Gezellig AM morgen naar Ballorig. Hier wordt het een wasdag en al een beetje inpakken voor dinsdag. Voor de rest geen plannen. Lekker rusten dus. Fajah kan idd al voorbruinen. Hier werd het vanmiddag helemaal bewolkt en we hebben ook nog regen gehad.....bleghhhh. Robine: Ben vandaag nog ff naar C&A geweest maar die jurkjes hadden ze niet meer in Daynah haar maat heb wel een ander jurkje gekocht. Niet in de uitverkoop, maar was erg leuk. Dit keer maar geen roze gekocht maar een fel blauwe. Zelfde kleur als dat shirtje wat je had gekocht in Leiden. Ga nog ff voor de tv hangen. Lfs Kelly
Ik sluit me helemaal aan bij wat kelly zegt! Sens er zijn echt genoeg mensen hier die je mening delen....Verder laat ik het er ook bij, gewoon om het wel gezellig te houden. Kelly: Daynah heeft het vanavond dus goed volgehouden tijdens de bbq? Dar hemdje en broekje van Nijntje is van de prenatal...ze hadden hm ook in het roze
hij is erg leuk AM. Ga na de vakantie wel kijken. Heb al veel te veel geld uitgegeven aan kleding deze maand, voor mezelf en ook voor Daynah
AM: Dat was idd nog lekker zo'n lange vakanties te hebben he Lieve foto's van Kyllian met Katja en wat is hij idd ineens groot zo met zijn echte ondergoed. Kelly: Fijn dat de BBQ gezellig was. Morgen weer een volle dag gepland? Verder dan nog maar een laatste reactie betreffende Sense. Had gevraagd mij via pb te benaderen omdat ik juist niet wil dat iedereen in een gedwongen positie komt. Enige pb die ik net heb gekregen is waarin ze me uitdrukkelijk zegt dat ik moet "oprotten". Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden worden. Als ik nu nog zonder reden gewoon maar was weggebleven ok, maar zoals ik al heb proberen uit te leggen heb ik met 3 kids, een lopende zaak en een zaak waarmee we bezig zijn, het huis opknappen e.d. niet geweten of ik van voor of achteren heb geleefd. Maar goed Sense was vanaf de vorige keer al opzoek naar iets om me weg te hebben, nu heeft ze dan eindelijk haar moment gevonden. Dat ze nu Fajah gebruikt (terwijl deze er niet eens is nu) om te zeggen dat mijn forum leeg loopt? geen idee waar dat dan heen loopt maar er klopt niets van. Ook heb ik NOOIT iemand opgelegd naar mijn forum over te stappen, dit was ieders eigen keuze. Ik heb dit niemand gevraagd te doen. Daarbij was ik ervan overtuigd dat alles van die tijd met de desbetreffende personen was uitgepraat en om dan ook weer steeds op die tijd terug te vallen lijkt mij onnodig. Ik had misschien zoals ik eerder zei toch de tijd moeten maken een bericht te plaatsen dat ik afwezig zou zijn, maar goed dat kan ik niet terug draaien. Verder wil ik niet continu in de verdediging springen, dit is gewoon nergens voor nodig en dit is dan ook echt t laatste wat ik erover zeg. Sense hoeft voor mij niet weg te blijven en ik ben eigenlijk ook niet van plan om voor haar weg te blijven. Als ze me negeren wil vind ik dat prima. Zegt de rest ook Angela rot maar op, prima dan ga en blijf ik wel weg, al zou ik dat zeker jammer vinden, maar goed dan is t niet anders. Jammer hoe iedereen er zo toch nog in betrokken wordt, mijn bedoeling is dat niet geweest, Sense denkt er helaas anders over. Tot na de