November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hey meiden

Ik sta klaar met alles,vanavond rond 19 uur ongeveer vertrekken we.
    Heb er zin in.
    Jelte nog een laatste ochtend op school en die heeft nog een Lunch en dan ook vakantie.Er stond een springkasteel dus die zullen de ochtend wel doorkomen.

Angela en Sens:Ik vind het jammer dat jullie elkaar niet zo liggen.
    Ik ga me er verder ook niet in mengen,want vind jullie allebei leuke meiden dus mss beter dat jullie het toch via PB oplossen?

Sens:Hoe gaat het nu met je schoonvader?
    Gaan jullie er weer heen dit weekend?

Angela:Doen ze bij jullie op de creche geen luiers verschonen dan?Hier gelukkig wel.
    Ik betaal dan 32 euro (in de maand) geloof ik voor 2 ochtenden per week.
    Valt nog te overzien he.

Kel:Ik wens je een fijne vakantie in Egypte,geniet ervan.

Sap:Ook jij een fijne vakantie,en maak je niet teveel zorgen over je cyclus,komt echt goed.Volgend jaar hebben jullie weer een beebje :)

Charissa:Spannend voor jou,tis nu niet lang meer,maar niet bevallen als ik weg ben he? ;)
    Als je moest bevallen houd Am me wel op de hoogte hahaha ;)

Am:We spreken elkaar nog wel via telefoon of mail he?
    Jullie gingen niet meer op vakantie he?

Brennie:Nou jij gaat nog niet bevallen,maar ben toch wel benieuwd naar het geslacht?Weet je het zelf al?

Robine:Hoe is het met Jill gegaan vannacht?Weer overdwars in jullie bed geslapen?

Sem:Veel succes vandaag,jullie zijn al weg natuurlijk,wel een stralende dag vandaag.

Lydia:Wanneer ga je naar je ouders?Alles weer opgelost met je gsm?

Iedereen gehad geloof ik?
    Nou morgen om dit tijdstip ben ik al in Spanje,bijna niet voor te stellen.Het is er 35+ dus erg warm.Smeren dus...........!

Nou mss kom ik tegen de avond nog effies gedag zeggen tegen jullie.
    Ga jullie wel missen hoor.
    Post maar veel,dan heb ik wat te doen als ik thuiskom ;)
    (zal wel genoeg te doen hebben met wassen en strijken dan van 16 dgn)

Doeggggggggg lieverds !XXXXXXX :)

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Een hele fijne vakantie met je drie mannen toegewenst!! Rij voorzichtig, doe rustig aan en geniet van je welverdiende rust!!! Heel veel plezier en niet te bruin terug komen hoor, anders worden we jaloers!!!

Hier weer een drama nacht met Jill. Ze presteert het nu al een week om om 530 klaar wakker in dr bedje te staan en eruit te willen. Dan gaat ze op ons bed zitten en pakt ze de afstandsbediening in de hoop dat de tv aan gaat. Helaas is er zo vroeg nog niks op tv, maar wij hebben dus echt weer gebroken nachten met haar. Iemand tips? Later naar bed werkt niet. Middagslaapje overslaan misschien. Ga ik ook binnenkort weer eens proberen.

Ga nu ff relaxen.......ze slaapt nu dus weer.

Tot later!

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Fajah, HELE FIJNE VAKANTIE en geniet er lekker van!
    Lekker uitrusten he.
    Nee ik hoop niet te bevallen, moet de 37 weken wel halen hoor, wil graag thuis bevallen.

Robine, mss is dat gewoon de tijd van opstaan van Jill, ritme.
    Denk zelf dat je er toch niet veel aan kunt doen!
    Jayden is ook aardig vroeg wakker..hoelaat ik hem ook naar bed doe.
    Meestal zo tegen half7 hoor ik al vanalles uit zijn kamer maar ga er zelf pas tegen 7uur, half 8 heen.

