November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: doe rustig aan zeg. Gelukkig is het geen ontsteking en heb je zo lekker vakantie. Dan moet je maar lekker bijkomen en veel slapen en rusten. Heb je die paniekaanvallen al lang? Ik heb je er ook nog nooit over gehoord.
    Knuffel van ons!

Leuke spam AM! Houdt Kyllian het hoedje op? Wij hadden vorig jaar ook zo'n voor Jesse, maar dat heeft hij ergens de vakantie in Spanje weggegooid. Wij liepen gewoon achter de wagen hebben toen niets gezien. Wel jammer, want het stond hem ook erg leuk!
    Ik word trouwens al wel helemaal kriegel van al die zand. Ik zie Jesse dat ook doen als we in Zeeland naar het strand gaan (hopen op mooi weer eind juli en begin augustus!) en ik HAAT zand! Altijd al gedaan, want toen ik klein was, kwam ik het kleedje niet af hoor!

Nou ja, we zien wel.

Schoonmoeder is er trouwens niet... of misschien nog niet... De jongens liggen nu allebei te slapen, hoop dat ze dat nog even doen.

Charissa: hoe was het vanmorgen op cb met Jayden? Weer goedgekeurd? En zometeen echo. Leuk hoor! Ben benieuwd.
    Het begint nu ook echt wel dichtbij te komen voor jullie he?

Angela: welkom terug. En kan me voorstellen dat het druk is met opzetten van nieuwe zaak. Wat eng van Jordy trouwens.

Nou, ik ga nog effe surfen.

Ik baal trouwens, want ik was in mijn verlof gebeld door Orange (nu dan T-Mobile) over mijn abonnement. Heb ik gewijzigd in goedkoper abonnement, maar omdat het nu T-Mobile is, kreeg ik een ander simkaartje toegestuurd en nieuw contract. Ik had natuurlijk dat SImkaartje in mijn telefoon moeten doen, en nu is het nummer (van de nieuwe SIM) overgezet maar ik heb dat SIMkaartje nooit in mijn telefoon gedaan. En nu werkt mijn nummer dus niet meer. DOMDOMDOM!
    Wes moet maar even bellen, want ik snap nooit iets van al dat gedoe.

Tot later!
    Liefs LIS

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: ik vind het op het gras ook veel prettiger dan in het zand :D Kyllian vindt zand echter geweldig en ik moest me er ook ff overheen zetten dat hij helemaal modderig ging worden ;) Heb hm uiteindelijk in het water helemaal afgespoelt voordat we weer weg gingen.
    Hij hield ook zn petjes nooit op maar nu wilde hij hm zelf op :D Op de fiets was hij 1x weg gewaaid, maar ik mocht hm daarna niet in de tas toen...hij moest echt weer op.
    Heb je het nieuwe SIM kaartje dan niet meer? Snap hm niet zo goed :D
    Lekker dat je schoonmoeder er (nog) niet is hihi.

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: SIMkaart ben ik kwijt. Echt zo'n domme doos ben ik met opruimen.

Ik denk dat vandaag een schoonmoedervrije woensdag wordt hoor, haha.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oeps dat is wel balen ja. Hoop dat je een nieuwe kunt krijgen zonder te veel kosten.
    Hihi lekker hoor vandaag schoonmoedervrij.

Kyllian slaapt alweer 2,5 uur...lekker hoor om ff hier te kunnen hangen :D

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe we hebben een vakantie geboekt!!!!

12 dagen Tenerife, 11-23 augustus :) Zal zo ff een linkje plaatsen , kunnen jullie ook meekijken ;)

Kom later reageren!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owww heerlijk zeg Robine! Krij alleen een technische fout als ik de link open.

Heb Kyl net wakker gemaakt, die lag al ruim 3 uur te slapen. Is nu in de zandbak aan het spelen. Ga maar ff met hm taartjes bakken ;)

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    doet deze t wel?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja die doet het wel! Ziet er heerlijk relaxed uit hoor! Maar dat heb ik op het moment bij bijna alle strandvakanties haha.

