lag hij te slapen. Hopelijk heeft ie nu eens niet een uurtje, maar 2 of 2,5 uur geslapen ofzo.

Ik heb zaterdag trouwens ook nog zo'n wit tuinbroekje bij de Hema gekocht voor Jesse. Had ie zondag aan, gingen we lekker een ijsje halen. Bestelt Wes bosvruchtenijs voor Jesse. Allemaal ijs op zijn nieuwe broek natuurlijk. Ik geloof dat het nu met Shout, wassen en nog een keer Shout er praktisch uit is. Nog maar keertje wassen. En voortaan mag Wes dus geen bosvruchtenijs meer bestellen. Dan maar gewoon vanille ofzo.

Fajah: phoe, ik zou het ook wel lang vinden hoor, met de auto naar Spanje met 2 kids. En als je 's nachts rijdt, val ik zelf ook in slaap...

Zo, ik ga Marijn maar eens uit bed vissen, in de maxicosi proppen en Jesse ophalen.

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Valt best mee hoor die rit naar Spanje,Chris rijd het hele end,hij is dat gewend en ik ben geen held in een vreemd land te rijden en snachts al helemaal niet.
    Chris vind het niet erg.
    Hij gaat overdag nog wat slapen.
    Ik slaap ook een heel stuk hoor,maar probeer wel zo lang ik kan wakker te blijven,is anders zo lullig he als wij allemaal liggen te maffen en hij rijden ;)

Ik heb net vd kids ook maar eens een paar zwart/wit fotos gemaakt.
    Zal ze vanavond wel spammen,nu geen tijd voor,want ben eten aan het koken.

Ben deze week aan het SB-en ,wil er nog 3 kilo af voor de vakantie,zie ik er weer strak uit op de vakantiefoto`s (met de adem ingehouden ;) )

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Fijn he die witte kleertjes voor onze kids :( Hier is een wit truitje of broekje meestal ook na een halve dag smerig en moeilijk schoon te krijgen. Maar heb nu Vanish, een schepje bij de was en moet zeggen dat t echt wit wordt! Aanrader! Fijn dat t met Jesse weer goed gaat!

Fajah: Als je s avonds en s nachts rijdt, ben je dan een dagje in Madrid en een nachtje en ga je dan weer die dag daarna door? Dus eigenlijk 1 avond+nacht rijden........Madrid........slapen in Madrid.......door naar Torremolinos? Zoiets!? Ach jullie wonen alweer 2 uur dichterbij dan vanaf hier he ;) Scheelt toch wel weer een hoop km. Daarna ben je er toch 3 weken? Lekker hoor! Welk appartement heb je ook alweer geboekt?
    Oja en Zwart Wit en Sepia vind ik ook mooier hoor bij foto's..........:)

Kel:Bemoei je er niet mee joh! :) ;)

Jill was net ff overstuur wakker, ging ik met haar zitten en knuffelen, viel ze weer in slaap en nu ligt ze dus in t grote bed van papa en mama. Zal dr zo wakker maken, anders wil ze vanavond niet meer slapen.

Laterz!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Jij bent al slank genoeg! Ben jaloers op je figuur hoor! SB is helemaal niet nodig!

Deel Deze Pagina