Toch ook nog de apenheul met een kleiner cluppie dan doen? Wie gaan er mee? Vind t een goed idee LIS! Ennuh, t is nu alleen een slaapzakje met een shortama erin, maar toch dat buikslapen, ik vind t niks! Film is klaar, nog ff Char kijken en dan bedje in. John is ook zo weer thuis, was naar honkballen kijken(vond er niks aan hoor, was meegevraagd . ) Tot morgen, Lfs Z
Ik vind de Apenheul nog steeds een leuk idee ! Dan gaan we met een kleiner cluppie en dan spreken we 30 november af voor het grote verjaardagsfeest \/
Apenheul ga ik ook mee! Ik moet morgen naar CB, zal nog eens vragen hoe het zit met buikslapen. Jesse slaapt ook eigenlijk altijd op zijn buik, maar ik draai hem niet meer om. Het ligt zo lekker op je bed
ok zaterdag ook de apenheul! Leuk! Ik ben erbij! Annemonique Sappie Lydia Robine( nogsteeds onder voorbehoud van tennis, maar zal toch wel verliezen )
Zijn allemaal data dat ik niet kan, voor de meetings. Dus jullie moeten veel foto's spammen. Bastian slaapt ook op zijn buik. Laat je even weten wat het CB erover zegt LIS? Lijkt me dat het geen kwaad als ze zelf weer kunnen terugrollen. Behalve dan met dekens enzo, getsie Robine, wat zul je geschrokken zijn. Eng hoor, ondanks dat het van ademend spul is. Ik heb hem als het warm is alleen in een romper in zijn slaapzak maar we hebben een warm huis dat 's nachts niet echt afkoelt (ondanks het open raam). Nu ligt hij in een pyjamajasje en blote beentjes in de slaapzak. Vandaag druk geweest met ladenstoppers enzo aanbrengen. Hij begint aan kastjes te hangen om zich op te trekken. Moet nu gauw naar bed, een paar uur slapen voordat hij weer wakker wordt. Of niet
goedenmorgen ik ben ook benieuwdt wat het cb zegt over het buik slapen romira doet dat ook maar ik draa haar snachts wel terug omdat ze niet terug wil draaien naar de rug
Nou, ik ben net terug van CB. Jesse doet het hartstikke goed, zit precies op de middenlijn met lengte en gewicht. Hij is nu 72 cm en weegt 9170 gram. Ik heb nog even nagevraagd over op zijn buik liggen, maar dat kan nu geen kwaad meer. Hij is sterk genoeg, en kan zich ook omrollen. Er mogen alleen geen dingen in het bedje liggen waar hij in zou kunnen stikken. Panda: is het goed gegaan vannacht? Heeft Bastian lekker doorgeslapen? Ik ga nu strijken, want dat is echt heel hard nodig en nu slaapt Jesse, dus kan dat mooi.
Panda: en heb je nog lekker kunnen slapen? Goed bezig met die ladenstoppers! Lydia: had ook niet anders verwacht dan dat alles goed zo zijn op het cb Hier ligt ie lekker te slapen, na zn boterham gaan we naar een vriendin dr nieuwe huissie kijken.
Annemonique Sappie Lydia Robine( nogsteeds onder voorbehoud van tennis, maar zal toch wel verliezen kelly: misschien, zit nog in dubio. Fijn dat Jesse weer goedgekeurd is. En ziet er mooi uit lengte en gewicht. Wij moeten volgende week vrijdag weer op controle in zkh komen, ben ook wel weer benieuwd, zal wel voor de laatste keer zijn. Heb Daynah nu net op bed gelegd maar volgens mij heeft ze geen slaap ik hoor haar alleen maar babbelen, als het maar niet overgaat naar huilen. Ga even snel ook een bammetje eten dan. lfs kelly
een stuk rustiger hier dan gisteravond ik kom volgende week dus niet,ik kan dan niet en de afstand hé zoals jullie weten heb gewerkt vanmorgen en nu lekker 5 dagen vrij. pas donderdag weer werken. morgen komt mn ma de kids ophalen want het is een hele dag mama-papa dag hihiihi.en sávonds gaan we uiteten met zn tweetjes(we zijn namelijk 10 jaar samen en dat moet gevierd worden ) lydia:jesse heeft een keurig gewicht en lengte,en hij is zo snel met alles hé?mijn eerst kindje was ook zo vlug met alles,maar deze luiwammes hihih komt niks van joh
10 jaar samen, Fajah Alvast gefeliciteerd! Goede cijfers, LIS! Vannacht ging iets minder goed. Hij had eerst honger, toen voor het eerst sinds tijden zijn bed weer ondergeplast en daarna gepoept. Maar toen dat allemaal verholpen was ging hij weer lekker slapen.
Nou idd het is zeker rustig vandaag. Fajah: Veel plz morgen samen. Ik had nog even gekeken wat de afstand was tussen Capelle aan den IJssel en Sluis....en dat is toch nog 117 km. Ik dacht veel minder. Ga even tv kijken. lfs
Zo druk als t gisteren was zo stil is t nu! Heb Semmi ff gesmsd en ze is er zaterdag ook bij! Gezellig, dat zijn er al 5 voor de Apenheul! Kel je moet ook komen hoor, is leuk, desnoods geef je t Sabino cadeau en mag ie mee , hahaha, wil ie toch niet.........en terecht, John zou ook nooit meegaan hoor! Panda: Jammer dat je niet kan op beide data. Staat t al helemaal vast dat je niet kan? Ennuh nu al aan de ladenstoppers, t gaat echt veel te snel met Bastian!Volgende week loopt ie los, hahaha. LIS: Jesse weer goedgekeurd dus. Mooi gewicht en lengte toch?Waren ze verbaasd dat ie al zoveel kon? Vast wel. AM: Was t gezellig bij je vriendin vanmiddag? Fajah: Jeetje wat een lange tijd al samen zeg! Applause! Lekker uiteten en vieren die hap Kel: Daynah is vast prima in orde vrijdag in t zkh. Wij moeten ook die vrijdag weer naar t CB, ben benieuwd hoeveel Jill nu weegt, ik schat een kilo of 11..........oeps....... Sinds vandaag kruipt Jill ook in dr vooruit! Jippie, weer een mijlpaal! Ennuh ze zit als Bokito in dr box te trekken aan de spijlen, dus t optrekken duurt ws ook niet lang meer. Dr beentjes gingen al in een lichte sta-houding dus ben benieuwd......... Was net bij mn mama, t weekend mag ze lekker naar huis, muv thuis slapen, dat vonden ze nog wel iets te vroeg, maar mag ws volgend weekend. gelukkig hoor, ben blij mn mama weer bijna normaal en de oude is. Eindelijk vanavond weer lekker zitten lullen over mn schoonzus, hahaha. Ga ff surfen Liefs Z
Leuk dat Semmi ook mee gaat! Fajah: jeetje 10 jaar alweer, wat klinkt dat lang! Alvast gefeliciteerd en geniet morgen lekker met zn tweetjes Panda: Tja plassen en poepen doen ze soms op de vervelendste momenten he Gelukkig heeft hij daarna weer lekker geslapen. Robine: las het net al op Jill's site dat ze nu ook vooruit kruipt! Goed he! Was ff bezig met mn rondje sites haha. Lekker zeg dat je mams het weekend naar huis kan! Was zeker gezellig bij mn vriendin. Alleen ze zit een beetje aan huis gekluisterd. Ze is van een trap die los zat gedonderd en heeft fracturen aan dr voet opgelopen. Het gips is er nu wel vanaf, maar ze loopt nog met krukken. Na 2 uurtjes was Kyl wel erg moe en gingen we weer naar huis. Daarna nog wel ff met hm boodschappen gedaan, heb ik dat ook weer gehad voor het weekend.
Ik wil dat Daynah ook gaat kruipen , maar dat zit er echt voorlopig niet in volgens mij. Ik heb Daynah haar site ook weer eens bijgewerkt, staan nu nog wat meer foto's van de vakantie op. Robine: Fijn dat het beter gaat met je mams en dat je even lekker heb kunnen roddelen Ik wil ook heel graag mee hoor. Sabino zegt ook dat ik moet gaan, maar voel me ook dan een beetje schuldig dan. AM: Zo dat klinkt niet fijn voor die vriendin zeg en dan nog vast aan huis. Leuk dat Semmi ook meegaat. lfs
Kelly: ze gaat wel weg hoor en werkt ook weer. Alleen ze woont midden in het centrum van Utrecht. Normaal gaan we dan ook wel ff winkelen, maar dat zat er nu dus niet in Jij kent Sabino natuurlijk het beste. Dus als hij meent dat je gewoon moet gaan, dan zal hij het toch ook niet erg vinden? Maak je het de zondag met hm goed Of de avond zelf nog
Heb net op Daynah's site gekeken, wat een leuke foto's! Wat een fotogeniek meisje en haar haar lijkt wel steeds langer te worden