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    ONZE BEEB LIGT GOED! had zelf al wel het gevoel, heeft denk ik nooit gedraaid geweest.... :(:
    Maar ben wel heel blij nu... kan ik met gerust hart gaan bevallen.

Fajah, doe het rustig aan meid, ik heb ook last van paniekaanvallen, laat ik nu afkloppen sinds ik zwanger ben nog niet weer gehad maar voorheen medicijnen gehad. Kon de winkel niet in..zo erg :confused:

Robine, heerlijk hoor vakantie geboekt...

Am, leuke spam, erg leuk dat hoedje, die worden hier ook afgegooid hihii.

Lis, Ja nu komt het echt dichtbij... heb gevoel dat ik nog helemaal niet klaar ben voor de bevalling.... :oops: hoop ook dat het nog mooi 5 weekjes duurt hihihi.

CB, stelt geen flikker voor zeg... stond met 5 minuten weer buiten, Jayden was alleen iets boven zijn gewicht, moest dit wel in de gaten houden...dus niet haha :evil:

Zo ga naar buiten, dennis is de BBQ aan het aansteken, Mijn zusje en vriend komen zo, vast ff salade maken enz...

Fijne avond!

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo ben weer uit bed,Chris is ook net thuis en die gaat eten maken,ik heb al de hele dag niet gegeten.
    Paniekaanvallen heb ik nooit eerder gehad,dokter zegt dat het wss komt doordat ik teveel hooi op mn vork neem,teveel voor een ander klaarsta en me alles teveel aantrek(zo ook dat geval met die vriendin)
    Ik krijg het dan benauwd en lijkt net of ik geen lucht krijg.
    Hoop dat ik hier weer vanaf raak.
    Heel vervelend,maargoed niet klagen ,maar dragen.

Am:Heerlijke fotos van Kyllian op het strandje,lief hoedje.

Charissa:Zie je nu wel dat je gevoel van ligging goed was,hij heeft gewoon goed gelegen hoor,anders had je hem echt wel voelen draaien.

Robine:Wat een heerlijk vooruitzicht die vakantie.
    Ziet er mooi uit ook.

Lis:Gelukkig geen schoonmoeder gehad vandaag. ;) Of vind je het jammer?Ik had in het begin ook last met de kids op tijd in bed te leggen,maar als je eenmaal dat ritme te pakken hebt lukt het wel hoor.
    ;) Kids liggen hier vrijwel altijd tussen 7 en half 8 op bed.Heerlijk :) Zal straks op vakantie natuurlijk wel anders zijn en als ik dan thuis kom is dat weer even rottig dat ritme erin te krijgen.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Gelukkig heb je geen ontsteking oid. Je bent ws idd te druk met anderen bezig en moet gewoon wat vaker tijd voor jezelf en je man in plannen zonder alleen maar aan je gezinnetje te denken! Rustig aan doen hoor, paniekaanvallen lijken me erg naar! t Beste en doe relaxed, je gaat bijna op vakantie!

Charissa: Wat fijn dat de beeb goed ligt. Laat em dan maar komen he ;) Ben erg benieuwd naar de naam die jullie hebben. Tipje? 1e Letter? ;)

AM: Heerlijke strandfoto's weer van Kyllian. Staat em goed zo een hoedje met bijpassende zwemshort. Mag met zijn bleke huidje wel uitkijken voor eventuele verbranding. Dat strandje ligt toch net achter jullie huis?

LIS: Techneut die je dr bent ;) Typische vrouwenactie met die simkaart! Hahahaha.

Kel: Hoe is t bezichtigen van het huis verlopen vandaag? Verkocht? ;) Zou mooi zijn! Maar ook erg snel he. Ben benieuwd. Al klaar met pakken? Ik neem dit jaar dus echt weinig mee hoor, heb geen zin om weer de helft ongedragen mee terug te nemen voor Jill.

Sap: Ook al druk aan t pakken inmiddels?

Angela: Welkom terug. Hoop meegemaakt de afgelopen tijd jullie. Druk lijkt me zo, ook met nog eens 3 kinderen die alle aandacht vragen. Maar goed, je bent er weer!

Iedereen weer ff gehad?

Ga Jill zo in bad en naar bed doen. Hopelijk gaat ze vanavond wel een keer vroeg slapen,, t is hier namelijk al dagen laat slapen en vroeg(530!) weer wakker!

Tot laterz!

Fijne avond!

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: joepie fijn dat de beeb goed ligt! Is het bij jullie droog genoeg voor een bbq? Hier regent het steeds.

Fajah: een paniekaanval kan heel vervelend zijn. Hoop dat je er snel vanaf komt. Ontspannen he! Is natuurlijk makkelijk gezegd, ik weet zelf ook hoe makkelijk je je iets van een ander kan aantrekken. Maar dat met je vriendin ligt nu bij haar!

Robine: Jill heeft nu hetzelf als Kyllian dus. Die slaapt ook moeilijk in de laatste dagen en wordt 's avonds laat of 's nachts weer wakker. Het is nu gelukkig wel al 2 minuten stil in zn kamer.
    Het strandje ligt vlakbij ons nieuwe huis (2 minuten lopen). Van waar we nu wonen is het 10 minuten fietsen omdat we niet over het spoor heen kunnen wat er tussen ligt. Kyl was goed ingesmeerd hoor ;) Maar idd het is uitkijken met verbranden.

16. hoi hoi,

Pfffff wat een warme en drukke dag hier. Erg leuk hoor allemaal dat Sabino's tante en kids er zijn maar wel vermoeiend. Vanmorgen liep ik om 8.30 uur al bij de AH............ja ja erg vroeg. Daynah was erg vroeg wakker 6.30 uur en het was toen al erg warm. Na de AH naar huis gegaan en Daynah maar weer even op bed gelegd zodat ik kon stofzuigen en dweilen. Om 11.00 uur de deur uit om de tickets op te halen en daarna naar de vakantiegangers. Heb ze even mee genomen naar de markt en daarna naar de kinderboerderij, waar het helaas begon te regen. Ik wilde ze eigenlijk meenemen met een boot over de Rotte. Leek me wel leuk, maar aangezien de boot open was toch maar niet gedaan. Toen maar even naar het winkelcentrum in Capelle geweest en ze om 17.00 uur weer thuis gebracht bij mijn schoonmoeder. Nog even wat gedronken en toen ook maar naar huis gegaan. Daynah heeft dus heel de dag niet meer geslapen. Ze is echt helemaal op. Hier totaal geen ritme meer dus. Maar goed ze is er niet vervelend onder.

Morgen nog 1 dagje werken en dan vakantie. Joepieeeeeeeeeee.

Robine: Wowie dat ziet er erg lekker uit zeg. Tenerife is ook wel leuk. Zijn wij ook weleens geweest 7 jaar geleden ofzo. Al weer een tijdje dus. Ik ben van plan om ook niet zoveel mee te nemen. De helft trek je toch niet aan.

AM: Jullie lekker naar het strandje geweest. Hier was het in de ochtend ook veel zon maar in de middag begon het te regenen. Leuke foto's van Kyllian in het zand. Ben benieuwd hoe Daynah het weer gaat vinden op het strand in Egypte.

Fajah: Gelukkig geen ontsteking. Paniekaanvallen lijkt mij ook niet erg prettig. Hou je rustig en lekker veel uitrusten zeker in de vakantie.

LIS: hahahahahhaha zou mij ook kunnen overkomen hoor met die simkaart. Heeft Wes inmiddels al gebeld?

Angela: Welkom terug. Er is een hoop gebeurd zo te lezen en het lijkt mij ook erg druk met 3 kids.

Charissa: Joehoeeee beeb ligt goed. Geweldig toch. Een zorg minder. Ik ben toch altijd wel wat langer in het cb echt wel minimaal 10 min zijn ze altijd bezig. Lekker bbq.

Verder weet ik het even niet meer. Van de makelaar heb ik nog niks gehoord. Hoop snel iets te horen maar denk dat het niks is, dat zegt mijn gevoel. We horen het wel.

Ik ga even kijken of er leuke foto's van het weekend op de camera staan en dan kom ik nog ff spammen.

lfs Kelly

17. jongste nichtje van Sabino. Daynah en Nalien zijn dikke vriendinnen geworden.

Deel Deze Pagina