Ja ik wil ook wel even inhaken op wat Sens zegt...
    Ik heb er nooit wat over gezegd maar vind het wel een rare situatie, Angela komt hier gewoon posten en ik weet nog toen die tijd dat iedereen gewoon van jou site afgegooid werd...dit vind ik een beetje tegenstrijdig!
    En dan kom je zo na maanden weer terug, heb ook niet echt veel zin om energie in te steken door op je te reageren!
    Ik ben normaal ook niet iemand die er een probleem van maakt of moeilijk over doet maar dit moest mij even van hart af, kan ook wel met zwangerschap te maken hebben hoor...
    Maar dat is mijn beleving, verder zeg ik er ook niets over want dit is een OPEN forum voor IEDEREEN dus iedereen is vrij om te posten wat je wilt en wanneer je wilt.

Vanmorgen boodschapjes gehaald met Jayden, Mijn zusje en Aymee.
    Was erg gezellig.
    Morgen naar Garderen, kan live met mijn broertje praten die in Afganistan zit, vorige keer moest ik werken en kon geen vrij krijgen dus wil er nu gewoon bij zijn!

Ga ff slapen, Jayden ligt er ook net in..
    Vanmorgen in zijn vinger gestoken door een bij...echt zo sneu.

4. Middag allemaal,

Redelijk postief nieuws van de makelaar, maar ga niet te vroeg juichen hoor. Heb hem vanmiddag gesproken. Mensen waren erg positief en vroegen al wanneer de opleveringsdatum is. Makelaar had gezegd kan eventueel spoedig als ze met een gunstig bod komen. Wij hadden gezegd dat we er eventueel snel uit kunnen als het bod gunstig zou zijn en dat we desnoods gaan huren tijdelijk als we nog niks hebben gevonden.
    Momenteel hebben we wel 2 leuke huizen zien staan, maar goed die kunnen mss ook inmiddels verkocht zijn als ons huis verkocht is.
    Makelaar laat deze week en anders begin volgende week iets horen. Zal je net zien dat we in Egypte zitten en daar de onderhandeling gaan doen mss ons huisje verkocht is. Extra feest dus.
    Maar goed ga niet te vroeg juichen hoor. Zou erg snel zijn allemaal en het was niet in onze planning zo snel.
    Maar jullie moeten wel duimen hoor voor ons ;)

Robine: Daynah was niet veel later vanmorgen om 5.50 uur. Ook zo vroeg weer. Vanmiddag wilde ze weer niet slapen en ze ligt nu bij ons op bed. Ik zou je graag tips willen geven maar ik heb ze echt niet. Als jij goede tips heb.............................GRAAG!
    Daynah heeft echt nog een middagslaapje nodig anders wordt ze gewoon strontvervelend.
    Geniet lekker van je rust nu ze ligt te slapen ga ik ook lekker doen.

Fajah: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel plz in Spanje, maar dat gaat je vast en zeker wel lukken. Rust goed uit en kom maar lekker bruin terug. Wanneer zijn jullie weer terug?

Charissa: Het gaat echt opschieten voor je heh. Wel weer spannend. Wordt dadelijk weer heel de dag F5 hier.
    Veel plz morgen in Garderen. Leuk dat ze dat voor de familie doen zeg. Wel jammer dat je broer er nu niet bij kan zijn bij Aymee en dadelijk bij jouw knulletje.
    Ach en Jayden gestoken door een bij. Auw.

Angel: Wij vertrekken dinsdag 8 juli. Heb er zo zin joh. Niet normaal. Lekker relaxen iig. En Jordy ook niet zoveel praten nog. Daynah ook nog niet zo heel veel. Komt vanzelf wel. Ga me er niet meer druk om maken het ene kindje is gewoon sneller dan het ander. En Daynah is wat langzamer.

Sensee: Tante van Sabino met haar kids verblijven bij mijn schoonmoeder voor een maand. 28 juli gaan ze weer terug naar Curacao. Zal wel weer stil zijn dan. Ik vind het wel gezellig hoor dat ze er zijn, maar erg druk. Ik was al erg moe. Nu nog meer, omdat ze vanalles willen doen. Ga lekker in Egypte uitrusten.
    Enne ik hoef geen huisdier hoor, zeker niet die..............gatver. Al zou ik geld toe krijgen ;)

Sem: Ik had je al gesmst, maar hoop toch dat jullie het naar je zin hebben en dat de dag maar snel voorbij mag zijn. Hoop dat Jayna ook iets is opgeknapt.

