November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Fajah: Hele fijne vakantie meid! We horen/zien ons na de vakantie wel ;)

Robine: Jordy heeft volgens mij nog nooit doorgeslapen tot een uur of 8 ofzo. Hij wordt iedere nacht minimaal 2x wakker, maar krijgen hem vaak weer in slaap met een flesje water.
    Hebben jullie geen digitale tv? Heel handig hoor zo'n babytv of Nick Jr 24 uur per dag ;)
    Je hebt idd lekker geshopt dan, €75,- voor dat allemaal is idd niet veel.
    Stap jij nu over op gewoon ondergoed ipv rompertjes? Ik was daar zelf ook al over aan het denken, maar dan voor op het moment dat ik met zindelijkheidstraining begin, stuk handiger niet?
    Ik ga morgen ook weer lekker naar de stad, kijken of ze hier ook nog wat leuke aanbiedingen hebben :D
    Een 2de zal idd wel meevallen als je het ritme om er (helaas) vroeg uit te moeten al hebt :(
    Lief dat ze voor een ijsje vraagt, alleen wat minder dat de knopjes van de vriezer zijn uitgezet :confused:
    Hier zijn het overigens ook de koekjes waarvoor meneer uhuhuh voor roept. Als hij zijn drinken krijgt moet hij een koekje erbij anders drinkt hij niet en gooit me de beker na haha. Hoezo verwend ;)
    Hoe is het afgelopen nacht met slapen gegaan?

Charissa: Tuurlijk mag jij ook je mening geven, maar naar mijn weten was alles van toen met de desbetreffende dames al uitgesproken. En niet iedereen is van het forum verwijderd, we zijn naar een nieuw forum overgegaan omdat met het oude server-problemen waren. Dat mensen, waaronder jij volgens mij ook als ik me niet vergis?, niet mee overgaan naar het nieuwe forum is natuurlijk ook gewoon hun eige keuze.
    Maar goed, dit is jouw beleving en die respecteer ik, maar vindt het wel een beetje jammer dat je t zo voelt. Ik heb uitgelegd waardoor ik nu zolang niet heb kunnen posten, meer kan en hoef ik niet te doen. Sense heeft in 1 ding wel absoluut gelijk nadat ik er over heb nagedacht en dat is ondanks alle drukte en het geen tijd hebben, ik toch tijd had moeten maken om een bericht te zetten dat ik tijdelijk afwezig zou zijn. Misschien had ik dit dan kunnen voorkomen, maar helaas, ik kan het niet terug draaien.
    Als ook jij nu liever niet meer op mij reageerd is dat je goed recht. Jammer, maar goed ieder zijn eige keuze.
    Wil je evengoed heel veel plezier wensen met je broertje, geniet maar van het moment samen al is het van afstand.
    Ook sterkte met Jayden's vingertje, hopelijk heeft hij er niet al teveel last van.

Kelly: Dat klinkt goed zeg van de makelaar. Mijn duimen draaien voor je! Ben erg benieuwd of jullie huisje is verkocht als je terug komt van vakantie.
    En 8 juli al, dat is lekker snel, heerlijk zeg!
    Wat is het daar nu voor weer? Zal wel lekker bakken worden he?
    En zeker niet te druk maken om het (niet) praten hoor, ze kunnen nu al zoveel, straks kletst ze je de oren van je kop en wens je af en toe dat ze nog niet praatte :) De 1 is gewoon idd sneller dan de ander, nouja die van ons zijn dus wat langzamer, ooit gaan ze toch wel praten ;)
    Och wat zielig van het huilen toen jullie nichtje wegging. Ze kunnen dan zo intens verdrietig zijn en van hun stuk zijn gebracht he.
    Heel veel plezier morgen op de BBQ.

