Am wat heerlijk dat Kyl chinees eet zeg! En onze passiebloem staat er sinds vorig jaar rond deze tijd. Fajah die van jullie is helemaal enorm. En geweldig die appeltjes! Kun je die straks ook eten of zijn ze voor de sier? Kel is idd best duur als je alles in zo'n hele riedel koopt. Met schoonmaakmiddel vind ik dat ook altijd. Maar wat AM schrijft wij halen ook altijd van die kleinere flesjes. Voor Jaime 2 zwitsal en voor ons 3 flesjes shampoo en 3 douche. Hoef je ook niet zo te slepen. Maar zonnebrand is trouwens ook zo rete duur... Hebben ze in egypte geen potjes? Ik ga ff surfen nog. lfs
Hoi meiden, Zo wat is het hier gezellig geweest...zal ff snel reageren.. Fajah; lekker groen is het bij jullie in de tuin. Leuk appeltjes aan de boom, kun je ze ook al eten? Robine; Nogmaals van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Spannende tijden voor jou en John, en heerlijk lekker lang samen vakantie. Toch maar lekker een weekje weg. Ik vind het echt ook heel erg jammer dat we niet samen op vakantie gaan, zou megagezellig geweest zijn (lekker samen aan de roseetjes nu het nog kan, haha ). Kom maar snel een keertje logeren, gaan we lekker roseetje wegtikken . Charissa; Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Hihi, vanochtend vroeg gelijk naar je zus gegaan. Lief weer zo'n hummeltje he. Nog even en dan heb jij ook weer zo'n klein mannetje in je armen. Sens; wachten duurt lang he. Hoop echt dat jullie goed nieuws krijgen morgen. Zal aan jullie denken. Gevaarlijke stad wonen jullie, allemaal helicopters, vorige keer allemaal brandweer toch? . Hihi, weer asperges gehaald . Ik vind ze ook wel erg lekker hoor! Kelly; aaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief wat Daynah doet, dan smelt je toch helemaal he! Goed idee om alvast wat spullen voor de vakantie te kopen, helemaal nu jullie de komende tijd bezoek krijgen. Maar wel leuk he, vakantieshoppen (ondanks dat de centjes de portemonnee uitvliegen, haha ) AM; Gefeliciteerd met Djurre, in ieder geval wel lekker een gebakje gegeten! Fijn dat Kyllian weer zo goed eet, is toch wel fijn he! Sem; helemaal verslaafs aan LOST geraakt? Haha, en jullie kijken nog wel voetbal? Vind het nu niet meer zo leuk om te kijken. Hoe gaat het met Jayna en de beeb? En hoe is het met Lenhard, vind het echt sneu voor jullie, dat gedoe met die bruiloft. Kan me zo goed voorstellen dat je er geen zin in hebt. Dikke knuf uit Enschede. LIS; wat fijn dat Marijn zo een lief jongetje is. Vind Jesse het ook allemaal nog leuk? Ach gossie, arme Jesse, bang voor de straaljager, kan ik me wel voorstellen hoor. . Jeetje arme tante Olga, dat is inderdaad wel een inbreuk op je privacy. Wel heel erg lief dat ze tante Carla opvangt. Vind het nogal wat om na 24 jaar de bons te krijgen via de telefoon, wat een klootzak zeg. Brennied: hoe gaat het bij jullie? Alles goed met Milou en de baby? Hoop dat ik nietmand vergeten ben . Hier gaat alles zn gangetje, het weekend is ook voor mij begonnen. Moet alleen maandag wel werken, volgende week dus een 4 daagse werkweek, ben ik niet meer gewend. Maar dan nog 3 dagen en dan vakantie. Voor wie het nog wil weten, wij gaan 11 dagen naar Menorca, zie deze link http://www.arke.nl/zoeken/HolidayDetail ... taId=30889 Heb er echt onwijs veel zin in. Met Lieke gaat het ook erg goed. Begint nu met grote regelmaat zinnetjes van 2 of 3 woorden te maken. Bijvoorbeeld Hallo mama of mama kom eens. Erg leuk. Wel iets geks/engs. De opa van Rick is nu bijna 3 jaar geleden overleden. Bij Rick's oma staat een foto van opa. Als Lieke er langs loopt zegt ze altijd: "doei" en zwaait ze naar de foto. Nu kregen we het laatst op haar kamertje over opa Jan en toen vroeg ik waar is opa Jan dan? Wijst ze naar boven en zegt ze, "boven" "dood" . Ik vertelde dat dus aan Rick en de volgende dag vroegen we het nogmaals en toen zei ze weer exact hetzelfde, brrrr ben eng hoor. Zal wel niets betekenen maar toch... Verder heb ik eigenlijk niet veel nieuws, alles zn gangetje. Ik ga maar ff verder, Tot later, Liefs Sap