Wat betreft de post op Angel. Ik zeg er niks meer over. Heb ik geen zin in. Toendertijd is er van alles gezegd. Het is open forum waar iedereen mag komen posten.
    Ik begrijp het standpunt van Sensee al te goed en die van Angel ook.
    Hier laat ik het bij.

Ik ga ook even liggen. Vanmorgen al druk geweest. Heb het oudste nichtje van Sabino, Najola, naar een vriendin gebracht in Berkel en Rodenrijs, ze zou daar om 9.00 uur zijn. Jongste nichtje, Nalien, is meegeweest en daarna zijn we met zijn 3-tjes boodschappen wezen doen en hebben lekker een ijsje gegeten. Nalien weer thuis gebracht en Daynah en ik zijn ook weer naar huis gegaan om te eten en te slapen. Vanavond komen ze naar ons en gaan we even ove de Koperwiek winkelen. Hier is koopavond.

Kom later nog ff kijken en niet vergeten te duimen heh ;)

Lfs kelly

5. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly, ah dat is supergoed nieuws!
    Straks dubbel genieten op vakantie, heerlijk \:D/
    En wat een leuke naam Najola, Veel plezier vanavond met winkelen :D

Jayden is ook ontzettend vroeg wakker en slaapt nu ook al vanaf 13.00, ook al maak ik zijn middagslaapje korter (word hij strontvervelend) of als ik hem later naar bed doe..het maakt allemaal niets uit!
    En CB nog tips...?!

6. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Oooh het begint hier donker te worden en te rommelen... er komt een fikke regenbui aan geloof ik :(

7. Daynah heeft vanmiddag niet echt lang geslapen 5 kwartier. Zal een gezellige avond met haar worden.........

Hier is het al heel de dag prachtig weer. Lekker veel zon.

Ik ga me even opknappen. Tante en kids zijn al onderweg hier naar toe.

Fijne avond allemaal.

Lfs Kelly

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Een hele fijne vakantie Fajah en gezin! Geniet ervan en tot over een dikke 2 weken! Veel plezier, x

9. sappie

sappie Fanatiek lid

FAJAH EEN HELE FIJNE VAKANTIE ! GENIET ERVAN !

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Doeg ik ga nu vertrekken.Tot later XXX :)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Al vertrokken? :( Ben ik te laat om je hier een fijne vakantie te wensen :( Dan maar ff op een andere manier, we spreken elkaar nog wel! :)

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Charissa: Hoe kan je ''live'' met je broertje praten dan? En moet je daarvoor speciaal naar Garderen toe? Je mist em zeker wel!? Wel vervelend voor hem dat hij de geboorte van Aymee en die van jullie straks gaat missen. Wanneer komt hij weer naar NL?

Kel: Wat een geweldig nieuws. Wel balen als je dadelijk nog een tijdje ergens moet gaan huren en van daaruit moet gaan zoeken......hopelijk vinden jullie als dit huisje verkocht is snel weer een ander huis! Ik ga duimen voor een goede verkoopprijs :)! veel plezier vanavond met winkelen!

Ben vanmiddag ff met Jill gaan winkelen. Ben weer een soort van los gegaan. Alles was ook zo in de uitverkoop. Heb gekocht: wit vest en bruin shirtje van Benneton(50% off!), 3 broekjes en hempjes voor Jill ipv rompertjes, twee jurkjes(Kel ik heb dezelfde als jij voor Daynah had gehaald bij de HEMA), rokje, kort broekje en een pyamaatje van Snoopy :) oja en een zonnebril! Al met al volgens mij nog geen 75 euro bij elkaar, valt mee toch!? t Is nu echt te leuk om te winkelen, alles kost niks!

Heb nog ff ijsje gegeten met haar, als t woord IJS al valt roept ze dat continue, net zolang tot ze er een heeft! Hahaah, was gezellig middagje met mn meisje.

Ga nu ff badderen en vroeg naar bed aangezien Jill morgenochtned om 530 al weer staat te springen. Ach een 2e kan alleen nog maar meevallen toch!?!

Liefs!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: ik ben toch bang dat het weer een periode is dat Jill dit heeft. Hier komt het dus ook regelmatig terug en Kyl wil hier de laatste tijd na 6 uur ook niet meer slapen. Dan is het 'uit uit uit' en als hij bij ons op bed zit moet de televisie ook 'aan aan aan'.
    Wordt ze 's nachts niet wakker? Jij een btje uitgerust vandaag?

