November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Af en toe is het hier ook een knoeiboel, maar zo leren ze het wel denk ik. Ooit zullen ze toch zelf moeten eten ;)
    Als hij er met opzet een erge zooi van maakt worden we wel boos. Na een paar keer waarschuwen pakken we zn bestek even af. Dan wordt ie boos en als hij weer rustig is krijgt hij zn bestek terug. Dit lijkt zo wel te werken.

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: de strijd met eten moet je niet aangaan. Dat win je nooit. Ik denk altijd aan wat de vrouw van mijn baas eens vertelde: haar dochter hadden ze altijd zelf eten gegeven en die at nu niet netjes (ze is 14 ofzo) en hun zoon hadden ze altijd zelf laten aanmodderen (toen hij dat wilde natuurlijk) en die eet erg netjes. Bij Jesse mogen we soms wel maar meestal niet helpen. Dat wordt ook vaak een zooitje. Als hij gaat spelen met eten, halen we het bord weg en proberen het later nog eens. Maar als hij blijft spelen, jammer dan. Dan heeft ir vast geen honger.
    Ze hebben nu niet zoveel meer nodig he.

Jesse heb ik vandaag maar weer eens een potje gegeven en dat ging eigenlijk beter dan het eten dat hij met ons mee eet. Alleen pasta eet hij erg goed.

Hij was weer zo aan het huilen vanavond. Uiteindelijk in ons bed in slaap gevallen. Heb hem net terug gelegd. Hopelijk slaapt hij weer eens een nacht door.

AM: hopelijl heb jij ook weer eens een lekker nachtje. Lijkt me ook zo heerlijk om weer eens om 21 uur naar bed te kunnen.

Sem: ik vind 2e kind wel makkelijker omdat je alles al kent. Natuurlijk moet je je kindje wel weer leren kennen maar alles er omheen ken je nog wel. Marijn is een lief rustig kindje. Hij krijgt bv en Jesse kreeg al snel fles dus dat verschil is er wel. En heel stom, maar veel vergeet je toch heel snel hoor. Ik weet dat Jesse na 5 weken doorsliep maar door de bv zal het bij Marijn wel iets langer duren. Maar die maak ik niet heel laat wakker voor een voeding. Hij is nu om 21.45 uur in slaap gevallen en ik zie wel wanneer hij komt.

Trusten!
    Zegt Jesse nu ook tegen alles: daaa, truste!
    Vanmiddag zelfs tegen een koffer, haha.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    JOEPIE IK BEN TANTE! Vannacht om 04.30 werd ik gebeld..
    Een dochtertje Aymee, een mooi kindje..was er helemaal verliefd op, echt een dotje

Ga er zo weer heen..kom later nog wel!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Charissa feli met je nichtje. Leuke naam!

ik reageer even niet verder ben thuis aan het werk. we weten van schoonvader nog niks. scan gister gehad nu wachten tot morgen einde middag. lief dat jullie meeleven.
    michiel slaapt best slecht erdoor en ik dus ook (dat gedraai in bed). hoop dat de tijd snelgaat en er snel duidelijkheid is.

liefs

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: gefeliciteerd met je nichtje. Alles goed gegaan? Hele leuke naam, stond ook op mijn namenlijstje voor een meisje!

Sens: nogmaals sterkte. Dat wachten is niet fijn. Hopelijk morgen beetje op tijd uitslag. Of moet je schoonvader voor een afspraak naar het ziekenhuis? Dan weet je in ieder geval de tijd. Dikke knuf.

Ik ga er een uit de dvd recorder halen...

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee hij moet naar zkh, om 15.45. leuke banner heb je trouwens lis!

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Charissa: Feli met Aymee! Lieve naam hoor! En je hebt geen gelijk gehad, je dacht zelf woe of do toch? Ik laat Jill altijd met 1 lepel of vorkje zelf eten en met een ander lepeltje geef ik hapjes tussendoor. Gaat prima! Als t echt alleen spelen wordt dan haal ik het eten weg.

Sens: Sterkte met je schoonvader!

Am: Rust lekker uit!

Sem: Heerlijk gezwommen weer, goed zo! Betekent t dwarsliggen dat ze nog moet gaan draaien?

Fajah: Lieve foto's van je mannen! Die 2e is mooi van jelte!

Ik ga me voorbereiden op soll. ronde 2! Duimen jullie mee. Hopelijk vandaag meteen ja of nee........

Liefs

8. Charissa: Gefeliciteerd met je nichtje. Leuke naam ook.
    Wij geven Daynah vaak iets in haar handen, meestal nog een lepel of vorkje en geef haar tussendoor ook met een lepeltje eten.

Sensee: Hoop echt dat er snel duidelijkheid is voor jullie. Ik ga duimen voor een goede afloop.

Robine: Suc6 vanmiddag. Ik duim zeker mee.

AM: Rust lekker uit. Mss ook even een middagdutje doen.

Ik ga even een beetje opruimen. Zometeen even naar het winkelcentrum. Ga wat spulletjes voor de vakantie maar vast kopen. Wel vroeg maar aankomend weekend en volgend weekend staan weer helemaal vol. Tante van Sabino met haar kinderen komen met vakantie vanuit Curacao dus zullen wel wel op pad gaan met ze.

Lfs Kelly

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Charissa:Gefeliciteerd met je nichtje,mooie naam.En ook bij mij stond deze naam bij mn favorieten voor een meisje hahahah,ben je er gelijk vannacht naartoe gegaan?

Sens:Hoop dat de uitslag goed is vanmiddag,ik duim voor jullie .

Robine:Ook voor jou zal ik duimen op een goede afloop met je solli.
    Succes hoor.

