November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Bij ons heeft de Passieflora nog geen bollen,wel veel bloemen,maak eens een foto van die van jullie?

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He Robine: GEFELICITEERD !
    Ik kreeg al lamme vingers van het duimen!
    En lekker toch nog ff naar de zon, wat lekker.

AM: jij gefeliciteerd mey Djurre. Jammer dat hij cursus heeft en moet studeren.

Net zijn 2 tantes van Wes geweest. Een (Olgapp) knipt altijd haren van Jesse. Andere tante (Carla) heeft sinds vorig jaar flatje in Utrecht waar ze nu half jaar zit. Andere helft van het jaar woont ze in USA. Haar vriend heeft het vorige week over de telefoon uitgemaakt.... NA 24 JAAR! Heb wel met haar te doen hoor.
    Olga zorgt altijd voor iedereen en Carla eet elke dag bij haar. Vind ik zo sneu voor Olga want is best inbreuk op je eigen leven. Carla heeft in 2000 een hersenbloeding gehad en kan niet alles meer omdat ze verlamd is. Ik snap niet dat er dan andere tantes zijn die Carla eens opvangen (bv Wes moeder). Heb nu maar gevraagd of Carla eens bij ons komt eten Geeft Olga wat rust. Want nu gaat Carla weer 2 weken mee op vakantie met Olga naar Zeeland.

Afijn... moest ik ff kwijt.

Ga zo maar aardappelen schillen.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog geen bollen? Misschien zie je ze niet, ik kijk er soms ook overheen ofzo omdat ze nog wel groen zijn. Heb net foto gemaakt plaats ik vanavond ff.
    We hadden zaterdag (was de laatste dag........haha) nog asperges gehaald. Nu nog ff werken en over half uurtje Jaime halen!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    zo gaat dat heh lis maar idd te erg voor woorden. sneu voor die tante zeg..na 24 jaar uitmaken :confused: .
    ik zag gister een programma de recherche ofzo op tv. een oud omaatje was opgesloten door haar kleindochter. ze zat dus helemaal alleen in eenflatje zo zielig. bijna geen eten, woog nog maar 39 kilo :confused:

hier trouwens af en aan politie helicopters boven de wijk...ben benieuwd wat er aan de hand is. hoor jij ze ook lis of AM?

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ookal heb je dezelfde functie en twijfelde je daaraan, je collega's zijn wel weer anders...en vast veel leuker ;) Hoop dat het je gaat bevallen!

Fajah: haha goed dat je in de papieren ging kijken! Je zou er maar net van te voren achter komen...of helemaal niet.

Charissa: heerlijk dat je ff kon slapen.

Sens: jij druk aan het werk geweest vandaag zo te lezen. Ik hoor geen helicopters hier, alleen hele harde wind ;)

LIS: jeetje na 24 jaar nog een relatie verbroken...en dan ook nog een btje afhankelijk zijn van anderen....

Djurre is nu met Kyllian chinees halen. Ga dus maar ff de tafel dekken :)

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoor hier ook geen helicopters.
    Vanmorgen wel twee keer een straaljager heel laag. Jesse was bang en stond helemaal te trillen.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat is dat toch daar in Utrecht altijd met die helikopters ;)

Sens:Ga ook even een fotootje maken vd Passieflora,plaats hem vanavond wel dan.

Lis:Ach wat zielig voor die tante van Wes en dan na 24 jr de relatie verbroken.
    Vind die andere tante het vervelend dat haar zus altijd bij haar komt eten?Is ze ook alleen?
    Mss vind ze het helemaal niet erg?

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis :Je moet meer posten hoor,je hebt nu nog geen 1000 berichten ;)

Am:Mmmmm lekker chinees.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zo chinees was lekker en zelfs Kyllian heeft flink gegeten :D Is alweer de 3e dag dat hij goed eet! Normaal kwam er amper een stukje brood in en nu eet hij een hele boterham 's ochtens en 's middags en 's avonds ook weer normaal warm eten. Daarna heeft ie bij de buurvrouw nog verse ananas op en bij de overbuurvrouw druifjes.

LIS: agossie die Jesse. Zoiets hoort ie natuurlijk normaal niet.

Fajah: ben benieuwd naar jullie passieflora. Hier staan de stekjes van Sens dus in de tuin, maar zie ze nog niet echt verder groeien....ff afwachten hoelang dat duurt voordat ze wat groter zijn.

10. Robine: Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan. John en jij een nieuwe start per 1-9. Super hoor. Nu lekker genieten van je lange vakantie.................ben zo jaloers op jou ;)

AM: Lekker Chinees. Wij eten het bijna nooit. Misschien 2x in het jaar ofzo. Ik vind eigenlijk ook alleen Foe jong hai (schrijf je dat zo) lekker.

Sensee: Voor jou dus weer een asperges weekje.......zou mij je niet blij mee maken. Ik vind ze echt niet lekker. Daynah daar in tegen weer wel.

LIS: Wat erg zeg van die tante. En dan nog over de telefoon uitmaken. Lekker laf hoor van hem. Wees dan een vent.

Charissa: Jeetje je zus is echt snel bevallen zeg. Ik wens ook wel zo'n bevalling. Veel plz vanavond.

Fajah: Leuk heh die voorbereiding van de vakantie. Ik krijg dan al helemaal zo'n vakantiegevoel. Je vroeg nog wanneer wij vertrekken, dat is dinsdag 8 juli. Ik zal binnenkort wel de tickets op mogen halen.

Vanmiddag dus al wat inkopen gedaan van de vakantie. Eigenlijk is het best wel duur allemaal. Shampoo, bodylotion, zonnefactor etc...... Je bent zo meer dan 60 euro kwijt. Heb nog niet alles. Ik moet nog wat medicijnen halen voor Daynah en voor ons zelf en dan heb ik alles wel. Ik ga toch ook maar potjes groente halen voor 5 dagen ofzo. Je zult zien dat Daynah het niet lekker vindt het eten.

Ik ga even mijn aardbeien schoonmaken en lekker opeten. Jummie.

Lfs Kelly

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Het is voor mij weer bijna weekend, heerlijk!
    Heb net bij gelezen en kom zo ff reageren. Ga eerst met Len nog een aflevering LOST kijken, voordat de voetbal begint....kan nog precies haha....

xxx Sem

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Die Passieflora zal wel groeien dat groeit zo ontzettend snel,bij ons staat hij nu voor het derde jaar,sinds vorig jaar is hij heel erg veel gegroeid.
    Foto komt eraan.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

De Passieflora

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Nog een keer

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

En dit jaar hangen er voor het eerst appeltjes aan onze boom :)
    Heb ze geteld en het zijn er 33 stuks ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: groeide de passieflora het eerste jaar ook veel? Staat mooi hoor! En 33 appels dat zijn er heel wat :D Jullie hebben echt een heerlijke grote tuin he.

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Ja het eerste jaar groeide hij ook al heel snel,zat al vlug tot boven in de pergola,dus even geduld en die van jou gaat ook groeien.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: je hebt idd vaak nog vanalles nodig voor vakantie, alhoewel er veel ws niet eens gebruikt wordt ;) Ik neem altijd te veel mee. Naja dit jaar hoeven wij geen vakantie-aankopen te doen....
    Bij de kruidvat hebben ze van Zwitsal mini flesjes he, scheelt weer ruimte.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou hier komt onze passiebloem

Deel Deze Pagina