November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brennied: leuke foto's. Mooi buikje heb je al. Gelukkig was alles weer goed bij de vk, daar gaat het tenslotte om toch.

Fajah: Ook jij nu lekker vakantie. Heerlijk gevoel toch. Alhoewel ik heb het nog niet echt, maar dat komt zondagavond wel als ik de wekker niet hoef te zetten.

LIS: Is het nog gelukt in de stad? Zal best wel toch. Tegenwoordig is alles Privacy. Ik merk het op mijn werk ook zo lastig is dat als je met deadlines zit.
    Daynah loopt ook het liefst op blote voeten.

Angel: Nog gelukt met het meegroeistoeltje?

Sem: Hoe is het met Jayna? Wat zielig dat ze ziek is. Geef haar maar een dikke knuffel van ons.
    Wat balen van je internet. Zo zie je maar dat we echt niet meer zonder kunnen heh.

Verder weet ik het niet meer.

Nog niks van de makelaar gehoord. Zo irritant eigenlijk. Ik wil zoiets gelijk weten heh. Ik ga morgenmiddag maar zelf even bellen.

Ik ga lekker luieren op de bank. Daynah ligt op bed te babbelen, Sabino is de deur uit, dus ga lekker relaxen.

Lfs Kelly

2. Hier zijn het ook een paar woordjes Robine en het meeste is onverstaanbaar bij Daynah. Hele zinnen zegt ze maar ik kan het niet volgen.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ok Kel, dan hoef ik me geen zorgen te maken........komt vast vanzelf wel. t Irriteert me soms wel hoor, ze begrijpt alles in 1 keer en als ik dan een boekje met haar lees en vraag, wat is dat krijg ik continue gebrabbel, vraag ik het andersom van waar is de boom etc dan wijst ze alles prima aan. De woorden kent ze dus prima, alleen t zeggen doet ze niet!

Heb nog wat Jill spam

s nachts slapen Ho maar, maar overdag ff bij mama knuffelen wil nog wel eens resluteren in in slaap vallen........

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Half uurtje later.........ze had t warm ;)

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Ow wat is ze ineens groot op deze foto he?! Voeten komen bijna op de grond!

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Mn mooie meisje

7. Bij Daynah is het precies hetzelfde. Als ik zeg waar is het eendje of poes of bloemen etc dan wijst ze het gelijk aan.

Ook als ik zeg pak je schoenen of mama d'r schoenen komt ze daar ook mee aan zetten.

Zal allemaal wel goed komen hoor.

Lief die foto's van een slapende Jill

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo meiden,

Kelly; JOEHOE VAKANTIE ! Eindelijk is het dan zover :D . Leuke foto's van Daynah met het nichtje van Sabino. En ik vind de zwart/wit foto van Dayah ook supermooi!
    Balen dat je nog niets van de makelaar hebt gehoord. Wachten duurt altijd zo lang he?

Robine; JOEHOE, jullie ook een vakantie geboekt. Ziet er prachtig uit hoor! Ik ben ook een keer op Tenerife geweest, maar dan als studiereis. Leuk eiland! Vooral de kroeg "de flying dutchman" is leuk!
    Hier wordt ook volop gekletst hoor, erg gezellig. Hier gaat het de hele dag: hallo mama, kom eens... :D .

Sem; hoe gaat het nu met Jayna? Ik hoop dat het weer beter met dr gaat, in ieder geval een dikke knuffel van ons.
    Is de bruiloft nou morgen of ben ik een beetje in de war :oops: . Zien jullie er nog erg tegen op? Kan het me voorstellen hoor..

Angela; welkom terug, je bent maar druk met je kids, studie en evt een 2de zaak. En dan mss ook nog een 4de kindje...knap hoor!

LIS; hoe is het 3 kwartier ritje met Marijn gegaan? Vast wel goed toch!
    Ben je vanavond nog wel wezen sporten?
    Alles goedgekomen bij T-Mobile?

Brennied; leuk dat je samen met je zusje naar de vk bent geweest. Grappig dat je met een 2de dan zo weer buiten staat he, maar ja, je weet natuurlijk inderdaad alles al.
    Mooie buikfoto! Ik zie ook geen striemen hoor. Haha, die Milou, helemaal into Bumba.

AM; kwam je nog tegen in de lounge ;) :) , haha wat een muts zeg die Thunderangel met haar pauper, haha :) .
    Leuke strandspam van Kyllian, hij vindt het prachtig he om met zand te spelen.

Charissa; fijn dat de beeb goed ligt, heeft inderdaad vast niet in stuit gelegen. Zo zeiden ze toen tegen mij dat Lieke goed lag, wat volgens mij ook helemaal niet het geval is geweest.
    Nog even afzien en dan heb je ook weer een klein mannetje in je armen.

Sens; hoe was het bij je schoonouders? Heb je het ritme van Jaime een beetje aan kunnen houden?

Verder weet ik het niet meer

Hier gaat alles goed, vandaag de tickets voor de vakantie opgehaald. Op zich wel prima vluchttijden.
    Heenreis om 05.15 (wel erg vroeg, maar dan hebben we die dag tenminste nog)
    Terugreis om 16.10, prima toch!
    Kan bijna niet meer wachten, heb er echt superveel zin in.

Hier nog altijd geen ongi :( . Baal er toch wel van hoor, maar goed, het zal vanzelf wel een keer komen.

Vanochtend heb ik om 06.30 alweer hardgelopen, ben ook weer strak aan het lijnen, heb nog 10 dagen alvorens ik in mn bikini moet, haha.

Verder eigenlijk geen nieuws,

Ga ff verder surfen..

Tot later,

Liefs Sap

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi

Joepie Kelly...VAKANTIE! Heerlijk!

Sappie, echt knap zeg dat je zo vroeg gaat lopen en het ook nog volhoudt. Idd wel goeie vliegtijden...eerst heel vroeg op maarja je kan dan meestal toch niet slapen zo'n nacht van tevoren, of jullie wel?

Robine, leuke foto's van je meisje...ze veranderd echt vind ik. Hier ook veel geklets en net als Lieke toch wel verstaanbaar. Mama...wakker worden 's ochtends, mama kijk eens, bobbie en zwelgje (poezen) zijn favoriet maar als ze met pop gaat sjouwen en praten is het ook onverstaanbaar en sommige woordjes herken ik dan.
    Nee, we willen idd niet weten wat het geslacht is van de beeb.....

Wat een rotweer vandaag...heel de dag regen. Net maar ff met milou gaat fietsen toen het droog was en naar de diertjes geweest, d'r laarsjes aangetrokken en in de plassen plonsen vond ze het leukst. Nu uitgeteld op bed. Morgenvroeg zwemmen met d'r, heb er zin in.

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja mijn buik begint nu echt te komen, de vorige buikfoto leek heel groot maar hij viel toen wel mee. Snap ook niet hoe dat kan. M'n striemen zie je idd op verkleinde versie niet goed :)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ha AM dan gaan wij ook voor een duo zwschap :D over een jaartje ofzo? :) :) .

Die van 8 (catherina heet ze ofzo) is idd van de BSO dat zit bij het kdv op de etage beneden :)

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Brennied, mooie buik hoor en erg leuke foto's van Milou, bumba is hier ook erg interessant :)

Robine, Heerlijk zeg dat Jill zo bij jullie op bed gaat slapen, Jayden wil dat absoluut niet en gaat ouwehoeren op ons bed.

Kelly, JOEHOE lekker hoor vakantie, lekker genieten.
    Balen dat je nog niets gehoord hebt...

Sappie, wat knap zeg zo hardlopen.
    Ach die ongi zal vanzelf wel op gang komen, meestal als je er ineens niet meer mee bezig bent komt het..

Angela, Dus jullie willen wel voor de 4e gaan?... wel erg gezellig lijkt mij.
    Ik zou ook wel 3/4 kinderen willen hoor...maar moet wel haalbaar zijn en wil ze wel kunnen geven wat ze nodig hebben en je moet het samen willen he :rolleyes:

Verder weet ik zo niet meer uit mijn hoofd....

Vanmiddag oude vriendin ontmoet, 14 jaar niet gezien.
    Ze zag er super uit en was echt zo gezellig, was zo 5uur :rolleyes:
    Volgende week maar weer datum geprikt hahaha

Mss dat mijn zusje morgen hier ff komt met de kleine Aymee, hoop het wel..erg leuk

Nou ga ff verder surfen en dan op tijd slapen, kan s'nachts haast niet meer liggen, op de rug en li-zij word ik benauwd... :(
    De kleine word s'nachts echt druk...en word ik steeds wakker van!
    Hahah de laatste loodjes maar ach ff doorzetten :D

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Morgen alweer 35 weken :confused: :whistle:

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee fajah rust maar goed uit hoor want ziek op vakantie is niks. Laat je straks maar lekker verwennen en verzorgen door de drie mannen!
    Knuf voor jou

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh Zap wat heerlijk voor jullie dat jullie nog hebben kunnen boeken! Ziet er super uit daar. Zie je je al helemaal met cocktail aan de bar in het zwembad? Jill gaat het vast ook geweldig vinden (al zag ik geen glijbaan in het zwembad of keek ik niet goed.... ;) )

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Komt hier ook nooit voor hoor, dit was de 2e keer in andehalf jaar tijd! Normaliter keet schoppen op onze kop, op en af bed, papa en mama pesten etc...........
    Afgelopen nacht was t ook weer feest, madame wilde niet slapen, dus bij ons in bed en toen overdwars liggen en papa en mama wegschoppen!

Reslutaat: John en ik op randje van t 2 meter brede bed en Jill met dr 85 cm overdwars en slapen als een vorstin!

Welterusten

Sterkte, nog maar 5 weekjes!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Ja dat van dat ontbrekende glijbaantje is klote, maar zag in zee al een speelparadijs van luchtkussens en glijbanen, daar gaan we ons dan maar vermaken met Jill.

Wanneer gaan jullie nog naar Spanje?

Ennuh doe mij die grote spin maar van 20 euro, ben dol op ze! :)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wat fijn voor je (als je het fijn vindt dat hij is gedraaid) dat hij is gedraaid! Maar ks is ook fijn hoor Charissa ;) .
    hoe gaat het met je zus en haar beebje?

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wat vervelend dat Jayna ziek is. En pijn met slikken wel goed dat ze dat dan aangeeft. Voelt ze zich al wat beter? Er zijn veel kindjes ziek volgens mij.
    En gaan jullie wel naar de bruiloft? Hoe staat je man er tegenover? ziet hij ertegenop? Lijkt me heel lastig. Veel succes! En beterschap voor Jayna

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: lieve foto's! Daynah heeft zo'n leuk snoetje!

Brennie: wat een mooi buikje! Je houdt het nu netjes qua kilo's he! Zou het dan een jongetje worden ;)

LIS: vervelend dat je zelf moet bellen naar T-mobile. Heb ik zelfs ook weleens als ik voor een cliënt ergens naartoe bel...moeten ze eerst die cliënt spreken. Wie zegt dat die dan wel de juiste persoon is? Iedere vrouw kan dus voor je bellen ;)
    Nog geslaagd in Ngein?

Fajah: rust lekker uit in je vakantie!

Robine: wat een lieve foto's van Jill! Zo lief met dr tutlapje :D

Sappie: misschien duurt het langer voordat je ongi weer doorkomt doordat je aan het lijnen bent? Hoop nog steeds voor je dat het snel komt.
    Ja dat paupergedoe is echt te lachwekkend, ze komt voor mij zelf over als een pauper iemand maargoed. Al een leuk pakje gevonden? :)

Sens: haha ik kan nog niets beloven wbt een duo-zwangerschap...ben er nog niet helemaal over uit wanneer enzo ;) Zou toch graag niet al te lange leeftijdsverschil willen hebben, dus zomer volgend jaar een 2e lijkt me toch wel leuk. Dan zou het dus rond kyls 2e verjaardag raak moeten zijn.

Charissa: jij ook 3-4 kinderen...gezellig hoor :D Leuk zo'n meet met je vroegere vriendin, zeker als het zo goed klikt.

Deel Deze Pagina