Kel:Ook al inkopen voor de vakantie aan het doen?Hier ook ja,in het weekend komt dat er meestal niet van dus ik ben ook al aan het verzamelen.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: hihi Jesse nu ook echt aan de babbel met zn truste :D Lief!

Charissa gefeliciteerd met je nichtje! Krijg je nu vast heel veel kriebels :D

Robine: ik ga voor je duimen! Of heb je je solli al gehad?

Sens: vervelend he dat afwachten op de uitslagen....sterkte ermee.

Kelly: leuk dat de tante van sabino met kids komen! Logeren ze bij jullie of een huisje ergens gehuurd?

Djurre is vandaag jarig, dus we hebben daarnet met zn drietjes een gebakje gegeten die hij nog over had van trakteren op zn werk ;) Hij is vandaag vrij, maar moet studeren voor een examen voor morgen. Die is dus ook druk met cursus.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Van harte gefeliciteerd met je mannetje zijn verjaardag.
    Hoe gaan de nachten nu met Kyllian?

12. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Fajah, ja ben er gelijk heen gegaan...snel wat aangetrokken en toen in de auto hahahah.

Net nog weer geweest, heerlijk zo klein zeg... en maakt steeds van die grappige kreungeluidjes echt zo schattig.
    Het viel allemaal mee en gelukkig erg snel gegaan.
    Tegen kwart over 2 hebben ze de vliezen doorgeprikt en tegen 3u was Aymee er al :confused: hoop dat het bij mij zo ook gaat.
    Ze had alleen ook pijnlijke rugweeen en nu die naweeen.

Am, GEFELICITEERD met Djurre! Niet leuk als hij moet studeren.

Robine, Succes straks je 2e gesprek, hoop het voor je Toi toi!

Grappig dat die naam bij veel op het lijstje stond.
    Als wij een meisje zouden krijgen heette ze Naima :D vind alleen om die naam jammer dat we geen meisje krijgen hihih :)

Nou ga ff uurtje pitten en vanavond de ooievaar opzetten!

13. AM: Gefeliciteerd met Djurre. Tante van Sabino blijft bij mijn schoonmoeder een maandje, dus wel vlak in de buurt. Ik had gisteren nog de kinderen op msn en ze hebben er zoveel zin in en zijn heel benieuwd naar Daynah die hebben ze nog niet irl gezien.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM; Feli met Djurre! Fijne dag vandaag!

Jullie duimen heeft geholpen, ik ben aangenomen. Gesprek ging heel goed(vorige keer ook al) en na een uurtje werd ik gebeld dat ik t was geworden. Morgen diploma's en paspoort kopietjes afgeven en dan ga ik per 1 september weer aan de slag als gymjuf. Op de vrijdag en dinsdag, 2 dagen in de week. Toch weer aan de slag in mn oude beroep, maar t andere waar ik de afgelopen 3 maanden op gesolliciteerd had werd t toch ook allemaal niet, dus dan maar terug naar af. Ben toch wel een beetje blij hoor, lijkt me een leuke school, aardige collega's en veel vrijheid.

John is nu ook zn contract tekenen bij zn nieuwe baas, hij begint ook per 1 september dus allebei een nieuwe start. Vanaf 5 aug heeft hij al vrij ivm openstaande vakantiedagen, dus wij gaan nog wel een last minute boeken naar de zon zo half aug.

Ga ff rommelen en dingen regelen.

Tot later!

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jaaaaaaaa Robine,Gefeliciteerd,zie je nu wel dat ons duimen helpt.
    Jullie allebei een nieuwe start.

Ik had net ook weer wat,ik keek nog eens in de reispapieren en zie daar 4 juli op staan,dus ik nog een keer goed nakijken en ik begreep dr niks van.
    Ik bellen naar het reisburo en vraag welke datum bij hun op de papieren staat,blijkt dus dat we Vrijdag al vertrekken whahahahaah hoe stom kun je zijn,heb dus al die tijd gedacht dat we pas de 5de vertrokken,maar nu dus een dag eerder,volgende week vrijdag al.
    Die reis hebben we in Januari al geboekt dus het is me wss ontgaan de exacte datum,vind het wel grappig,weer een dagje minder wachten ;)

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: lekker toch, dagje eerder weg! Ennuh in welk appartement ga je nou?

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    We gaan in Hotel Luca Costa Lago.

18. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, GEFELICITEERD met je nieuwe baan, lekker allebei nieuwe start en hoop dat het een beetje naar je zin is..

Fajah, geluk dat je nog ff goed kijkt anders had je er mooi 1 dag later gestaan en nu lekker dag eerder...heerlijk hoor.

Zo ik heb ook even heerlijk geslapen....mmmhhh :oops:
    Jayden is nog helemaal van de planeet vanaf 12uur al...laat hem ook maar lekker liggen aangezien we vanavond ooievaar opzetten.
    Wilde eerst keer proberen met de buren met de babyfoon maar Dennis ziet dat niet zo zitten :( (had de buren ook nog niet gevraagd....)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    haai,

fajah lekker een dagje eerder :D . heeft die passiflora bij jou ook al van die bollen? hier stikt het ervan. wat een plant is dat heh.

robine jeeehahaha gefeliciteerd! en nog lekker lange zomervakantie.

ik luister nu naar de raadsvergadering van onze gemeenteraad.gaat over begroting 2009. nu christenunie aan het woord...
    verder niet zoveel te melden.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    cu dient nu motie in om kunst te voorzien van bordjes naam kunstenaar, wanneer gemaakt etc..
    ben benieuwd of ie wordt aangenomen.

Deel Deze Pagina