eerste post van Sense had ik niet het idee dat het verprutst was hier, dat mijn post's de boel zo verzieken, maar goed. Ik heb de boel niet willen verzieken en dacht ook eigenlijk niet dat ik dat had gedaan. Verder weet ik niet wat ik nog erover zeggen kan, i rest my case. Ik hoor wel wat jullie willen en dus of ik hier kan meekletsen of niet. Ik wens jullie nog een hele fijne zondag, ik ga nu mijn bedje opzoeken en wacht verder eerst jullie reactie af voor deze 1 weer op zo'n manier terug komt Sense: Nogmaals ik wens jou en Jaime sowieso al het allerbeste. Als ik evengoed blijf posten lijkt t me beter als we elkaar gewoon "negeren", jij leest langs mijn post en ik langs die van jou. Ik weet echt niet wat ik je zo misdaan heb dat je zo moet doen. Ik had jou toch wel anders ingeschat, maar goed een mens kan zich vergissen natuurlijk. Verder hoop ik dat je met je post bereikt hebt wat je wou, ondanks of ik wel of niet blijf posten, maar hoop dat je me nu verder in mijn waarde laat net zoals ik ook met jou doe en je me nu dus ook met rust laat. Sorry allemaal dat dit toch allemaal weer openbaar wordt gedaan, voor mij had dat echt niet hoeven te gebeuren. Hopelijk tot gauw als jullie willen en zo niet dan wens ik jullie het allerbeste en ook voor jullie kids. Liefs Angela
Ik ga dr niet op reageren! Heb er al genoeg op gereageerd maanden geleden. Reageer ook gewoon op iedereen waar ik op wil en kan reageren! AM: Lief Kyl in zn Nijntje outfit. Hier ook nu bijna dagelijks hempje en broekje ivp romper. Ben je nog geslaagd bij V&D op de Benneton afdeling? Kel: Nog maar 3 nachtjes slapen! Joehoe! Ik wil ook mee glijden in Sindbad Aquapark! Geweldig! Zou de hele dag aan t spelen zijn op 31 jarige leeftijd hahaha. Ben benieuwd naar Daynah dr jurkje. Zal zo ff spammen, mss hebben we toch dezelfde en deze had ze toevallig gisteren aan?! Charissa: Wat fijn dat je ff met je broer hebt kunnen praten. Heb weleens op de tv gezien hoe dat eraan toe gaat. Idd zaal vol mensen, maar wat kan jou t schelen! Iedereen idd voor t zefde doel! Wanneer kwam hij nou weer terug naar NL? Sens: Blijf nou ff rustig joh! Niet zo druk maken, is niet goed voor de bloeddruk. Jullie dus eind augustis nog ff 2 weken naar Spanje! Heerlijk! Zelfde huis of weer een andere. Angela: Leuke schooltasjes voor de meiden, alleen mogen ze nu eerst wel ff genieten van een lang verdiende vakantie he tot de tasjes weer in gebruik worden genomen. Wij gaan zo Leiden in. Jill slaapt nu al een uurtje. Vanmorgen was t eerst 5 uur daarna 8 uur. t Lijkt weer iets later te worden telkens. Zal zo nog ff een lieve spam van gisteren tonen. Fijne dag allemaal! Liefs
Robine: leuke avond gehad gisteren? Ik vind Jill er altijd zo superleuk en vrolijk gekleed uit zien! Lieve foto's weer Bij de V&D in Zeist hadden ze geen Benetton afdeling. Bij de Benetton winkel heb ik alleen een spencer voor hm gekocht. Alle leuke dingen waren in maat xxs uitverkocht. Wij zijn net terug van Ballorig. Kyl heeft zich er lekker uit kunnen leven en ligt nu alweer op bed Zal zo ook nog ff wat spammen.
Wordt maar een korte spam, want zijn niet veel foto's gelukt De springkussens waren iig weer populair!
