Robine:Weet ook wel dat ik niet dik ben,maar voel me in bikini prettiger als ik iets slanker ben En idd we rijden savonds en snachts richting Madrid,in de loop vd dag komen we daar aan,Slapen daar en de volgende ochtend verder naar Torremolinos,zullen daar dan ook in de middag aankomen.En ik vind het ook leuk om door die dorpjes enzo te rijden,we stoppen dan soms eens en kopen daar dan iets om te eten,lekker stokbroodjes met franse kaas ofzo,ik vind dat al vakantie eigenlijk. Ga nu echt aan mn eten verder......!
Hier Boontjes,Aardappelen,snitzeltje. Ow en we gaan geen 3 weken ,maar ongeveer 17 dgn. Mss dat we de terugweg niet onderweg slapen ,maar gelijk doorrijden naar huis.
heeeej meiden, na druk maar gezellig weekend had ik gister een heel verhaal getypt, maar kreeg de kans niet om t te posten, want internet lag er steeds af....grrrrrr..... ondertussen alweer zoveel bijgeschreven dat ik t allemaal niet meer uit mn hoofd weet. Hoofd zit ook een beetje vol. Het loopt niet zo lekker met mn schoonmoeder en ons, wat gister op een aardige woordenwisseling is uitgelopen met allerlei verwijten, pfffff.....moet nog maar zien of we volgende week naar die bruiloft gaan. Ga nu eerst ff eten koken, daarna lekker ontspannen tijdens zwangerschapszwemmen. Kom vanavond wel ff weer.... liefs Sem
Robine, eten is hier ook al klaar...alleen ff wachten op Dennis. Ik heb bami..mmmhhhh heb echt trek hahaha Heb Jayden net straf gegeven, geloof niet dat hij beseft, hij had potgrond uit de pot gehaald en bakje van de vogel leeggehaald... Hij heeft soms zulke streken, gewoon uit verveling geloof ik...vooral als ik hem niet vermaak kan hij zichzelf soms moeilijk vermaken. Hebben jullie kids dat ook?
Hier is het kippensoep met stokbroodje en kruidenboter.....jummie. Sterf van de honger. Gelukkig is het bijna klaar. lfs
Charissa: Hier ook genoeg streken, maar ik waarschuw 1 keer streng, dan krijgt ze nog 1 kans en als ze dan nog niet luistert gaat ze de gang op voor 1 minuut. Dat werkte een tijd geleden erg goed toen ze ook de plant aan t kapot maken was, sindsdien heeft ze de plant niet meer aangekeken. Schreeuwen doe ik niet, ben gewoon streng en zeg dat t niet mag. Succes met boefje Jayden! Sem: Zwem ze vanavond. Balen zeg de verhouding momenteel met je schoonmoeder. En dan ook nog die bruiloft volgende week, bah! Knuffel voor Jayna en de kleine meid. Kel: Eet smakelijk, je soepje en broodjes klinken weer heerlijk. Ennuh vind je heus wel lief hoor! Fajah: Ach wat je zegt , met zo nu em dan stoppen is t ook al echt vakantie. Lekker genieten, dat is het belangrijkste. Hier heb ik Jill om 17 uur wakker gemaakt, sinds dien huilt ze. Volgens mij heb ik dr uit een diepe slaap gehaald voor t eten en is ze dr stront chagrijnig van. Heb dr zojuist gebadderd en nu ligt ze weer in bed. Hopelijk slaapt ze zo in. John komt elk moment thuis, ga ff zn eten opwarmen. Jill en ik hebben maar ff samen gegeten. Althans zij alleen 4 stukjes kip en een toetje.........nou ja, zal wel genoeg zijn. Tot laterz Liefs
Sem:Heh wat balen dat gedoe met je schoonmoeder,niet zo fijn. En dan volgende week die bruiloft,kan me voorstellen dat jullie je er niet op verheugen,tis ook allemaal eigenlijk nog vers van je schoonvader he,snap ook niet dat het dan de maand juli moet die trouw,dat is de sterfmaand van je schoonvader toch? Sterkte hoor,en doe niet teveel stressen,ook al is dat moeilijk,dat is slecht voor je babytje.XXX Robine:Arme Jill zo uit haar slaapje gehaald,maar das beter he anders slapen ze savonds niet. Kel:En je soepje en stokbrood gesmaakt? Lekker hoor.Zelfgemaakt die soep? Hoelaat vliegen jullie volgende week?Ook de 5de toch gaan jullie?
Goedenavond, Zo, ben net terug van zwemmen en dat was heerlijk. Ff lekker kunnen ontspannen. Len heeft met Jayna gedoucht en haar op bed gebracht. Vertelt ie net dat ie ff bij de was gaan liggen knuffelen en ook in slaap gevallen was....haha.....schrok ie half uur later wakker lag Jayna met dr armpje om m heen ook te slapen, de schat! Had t wel willen zien.... Nu ff wat reacties, voor wat ik uit mn hoofd nog weet dan.... Sensee: hoe is het nu met jullie na het zware weekend? Heftig hoor allemaal! Wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen! Robine: lekker hoor dat je meissie nu zo goed eet, laat haar er maar lekker van genieten! En haar staarten worden inderdaad al lang zeg! Mooie foto's hoor. AM: jullie tuin ziet er erg netjes uit hoor. Hebben jullie goed je best op gedaan. Ik zag ook weer leuke kyllian foto's voorbij komen, jammer dat zn ek shirtje nu voorgoed de kast in kan! Kel: kan me voorstellen dat je met het wisselvallige weer van vorige dagen, nog meer uitkijkt naar het zonnetje in egypte. En daynah uit logeren dus wel uitslapen...de boef....hihi... Sap: bij jullie in de fam dus ook alweer een kleintje geboren. Leuke naam inderdaad Sam, jammer dat jullie m nu weg kunnen strepen op jullie lijstje, stond wel leuk bij lieke! Fajah: aaaah, wat lief de 2 jongens hun ijsje delen. Zo leuk altijd om ze zo samen te zien. En op die trampoline hebben ze zich goed vermaakt zo te zien, Jelte in ieder geval dan. Kan me voorstellen dat t Yorben net iets te wild ging. Juli was indedaad de maand van sterven van mijn schoonvader, dus vandaar nog moeilijker inderdaad. Charissa: lekker aan het genieten van je verlof, heerlijk hoor! Die ondeugende streken komen hier ook regelmatig voor hoor. Ik merkl aan mijzelf dat ik t nu ook niet altijd even goed kan hebben. Soms zo bewust aankijken en uitdagen...boefjes! LIS: hoe is het met jouw 2 jongens? Lijkt Marijn ook veel op Jesse toen hij baby was eigvenlijk? Met eten en slapen enzo? Ben wel benieuwd of je het bij een tweede ook als makkelijker ervaart omdat alles al wat bekender is. Zo dat was t ff voor nu, Ga lekker met Len LOST 3 verder kijken. Kan nu weer nu het ek zowat voorbij is. Gisteravond 4 afleveringen achter elkaar gekeken en zit er weer helemaal in,zo spannend! Gister trouwens controle bij de VK en alles was weer prima. Ons meissie ligt net als de vorige controle overdwars in mijn buik....hihi nu al een dwarsligger! Kan nog alle kanten op natuurlijk, maar dit is to nu toe steeds de voorkeurshouding. Fijne avond nog meiden! Liefs Sen
Zo mijn vader is weer net de deur uit. Heeft Daynah gebracht, die heeft weer een leuke dag gehad bij opa en oma, zoals altijd natuurlijk. Sem: Fijn dat je er weer bent. Ook jullie een druk weekendje gehad dus. Kan me zo voorstellen dat jullie er helemaal geen zin in hebben in die bruiloft. Ik vind het ook echt rot voor jullie en vooral voor Len. Anders ga je toch maar even naar de bruiloft heb je iig je gezicht laten zien en kan ze daar nooit over vallen. Wat lief hoe Len en Jayna lagen te slapen. Veel plz met Lost. Ik ga na de vakantie Lost 4 maar eens huren ik moet die nog zien. Robine: Ahhhh arme Jill. Daynah kan ook flink chago zijn hoor als ik haar wakker maak. En hier is momenteel het eten ook echt kl*te. Fajah: Lieve foto's van je jongens weer. Kippensoep maak ik zelf en ook de kruidenboter. Heerlijk was het weer. Charissa: Daynah kan af en toe ook wel streken uithalen hoor. Ik zeg dan ook 1x streng dat ze dat niet mag doen en meestal helpt dat wel. Ze heeft tot nu toe 1x op de gang gestaan, omdat ze toen echt niet luisterde. Ik ga nu lekker douchen en op tijd naar me bedje. O ja daynah heeft wat nieuws en het is zo schattig. Als ze in bad is geweest en ik kleed haar aan en we zijn klaar, dan gaat ze op de commode staan en gaat ze me helemaal omhelzen en dat ze haar gezichtje tegen mij gezichtje en ik krijg dan ook nog een kusje. Zooooooooooooooooooooooo lief vind ik dat en zooooooooo lekker dat knuffelen. lfs Kelly
Ik kan Jayden straffen, boos aankijken of een tik geven..het interesseert hem geen moer en hij doet het zo weer Net met het eten ook... ik had bami en hij wilde natuurlijk ZELF DOEN maar ik vertik dat, dus heb een uur gezeten en hij draait gewoon steeds het hoofd weg bij de hap eten. Het eten is elke avond een strijd Wat zouden jullie doen dan? Wel zelf laten eten of eten gewoon weggooien? Sem, wat vervelend zeg dat jullie ruzie hebben met je (schoon)moeder en zo vlak voor de bruiloft. Fajah, leuke foto's van je boys Kelly, heerlijk dat knuffelen he, Jayden doet dat ook regelmatig maar dat lekker omhelzen... kusjes wil die niet hihihii. Mijn zusje werkt hier in dorp bij een schoonheidsalon/parfumerie en daar komen nog weleens bekenden, kwam er vorige week een oude vriendin van mij... 14 jaar niet gezien. Dus ze kwam aan de praat en heeft telefoonnummer van haar gegeven. Vanavond contact gehad via smsen en volgende week afgesproken, heb er heel veel zin in.. ze heeft een zoontje van een half jaar. Zo ga ff surfen en dan op tijd slapen. Trusten
Charissa: ik laat Kyllian altijd zelf eten. Die wil ook al een paar maanden niet meer dat wij het geven. Ik ga daar geen strijd over maken. Eet hij slecht dan is dat maar zo. Andere dagen eet hij weer goed dus ach. Ga nu proberen ff de rest hier te lezen
Sem wat vervelend zeg dat je schoonmoeder met verwijten komt. Weet niet wat voor verwijten het zijn, maar het klinkt alsof het niet terecht is. Zag ook leuke foto's van Jelte en Yorben Sorry dat was het ff voor vandaag.....enige wat ik nu wil is slapen!
Am, Maar dan word het zo knoeiboel en gaat hij ermee spelen. Ach eigenlijk is het ook logische dat ze alles zelf willen doen....