Zo, daar ben ik weer, Len zit voor de voetbal, kan ik mooi ff achter de laptop.... Robine, nogmaals gefelicteerd meid. Ben echt blij voor je. En John ook een mooie nieuwe start per 1 september! Gelijk hebben jullie om nog ff lekker naar de zon te gaan half aug. Al iets in gedachten? O` ja, dat dwars liggen betekent inderdaad dat ze nog moet draaien. Ze ligt nu met dr hoofdje aan mijn linkerzij en dr voetjes bij mijn rechterzij. Dr billetjes dus onder in mijn buik. Ze moet dus nog in de lengte gaan liggen en dan t liefst met hoofdje naar beneden...haha....we zullen zien wanneer ze daar zin in heeft. Charissa, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Leuke naam ook voor een meisje. Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent op dat kleintje. Kun je nagaan hoe het straks weer zal zijn als jullie hummeltje er ook is. Wat betreft het eten,maak ik er van Jayna ook geen strijd meer van, omdat het weinig hielp. Ik begin meestal met haar eten geven, met veel afleiding van sesamstraat of boekjes, en als ze niet meer wil, probeer ik spelenderwijs er nog iets in te krijgen of laat haar zelf eten. Idd een hoop geknoei, maar zo eet ze tenminste wel wat. Het blijft soms lastig he op deze leeftijd. LIS, lekker hoor dat Marijn een rustig mannetje is. Kan me ook voorstellen dat je veel van Jesse alweer vergeten bent en elk kindje is toch ook weer even anders. Fijn dat de bv nog lekker loopt, zal ie vast goed van groeien! Kel, al lekker inkopen aan het doen voor de vakantie dus, gelijk heb je, wat je maar in huis hebt is maar weer klaar. Het schiet ook al op voor jullie! Watlief dat Daynah zo aan het knuffelen is, dat is echt zoooo genieten! AM, gefeliciteerd met Djurre! Lekker chinees gegeten dus. Wat goed dat Kyllian zo mee gesmuld heeft, hij weet wel wat lekker is he, haha! Fijne avond nog samen! Fajah, haha, dus een dagje eerder op vakantie dan gedacht, ach is nooi verkeerd toch! Jullie hebben echt veel groen in de tuin he, mooi hoor! Hier een drukke werkdag gehad, met 2 huisbezoeken bij de gezinnen waar ik voor mijn studie was. Heb daar vandaag afscheid genomen, dus dat is ook mooi afgerond. Nu dinsdag mijn eindgesprek nog en dan echt klaar met de studie. Morgen laatste schooldag voor de kinderen op de school waar wij met onze dagbehandeling zitten. Om 17.00 uur BBQ en feest met band voor personeel van jeugdhulp en school als jaarafsluting en afscheid van de school, want het gebouw gaat plat. Nieuwe school is al gebouwd en kunnen we na de vakantie in. Heb er wel zin in. Alle groepen moeten ook optreden, wij zingen een lied geloof ik...haha....dat wordt nog wat. Mijn schoonmoeder belde trouwens vanavond en bood haar excuus aan. Ze gaf toe dat ze weinig aandacht aan ons had besteeds laatste tijd en het gevoel had niet welkom te zijn met haar nieuwe vriend. Nadat Len gezegd heeft dat de klik er idd niet zo is, maar dat we liever hebben dat ze samen komen dan helemaal niet, was het wel weer redelijk goed. Het blijft vreemd en moeilijk, maar de grootste spanning is er wel een beetje af , dus daar ben ik blij om. Nou ga ook maar ff voetbal kijken en wat verder surfen. Liefs Sem
Sap. owwwww, wat krijg ik ook zin in vakantie als ik jullie accomodatie weer zie, erg goed vooruitzicht hoor! Knap hoor dat Lieke nu ook steeds vaker 2 of 3 woord zinnetjes gaat zeggen. Je zult zien dat dat nu met de dag meer wordt. Idd een beetje eng idee dat Lieke zoiets over Opa zegt, jezelf maar niet gek maken, maar kan me voorstellen dat je er even heel raar van staat te kijken! Wij idd verslaafd aan LOST momenteel. En de voetbal boeit ons ook niet zo heel erg meer, andere kwart finales niet meer gekeken. Vanavond ff benieuwd of de duitsers er ook uit gaan. Maar ik zie Len nu al bijna in slaap vallen, dus ben benieuwd of we het uitkijken, haha
Goedemorgen, Ik ben ook eens een keer de eerste . Ga zo hardlopen om 06.30, maar ben nog zooooooo moe. Straks zal het wel gaan, lekker buiten. Tot later, Liefs Sap
Pfff.... Sap wat was jij vroeg vanochtend! Knap hoor. Hier lag iedereen nog te slapen. Marijn heeft lekker van 12 tot 7 uur geslapen! En Jesse werd toen ook wakker. Fajah: hoop dat de bank er snel is. Foto maken he. Gisteravond zijn onze buren geweest, nog op kraambezoek. Was erg gezellig. Klikt heel goed en we komen nooit bij elkaar. Nu afgesproken dat we binnenkort naar hun gaan. Wel makkelijk, want hoef je geen oppas te regelen. Heb nu de vakantie bij kdv opgegeven. Week van 21 juli ga ik met de jongetjes naar mijn ouders, week erna thuis met Wes en week erna met zijn allen naar mijn ouders. Dan nog weekje thuis en daarna alweer aan het werk...