AM: Kyllian ook al zo vroeg eruit? Zijn het bij hem dan fases of toch wel standaard? Lief dat hij zelf het ijs maar gaat aanwijzen als jij het blijkbaar "niet begrijpt" ;)

Nou de meiden hebben eindelijk hun lang verdiende vakantie :D 6 weken lang :confused: ben zo blij dat het vakantie is, maar heel dubbel zal ik straks ook weer heel blij zijn als de school begint :) Helaas is Kaily ziek uit school gekomen, klaagt van keelpijn, hoofdpijn en had vanmiddag 38,5 temp :( Hopelijk is ze morgen een beetje opgeknapt, 's morgens wil ik naar de markt en de stad in. Moet voor beiden nog een nieuwe gymtas en had die bij de bart smit zien liggen voor €5,-.
    Verder ook maar eens op koopjesjacht :D Had me donderdag op de markt een leuke 7/8 spijkerbroek gekocht, zit echt heerlijk en koste maar €8,- :confused: ook geen geld dus.
    's Middags echt even flink door het huis waaien om het weer op orde te krijgen en 's avonds samen met Albert wat kleine klusjes in het huis doen (nieuwe kapstok ophangen, 2 schilderijen ophangen enz)
    Waarschijnlijk kom ik morgen ergens wel weer even kijken ;)

Liefs Angela.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Angela: Zo lekker hoor 6 weken met de dames thuis! Wel druk om je heen. Jordy en zn koekje bij zn limonade, hahaha, idd lekker verwend! Ach, kan geen kwaad, alleen t beker smijten is dan weer wat minder. Hier sliep Jill vannacht redelijk van 20 tot 615. Toen flesje pap erin en nog geslapen tot 8 uur. Mogen vandaag niet klagen.

Ben zojuist ff Jill dr kast weer gaan uitmesten. Ideaal dat mn broer een meisje heeft, stapels kleertjes kunnen weer naar Amber. Heb nu 4 dozen vol met kleding van Jill die ik komende dagen ga uitzoeken, weet zeker dat bij een 2e toch weer nieuw spul wordt gehaald en t is ook nog maar afwachten of de 2e een meisje zal worden he. Anders lang bewaard voor niks, dan kan ik beter mn broer blij maken. Heb nu al nesteldrang, terwijl nr 2 nog niet eens gemaakt is, hahaha!

Meiden ga ff was vouwen en zo boodschapjes doen. Jill zal zo wel wakker worden. vanavond weer eens quality time met mn man, morgen feest in de stad. Leiden culinair, allemaal de beste hapjes van restaurants te koop met veel bier en wijn tentjes :) Ook een kermisje voor Jill, zal vast gezellig worden. Als t weer nou zo blijft klagen we niet.t Is hier al dagen mooi en warm!

Tot later,

Fijn weekend

Liefs

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    t Is weer gezellig druk vandaag :confused: :(: :confused:

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Inderdaad erg rustig geweest hier vandaag, maar volgens mij had iedereen ook de dag volgepland vandaag ;)

Fijn dat Jill geslapen heeft tot 8 uur, balen dat je er toch nog even om 6:15 uur eruit moest, maar dat je toch nog hebt kunnen liggen tot 8 uur maakt het dan wel weer een beetje goed he ;)
    4 Dozen vol kleren :confused: Amber kan dan wel vooruit denk ik he haha.
    Hoe is het nog met Amber? Zal wel groeien als kool.
    En nu al nesteldrang hahaha, dat gaat dan nog wat worden als het zover is ;)
    Klinkt gezellig bij jullie morgen, hopelijk werkt het weer morgen dan ook mee.
    Jeetje echt bizar, 3 keer een tweeling :( gezellige boel daar haha.

Hier vanmorgen lekker naar de stad en de markt geweest. De dames een leuk roze jurkje gekocht en Jordy een wit blousje. Nog wat Mega Mindy haarbandjes en speldjes en flink wat verse groente en fruit.
    Dames een nieuwe gymtas voor het nieuwe schooljaar van Tinkerbell, dus die zijn er al helemaal klaar voor nu ;)
    Vanmiddag toen Jordy lag zelf ook even gaan liggen, de dames waren lekker in de tuin aan het ravotten.
    Toen Albert thuis kwam eerst even boodschappen gaan doen en nu staat het eten op. Zal wel zo klaar zijn dus ga de tafel alvast dekken.
    Misschien dat ik strakjes nog even kom en anders tot morgen.
    In ieder geval fijn weekend allemaal!

Liefs Angela.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Tsja alsof jij het gevolgd hebt de afgelopen maanden zeg. Wat is rustig en wat is druk hierzo. Twee maanden na de geboorte van Marijn ga je nog ff feliciteren. Flikker toch op. Ga toch lekker posten op je eigen forum. Of is iedereen daar weggegaan om de gezelligheid en kom je je heil nu hier zoeken.

Dames mij zien jullie voorlopig niet meer. Kom wel terug als er normaal gereageerd wordt, met een gezellige clup zonder suf gedoe.
    Groeten

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jammer.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: hoop dat jullie een droge bbq hebben vanavond. Wat zielig dat Daynah moest huilen bij het afscheid met Nalien, maar ook wel weer lief.

Angel: lekker dat de meiden nu 6 weken vrij zijn, zaten we nog maar op school he ;)

Robine: gelukkig ging het 'uitslapen' van Jill weer iets beter. Kyllian was om half 6 wakker en wilde daarna echt niet meer slapen.
    Heel veel plezier vanavond! Slaapt Jill ergens anders?

Wij zijn vanmorgen naar de stad geweest, gaan we maar zelden met zn drietjes. Djurre moest nog een verjaardagscadeau uitzoeken van mij. Kyl was al gelijk in slaap gevallen in de buggy, tja best vermoeiend als je al vanaf half 6 wakker bent. Thuisgekomen kregen we hm niet meer naar bed, papa en mama waren eigenlijk wel bekaf.
    Om 4 uur kon ik hm gelukkig nog wel naar bed krijgen, want hij was echt wel moe. Om half 6 maar weer wakker gemaakt. Hoop echt dat zn slaapritme weer snel terug komt.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: je weet mn mening hierover. Ik kan je standpunt goed begrijpen, maar het stoort mij blijkbaar toch minder. Vind het echt heel erg jammer als je hierdoor weg zou gaan....maar dat wist je al....

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: ben erg benieuwd hoe je dagje was!

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Jaja ben ik ook ff snel...ben kapot!
    Het was een echte superdag zeg!
    We konden live met hem praten, alleen wel minder was dat je naar voren voor een microfoon moest gaan staan en dan met hem kon praten maar met een volle zaal achter je... :(
    Maar ach je bent er allemaal voor hetzelfde toch...?!
    We werden nog gevraagd om ons verhaal te doen, mijn zusje met de kleine..ik hoogzwanger haha en dit kwam in het defensiekrant met foto :D
    Jayden heeft met open mond steeds zitten te kijken en steeds maar zwaaien naar mijn broertje :)

Sens, Jammer dat je wegblijft.... :rolleyes:
    Maar kan je heel goed begrijpen...
    Verder ga ik hier niet meer op in... jammer dat het zo weer loopt, kan me er wel ontzettend kwaad om maken maar heb ik mezelf alleen maar mee.. :(

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Laat ik dit er nog even aan toevoegen en dan is het genoeg.

Iemand die dus een heel gezellig forum 'wegkaapt' naar een eigen forum, waar ontzettend gezeik over is geweest afijn alles afgelopen. Maar dat forum staat naast dit forum. Ongeacht het niet netjes is dat wij daar niet worden toegelaten en zij wel hier regelmatig meelezen, dat daar gelaten.
    Maar ik hoorde laatst van fajah dat dat 'eigen' forum leegloopt. Bijna niemand komt ermeer. En dan kom je terug alsof er weer niks aan de hand is? Goh hoe is het met die en met die etc. Oh heb jij dit ook, nee ik ook.. Nee sorry maar daar pas ik voor en ik begrijp serieus niet dat niemand anders mijn mening daarin (deels) deelt. Echt niet.

Ik was van mening dat wij hier een heel hechte clup hebben en ook gewoon eerlijk en oprecht zijn. Ik zie jullie als vriendinnen van mij. Als we op pad zijn met zn allen hebben we het over het forum en iedereen vindt het prima dat mw angela er niet meer is en puntje bij paaltje komt. Wat ik eerder schreef daar pas ik dus voor.

13. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik ga slapen...Jayden is al helemaal knock out vanaf half 7 en Dennis heeft nog een storing.
    Morgen weer verplicht dagje bleh mijn schoonouders komen weer van vakantie dus daar de hele dag weer hangen :(
    We zijn zo druk geweest en elk weekend wel wat en dan heb ik hier weer totaal geen zin aan he, zit liever lekker aan strand of lekker naar de kinderboerderij ;) in elk geval met ons drietjes!

14. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, ik ben het ook grotendeels met je eens hoor.
    Ik kan het gewoon niet uitstaan dat angela gewoon weer terug komt en maar gewoon weer meekletst alsof er niets aan de hand is... :confused:
    Ik beschouw jullie hier ook als vriendinnen, wij delen al bijna 2 en half jaar de zwangerschap, geboorte, peuterpubertijd ;) haha enz.. dat is toch heel bijzonder en dan word het voor mij gevoel de sfeer gewoon weer verprutst terwijl het hier de laatste tijd erg goed ging en ontzettend leuk was om te kletsen.
    Maar ik ben er ook een beetje klaar mee....en denk heel veel hier wel maar gewoon geen zin meer hebben in ruzie :rolleyes:

Maar ga nu echt slapen...

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: dat niemand je mening deelt is niet waar. Denk ook dat er anderen zijn die het hier 'gezellig' willen houden en zich er buiten houden.
    Laten we aub wel gezellig door gaan hier....ik zou jullie echt gaan missen als anderen hierdoor gaan vertrekken.

Charissa: wel jammer dat je dan een hele zaal achter je hebt zeg. Maar goed je hebt hm gesproken en daar gaat het uiteindelijk om! Sterkte morgen bij je schoonouders ;)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyl en Katja zijn best lief voor elkaar ;) Het gaat iig erg goed sinds ze weer terug is! Denk dus dat het toch niet alleen aan Kyl heeft gelegen maar er buiten ook iets gebeurd is die week.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik las ook iets over hemdje/broekje ipv romper. Hier ook nu af en toe een hemdje en broekje. Wat zijn ze dan ineens groot he!

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wil jullie nog even zeggen dat ik net had gesmst met trena. Ze was vanmiddag om 15 uur al in Madrid het is warm daar. Morgenochtend om 8 uur rijden ze door naar torremolinos.

AM ik weet hoe jij erover denkt.Misschien benik iets meer hardcore. We zien elkaar iig eind juli. Leuke foto's van Kyl.

en ik heb ook geen zin in ruzie, maar zou het fijn vinden als iedereen zijn eerlijkemening zou geven over 1 die op zo'n manier terugkomt op het forum.

lfs

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou Trena kan daar dus goed 'bruinen' ;)

Wij gaan morgenochtend ws naar Ballorig, kan Kyl zich weer eens uitleven op de sprinhgkussens.

20. Goedenavond allemaal,

Kom net weer terug van de BBQ, wat heel gezellig was.

Ik zou er eigenlijk niks meer over zeggen over heel dat gedoe, maar ga het toch doen.

Ik ben het volkomen eens met Sensee, maar ik stoor me er ook minder aan net als AM. En ik heb echt geen zin in ruzie hierdoor en wil het ook gezellig houden met het clubje die we nu hebben, daarom wilde ik er niks over zeggen. We hebben al zoveel gedeeld met elkaar. Minder leuke dingen en vooral de leuke dingen die we hebben meegemaakt.
    Ook ik stond raar te kijken toen Angel er weer was en voor mij hoefde het ook niet als ik heel eerlijk ben, heb haar ook niet gemist in de tijd dat ze er niet was en dat zou ik wel met 1 van jullie nu hebben. Maar goed ik stoor me er minder aan.

Ik zou het echt jammer vinden Sensee als je hierdoor wegblijft door 1 iemand. Je hoeft er toch niet op te reageren? Blijf nou....................please........

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina