Verder heb ik momenteel geen leukere foto, maar die komen nog wel hoor, dus zal nu even een daynah spam voorbij laten komen
Heeej meiden, Het kwam er gister niet meer van om te reageren. Eerst lang buiten gezeten na een heerlijke bbq, en daarna was Jayna wakker en ziek.....ze was al 2 dagen niet zo lekker, maar nu ook koorts, hoesten en pijn bij het slikken. Na 23.00 uur gelukkig weer tot vanmorgen 8.30 geslapen. Vandaag bijna niks gegeten en steeds au zeggen en met dr handjes op dr buikje drukken. Gelukkig drinkt ze wel, maar ff in de gaten houden dus, hoop dat ze vrijdag met de bruiloft wat beter is. Nu ff wat reacties voor zover ik t uit mn hoofd nog weet..... Sap: niet teveel stressen hoor meid.....als is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan, want natuurlijk wil je weer wat ritme in je cyclus krijgen zodat jullie er straks echt voor kunnen gaan. Ik ga voor jullie duimen meid! AM: leuke strand spam. Kyllian vermaakt zich prima zo op het strand, lekker hoor! Robine: joehoeee, vakantie geoekt, heerlijk hoor. Hebben jullie wel verdiend! Ziet er erg goed uit. Hopelijk gata het slapen van Jill vanavond goed. Misschien last van de warmte? Ik vind mijn zwangerschap trouwens nog steeds best snel gaan. Als ik bedenk dat t over 3 maanden al zover is, kan ik dat haast nog niet geloven. Het scheelt ook dat de vakantie er tussen zit, dat breekt het mooi ff op. LIS: kan me voorstellen dat je een beetje vaste bedtijd weer wil voor Jesse, hoe laat is Wes altijd thuis? Het is al gauw laat he als je na het werken nog moet eten, en met 2 kids nog meer toe doen, of vind je dat wel meevallen? Kel: lief hoor, die foto van daynah met haar nicht. Ga voor jullie duimen dat het toch wat wordt met die kijkers! Sensee: succes bij je schoonouders, hopelijk verloopt het alllemaal een beetje soepel! Fajah: beterschap meid. Goed om jezlef denken hoor, en straks lekker genieten van jullie vakantie! Charissa: wat fijn dat de beeb nu wel goed blijkt te liggen, da's toch weer een geruststelling. Hoe voel je je verder? Angela: jullie hebben het maar druk met de zaken. Fijn dat alles verder goed gaat. En geniet van jullie midweekje CP, zullen de kids vast ook leuk vinden! Brennie: hihi....milou met ene haarbandje, staat dr leuk hoor! En wat bijzonder weer he om de kleine te voelen! ow jeeeee....jayna weer huilen in bed, ik ga ff kijken, arm meisje.... liefs sem
Kel:Leuke spam van Daynah met haar nichtje,ze kunnen het goed vinden. Hoop ook voor je dat de kijkers kopers worden. Sem:Arme Jayna,veel beterschap voor haar,het heerst erg onder de kleintjes,hier bij Jelte op school is de helft vd kindjes thuis met diarree en overgeven. Ik ga mn bed weer in. Weltrusten.
Hup Fajah! Niet elke keer weer achter die pc duiken! Eens per dag kan ook! Goed uitrusten, want je hebt vrijdag een lange reis voor de boeg. Had Chris trouwens al wel vrij vrijdag? En bevalt het hem nog steeds bij deze werkgever? Sem: Achgossie die Jayna. Bij een babygroep bij Jesse op kdv heerst diarree ook. Gelukkig drinkt ze goed. En ik vind het bij jou ook alweer opschieten hoor! 27 weken zag ik! Wow, ik weet nog zo goed dat je het hier vertelde! Wel apart he, hier wisten jullie het al voordat ik het aan mijn ouders ging vertellen! Wel speciaal hoor, dit forum. Gister dus een leuke bbq gehad. Vrijdag bruiloft van je schoonmoeder he? Is er nog contact geweest? En voelt het nu wel ok dat jullie erheen gaan (in hoeverre je het over ok kunt hebben dan)? Kel: lieve foto's van Daynah zeg! Wat een mooi koppie toch he? Oranje staat haar erg goed! En van die mooie haren. Wat leuk dat haar nicht zo dol op haar is. Zo, ik heb weer heerlijk gedoucht. Ik hou heel erg van de warmte, maar dit vieze, benauwde, vochtige weer hoeft van mij niet hoor. Tot morgen! Probeer vandaag eens op tijd mijn bedje in te gaan. Zal er toch wel weer uit moeten voor Marijn. Zo maar even een flesje erin douwen. Ik heb het gevoel dat de bv wat minder wordt, hoewel ik nog steeds niet veel bijvoed. Tot nu toe eigenlijk maar 1 flesje op een dag ofzo.