Kiekeboe Schandalig van me om zo lang niks van me te hebben laten horen, sorry! Maar druk druk druk en deze week zooo moe, de baby zal wel een groeispurt maken. Heb deze week lekker vakantie gehad en 's middags ook met Milou geslapen als het ff kon. Afgelopen weekend mijn schoonouders te logeren gehad en de tuin bij ons aangepakt dus ook heel weinig tijd en heeel vermoeiend Maandag met een vriendin wezen stadten..gezellig! Maar jeetje wat is er weer veel geschreven....ik probeerde het bij te houden maar niet altijd gelukt. Robine, proficiat met je nieuwe baan! En 2 daagjes werken --> bofkont! Het zal heus leuk zijn als je je draai hebt gevonden. En lekker nog een weekje naar de zon, ben jaloers! Charissa, gefeliciteerd met Aymee....snelle bevalling dus zo te lezen. Leuk heh weer zo'n kleintje...nog ff en dan mag jij ook! Hoe gaat het verder....is Jayden nog baldadig? Hier ook geen strijd met eten...lekker zelf eten en als ze knoeit....jammer dan. We proberen haar wel af te leiden met liedjes zingen of verhaaltjes vertellen, werkt meestal wel. semmi, gelukkig is het weer een beetje bijgelegd met je schoonmoeder. A.s. weekend toch de bruiloft? De duitsers hadden gister ook weer geluk met voetbal...of heb je niet af gekeken? Zal wel rust geven nu je je studie klaar hebt. Wanneer begon jij de baby eigenlijk te voelen? Sappie, ga je echt om 6.30 uur hardlopen?! Da's wel echt bikkelig Leuk als ze meer beginnen te zeggen heh...grappige dingen komen er meestal uit Raar idd met Lieke en opa...maar ik zou er, net als semmi, niet teveel bij nadenken. sens; wat naar zeg van je schoonvader...vandaag de uitslag? Succes! Fajah, haha moest wel lachen toen ik las dat jullie een dag eerder gaan. zou mij ook overkomen. wel lekker hoor...nog ruim een week! Milou vindt het super op een trampoline maar dan zitten er ook geen grote bij...ze ligt dan echt in een deuk. NOg bedankt voor je felicitatie! Ik ook alweer 26 AM:Chineesje dus geslaagd En hoe gaat het slapen nu met Kyllian? Kelly, ook al bijna op vakantie, lekker hoor! En zo knap om op je streefgewicht te zitten, echt heel goed! Lief van Daynah....kan je zo van genieten dan he? Hier gaat het verder allemaal goed...mijn buik groeit volgende week alweer op controle bij de vk...gaat echt hard! En de 23e juli de 20 weken echo. Ik moet nu nog 4 weken werken en heb dan 4 weken vrij. Mss dat we nog ff weg gaan maar weten het nog niet. Milou wil koprollen maken en ze is LIEF! Tot laters meiden!