Ik ga er ook niet meer op reageren... word er beetje beu van Ik heb mijn mening gezegd en daar laat ik het bij... Ik hoop alleen Sens dat je wel gezellig met ons mee blijft kletsen! Robine, wat een leuke lachfoto van Jill, heerlijk zeg en ziet ze er leuk uit hoor. Am, haha die Kyllian aan het springen, ik vind dat altijd zo mooi als ze zoveel lol hebben. Wij zijn vanmorgen ff naar de kinderboerderij geweest, allemaal pasgeboren biggetjes, Jayden heeft flesje gegeven haha en bij konijntje in hok gezeten. En gillen van plezier..heerlijk wat kan ik toch zoveel van dat knulletje houden, hebben jullie dat ook soms zo sterk..? Ik kan soms zo weg van hem zijn.. ook de dingen die die doet sta ik soms versteld van en hij is zo ontzettend lief he. Lekker emotionele zwanger kip hahaha Lekker bij de Mac gezeten.mmmhhh Zo ga ff kop koffie drinken en dan ook ff uurtje plat, Jayden ligt er net in helemaal kapot van rennen en gillen Het is hier trouwens wel erg rustig de laatste dagen
He meiden, Charissa; wat leuk dat Jayden de biggetjes een flesje mocht geven! En ja, ik heb dat ook dat je op bepaalde bijna een golf van geluk voelt opkomen, zoveel kan je van je kindje houden, heel speciaal. Jummie, MacDonalds. AM; wow wat kan Kyllian al goed springen zeg! Kelly; fijn dat jullie bbq geslaagd was! Bbq is altijd lekker vind ik. Robine; aah leuke lieve Jill spam. Staat dr inderdaad erg leuk dat gekleurde jurkje. Veel plezier in Leiden. Wij zijn vanochtend even naar mijn ouders geweest, was een braderie in het dorp, dus wel even gezellig om overheen te lopen. Gisteren lekker uit eten geweest, hebben spare ribs gegeten, jummie. Verder dan even over "het gezeur" weer....(al wilde ik ditmaal ook niet reageren, maar doe het dan toch maar) Ik deel ook de mening van Sens (ook al zijn de dingen uitgesproken). Ik begrijp ook niet Angela, dat je het zelf nog leuk vind om bij ons te posten, want laten we eerlijk zijn, wat heb je nu nog met ons. Zoals je leest mist niemand je als je een aantal maanden niet komt posten, en waarschijnlijk wordt er "uit fatsoen" gereageerd op je berichten. Ik begrijp van jou wel dat je liever hebt dat dit middels pb's wordt uitgesproken, maar dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Ook dan blijft het toch duidelijk hoe iedereen erover denkt. Er is destijds teveel gezegd/geschreven, daarna is het uitgesproken, maar het blijkt wel heel duidelijk dat de klik tussen ons en jou er simpelweg niet meer is. En wat ik al schreef, jij moet dit toch ook voelen, begrijp echt niet dat je het zelf nog leuk vind. Volgende week om deze tijd liggen wij lekker aan het zwembad ! Joehoe! Ik ga ff verder, Tot later, Liefs Sap
Heeeej meiden, Hier ff een berichtje vanuit de ziekenboeg......want we zijn alle 3 ziek, zwak en misselijk. Keelpijn, snotverkouden en gewoon op. Trouwdag achter de rug, viel nog mee, omdat de dag aardig snel ging. Maar ben echt blij dat t achter de rug is. Zie dat er hier aardig wat pagina´s bij zijn gekomen, klets gewoon vanaf hier weer gezellig mee, en hoop dat t ook gezellig mag blijven. Wil verder ook niet te veel over de terugkomst van Angela zeggen. Kan Sensee goed begrijpen, maar net als wat anderen al zeggen, ga ik mijn energie er niet meer in steken om me er druk om te maken en probeer het gezellig te houden met t clubje wat er nog is. Nog ff korte reactie wat ik zo uit mn hoofd weet... Sensee: hopelijk bedenk je je nog en blijf je wel, mar het blijft jouw keus natuurlijk. Kel: spannend met het huis, ik ga heeeel hard voor je duimen dat het wat wordt! En nu echt bijna op vakantie, heerlijk meid! Fajah: je zit al lang en breed lekker in de zon, maar wil je toch nog even een hele fijne vakantie toewensen! Ik zag hele leuke en lieve Kyllian en Jill spam voorbij komen. Leuk setje van hempje en broekje van Kyllian en zo lief die lachende Jill. Hier trouwens ijs ook favoriet en wordt elke keer weer geroepen als de vriezer open gaat. Nou meiden, ik ga weer ff op de bank hangen. len en ik wisselen elkaar af met Jayna vemaken, want die kan momenteel niks hebben nu ze niet helemaal lekker is. Lange dagen zijn t dan. Ze heeft vanorgen alweer van half 11 tot half 1 geslapen. Hoop dat ze vanmiddag ook nog ff gaat, dan kunnen wij ook weer. Tot later meiden, liefs Sem
Sap: mmmmm spare ribs, altijd lekker, al moet ik er nu ff niet aan denken...haha Ow wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie om over een week aan het zwembad te liggen!