pfffffffff.....nou meiden, heb de hele avond zitten prutsen met het internet....het viel uit net op het moment toen ik mijn bericht wilde posten, dus ik dacht dat alles weg was, maar gelukkig zie ik dat ie wel geplaatst is. We hadden een adapter aan de laptop met kabeltje en hadden steeds kabelbreuk, nu dus weer. Via wire less draadloos lukte het steeds niet verbinding te krijgen. Dus ik dat nu toch maar weer proberen, met kpn aan de telefoon 3 kwartier, en nu toch gelukt.....jippie! Het heerst dus wat met de zieke kindjes, bah niks aan. Jayna is tot half 11 op geweest en wou echt niet terug naar bed. Ze is ook helemaal schor. Nu net toch gelukt, dus hoop dat ze nu blijft slapen... Fajah: lekker slapen meid, nogmaals veel beterschap! LIS: netjes toch dat je nog maar 1 flesje bijvoed, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. En Marijn alweer 8 weken, jeetje dat gaat ook snel zeg! Ik vind het bij mij idd ook snel gaan, buikje groeit nu ook echt hard. We hebben momenteel weer redelijk contact met schoonmams, dus zullen zien hoe het vrijdag loopt. Eerst maar kijken hoe het dan met Jayna is. Nou, ga nu snel mijn bedje in.....morgen zwemmen met de kids op mn werk, dus wel relax....en dan weer weekend! Trusten, liefs Sem
Zo nog even voordat ik ga douchen en slapen. AM: Wat een leuke strandspam. Lekker hoor dat het zo dichtbij ligt en strakjes nog dichterbij het nieuwe huis. Kan Kyllian lekker vertoeven in de zomer. Robine: Sow die vakantie ziet er heerlijk uit, dat wordt genieten Hier inderdaad een hoop meegemaakt/gebeurd en het is inderdaad soms even heel erg druk met die drie, maar ik vind het nog steeds leuk haha, niet dat ik keus had gehad als ik t niet meer leuk zou vinden haha. Ik heb zelfs alweer enige tijd kriebels voor nummertje 4, maar daar wachten we toch nog een poos mee. zeker totdat Jordy op de basisschool zit en dan moeten we gewoon even kijken hoe de situatie thuis is ivm drukte van werk e.d. Hoe is het gegaan met Jill en bed? lag ze er optijd in? Lydia: Had Wes nog gebeld met T-Mobile? Juist doordat T-Mobile en Orange samen gaan was het voor ons gunstig, in Weert liggen ze namenlijk naast elkaar. Doordat ze samen verder gaan als T-Mobile sluit de zaak van Orange en dat pand willen wij nu juist hebben Ik vind de service van T-Mobile super dus denk wel dat je "probleempje" valt op te lossen, succes ermee. Marijn al 8 weken joh dat gaat echt snel zeg! Is het nog gelukt om optijd naar bed te gaan? Charissa: wat fijn dat de beeb goed ligt, weer een zorg minder, al was het voor jou niet zo'n zorg aangezien je gevoel al zei dat hij gewoon goed lag. Ik sta ook altijd meteen buiten op t cb, ga met die mensen ook nooit in discussie. Alles gaat goed en weg ben ik. Jayden volgens hun dus te zwaar, pff laat ze maar lekker lullen, zolang de kleine man goed in zijn vel zit is er toch niks mis. Kelly: Wat ziet Daynah er weer stralend uit! Ze heeft echt zo'n prachtig haar! En leuke foto's ook van de 2 nichtjes samen, op die eerste foto kijkt Daynah wel lekker ondeugend he Vermoeiende dag geweest dus, maar zolang het leuk is kom je daar wel overheen. Heel veel succes morgen met je laatste werkdag, hopelijk vliegt hij voorbij. Ben benieuwd of je gevoel gelijk gaat krijgen, hoop voor je dat de mensen enthousiast zijn en een bod willen plaatsen. Semmi: Arme Jayna, hopelijk knapt ze snel een beetje op. Zolang ze idd maar genoeg drinkt, zeker met dit weer is dat t belangrijkste. Ik geniet nu al van ons midweekje CP en dan duurt t nog 1,5 week haha. We hebben het gewoon zo ontzettend druk gehad, zo weinig tijd voor elkaar, Albert heeft de kids maar weinig gezien en zal de aankomende week nog meer van huis zijn, dus ook de kids hebben het idd gewoon verdiend. Even weg van alles en alleen maar tijd voor elkaar. Heerlijk! Ben benieuwd hoe het vannacht/morgen met Jayna is. Veel plezier met zwemmen morgen. Nou ik ben weer bij morgenvroeg ga ik met mijn moeder en Jordy naar de markt en V&D. Was afgelopen week opzoek naar een nieuwe buggy, die ik later gekocht heb bij Blokker, maar toen ik bij V&D aan het kijken was zag ik daar een houten eetstoeltje staan, zo'n meegroeistoel (dus niet zo'n kubusstoel die je kan omtoveren naar stoel met tafel). Ik vond hem heel mooi, zeker nu voor bij de nieuwe meubels, maar vergeten naar de prijs te kijken. Mijn moeder dacht gezien te hebben dat hij 39,- koste en dan zou er nog 30% van af gaan. Zelf heb ik nog een cadeaubon liggen van 10,- dus morgen ga ik kijken of hij er nog is en wat hij nu daadwerelijk kost als ze hem nog hebben. Die buggy van de Blokker is echt super. Heel licht, heeft een zonnekap waaraan je de regenhoes kunt vastritsen. Had ik bij mijn oude buggy ook, maar die is ten opzichte van deze best zwaar. Verder was ik nogal uitgekeken op de oude haha, erg he. Enige nadeel met de nieuwe is dat je hem niet zo plat kan leggen, maarja de keren dat Jordy in slaap valt in de buggy....sporadisch dus daar hoef ik niet zo bij stil te staan. En deze kinderstoel is gewoon niet meer acceptabel bij de nieuwe meubels haha, wil gewoon een nieuwe Verder hebben we ook besloten Jordy niet naar de creche te brengen. Was afgelopen dinsdag een inschrijfformulier gaan halen, maar je betaald nu al meer dan de helft meer als toen ik betaalde toen Kaily ging dat is toch niet meer normaal. Toen Kaily ging, dus iets meer dan een jaar geleden betaalde we 24,- per maand voor 2 dagdelen. Nu vragen ze zich 52,- per maand voor 2 dagdelen. Vind ik toch wel zo'n enorm verschil en t zijn klotetijden die ze hanteren, niet aansluitend op de bs om het voor de ouders van bs-gaande kinderen t iets te vergemakkelijken en de tijd die ze dus op de creche zitten per dagdeel is zo kort dat ze niks kunnen ondernemen met de kids. Luiers verschonen doen ze niet, dus tja waar betaal ik dan voor? Jordy heeft gelukkig kindjes genoeg om zich heen in huis dus die red t ook wel zonder creche Geloof dat ik jullie weer helemaal heb bijgeschreven haha, ik ga douchen en slapen.
Goeiemiddag meiden, Ikke de eerste Vanochtend bij de vk geweest...jeetje gaat veel sneller bij een 2e, je staat zo weer buiten. Vragen heb ik niet en de controle zelf is ook zo gedaan. Alles weer helemaal goed, gelukkig pas 3 kg aangekomen (was bij Milou nu al 9 ) en het hartje weer gehoord, altijd leuk! Mijn zusje is meegeweest en kon zo mooi op Milou letten, gelukkig hoefde ze nu niet te huilen. Angel, welkom terug! Een drukke boel dus bij jullie. Fijn om er dan ff tussenuit te gaan. Dat zou geen geld zijn voor een kinderstoel zeg! Semmi, hoe is het met Jayna? Hopelijk heeft ze de nacht doorgeslapen. Ja het schiet voor jouw echt op....hoelang na de vakantie moet je nog werken tot je verlof..zal minimaal zijn denk ik Gelukkig gaat het beter met jullie en je schoonma...probeer het er beste van te maken. Kelly, wat een super lieve foto's van Daynah.....echt een mooie bos haar (hier jaloers ) En je laatste dagje werken vandaag! JIPPIE...lekker genieten! LIS: Marijn alweer 8 weken...pfff gaat idd heel hard weer. En is Marijn nog wakker geworden vannacht. Gaat toch hartstikke goed met je bv, en een flesje bijvoeden is toch niet erg. Zolang jij je er prettig bij voelt, zoals semmi ook al zei, is het super toch? Robine, mogen wij mee? Ziet er zo relax uit, kunnen jullie lekker ff bijtanken en samen aan een nieuwe start beginnen. Misschien ook nog wel met een wondertje in je buik Fajah, heel veel beterschap en doe vooral nog ff rustig aan! Wel lekker om er morgen (jaja morgen al) een tijdje tussenuit te zijn. Geniet van je gezinnetje! AM; echt ook leuke foto's van jouw mannetje. Lekkere kliederboel ervan maken is toch het leukst! Ideaal dat dat zo dicht bij jullie is zeg...ik moet 2 dorpen verderop gaan zwemmen en dan nog alleen maar binnen Ga ik morgen trouwens doen, ik heb een nieuwe bikini gevonden dus het kan weer. Hoe heeft Kyllian geslapen vannacht? Charissa, wat een goed gevoel om te weten dat de kleine goed ligt. Milou heeft tot de 36e week in stuit gelegen en ineens gedraaid, wij waren toen ook zo blij! Trek je het allemaal nog goed of is het heel zwaar? Sappie, morgen nog werken voor je toch? en dan eindelijk weekend, is het tegen gevallen 4 dagen werken? Jullie ook lekker bijna op vakantie, heerlijk! Gaat het alweer wat beter met je? Iedereen gehad volgens mij......dan ga ik ff mijn buikfoto van vandaag erop knallen. Let niet op de striemen
En nog wat foto's van mijn prinsesje Hier vanochtend Bumba aan het kijken....gister nog nieuwe schoentjes voor d'r gekocht, in de uitverkoop dus mooi meegenomen!
Wat een leuke schoenen Brennied! Schoenen voor een jongetje is echt moeilijk. Vandaar dat Jesse het eerste jaar geen schoenen aan heeft gehad! Haha. Nu loopt ie nog het liefst op zijn blote voeten. Ik ook hoor, vroeger ook al, dus hij heeft het van geen vreemde Dus Milou is ook nog fan van Bumba? Jesse ook hoor. Als ie de tune hoort, gaat gelijk dat vingertje de lucht in! En alles weer goed bij de vk, mooi zo. Een tweede gaat echt veel sneller he? Ik ga zo even de stad in met Marijn. Nou ja... stad... Nieuwegein is niet zoveel aan. Maar moet even cadeautje halen voor mijn vriendin die morgen jarig is. Gaat Marijn zijn eerst autorit van 3 kwartier maken. Heb nu al spijt dat ik vandaag niet even op bed ben gaan liggen. Moet vanavond nog sporten ook, maar heb ik ook wel weer zin in hoor. Marijn kwam vannacht trouwens tegen 5 uur. De laatste voeding gisteravond was rond 20.30 uur. Stom natuurlijk dat ik niet gelijk daarna naar bed ben gegaan, want het was toch weer 12 uur ofzo. En 7 uur wakker worden is dan echt een crime. Het was ook nog es vies warm binnen. Wes had trouwens T-Mobile gebeld, maar hij mocht niet bellen, moest ik zelf doen wegens privacy... Nou ja zeg. Ik moet nu even langs de T-Mobile shop om simkaartje te halen en dan ist probleem opgelost. Ga eerst Marijn maar effe voeden, want die ligt ook alweer te pitten vanaf 10.30 uur.
Lis:Lekker zeg dat Marijn zo goed heeft geslapen,maar dom toch dat je zelf zo laat je bed in gaat Twas idd wel erg warm in bed. Brennie:Bij een 2de ben je zeker snel buitn bij de vk hahaha,tja je weet alles al he? Je hebt een mooi buikje helamaal nog niet zo dik vind ik. En weten jullie het geslacht al? Angela:Welkom terug,je hebt het maar druk met alles zeg. Leuk een nieuwe buggy,tja met 3 kinderen kan ik me voostellen dat je die oude buggy dan een keer beu bent Kel;Bijna vakantie................ Ik heb heerlijk geslapen weer vannacht,en vanmorgen toch maar laatste dagje naar mn werk gegaan en nu dan echt VAKANTIE.....laatste spulletjes nog inpakken en dan lekker genieten.
Brennied|: Wat een keurig bescheiden buikje heb je zeg, ennuh welke striemen? Lieve schoentjes voor Milou. Ook inmiddels al mt 22? Ze staan dr schattig! Willen jullie t geslacht weten? Nee toch? Kel: Druk dagje gehad gisteren zo te lezen. Jammer dat de rondvaart niet door ging, was wel leuk geweest voor de familie. Lieve foto's van Daynah! Sem: Hoe is t nu met Jayna? Al beetje opgeknapt? Kijk je al een beetje uit naar de bruiloft of heb je een dubbel gevoel nogsteeds? Beterschap voor Jayna! Angela: Is t nog gelukt met t meegroeistoeltje? Was ie idd lekker goedkoop? Ennuh nog een vierde kindje misschien voor jullie?!? Wow! Toe maar zeg! Ach je bent nog jong toch? Kan nog makkelijk! Als je er de ruimte en centen voor hebt althans. Geven ze op de creche geen schone luiers? Dus een poepbroek s morgens vroeg is gewoon pech tot in de middag ofzo? Niet meer normaal, de prijzen ook niet trouwens! Wij gaan voor de psz vanaf noverber 60 euro betalen voor 1 ochtendje in de week!Krankzinnig he!? Ga ff naar Jill, die zit in bad te spelen. Kom later weer ff Liefs
Hoe staat t trouwens met t praten van jullie kindjes? Hier heel de dag door gebrabbel, maar echt onverstaanbaar hoor. Smarties= Pietjies, Vis= mwahoej, Poes=Maauw etc. Ik kan er wijs uit, maar een ander dus echt niet! veel woordjes gaan ook wel al goed hoor, dag, nee, ja, ijs, ei, hoplakee! etc.........