hoi hoi, Sem: Van harte gefeliciteerd. Ben super trots op je Fajah: Sterkte meid. Gelukkig kan je nog even langs de ha. Robine: Het was idd erg warm vandaag. Pfffff toen ik die auto in stapte.......gatverdamme. Heb je nog een leuke vakantie gevonden? Verder was het erg stil vandaag hier, dus hoef niet zoveel te reageren. Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Daynah wilt niet slapen, dat is nu al een paar dagen zo. Ze is niet vervelend, want ze ligt gewoon in haar bedje te babbelen. Volgens mij als het weer wat donkerder wordt dat ze dan wel weer snel slapen en ik hoop ook wat langer Ga even verder met opruimen. Badkamer, wc, keuken zijn weer stralend schoon. Morgen nog even stofzuigen en dan kunnen de kijkers komen. Kan morgen ook de tickets ophalen. Over een weekje zitten we lekker in Egypte. Lfs Kelly
Sem: GEFELICITEERD! Nu lekker bbq, hebben wij ook gedaan vanavond. Kel: huis weer schoon en aan kant. Laat de kijkers maar komen! Robine lekker gegeten? Fajah: hoe was het bij de dokter? Brennied: leuk hoor, die diadeem (ik ken het ook maar ja... ik kom uit de buurt van Fajah). Hoe voel je je? Nog steeds zo moe? Charissa: nog naar vk geweest? Je had nog echo deze week toch? Ligt de baby nu goed? En heb je nog steken gehad? AM: veel plezier met je etentje met je vriendinnen! Sap: niet deprie zijn hoor! Je lichaam heeft gewoon effe tijd nodig. Komt heus goed. Knuffel van ons. Pfff... de jongens zijn net gedoucht. Jesse gaat nu naar bed. We zijn de laatste tijd echt zo laat met Jesse. Vandaar dat ie ' s morgens weleens uitslaapt of overdag wat langer slaapt. Ik baal er ook weleens van dat Wes soms zo makkelijk is. Althans... gaat ie na het eten eerst ff op de bank liggen omdat ie gewerkt heeft. Terwijl we vaak al wat later eten. Nou ja, nu ik thuis ben, gaat het nog wel maar eigenlijk wil ik Jesse uiterlijk 19.30 uur in bed hebben. De laatste week is hij ook wel aan het klooien hoor. Huilen als ie naar bed moet en hij zit ons gewoon in de maling te nemen. Nou, morgen woensdag. Ben benieuwd of mijn schoonmoeder morgen voor de deur staat. Hahaha. Tot later. Liefs LIS
Helleu ladies, Hoe is het hier? Wat is het benauwd heh? WArm ok maar dit is niet lekker gewoon vies benauwd..bleh. Lis haha die Jesse die zo laat gaat slapen. Maar zou ik ook van balen hoor. Eet Jesse altijd met de pot mee of krijgt hij apart? En erg heh dat in de maling nemen. Ze worden echt bijdehand. Zin in je schoonmoeder morgen? En ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n schoonvader/moeder verhaal.. Kel prima toch als ze in dr bedje ligt en aan het babbelen is. Misschien ff bijpraten met dr vrienden (lees knuffels). Heb je verduisteringsgordijn op haar kamer? Bij Jaime heeft dat veel effect . Succes morgen met de bezichtiging, hoop dat het wat wordt. Semmi gefeliciteerd hoor met je diploma. Fajah jee zeg hoop dat het niet ernstigs is als je vrijdag al op vakantie gaat. Blindedarm is zo weg maar wel ff herstellen daarna. Laat je nog even weten wat het was? Robine is Jill dan chaggie als ze laat gaat slapen en er weer vroeg uit is? Feli met je nieuwe job (wist nou ff niet meer of ik dat al had gezegd, volgens mij wel maar dan nog een keer ). Haha brennied hier heet het ook diadeem. Staat milou wel heel lief. Laat ze m erin zitten? Verders kan ik niet lezen. Nogmaals hier echt warm en benauwd getver. Slecht geslapen vannacht dus ga er op tijd in. Jaime heeft een vriendin trouwens op kdv, van 8 jaar..haha. Is ze steeds mee aan het spelen. Vorige week werd dat meisje gehaald door haar moeder net toen ze van de BSO bij het kdv kwam spelen met Jaime. Werd Jaime boos dat ze weg moest. VAndaag toen ik haar kwam halen was ze weer met haar aan het spelen, heel schattig. Dit weekend gezellig weekend weg met mn schoonouders . Ben benieuwd hoe Jaimerdepeem daarna is. Ik ga vasthouden aan het ritme hoor. Kom later nog ff. lfs
Hoi meiden, Semmi, proficiat! Lekkere bbq gehad? Fajah: hoe was het bij de huisarts? Klinkt niet echt goed wat je allemaal opnoemt...hoop niet dat dit jullie vakantie in de weg zit LIS: het zal wel aan de brabanders liggen dat ik diadeem niet ken Het gaat heel goed, niet meer zo moe gelukkig. Mijn buik groeit volgens mij echt met de dag Over 4 weekjes weer lekker 4 weken vrij dus een goei vooruitzicht. Pfff...jullie bbq ook vaak heh? Sinds ik zwanger ben, vind ik er niks meer aan, bah! Tja, als Jesse overdag z'n slaap inhaalt zal het echt niet zo erg zijn maar met dit warme weer willen ze ook niet zo best slapen. Gelukkig hebben wij rolluiken dus Milou slaapt lekker maar ze haalt ook streken uit als ze naar bed moet. Straks ook...heel langzaam d'r drinken opdrinken (wetend dat ze na het drinken tanden gaat poetsen en dan naar bed)....uiteindelijk op het moment dat mijn vriend haar mee naar boven neemt roept ze (wel heeeel schattig) MAMA KUSSS en dan heel ondeugend kijken naar me en d'r lipjes tuiten...de draak Kelly, wat goed nog meer kijkers! Succes morgen! Hier ook zo warm, morgen nog werken en dan weer weekend
Sens, da's wel lekker een weekendje weg. Idd gewoon aan je ritme houden hoor, wel vervelend dat dat moeilijk gaat met je schoonouders. Hier zijn mijn schoonouders er ook makkelijk in. Milou houdt het soms wel in maar de andere keer ook helemaal niet. Ik moet zeggen dat ik het ook vergeet op te zetten dus zovaak heeft ze hem niet op.
He hoi, Brennied; Lieffff dat Milou zegt "mama kusssss". Plaats je binnenkort nog weer eens een buikfoto? Vinden we leuk om te zien! Over 4 weken 4 weken vrij? Lekker hoor! LIS; Jesse inderdaad laat op bed, kan me voortstellen dat je dat niet zo heel prettig vind. Lieke ligt er echt tussen 19.00 en 20.00 in, heerlijk om de avond dan weer voor onszelf te hebben. Oh jee, morgen woensdag - schoonmoederdag . Hoop voor je dat ze NIET voor de deur staat . Sens; haha, Jaime een vriendin van 8 jaar . Groot gelijk dat je vasthoud aan je ritme! Succes. Slaap lekker. Sem; JOEHOE VAN HARTE GEFELICITEERD! GOED GEDAAN. . En hebben jullie lekker gebbq? Gezellig! Kelly; mooi zo dat jullie weer kijkers hebben! Huisje weer netjes brandschoon, haha waar kijkers wel niet goed voor zijn he! Hoop dat ze een bod willen uitbrengen, zal voor je duimen. Robine; dat je zin hebt om te koken met dit weer joh. ik kan dat echt niet en al helemaal geen aardappels, vlees en groente. Ben wel trots op je! Gaat het lijnen nog goed? Of ben je alweer gestopt? Fajah; hoe was het bij de dokter? Hoop dat het niets ernstigs is en dat hij je snel van de pijn kan helpen. Beterschap. Hier vandaag ook een bloedhete dag, maar heb er niet veel van meegekregen want ik moest werken. Morgen weer werken, moet mn meisje nu al 3 dagen achter elkaar missen , niets aan. Verder eigenlijk niets te melden, kruip ff lekker tegen mn mannetje aan. Tot later meiden, Liefs Sap
Sap: Is idd niet leuk dat je Lieke 3 dagen al moet missen, maar je mag bijna met vakantie en kan je lekker genieten van elkaar. Hier ook niet veel mee gekregen van het warme weer. Brennied: Ahhh lekker nog 1 dag werken voor je en dan weekend. Heb je nog een vakantie gepland? Sensee: Wat leuk dat Jaime een vriendinnetje heeft op het kdv. Hoop dat het weekend iets beter gaat voor jullie met je schoonouders. Daynah is op zich wel weer snel in haar ritme als we een druk weekend hebben. Als we met vakantie gaan zal ze ook wel een ander ritme krijgen. Hoop dat ze na de vakantie ook wel weer snel haar oude ritme oppakt. LIS: Kinderen zijn zo slim heh en ze nemen je zo in de maling. Ik zou toch proberen voordat je weer gaat werken om Jesse weer op tijd in bed te krijgen. Sabino is hier ook wel makkelijk hoor. Volgens mij zijn alle mannen wel zo. De mama's zijn wat strenger. Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Zal wel weer niet slapen worden vannacht als het zo warm blijft. Weltrusten allemaal. Lfs Kelly
Sap en Robine: ik ga gewoon voor een duo-zwangerschap voor jullie! Zou leuk zijn toch Vervelend die onzekerheid Sappie, hoop dat je ongi snel doorzet. Fajah: Hoe was het bij de HA? Wat een raar tijdstip trouwens om een afspraak daar te hebben. Geen last meer van je bijensteek? Brennie: leuk om Milou weer te zien! Hier gebruiken we ook het woord diadeem. Een haarband is hier meer iets van alleen stof. Leuk dat je ukkie nu voelt bewegen Kelly: ik ga voor jullie duimen morgen hoor! Suc6! LIS: lijkt me ook wel erg wennen als je 's avonds 2 kids op tijd op bed moet krijgen. Hier lukt het zelfs ook niet meer om hm altijd om 7 uur op bed te hebben. Suc6 morgen met je schoonmoeder haha. Naja wie weet komt ze niet Sens: een 8 jarig meisje dat naar het kdv gaat? Valt dat onder de bso ofzo? Hier dus ook een ouder vriendinnetje haha. Sterkte alvast dit weekend. Sappie: vervelend dat je nu zoveel moet werken. Gelukkig nog maar ff en dan vakantie! Hier drukke dagen gehad. Vanavond weer etentje met vriendinnen gehad, dit keer was ik aan de beurt om te koken. Ook weer hoop geregel met snel na mn werk boodschappen doen enzo. Wel gezellig, maar heb het dan liever in t weekend. Morgen lekker een vrije dag en ik denk dat ik dan maar ff met Kyl naar het strandje ga. Ga morgen iig niets voor mn werk doen! Naja 's avonds alleen wel weer cursus voor donderdag voorbereiden.
Was ik ook nog ff...ga niet overal op reageren, ben kapot Ik ben vanmiddag lekker met een vriendin naar de stad geweest, heerlijk gegeten en Jayden heeft zo genoten, was pas tegen 21.00 thuis Lis, morgen om 15.00 heb ik echo en morgenvroeg naar CB met Jayden. Ze hadden me helemaal niet ingeplant dus heb ik vandaag maar eens achteraan gebeld en kon er morgen al terecht...dus ben benieuwd. Kom morgen zeker weer reageren, morgen gaan wij ook BBQ..mmmhhh Weltrusten
Kel: wil idd weer dat ritme erin krijge dat Jesse er tusse 19 en 20 uu in ligt. Gister bracht ik hem ook om 19 uur hoor, maar soms ben ik net Marijn aan het voeden en dan moet Wes dus dat initiatief nemen en dan wordt het vaak wat later. Hij vertelde vanavond ook dat hij het lastig vindt, met 2 kinderen. Vrijdagavond was ik ff weg en dan moet hij ook leren wie prioriteit heeft. Komt vast wel goed toch? En Marijn is nu ' s avonds nog beneden (had hen vanavond wel in bed gelegd maar dan is het huilen). Wel lekker, zo'n klein (alhoewel) babylijfje op je (maar wel warm). Maar het zal ook weer lekker zijn om de avond voor jezelf te hebben. Charissa: jij houdt het nog tot laat vol vind ik hoor. Toen ik verlof had, lag ik altijd op tijd in bed. Ach tja, slapen is ook een hobby van me. Wes zegt altijd dat ik maar 1 hobby heb.Haha! Ik hoop ook dat ik morgen een schoonmoedervrije woensdag heb hoor! Trusten! Zegt Jesse tegen alles en iedereen.... Daaa... Tuste, zo schattig.
Hey dames, Sorry dat ik al zolang niets van me heb laten horen, ik heb het echt zo mega-druk gehad Ben niet alleen hier lang afwezig geweest, ook op mijn eigen forum ben ik (te) lang afwezig geweest. Gelukkig nu weer in wat rustiger vaarwater dus hoop dat jullie niet boos zijn en ik weer gewoon kan inspringen. Een kleine update: Heb mijn diploma Life-Coach binnen, ben nog met de laatste lessen van de cursus pedagogiek bezig, maar die is ook bijna afgerond. We hebben de woonkamer helemaal opgeknapt, geverfd en nieuwe meubels. Linsey heeft haar A-diploma gehaald en beide dames gaan een groepje hoger aankomend schooljaar. Met Jordy is ook alles prima al heeft hij heel af en toe flinke driftbuien. het is nu al 4x voorgekomen dat hij zo driftig is dat hij de adem ophoudt en dus blauw aanloopt dat is echt schrikken steeds weer. We zijn bezig met een 2de zaak erbij, nu hebben we de zaak in Brunssum en willen nu in Weert een 2de zaak openen. Daar heeft ontzettend veel tijd ingezeten. Nu is het zover dat we een pand hebben, gevonden door Jamin zelf en zij hebben nu de onderhandelingen op zich genomen. Zijn wat onenigheden betreffende de huur van het pand (tussen Jamin en de eigenaar van het pand) dus de contracten zijn nog steeds niet getekent. Even afwachten dus of dit doorgaat of dat we weer opnieuw moeten gaan zoeken naar een pand. We gaan nu dus wel ons huis verder helemaal "af" maken aangezien we willen verhuizen naar Weert zodra we daar echt een nieuwe winkel gaan openen. Heb al een mooi huis gevonden, maarja daar kunnen we nu nog niet zoveel mee Verder de afgelopen 2 weekenden helemaal aan de kids besteed (Plopsaland geweest en naar het zomerfestival) aangezien we deze en volgende week ontzettend druk zijn in Brunssum met de parade (optredens van dansgroepen van over de hele wereld in brunssum) zijn alle dagen open tot 20 - 21 uur, dus dan zullen de kids al vaak in bed liggen. Week 29 heb ik wel nog een midweekje Center Parcs kunnen boeken, hebben we dan wel verdiend vind ik Ik heb alles proberen te lezen, maarja helaas was het zoveel dat ik het echt allemaal niet meer weet, sorry Wel wil ik ten eerste Lydia feliciteren met de geboorte van Marijn, wat een mooi mannetje! Sorry dat ik je niet eerder heb gefeliciteerd Dan Brennied, Charissa en Brennied van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heerlijk joh, geniet er maar lekker van. Robine: Van harte met je nieuwe baan, ik hoop voor je dat je je hier wel goed blijft voelen. En volgende maand dus voor een tweede kindje, hopelijk is het snel raak. Sense: Wat naar betreffende je schoonvader. Ik hoop t beste voor hem en jullie. Maar het uit het ritme trekken is natuurlijk niet goed, gewoon je eigen gevoel volgen en doen hoe jij het wil. Kelly: Veel succes vandaag met de potentiële kopers. Hoop voor jullie dat ze meteen verkocht zijn Heel veel plezier met de tante en nichtjes die op visite zijn. Fajah: Sterkte meid, als er iets is je kan me altijd bereiken Sappie: Jeetje jouw cyclus is dan idd erg lang, maar zoals de rest ook al zegt, het heeft even nodig weer om normaal te functioneren. Komt vast heel snel goed, sterkte! AM: Heel veel plezier vandaag op je vrije dag, ga je naar t strandje? ?Het weer is er goed genoeg voor he. Volgens mij heb ik iedereen gehad? Sorry voor als ik iemand vergeten ben. Ik spring er nu gewoon weer in als jullie t goed vinden en beloof niet meer zolang afwezig te zijn Liefs Angela.
Charissa: Zo he dat heeft Jayden dan goed uitgehouden gisteren! bbq-se vanavond! LIS: en en en is je schoonmoeder er? Anders had je kunnen zeggen dat ik kwam haha. Angel: is idd een tijd geleden, maar welkom terug! Suc6 met het opstarten van de 2e winkel. Ik ben vanmorgen met Kyl naar het strandje geweest, hij vond het weer erg leuk. Wilde alleen af en toe te ver het water in. Aangezien mama hem dan niet vast mag houden is dat dus een btje te diep. Zwemmen vindt ie echt superleuk en dan dus echt in het diepe (met zwembandjes). Die had ik nu niet bij me, dacht dat het water te koud zou zijn. Helaas nu geen zon meer hier.....
Hoi hoi Ik leef nog,geen ontstekingen te vinden(ben ik al blij mee) maar ben oververmoeid,moet me rustig houden,veel slapen. Heb ook paniekaanvallen,maar alles komt goed. Kids zijn bij oma en ik ga mn bed in,want wil niet ziek,slap en lusteloos op vakantie vertrekken. Sorry voor de korte post,maar trek het ff niet. Dikke knuf voor jullie.XXX
Fajah dikke knuf van mij. Je weet me te vinden he als ik iets voor je kan doen. Sterkte en neem idd je rust. Heb je trouwens al langer paniekaanvallen of is dat iets nieuws voor je?