November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geniet nog lekker van je vrije dag Sem het is idd erg warm. Ook bij jou dus de bruiloft geslaagd.

Heb je last van vocht vast houden of niet?

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:Leuk dat daynah zo goed kan opschieten met haar nichtjes.
    Heb je r fotos van gemaakt?
    Sluis is niet zo groot,maar wel gezellig.

Lis:Aaah lief die fotos en je nichtje is zeker een mooie meid,mooie oogjes.
    Die bakkerij bestaat al jaren niet meer waar jij toen werkte,en Bruna ook niet meer ;)

Sem:Kan me voorstellen dat je geen puf meer had na die drukke dagen,lekker rustig aan doen.

Ik hoorde net van mn buurvrouw dat die vriendin van me ,toch contact gaat opnemen met me.
    Ze had erbij staan huilen en ze mist mij ook vreselijk.
    Ze heeft nog geen tijd gehad,want na de bruiloft is ze 2 weken op huwelijksreis geweest en nu zijn ze aan het verhuizen.
    Maar zeer binnenkort ging ze wat laten weten.
    We zullen eerst het 1 en ander moeten uitpraten denk ik.
    En of het weer als vanouds word weet ik niet (ik vrees van niet) :cry:
    Maar ik vind het toch allemaal erg jammer,want ze is inmiddels getrouwd enzo en dat is nu gepasseerd en kunnen we niet meer terug draaien,ik bedoel ,waarom dan niet voor die bruiloft ,nu hebben we erg veel van elkaar gemist,dat doet me nog steeds pijn die dingen.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Als ik jou was zou ik in ieder geval alle initiatief van haar uit laten komen, jij hebt wel ff genoeg gedaan voor haar vind je ook niet!? Bijna op vakantie jullie, hiep hiep holee!

LIS: Lieve foto's van Jesse en Marijn. Marijn heeft zeker een bolle toet, vind nu echt niet meer dat ie op Jesse lijkt. In t begin wel...... Zielig dat ie iets achter zn piepie heeft zitten. Hopelijk is t snel over met zalf. Sterkte.

Sem: Dagje Dolfinarium geweest, LEUK! Jayna zeker helemaal blij en enthousiast bij het zien van de dolfijntjes? Vind nu dat je weekjes tot de volgende komt langzaam gaan........26 weken ''pas''.........in t begin ging t voor mn gevoel sneller. Hihi. Succes met kaartjes uitzoeken!

Kel: Mooi dat jullie zo een gezellig dagje hebben gehad gisteren. Is t droog gebleven voor de bbq? Leuk dat Daynah zo gek is op dr familie en andersom! Nog een weekje he! Lekker hoor! Ik ga zo ook weer ff zoeken op internet voor Mallorca, Menorca of Griekenland.

Zwanger: Ik denk Sap. Heb deze maand nog 4 pillen te gaan, dan nog een keer ong en dan nog 1 stripje..........daarna willen we er weer voor gaan dus. Denk half augustus zo net voor of na de vakantie te gaan stoppen......t is ook niet zo netjes om meteen al zwanger aan een nieuwe baan te beginnen he, mocht t deze keer net zo snel gaan als bij Jill.

Jill slaapt eindelijk. Duurde ff vanmiddag. Ga zo nog ff reisjes zoeken op internet en maar boeken als we iets vinden. Komende week warm, bah. Kunnen wij hier weer niet slapen, aangezien we geen zonneschermen hebben en de slaapkamer de hele dag op t zuiden hebben. Nou ja, t is niet anders. Kan wel weer t zwembadje in de tuin opzetten, ook leuk!

Meiden ik ga ff surfen

Laterz!

p.s. Leuk hoor dat Spanje kampioen is geworden! Gunde t ze van harte

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Zou idd niet zo goede indruk maken als je zwanger aan je nieuwe baan begint ;)
    Maar ach daar zou ik het niet voor uitstellen hoor,jij bent volgens mij de volgende zwangere ;)
    Bij ons is het ook de hele dag zon op het huis,vreselijk,maar sinds we rolluikjes hebben is het minder warm;mss voor jullie iets?

Ik liep net door het gras op mn blote voeten en krijg ik toch wel een bijensteek op de onderkant van mn voet,aiaiai wat doet dat ontiegelijk pijn op je voet.Het tintelt gewoon en een enorme rode bult?bah nu dat weer.Tis echt tijd voor vakantie,want heb overal de balen van. :(

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme Fajah! Sterkte met je bijensteek!

6. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Robine; en nog een leuk reisje gevonden op internet? Hoop dat jullie iets naar je zin vinden en ook lekker van het zonnetje kunnen gaan genieten.
    Enne.....Rick verkoopt zonwering :) :) :) .

Fajah; ik vind die "vriendin" van je wel een beetje vreemd hoor (hoop dat ik dat mag zeggen :oops: ). Dan wel contact willen, je dan weer als een baksteen laten vallen, en dan opeens wil ze weer contact. Ze moet je vriendschap nu eerst maar verdienen lijkt me, dus idd zoals robine zegt, initiatief van haar laten komen. Succes!

LIS; ooooh wat is Marijn al weer gegroeid zeg! Hahaha, kan Jesse zo slapen? Grappig. Je nichtje is inderdaad een mooi meissie.
    Arme Marijn, kan je merken dat hij ook last heeft van zn piemeltje? Goed om even langs de ha te gaan.

Sem: heb je een beetje teveel van je lichaam gevraagd? Is natuurlijk wel leuk al die feestjes, maar wel goed aan jezelf denken he! kan me voorstellen dat Jayna haar ogen uitkeek bij de dolfijnen!

Kelly; jij ook gewerkt vandaag? Ik ook, wel jammer inderdaad dat wij met dit lekkere weertje binnen moesten zitten.
    Leuk he om te zien dat Daynah echt al gaat spelen met dr nichtjes. Heb je nog leuke foto's gemaakt?
    Leuk een dochter voor je collega!

Charissa; oops irritant zeg zo'n iemand die gewoon niet naar je luistert. Kan me voorstellen dat je de hoorn erop hebt gesmeten. Al een reactie op je mail gehad?
    Hihihihi, denk dat je huis nu wel schoon genoeg is of niet? Je bent volgens mij elke dag aan het poetsen.

Wat betreft zwangerschappen....ik ben een beetje depri.....

Ik ben inmiddels gestopt met pil om straks in/na de vakantie echt weer voor een 2de kindje te gaan, maar mijn menstruatie blijft maar uit. Zit nu al op dag 50 ! :confused: :confused: , wordt er echt niet goed van. Mijn cyclus is sowieso al lang (42 dagen) maar nu duurt het toch wel erg lang. Heb er vrijdag al een testje aan gewaagd maar die was negatief. Ik baal er echt van, wil gewoon graag ongi worden zodat we er dan echt voor kunnen gaan. Zal je zien word ik straks ongesteld op vakantie! :( :evil: .

Dus ik ga dan ook maar voor Robine.

Liefs Sap

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

aaah Fajah...dat doet echt zeer. Ik heb het ook eens gehad. Succes!
    Hopelijk kom je er goed uit met je oude vriendin....laat haar nu maar het initiatief nemen idd.

Robine, leuk zeg dat jullie binnenkort ook weer voor een kleintje gaan :) Al iets gevonden voor de vakantie?

Kelly, fijn dat het zo klikt met Daynah en haar nichtjes! En zo'n goed vooruitzicht voor jullie ...bijna op vakantie!

sEmmi, helemaal afgepeigerd van het weekend :) :( ff weer bijtanken dus. Leuk om al geboortekaartjes uit te zoeken.

charissa, wat een energie zeg.....ik heb het bij Milou helemaal niet gehad die nesteldrang (ging denk ik ook moeilijk met 30 kg erbij ;) ) maar wel lekker dat alles weer aan kant is. En wat een stelletje daar bij Menzis :evil:

LIS: leuke foto's zeg....en Marijn groeit er goed van van je bv :) Vindt Jesse het leuk achter de kinderwagen op het plankje? En hoe was het bij de dokter?

Ik kan nu echt zeggen dat ik de baby voel :) Van het weekend een keer heeel duidelijk en nu af en toe plopjes. Zo leuk weer!
    Afgelopen weekend een kinderverjaardag gehad met bbq...was gezellig. Milou d'r nichtje is 5 weken ouder en zo'n lol met z'n tweeen. Lachen en kattenkwaad uithalen. Heel leuk om te zien.
    Nou ik ga weer verder, ff kopje thee drinken.

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hey sappie...niet depri worden hoor. Het is heel normaal dat je eerste cyclus een beetje van de wap is na de pil. Komt heus goed! Niet te druk maken erover want daardoor kan het ook weer wegblijven.....knuffel!

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ja hier ook een leukigheid voor in d'r haar....het stelt nog niet veel voor maar het begin is er :) :) :)

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Arme jij met je cyclus,erg frustrerend is dat zeg.
    Maar het kan eventjes duren voor alles weer op gang is,dus nog niet direct zorgen maken,komt helemaal goed.
    Dikke knuf voor jou.XXX

Brennie:Wat leuk dat je de baby nu voelt,heerlijk gevoel is dat he?
    Lief dat Milou nu een diadeem in dr haartjes kan,zo schattig.

Ik heb al een aantal dagen wat stekende buikpijn aan de onderkant en aan de rechtse kant van mn buik,in mn lies zeg maar,
    Zou toch geen blindedarm ontsteking zijn he?
    Weet iemand daar iets over?Hoop het niet,want anders kan ik niet op vakantie,maar het is een gekke buikpijn,heb ik nog nooit gehad.
    Vannacht had ik het ook weer die steken en kon toen niet op mn rechter zij liggen.
    Ben toen naar de wc gegaan en toen was het weer wat minder.

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Fajah...kan het blaasontsteking zijn? Ik heb het ook eens gehad, toen was de blaasontsteking al in zo'n ver stadium dat de ontsteking op mijn darm ging of zoiets. Mss morgen ff urine wegbrengen?

En een diadeem :) moet lachen...ik ken dat woord niet. Hier heet het 'gewoon' haarband ;)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahaha ken je dat woord echt niet?
    Word toch vaak gebruikt hier hoor.
    Denk niet dat het blaasontsteking is,heb geen pijn bij het plassen ofzo.
    Mss omdat ik ongi moet worden deze week ,kan natuurlijk ook.
    Hoop niet dat het blindedarm is.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Diadeem is hier ook gangbaar hoor Brennied, hahaha. t Staat Milou wel schattig! Fijn en leuk dat je de baby weer begint te voelen! Heerlijk he!

Sap: Niet depri worden hoor! Komt helemaal goed. Als je in de vakantie ongesteld wordt is t wel vervelend ja. Zit er nu zeker wel dik in!? Hopelijk word je morgen ongesteld dan ben je dr maar weer vanaf. I know dat Rick in de zonwering zit, maar t schijnt dat onze muur niet meer geschikt is om een scherm aan op te hangen, zou dus weer een hele verbouwing betekenen, maar mochten we er ooit voor gaan dan trek ik aan de bel bij Rick ;)
    Knuffel voor jou! Niet depri worden!

Fajah: Zou idd maar ff plasje wegbrengen morgen naar de HA. Mocht t zo zijn kan je nog ff met antibiotica t de kop in drukken! Laat er ff naar kijken! Sterkte!

Jill slaapt nog niet! Heb dr zojuist een half uurtje eruit gehaald en in de tuin laten schommelen en spelen met opa en John, maar nu wil ze dus nog niet slapen! Irritant. Als ze daardoor nou eens uitslaapt morgen, maar nee hoor, als ze zo slaapt is ze morgenochtend gewoon weer om 6 uur present! Grrrrrrrr

Ik ga ook ff douchen en mn mandje in. Heb geen zin in de hitte morgen, overmorgen meteen weer regen en onweer he!

Meiden slaap lekker!

14. Goedemorgen allemaal,

Robine: Heeft Jill nog uitgeslapen? En geen zin in de hitte. I love it..... van mij mag het echt altijd zo blijven heel het jaar door.

Sappie: Niet depri worden hoor het komt echt allemaal goed. Wel niet leuk als je in de vakantie ongi gaat worden, maar het is net wat Brennied zei je cyclus moet even op gang komen. Jij wordt echt weer snel zwanger. Let maar op. Dikke kus.

Brennied: Leuke foto. En ook hier is diadeem gangbaar. Leuk dat je de beeb ook nu voelt. Blijft bijzonder.

Fajah: Hoe is het nu met je. Mss toch wel een blaasontsteking. Even de ha bellen dan weet je het.

Ik zal voor de vakantie nog wel wat foto's spammen van Daynah met haar nichtjes. Als ik de tijd vindt hoor. Tot aan de vakantie hebben we iedere wel wat. Lekker handig gedaan. Vraag me af wanneer ik moet gaan pakken. Zal maandagavond laat wel worden.

Ik ga aan de slag.

Fijne dag.

Lfs Kelly

15. Makelaar belde net. Morgen weer een bezichtiging om 14.00 uur. Duimen jullie mee?

Kunnen vanavond dus weer aan de schoonmaak.......daar is het ook echt lekker weer voor heh ;)

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Spannend Kel, tuurlijk duimen we weer mee!

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    We gaan duimen Kel!
    Succes met schoonmaak vanavond!

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hey meiden ,even vlug,ik verrek vd pijn.
    Als ik inadem doet het ontzettend pijn in mn onderrug ,onderbuik en rechterlies.
    Als het maar geen blindedarm ontsteking is hoor.
    Om 20u45 moet ik bij de huisarts zijn ,eerder was er geen plaats.
    Maar ben allang blij dat ik nog mag komen.
    Ben helemaal geen dokter-loper,maar kan het echt niet houden vd pijn. :(
    Ga maar gelijk een plasje meenemen.
    Tot later.
    Sorry dat ik niet reageer hoor.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sterkte Fajah! Hopelijk ben je snel van je pijn verlost!

Heet he dames? Gadverdamme, vind er niks aan, mij te warm hoor!

Ga ff eten maken, spinazie, aardappels en blinde vink.

Laterz

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

FF snel, want Len heeft net de BBQ aan gezet, dus kom later wel ff weer....

Vandaag mijn eindgesprek gehad van de opleiding die ik volgde en.....IK BEN GESLAAGD!

Nu lekker in de tuin zitten en BBQ-en...mmmmm...

Fajah, sterkte bij de dokter meid!

Liefs Sem

Deel Deze Pagina