November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahahahahaha Fajah moest even goed mijn ogen fijn knijpen. Hij is idd erg groot, maar past toch precies. Kleur lijkt idd zwart.
    Is het wel de bank die je besteld had?

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Ja het is de bank die we besteld hadden,alleen stond hij in de showroom in een andere opstelling en kleur,dus we hebben het alleen op tekening gezien en op zo´n kleurkaart,1 tip doe dat dus nooit!
    Ik koop alleen nog iets als ik het irl heb gezien hahahahah,maar nu ik een paar uur verder ben begin ik hem wel leuk te vinden ;)
    Ik ben veel te kieskeurig ,dat zal het zijn.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oja Robine:Rhodos is erg mooi ook om heen te gaan.
    Ik ben daar geweest een paar jaar terug,vond het een erg mooie stad,en je kunt er veel shoppen ;)
    Zon,Zee,Strand bij de hand.( En mooie Grieken ;) )

4. En Kreta is ook heel leuk. Kan je ook lekker shoppen en heel lekker eten.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah:Hij lijkt idd wel zwart/blauw! Hoe was de opstelling hier voor? Witte bank toch? Ach je moet gewoon ff wennen joh. Hoe vindt Chris em?

Kel en Fajah: Rhodos en Kreta allebei al geweest en was idd heel leuk........wie weet nog een keer, al zijn we meer van t opnieuw ontdekken! Kom op, ik wil nog meer tips en suggesties! :)

Kel: Jullie mss nog weekje Griekenland in t najaar, heerlijk! Hopelijk heb je dan je huisje al verkocht! Zou mooi zijn.

Charissa: Je kamertje voor Jayden klinkt superleuk! Ben nu wel erg benieuwd hoor! Hoe is t met de kleine Aymee? Gaat alles goed?

Vanmiddag schoon gemaakt en daarna t winkelcentrum opgezocht met Jill. Ben voor ene superleuk trouwjurkje voor aanstaande zaterdag geslaagd bij Steps! Ze hadden onwijs veel leuke jurkjes, maar na 5 verschillende passen is t toch een heel leuk zwart/grijs cocktailachtig jurkje geworden. Als je van jurkjes houdt moet je nu echt ff naar Steps, zij zijn allemaal een limited collection en errug leuk! Daarna thuis ff gekookt en toen een roseetje open getrokken bij de buurtjes om onze nieuwe banen te vieren :)
    Kreeg nog 2 leuke plantjes voor in de tuin van ze! Erg lief.

Nu is John tennissen(toernooi, ronde 2) en ga ik ff surfen voor vakanties op t net. Krijg altijd leuke mail van topvakanties.nl en moet zeggen dat de antillen en Sint Maarten ook wel trekken ;) Wel ver vliegen met Jill op schoot, das dan weer een nadeel.

Nou ik ga ff surfen!

Laterz

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Fajah, ik vind hem ook zwart lijken... mss ff informeren?

Robine, lekker aan de rose... ik kan niet wachten tot ik lekker hard broodje filet kan eten hihii.
    Aymee heeft de hele nacht gehuild, heeft erg veel zuigbehoefte dus hoop voor hun dat het vannacht betere nacht word... vriend moet morgen weer werken hihihi.

En ik heb eindelijk weer een kabeltje gekocht voor ons fototoestel dus kan nu ook weer meespamen :)
    Ik moest er echt een hebben, als die kleine van ons geboren is wil ik mijn broertje meteen een foto sturen in Afganistan....

Ga nog ff surfen, kom later wel weer.

Ik wil hier graag de woonkamer veranderen, krijg het niet voor elkaar met Dennis :(
    Hij wil niet weer plasma tv gaan verschuiven... bah baal er verschrikkelijk van!

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: Wanneer vertrekken jullie naar Menorca? Ziet er heerlijk uit hoor! Knap van Lieke al veel woordjes achter elkaar!
    Hebben jullie niet een keer iets gezegd over de opa van Rick waar Lieke bij was? Ik merk dat Kyllian sommige dingen van het eerste jaar ook opgepikt heeft van ons.

Semmi: was de bbq met de kids gezellig?
    wat fijn voor jullie dat het iets beter gaat tussen jullie en je schoonmoeder. Ruzie is helemaal niet fijn, levert alleen maar stress op.

LIS: is Wes er dan niet bij als je die week met Jesse en Marijn naar je ouders gaat? Van Djurre mag ik dus echt geen week alleen met Kyllian weg :D

Brennie: oeps ben je jarig geweest, helemaal niet aan gedacht sorry. Alsnog gefeliciteerd! Nog maar 4 weken werken voor jou, wat een vooruitzicht zeg :D Kom je weer vaker posten? ;)

Fajah: goed van Yorben dat ie op de wc een poepje gedaan heeft! Ik vind de bank op de foto blauw lijken, maar de ruimte is er toch wel voor een grote bank!

Robine: jullie toch ook met vakantie...heerlijk! En mij maar jaloers achterlaten ;) Mooie tijd om te stoppen met de pil toch, grote kans op een lente/zomerkindje als idd de natuur mee wil werken.
    Wat een gedoe met je salaris...naja nu iig opgelost.

Charissa: Wat vervelend voor Jayden dat hij blaasontsteking heeft. verklaart misschien zn gedrag. Goed dat je er zo snel bij was.
    Goed geshopt bij de Ikea dus :D

Hier nu ook lekker weekend! Morgenmiddag nog wel langs mn werk voor een afscheidje van 2 staigiares. Misschien nog mee bbq-en daar, maar ik neem Kyl mee dus weet niet hoelang hij het gaat volhouden tussen mn collega's en cliënten ;)
    Vanmiddag hadden we teamoverleg en er is oa afgesproken dat we ook weekenddiensten gaan draaien. Onze lokatie is zeer qua cliënten erg aan het uitbreiden. Gelukkig blijven het alleen dagdiensten.....dus als iedereen weekenden gaat draaien zou ik maar 1 weekend in de 2 maanden hoeven. Ff afwachten dus.

Kunnen onze dreumessen al verliefd zijn? ;) haha. Kyllian blijft echt steeds om 'Lien' (Celine het overbuurmeisje) vragen. Steeds als hij iets hoort denkt hij dat zij het is. Van de week lag er een envelop in de brievenbus voor Kyllian. Celine had een armbandje voor hm gemaakt. Kyllian wilde die gelijk om en aan haar laten zien :D

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa snel foto's maken dan en spammen haha. Hihi jij bent wel van veranderingen in de woonkamer he.

9. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, zal weekend ff wat foto's plaatsen van mijn buik, slaapkamers en natuurlijk Jayden :)

Ik ga slapen...Trusten

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meiden ik ga morgen reageren. Kom alleen ff langs om te zeggen dat uitslag van mn schoonvader niet goed is. Tumor in het midden van de nier. half juli wordt hij geopereerd, ze proberen nier te sparen maar omdat tumor in midden zit is de kans dat het lukt niet groot.
    Over uitzaaiingen waren ze nogal vaag. Er zat een plekje op de longen maar 'dat was niet kritisch' :( . Heb je dus niks aan.

later reageer ik ok.

lfs

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Slaap lekker Charissa!

Ik ga ook slapen, het is hier toch stilletjes sinds ik er ben ;)

Sappie: ik was nog benieuwd hoe het met de zindelijkheidsstraining van Lieke gaat? Daar was je toch mee begonnen?
    Kyllian wil niet op het potje, als hij erop zit is hij er binnen 1 sec weer af. Hij heeft tijdens het badderen wel gemerkt wat plassen is :D De volgende dag zat hij expres te persen om weer zo'n leuke straal eruit te zien komen :p Heb toen uitgelegd dat hij dat op de pot kan doen en hem er toen opgezet. maar nee hoor, gelijk weer eraf....

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje Sens dat is k**** nieuws zeg. Nogmaals heel veel sterkte..... :(

13. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, wat een naar nieuws zeg, heel veel sterkte voor jullie!
    Wat vervelend die onzekerheid.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hallo dames,

Am leuk zo'n bbq met je werk! En 1 weekend in de twee maanden is niet zoveel toch? Haha en dat van verliefd ik denk het wel. Jaime heeft Quinten, hij schenkt de hele dag kopje thee voor haar in en als ze bij kdv binnenkomt roept hij meemie meemie. Geeft haar ook altijd een kusje. hihi.

Charissa kom maar door met die spam! Oh en mannen met apparatuur..... :(

Robine aan vakantietip: ibiza, Jersey (is Engeland maar meestal wel zon ligt in een aparte stroming). Portugal albufeira of madeira (lig erg zuidelijk is portugees maar ligt volgns mij nog lager dan canarische eilanden. Rhodos en kreta ben ik ook geweest is ook heel leuk ja. En feli natuurlijk met je nieuwe job! En nog zo lekker lang vrij, ben jaloers op je hoor. Goed van je tip ik ben ook opzoek naar nette zomerjurkjes, heb er zo weinig.

Fajah de bank lijkt idd wel zwart ipvdonkerbruin.Ik vind m niet lelijk hoor en wel lekker oz'n grote bank. Hier altijd gedoe als er veel visite is met zitplaatsen.

Verder kan ik niet lezen. Gister nog met michiel gehad over zn vader. We gaan er dus vanmiddag weer naartoe. Hebben ze ook wat afleiding met die kleine. Morgen gaat de broer van chiel en zn vriendin, zo is er nu even iedere keer iemand.

Gister ook van alles uitgezocht. Schijnbaar kun je zonder nieren maar dan moet je wel 3 x pw aan de dialyse. Streng dieet en weinig drinken max anderhalve liter vocht per dag als je buikdialyse ofzo doet. Nou ja we gaan het zien. Er komt nog een second opinion van ander zkh. Ik zou dus als ik schoonouders was ook bovenop zitten dat ze die vlek op zn long onderzoeken. Anders ben je straks misschien weer blij met een dooie mus en komt het alsnog terug.

Nou ik ga ff spelen met mn muppet blokken bouwen.
    Oh nog vraagje trouwens zijn er al kindjes met kiezen? Jaime heeft weer van die enorme zure luiers....yek. Loopt er helemaal doorheen en enorm rode billetjes.
    En verder...hebben jullie tips over doorlopende reisverzekeringen met annuleringsverzekering erbij? Ik wil die afsluiten maar zie door de bomen het bos niet meer.

lfs

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Hier al 4 kiezen. Jill heeft 8 tanden onder en 8 boven. t Wachten is op de laatste 4 kiezen, dan is t melkgebit compleet. Wij hebben een doorlopende ann. en reisverzek. gewoon waar wij alle verzekeringen hebben ondergebracht. Scheelt dan een hoop omdat ze alle andere verzekeringen ook al doen.
    Succes!

16. Goedemiddag allemaal.

Sensee: Wat een vervelend nieuws zeg over je schoonvader. Sterkte ermee!
    Daynah heeft ook al 4 kiezen 2 boven en 2 onder. Ben wel benieuwd wanneer die laatste 4 komen. Zal wel in de vakantie zijn ;)
    Wij hebben de doorlopende reisverzekering bij Zilveren Kruis afgesloten.

Robine: Gisteren nog geslaagd voor een vakantie. Is Italie niks voor jullie. Ook een mooi land en heerlijk eten daar.
    Misschien dat ik morgen ook even naar Steps ga. Nu ik zo veel ben afgevallen staan de jurkjes me eindelijk weer leuk. Heb er al 3 in de kast liggen.

Sem: Nog een gezellige avond gehad gisteren?

Charissa: Kom op met die spam!

AM: Jij bent ook nooit aan het BBQ-en he ;) En Kyllian verliefd. Waarom zou het niet kunnen. Kan best volgens mij. Hij is er al vroeg bij iig.

Heerlijk hoor dat het weekend weer is begonnen. Vanmiddag ga ik even naar een vriendin een kopje thee drinken. Ze is hoogzwanger en kan dus ieder moment bevallen. Begin juli dacht ik. Wel weer leuk zo'n klein hummeltje. Er zijn momenteel zoveel mensen zwanger of net bevallen. Krijg dadelijk ook nog de kriebels :)

Zondagmorgen om 10.00 uu gaan we de tante van Sabino met haar kids ophalen van Schiphol. 's-avonds dan BBQ-en als het weer een beetje meezit. Morgen nog even de stad in voor de laatste dingetjes kopen, zoals kleding maar weer eens ;) Mijn schoonzus zou meegaan dus dat is wel gezellig.

Ik ga er van door. Wil nog even de keuken opruimen voordat Daynah wakker is.

Lfs Kelly

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja bedoel ook die laatste vier kiezen of die er al zijn. Die luiers zijn weer niet te harden. maar goed misschien virusje ofzo?

Robine wij zitten met alls bij centraal beheer maar ik vond die doorlopende met annulering daar best duur en dan was er al collectiviteitskortin (van mn werk) af...

Kel zondag zou volgens mij mooi weer worden. En je gaat bijna met vakantie...heeeerlijk.

Wij hadden van de week en week ervoor op woensdag verwacht dat hanane zou komen maar die kwam dus niet. Ik werd al weer pissig natuurlijk dat ze niks had laten horen. Stuurde ze vanochtend een sms naar chiel. ze zat in marokko onverwacht. haar broer was overleden...voel me helemaal schuldig nu.... Nou gelukkig komt ze woensdag weer.

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Allereerst over je schoonvader...... wat een kutnieuws zeg.Ik wist niet dat een mens zonder nieren kon leven.Als dat kan is dat erg mooi.
    En die plek op de longen zouden ze idd maar goed moeten naar laten kijken hoor voor het verder gaat.
    En wat sneu voor Hanan,dat was overmacht natuurlijk dat ze niet kon komen.
    Wij hebben een doorlopende reisverzekering,zijn zelfs verzekerd als we ergens gaan winkelen en er gebeurd wat,best handig,hebben we bij Aegon afgesloten.

Am:Hahahah die Kyllian al verliefd,word nog wat als hij straks 16 is ;)

Robine:Tenerife is ook erg mooi,en eigenlijk het hele jaar door warm.

Charissa:En de kamer al veranderd?
    Nou de bank is zeker niet Blauw hoor hahaha,nu ik een dag verder ben zit er echt een bruine schijn in,tis koloniaal bruin.
    Begin er nu een beetje aan te wennen en vind hem nu toch best leuk,we moeten even vrienden worden hahahaha ;)

Jelte heeft een vriendje van school bij hem om te spelen,die vermaken zich wel tot 17 uur,dan komt zn papa er weer om.
    Tis heerlijk weer vandaag,vannacht heeft het hier wel ontzettend veel geregend,bij jullie ook?

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: je kan idd wel zonder nieren, maar is wel zwaar hoor steeds weer die dialyses. Wachtlijsten voor donornieren zijn erg lang helaas...
    Hier ook nog de laatste 4 kiezen. Met de rest was hij heel snel, maar die laatste 4 willen niet komen ;)

Kelly: nog ff wachten met die kriebels he....of snel zorgen dat je huis verkocht is :p Geen nieuwe kijkers gehad trouwens?
    En wij veel aan de bbq? Valt wel mee hoor. pas 2x dit jaar geloof ik :D naja meer bij anderen dan hier thuis. Van het weekend hier wel een bbq. Van mij hoeft het niet met dit weer, maar Djurre viert morgen zn verjaardag en wil dan bbqen.

Boodschapjes zijn hier weer in huis. Djurre mag morgen de rest voor zn bezoek en bbq gaan halen. Kyllian heeft net een half uur in bed gebabbeld, maar nu slaapt hij volgens mij wel.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: heb hier vannacht weinig gehoord, denk niet dat het geregent heeft....maar kan ook zijn dat ik diep in slaap was haha.
    Lekker dat Jelte zich goed kan vermaken met zn vriendje.

Had iemand hier al zo'n fietsstoeltje voor achterop? Ik denk dat ik hm alvast ga bestellen, nu hebben ze nog een bijpassen bij het voorzitje ;) Wie weet komt er ooit toch wel een 2e.

Deel Deze Pagina