Sap:Jij was er vroeg bij vanochtend.En idd best eng dat Lieke zoiets zegt over Rick zijn opa,krijg er kippevel van Brrrrrr. Brennieeeeeee je bent er weer,leuke verjaardag gehad? En 26 valt wel mee toch Sensie passiebloem van jullie heeft idd al veel bollen,hier echt nog niet hoor. Alleen maar bloemen. Dat groeit echt als een tierelier he? En die appeltjes zijn om te eten hoor,in September zijn ze rijp. Tjee de Duitsers zijn door met de voetbal he? Ze hebben net gebeld over mn bank,ze komen tussen 1 en 3 vanmiddag,handig zit ik weer met die schooltijden van Jelte. Dan wachten ze maar ff hoor. Gister zei Yorben BAH en ik heb zn luier afgedaan en ben met hem naar de wc gelopen en hem erop gezet,geloof het of niet,maar er lag een klein drolletje in de wc ,goed he.Het begin is er. ***************************************
Brennied: Welkom terug meid! Geeft niet, rust maar lekker uit voordat je komt posten hoor! Fijn dat alles ok gaat! Sap: Heeft oma niet verteld over opa Jan dat hij boven is en dood is dat Lieke dat gekopieerd heeft? Ze zal toch geen Char worden he!?! Hahaha, heerlijk jullie vakantie in zicht, nou ja, wij gaan dus ook nog gelukkig! Ga beetje zoeken rond 12 aug vertrek, want moet al de 24e aanwezig zijn op school. Sem: Spannend he LOST? Ik heb seizoen 4 niet meer gevolgd op TV, wacht wel weer tot die dvd''s er zijn, maar kan ook niet wachten met weer te gaan kijken hoor! LIS: Gezellig zo met de buurtjes samen. Lata kraamvisite. Heb je voor Marijn net zoveel toeloop gekregen als bij Jesse of een stuk minder? Meestal is dat toch zo als je een 2e krijgt. Fajah en Sens: Wat een prachtige planten die passiebloemen. Zag ze laatst staan in tuincentrum, ga er denk ik toch ook 1 aanschaffen. Ze groeien wel lekker hard dus?! Sens: Hihi Jaime met dr bouwvakkersspleet! Lol. Kel: Belachelijk duur idd al die spulletjes en wat Am al schreef, de helft komt weer mee terug. Ik doe t tegenwoordig slimmer, neem aangebroken verpakkingen mee en heb dan op de terugweg weer meer ruimte voor souveniers Hier alles zn gangetje. Vanmorgen papieren getekend voor mn nieuwe werk. Kopietjes ingeleverd etc, dus per 1 aug weer in dienst Zitten ook in de CAO voor MBO onderwijs, dus gaan dr ook nog op vooruit Gisteren met John besproken hoe en wat. Rond de 10e aug willen we 12-14 dagen weg........als jullie goede suggesties hebben, GRAAG! Geen Turkije! Wel dicht aan zee, centrum, appartement of bungalow, vliegreis, en mooi zwembad! Kom maar op! Ook in die vakantie gaan we stoppen met pilgebruik, dus wellicht als t meezit en net zo snel gaat als bij Jill, mss volgend jaar een brusje voor haar! Afwachten maar of de natuur mee gaat werken! Opbouw gaan we nog ff uitstellen vanwege t feit dat we allebei geen vast contract nu hebben, dus moeten nog ff een jaartje minimaal wachten. Ga nu aan de grote schoonmaak. Morgenavond uiteten met oude werk bij de Thai, zaterdag hele dag bruiloft dus komt t er voorlopig niet van. Tot later!
Dus nu officieel Robine! Nogmaals gefeliciteerd! En toch nog lekker op vakantie, heerlijk. En in augustus dus stoppen met de pil. Spannend! Als het net zo snel gaat als bij de anderen bij de 2e zwangerschap... En idd late kraamvisite, maar we hebben ook echt niet zoveel bezoek gehad. Bij Jesse hebben we heel veel bezoek gehad, dat Wes nu eigenlijk een kraamfeest wilde geven, zodat we overal snel vanaf waren. Maar achteraf echt niet nodig geweest, want er zijn echt niet veel mensen geweest. Ga Marijn maar eens wakker maken. Effe voeden en verschonen, want volgens mij is ie nu helemaal doorweekt. Heeft sinds gisteravond nog geen schone luier gehad, want ik wilde hem niet wakker maken... Slechte moeder! En daarna even naar mijn werk. Even eruit. Ik heb besloten dat ik vanmiddag maar eens ga wandelen. Maar proberen om niet te gaan slapen (maar das zo verleidelijk!).
LIS: Slapen is lekker he Hahahaha. t Lekkerste wat er bestaat! Sjezus, heb zojuist wel een uur rondgebeld, deze maand salaris gekregen(wel leuk, maar niet eerlijk natuurlijk) dus dat moest teruggestort worden. Ze wisten bij de salarisadministratie nog niet eens dat ik onslag had genomen, anders had ik gewoon nog maanden doorbetaald gekregen. Afin, ben maar eerlijk geweest, ze komen er toch altijd achter. Toen wilde ik ook mn spaarloonrekening opheffen, ook tig telefoontjes aan besteed en van t kastje naar de muur gestuurd...........als t goed is is nu alles geregeld en kunnen we eindelijk gaan schoonmaken in huis, jippie
Goedemiddag, Robine: Spannend jaar voor jullie. Heb je het ook gezegd bij je nieuwe baas dat je weer zwanger wilt worden of nog niet? Lekker handig van je oude baas om het niet door te geven. Lijkt Griekenland je niet leuk. Wij willen mss in sep nog een lastminute doen. Even kijken hoe duur het dan is. Meestal wel spotgoedkoop dan. Maar goed eerst maar eens naar Egypte. LIS: Het is prachtig weer om te wandelen vandaag, tenminste hier wel. Wel een beetje een harde wind, maar het zonnetje schijnt volop. Heerlijk hoor dat Marijn zo lekker slaapt. Sap: Wat eng van Lieke zeg. Zoals Robine al zegt heeft oma niks verteld ofzo? Ik heb weleens gehoord dat kinderen meer zien dan wij. Dadelijk heeft Lieke dat ook een 6de zintuig. Wel bijzonder, maar ook erg eng. Jullie accom. ziet er ook echt heerlijk uit zeg. Krijg steeds meer zin om te gaan. Fajah: Ben benieuw naar je bankstel even een foto spammen als die staat. Wat goed van Yorben dat ie op de wc is gaan zitten. Begin is er. Brennied: Jij dus lekker vakantie. Heerlijk hoor. Geniet er lekker van. En ach dat posten komt wel weer een keer. Sem: Heel veel plz vandaag met de BBQ en het feest. Zal zeker gezellig worden. Sensee: hihhihihihhihihihihihihi Jaime de bouwvakker. lekker charmant hoor Hier niks bijzonders te vertellen. Lfs Kelly
Er is weer veel bijgeschreven... Hoop dat ik kan onthouden wat iedereen heeft geschreven en zal ff proberen te reageren Sappie, wat eng zeg dat Lieke dat zo zegt en uitbeeld... Lekker hoor vakantie in zicht... heerlijk! En knap hoor van Lieke dat ze woordjes achter elkaar zegt. Robine, spannend zeg je contract getekend. En wat ben jij eerlijk had het zelf ook gedaan hoor want als je alles terug moet betalen ben je nog verder van huis. Brennied, jij ook al bijna op de helft..wat gaat dat snel. Willen jullie straks wel weten wat het wordt? Fajah, haha op tuinstoelen, rottig is dat soms met leveren dat ze gewoon maar een tijd zeggen en dan zit je de halve dag thuis te wachten. Sens, oh heerlijk die foto met haar bilspleetje Semmi, wel goed dat je schoonmoeder haar exuses aangeboden heeft, soms word het gewoon niet meer zoals daarvoor he of het klikt of klikt niet...heel simpel. Verder weet ik zo niet meer....sorry wie ik vergeet. Vanmorgen ff de huisarts gebeld of ik urine van Jayden ff langs kon brengen, rook zo sterk en hij is zo anders de laatste dagen en Ja hoor Blaasontsteking, assistente belt me zo weer hoe en wat....? En zijn we samen ff lekker naar de ikea geweest, hotdogje gegeten en lekker dat hij het vond en me lekker uitgeleefd Heb van die jeansblauwe gordijnen en lamp voor Jayden zijn kamer en van die geblokte mandjes en leuke grote knuffels, heb een erg leuke meegroeibed voor hem gezien dus denk dat we die binnenkort voor hem halen en met deze kleuren erbij...heb het al helemaal in mijn hoofd hoe ik zijn kamer wil hebben hahaha Voor onze andere manneke ook nog ff cremekleurige gordijnen gehaald en knuffels en geblokte mandjes. Als de kamers klaar zijn beloof ik dat ik een FOTO van opzet.... Net in de auto slapen en dan leg ik hem in bed en dan zit die te schreeuwen en wil die niet meer slapen...raar kind Zo ga hier ook aan de schoonmaak. Vanmiddag nog ff naar mijn zusje en haar dochtertje. En morgen komt mijn moeder en gaan we de keuken helemaal opruimen.. hoezo nesteldrang Dennis gaat weekend met de kamers bezig en de laatste dingen afwerken hier in huis en dan zijn we klaar voor de bevalling hihihihi Sow heb er mooi weer een verhaal van gemaakt....SORRY
Zo de bank is net geleverd,maar wat is ie groot Dacht dat hij kleiner zou zijn,maargoed even aan wennen hoor. Zal zo een foto plaatsen,het kleur is donkerbruin ,maar vind het eigenlijk meer naar zwart gaan. En moet zeggen dat ik hem een beetje vind tegenvallen,erg he,ben ik nu een ondankbaar kreng? Heb het bovenstaande zinnetje maar even klein getypt