Lieve Sem, gelukkig is de dag voor jullie redelijk snel voorbij gegaan. Kan me voorstellen dat je blij bent dat het nu achter de rug is. Verder wens ik jullie heel veel beterschap, erg vervelend om allemaal tegelijk ziek te zijn. Dikke knuffels van ons. Liefs Sap
Charissa: wat leuk zeg dat Jayden een flesje mocht geven Jij emotionele kip haha. Neehoor denk dat iedereen dat wel heeft. Sappie: oehh lekker spareribs. Braderie is altijd wel gezellie ff he! Heeft Lieke vast ook weer vanalles kunnen zien. Semmi: beterschap voor jullie allemaal. Lekker met zn drietjes op tijd naar bed en uitzieken. Nou lijkt me verder wel duidelijk wbt Angela. Ik zou me hier iig ook niet echt meer prettig voelen. Er is te veel gebeurd. Ik wil Angela niet zo op een forum persoonlijk aanvallen, zou ik zelf ook best vervelend vinden als iemand dat bij mij zou doen....maar ik sta verder achter de meningen die al gegeven zijn. Ik vermoed dat de meesten er wel zo over denken. Sens kom maar weer gewoon gezellig posten!
Goeiemiddag meiden, Hier ben ik weer gisteren de hele dag gewinkeld met m'n schoonzus en dochtertje wat even oud is als Milou dus was dikke pret. Was heel gezellig, nog een leuk jurkje en truitje voor milou gekocht. M'n vriend en zijn broer zijn bij ons in de tuin bezig geweest met het afdak wat gemaakt moet worden. Eindelijk is het overdekt en het moet nu nog afgewerkt worden. Semmi, gelukkig ging de trouwdag snel voorbij....heel veel beterschap voor jullie! Lijkt me echt klote om met z'n drieën ziek te zijn..bah. Sappie, joehoe volgende week lekker in de zon aan het zwembad...heerlijk vooruitzicht! AM: Kyllian weer lekker uitgeleefd in ballorig da's altijd makkelijk. Was vrijdag met milou gaan zwemmen...ook helemaal uitgeteld erna. Ze had van 12.30 tot 16.00 uur geslapen Leuke foto's van 'm! Robine, leuk hoor een lachende Jill op de foto! En fijn voor jullie dat ze weer wat beter slaapt...mss toch een fase geweest ivm het ziek zijn van d'r? Kelly, spannend joh met jullie huis...ga voor jullie duimen! NOg 2 daagjes voor jullie...lekker zeg...heb je al wat ingepakt? En lekker vanavond geen wekker zetten Charissa, fijn dat je je broertje kon spreken maar dan voor een hele zaal zou niks voor mij zijn. Tja dat gevoel...onbeschrijfelijk hoe gek je bent op je eigen kind Sens, ook ik deel je mening hoor alleen ben ik er (ook) wat softer in en stoor me niet zo erg als jij aan het feit dat Angela post. Fijn dat fajah en gezin goed zijn aangekomen in Madrid en dat het lekker warm is daar....ze zullen lekker genieten. Het stukje van Sappie kan ik alleen maar beamen. Het kan voor jouw, Angela, toch niet meer leuk zijn om hier te posten. Wij hebben er een heel eigen clubje op nagehouden (wat heeel gezellig en leuk is) en wat goed gaat met ons allen. De dingen zijn uitgesproken maar nog niet door iedereen 'geaccepteerd'. Het ligt voor de een gevoeliger dan voor de ander. En in dit geval steun ik Sens hierin, om de simpele reden dat Sens bij 'ons' hoort. De band die we hier hebben is gewoon heel speciaal en laten we dat zo houden. Dus Sens....gewoon blijven Hier vanochtend een lekkere uitslaper....we hoorde haar om 8.15 spelen in bed maar laten liggen totdat ze begint te schreeuwen. Toen werden we om 10 uur wakker en madame was weer in slaap gevallen en sliep nog steeds. Om half 11 maar wakker gemaakt....heerlijk! Gister heeft ze dan ook maar een uurtje geslapen overdag dus zal het wel aan liggen. Dinsdag is ons pap jarig, gaan we lekker uiteten met z'n allen. GEzelig! Hopelijk is Milou dat ook vrolijk want ze is dan ook de hele dag op kdv geweest. LIS: hoe is het bij jullie? Nou meiden...tot later!