Charissa: wat is dat dan in Garderen? Wel leuk om met je broertje te kunnen praten. Zit hij daar lang? Auw zielig voor Jayden die gestoken vinger :( Heeft hij veel pijn?

Kelly: klinkt goed het bericht van de makelaar! Ben benieuwd wat het gaat worden.
    Je hebt het maar druk met je nichtjes he, maar wel erg leuk natuurlijk :)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: oehhh Benetton uitverkoop! Dan gaan we daar morgen eens ff spieken....we gaan toch naar Zeist :D
    Hier ook de hele dag door 'ijs' als het woord eenmaal gevallen is. Soms wel irritant. Heeft hij trouwens ook bij het woord 'taart'.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    IJSSSSSSS begint dus s morgens vroeg al als de vriezer open wordt gemaakt voor brood! Dat denkt ze al dat er ijs inzit voor haar! Hahaha.

Heb Benneton gekocht bij V&D, al moet ik zeggen dat er echt nog heel heel weinig was! Gelukkig nog wel in mt xxs

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Whaaaahhh hier dus ook IJSSSSS als de vriezer open gaat! Waarop hij hm daarna zelf maar een aantal keer open gaat maken om ijs aan te wijzen :p

We hebben hier in Zeist een Benneton winkel zitten, maar zit ook een V&D...ga wel ff rondkijken. 50% korting is natuurlijk erg leuk!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier wordt de vriezer de hele dag opengetrokken en vandaag had ze ook ff de knopjes uitgezet die ervoor zorgen dat de vriezer ook koud blijft! Resultaat: Ontdooide vriezer, slappe ijsjes, brood dat ontdooid was etc........heb em weer snel aangezet, ben bang dat t brood morgen niet lekker meer is en de ijsjes heb ik ook niet nader onderzocht, hahaha!

Overigens heb ik natuurlijk nu weer een serenade van Jill aan mn hoofd tijdens dit typen. Madame heeft er weer geen zin in.............grrrrrrrrrr word hier zo moe van!1!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owowow die Jill toch, hoop dat ze snel weer slaapt.

Hier zitten de vriezerknopjes gelukkig hoog bovenin de koelkast ;)

19. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Garderen zit ook een kazerne, vanuit daar is hij vertrokken naar Afganistan.
    Live met een soort grote webcam.
    Ik ga samen met mijn moeder en man en Jayden in de auto en mijn zusje met vriend en kleine Aymee komen na.
    Wel heftig drukke dag maar heb het er wel voor over om hem weer te zien!

Ik ga ff naar Jayden, dennis kan de speen niet vinden...dus moet mama maar even weer kijken ;)

20. Zo ben er weer. Daynah ligt er net in bed. Was weer helemaal kapot, maar wel lief geweest. Ze moest d'r net zo huilen toen Nalien wegging. Ze was zo verdrietig. Ik heb haar nog nooit zo erg gezien. Duurde zeker wel 10 min. Nog staan uitzwaaien en toen nog harder huilen. Wel zielig, maar goed het kan niet anders.

Robine: hahahahahahahahahahahaha je bent weer lekker los gegaan. Het is echt zo'n leuk jurkje van de Hema. Hij staat Daynah echt geweldig, al zeg ik het zelf, dus hij zal Jill ook geweldig staan.
    Ik heb vandaag 2 shirtjes gekocht voor Daynah met van die spaghettibandjes. 4 euro bij elkaar......:)

AM: Kyllian ook al zo'n vroege vogel. We hebben het lekker getroffen. Af en toe zou het wel lekker zijn om een uitslaper zoal Jaime te hebben.

Hier is het echt geen IJS hoor. Daynah vindt het zo lekker volgens mij, maar wel heel de dag KOEKJE en CHIPPIE. 's-Ochtends vroeg doet ze al de keukenlade open om het op te zoeken. Heb alles 1 lade naar boven verplaatst, daar kan ze net niet bij...hahahahaha.

Ga lekker in bad en op tijd naar bed, ook Daynah zal wel weer vroeg komen. Morgen een BBQ, dus weer een latertje voor haar.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina