November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    AM: Kyllian kan maar geen genoeg krijgen van ballorig he, blijft ook leuk voor die kids. Wij hebben er hier in heerenveen ook 1 zitten, denk dat Jayna het ook wel leuk vindt.

Sap: ik blijf die staartjes van Lieke zoooo lief vinden als ik de foto van je banner steeds weer zie, lief knap hoor!

Brennie: gezellig geshopt dus, da's altijd leuk natuurlijk. Lekker hoor dat Milou zo uitgeslapen heeft, konden jullie ook nog ff lekker blijven liggen.

Robine: jij dus ook al zo lekker geshopt. Leuk he als de merken zo afgeprijsd zijn. Ik had ook in de opruiming 3 shirtjes van salty dog voor Jayna, normaal had ik er 67 euro voor betaald en nu maar 10 euro!

Hier echt nix gedaan vanmiddag. Wordt al moe van de hond uitlaten. Jayna 2 keer op bed gelegen, omdat ze er zelf om vroeg. Niet echt veel geslapen , ze was steeds maar 10 min stil. Nu zit ze hysterisch bij Len op schoot,zal er maar weer ff naar toe, arm meisje.....

Tot later...

Liefs Sem

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo Leiden culinair was gezellig. Weer de nodige roseetjes op en daarna ff een patatje gehaald en straks ff lekker filmpje kijken. Was gezellig. Zijn met grote groep vrienden de stad in geweest. Jill was erg lief en heeft heerlijk gekeuteld tussen alle mensen door. Ook nog ff op de kermis een Bumba voor haar gewonnen bij de trekbakken :) helemaal blij dus!

Eendjes hengelen met papa

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Ik heb em!

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Ben jaloers op t uitslapen van Milou! Jeetje wat houdt dat kind t uit zeg! Wow en dan nog moeten wakker maken ook he!? Zou willen dat t hier ook zo was, John en ik zijn ook vreselijke uitslapers, maar sinds 20 mnd dus niet meer :(
    Voel je je verder weer wat minder moe? Ook jij bent al weer bijna halverwege, wow!

Sap: Ja ja maak ons maar jaloers met je bijna vakantie

Sem: Heel veel beterschap voor jullie 3 gewenst! Balen zeg allemaal tegelijk ziek. Hopelijk knappen jullie snel weer op! Zag Jayna er nog mooi uit op de bruiloft? Mooi pakje voor haar gekocht? Foto?

AM: Zo die Kyllian heeft t naar zn zin op de trampolines! Heerlijk he dat ze nu wat meer zelf kunnen ondernemen! Bedankt voor t complimentje over Jill :) Maakt een moeder weer gelukkig, hahhaha.

Ga ff douchen en moet de auto nog opladen, want had mn deur weer eens open laten staan en nu is dus de accu leeg :( Dom dom dom! ff Startkabels regelen dus.

Laterz

Liefs

5. Goedenavond allemaal,

Robine: Dat is idd het blauwe jurkje die ik ook voor Daynah heb gekocht. Hij is erg leuk heh. Geslaagd dagje voor jullie dus. Hier ook zo een filmpje kijken. En Jill dus weer vroeg wakker. Daynah kwam dit keer om 7.30 uur, dus dat was uitslapen :(

Sap: Voor jullie ook bijna vakantie. Lekker heh. Voor ons nog 2 nachtjes thuislapen en dan zitten we lekker 10 dagen in Egypte. Heb er ook zo zin in.

Sem: Beterschap voor jullie. Niet leuk om alle 3 ziek te zijn. Groot gelijk om vandaag een rustdagje te houden. Had je nu al vakantie of nog niet?
    Hoe zag Jayna er uit op de bruiloft?

Brennied: Lekker wezen winkelen dus. Altijd leuk is dat. Ben vandaag al een beetje begonnen met pakken. Weet nooit wat ik mee moet nemen.
    Ben ook erg jaloers op het uitslapen van Milou.

Charissa: Hier ook vandaag naar de kinderboerderij geweest. Blijft toch wel leuk heh al die diertjes en onze kindjes reageren er zo leuk op. Daynah gaat altijd even langs al de geitjes om ze te aaien.

AM: Zo te zien heeft Kyllian weer erg genoten in Ballorig. Wat goed dat Kyllian zelf gaat springen. Daynah gaat altijd zitten en wacht totdat mama of papa gaat springen. Nou ja heb ik ook een beetje lichaamsbeweging heh :)

Sensee: Hoe was je weekend bij je schoonouders. Is alles goedgegaan? Hoop dat je nog komt posten want zoals je leest van iedereen willen we graag dat je blijft.

Zo iedereen gehad geloof ik. Kan ook niet meer verder teruglezen.
    Vandaag al een beetje begonnen met pakken, aangezien we morgen bijna niet thuis zijn. Ik had beloofd aan Nalien om te gaan zwemmen in Tropicana dat vond ze vorige keer toen ze in Nederland was helemaal geweldig en ze vraagt er sinds afgelopen zondag naar. Dus morgen een paar uurtjes naar Tropicana. Morgenavond komt mijn vader nog ff langs om gedag te zeggen en dan dinsdagochtend om 10.00 uur vertrekken we richting Schiphol...............................JIPPIE!

We gaan nu lekker een dvdje kijken.

Fijne avond.

Lfs Kelly

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi,

Robine, Jill vond het dus leuk op de kermis. Fijn dat ze het zo goed deed...ben je toch altijd weer trots als het allemaal zo goed gaat op een drukke dag. En idd een beetje dom van je..is het al gelukt met opladen. Milou slaapt ook niet meer vaak uit hoor, maar was wel heel lekker vandaag.
    Ik voel me op het moment heel goed, niet moe meer en lekker aan het genieten.

Kelly, leuk hoor dat je nu zoveel onderneemt met je nichtjes. Succes met pakken!

Vandaag ff naar de diertjes geweest en naar de eendenvijver..heb wat foto's gemaakt.

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hier zag ze een hondje en daar is ze helemaal gek mee. Het hondje rende op en neer....genoeg reden om in een deuk te liggen ;)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: wowww ik kan me dus echt niet voorstellen dat Kyllian tot 11 uur uitslaapt :D Zelfs niet tot 8 uur ;) Heerlijk voor jullie hoor!
    Lieve foto's weer met de stoere spijkerjurkje.

Semmi: ik hoop dat jullie alledrie vannachnt een btje kunnen slapen en uitzieken. Beterschap.

Robine: dat ziet er leuk uit op de kermis! Kyllian zal jaloers zijn op de gewonnen Bumba van Jill! :D Nog gelukt met de startkabels?

Kelly: dat duurt niet lang meer voordat jullie in Egypte zitten...heerlijk hoor :) Veel plezier morgen in Tropicana, zullen ze vast erg leuk vinden.

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo dames,

Nou bij deze dus alweer helaas mijn laatste post. Sta echt waar versteld van jullie reacties. Welke ik jullie niet kwalijk neem hoor, maar sta er gewoon versteld van hoe alles weer gegooid wordt op toen, terwijl als ik terug lees het voor iedereen zo goed was na mijn excuses en het over en weer gepb wat er destijds is gebeurd, en iedereen vond het weer gezellig dat ik weer kwam meekletsen. Doordat ik nu een poosje afwezig ben geweest is het nu allemaal niet meer goed? Ik snap er echt helemaal niks meer van.
    Maar idd, blijven zou het nu voor niemand meer leuk houden en ik zal wegblijven.
    Jammer weer hoe het moet gaan, ik had dit echt NOOIT verwacht, zo wordt gezegd post maar als je er tijd voor hebt en zo wordt het me dus blijkbaar kwalijk genomen dat ik niet kon posten.
    Ik wens jullie allen een hele fijne vakantie toe, geniet ervan allemaal.
    Ik vond het wél leuk weer mee te doen hier en het doet dan ook best zeer om weer voor de zoveelste keer weg te gaan, ik wens jullie allemaal het allerbeste toe en ook voor jullie kindjes.
    Via pb ben ik altijd te bereiken voor wie dit wil en ik zal dan ook wel vast via pb, msn of live contact houden met sommige dames.
    Nog een laatste leuke foto van Jordy en dan zal ik jullie verder niet meer lastig vallen :cry:

Liefs Angela, Linsey, Kaily en Jordy.

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, ziet er gezellig uit hoor de culinaire markt zeg.
    Welke film gaan jullie kijken?

Semmi, ah wat vervelend dat jullie alledrie niet lekker te pas zijn...
    Hoe was de bruiloft dan? of heb ik erover heen gelezen..sorry dan :oops:
    Beterschap voor jullie.

Kelly, langszaam de tas aan het pakken, heerlijk vooruitzicht hoor.
    Spannend zeg van jullie huis, hoop dat je goed nieuws krijgt op vakantie of erna :D
    Ja lief hoe ze met de diertje zijn he, Jayden is ook helemaal gek van dieren en dan gaat hij helemaal springen en stampen.

Sappie, heerlijk zo'n rustdagje en jullie hebben ook bijna vakantie he.

Brennied, wat een leuke foto's van Milou, erg leuk dat spijkerjurkje.
    Gezellig dat je een schoonzus ook kleintje van Milou haar leeftijd heeft...en lekker geshopt ;)

Angela, gaat het hier om winnnen....?!
    Vind het wel beetje kinderachtig klinken...dat sens haar zin heeft gekregen..
    Het gaat erom dat we hier allemaal met plezier posten en als dat al 1 zoals Sens dat niet doet is dat niet leuk voor anderen.
    En net wat Brennied zeg, Sens hoort gewoon bij ons en logisch dat iedereen voor haar kiest!

Zo hier vanmiddag nog heerlijk geslapen daarna naar mijn schoonouders geweest, Jayden lekker verwent met spijkerbroekje, tuinbroekje en leuk spanje-outfit, ik heb mooie kettingen gekregen en voor de kleine mooie soort fleeceslaapzak en je kunt er ook een dekentje van maken..erg leuk en lakentje. Dennis wat overhemden.

Nou hoop dat we snel weer lekker door kunnen kletsen en de gezelligheid blijft :D

Zo ga ff tv kijken en bij Dennis zitten.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel stuurde mij een mail. Ik heb vanochtend nog even kort gekeken hier (mn schoonouders kwamen ditmaarl hierheen, weekend ging niet door omdat mn zwager ziek was). Vanochtend had ik een aardige pb van angela en zag daarna haar post hier. Ik ga verder niet te uitgebreid reageren, maar jullie kennen mij en het beestje heeft een aard dus helemaal niet reageren past daar niet bij. 'Oprotten' dat was niet de essentie van mijn verhaal. Grappig om te lezen dat Sap eigenlijk dat verwoord wat ik ook, misschien wat botter, aangaf.
    Ik vind het hele winnen verhaal nogal vreemd. WAt ik eerder zei, ik zie dit clupje als vriendinnen en met alles wat er toen was pastte dat er gewoon niet bij.
    En nu hou ik erover op.

Charissa waren je schoonouders in spanje? Hoe is ie verder met je? Zijn echt je laatste loodjes heh.......Het gaat wel heeel erg snel iig.

AM was je bij ballorig in Houten? Ik vond dat springkussen zo onbekend lijken.

Brennied wat is Milou aan het veranderen in haar gezicht. En ze is ook lang heh. Hebben jullie ook huisdieren? Park ziet er mooi uit trouwens. Lekker heh zo'n uitslapende peuter, ben je niet bang dat de tweede straks niet van uitslapen houdt? Ik heb het daar wel eens met Chiel over....wat als de tweede nou niet wil uitslapen...en er drie mensen in een huis enorme slapers zijn....brrr.

Kel dank je voor je mail. 7.30 uur vanochtend....pfff.WEekend ging dus niet door omdat mn zwager ziek was. Ik vond het niet erg. Schoonouders waren nu hier. Leuk morgen zwemmen in tropicana. Ze blijven best lang zeg de familie. Ben jaloers dat je zo snel op vakantie gaat!

Robine Jill lachend op de foto. De foto's van Culinair leiden zijn leuk. Waren de culinaire hapjes ook goed....of niet en vandaar die patatjes ;) En ik ben blond maar wat met je auto en opladen accu? Ik begreep m niet helemaal, maar goed hier laat ik ook nooit de deur openstaan hoor..hihi.

Semmi gelukkig dat de dag snel ging met de bruiloft. Viel het mee? En Jayna ook slaapkuren. Misschien toch dat ze de spanningen merkt van irritaties juist over de bruiloft. Ik zie bij Jaime dat ze als mn schoonouders hier zijn of wij daar, ze wel gewoon vrolijk is, maar wel echt wat meekrijgt. Je ziet haar soms kijken en denken, beetje diepe gedachten ofzo, wat er in het koppie omgaat dan weet je niet, maar denk echt dat ze wel onze emoties/gevoelens meekrijgen. Beterschap voor jullie.

Hier een redelijk rustig weekend gehad. Gisteravond lekker uit eten geweest in het park. Vanochtend kwamen mn schoonouders langs omdat apeldoorn niet door ging ivm ziekte van mn zwager. Mn schoonmoeder had vlaai meegenomen, Jaime vond alleen de slagroom lekker (pruimenvlaai)...Zijn even naar de kinderboerderij geweest waar allerlei activiteiten waren erg leuk. Daarna gelunched in het restaurant in het park en Jaime lag op tijd in bed. Volgens mij hadden mn schoonouders vorige week boodschap redelijk meegekregen en ze zeiden ook steeds moeten we niet terug omdat Jaime moet slapen...
    Michiel en ik zijn aan het kijken voor een ander huis. Groter met name en ook grotere tuin en GEEN parkeerellende. We zijn vanavond even langs breukelen gereden erg leuk. Mooi oud centrum met veel eettentjes en kroegjes. Ik zou het liefst in Amstelveen gaan wonen maar chiel ziet dat echt niet zitten met name qua werk.. Breukelen is wel een compromis. Het is een gehucht, maar moet zeggen het zag er leuk uit daar. Mooie huizen en veel aan het water, dat lijkt mij heerlijk. Misschien een sloepje achter het huis? Chiel heeft nog eigen geld wat we misschien in het huis kunnen stoppen en daardoor wel wat groter kunnen kopen.
    Nou we gaan het zien.

Lieve meiden ik ga nu slapen, morgen weer vroeg dag. Komt hier nu trouwens met bakken uit de lucht....

lfs

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Accu en opladen vd auto: let op: Je gooit de deur niet goed dicht als je s avonds thuis komt, het lampje in de auto blijft branden, de volgende dag wil je wegrijden, en da acuu is leeg. Snap je em nu!?!? hahaha. Zometeen komt mn zwager ff langs die heeft een eigen autobedriif en die neemt ff een koffertje mee waarmee de auto een stroomboost krijgt en dan moet ik ff rondje rijden en is de accu weer vol. Snappie?! Welkom terug! Leuk dat jullie mss gaan verhuizen, zou allang getikt zijn geworden bij jullie voor de deur met dat ellendige parkeren. Zonde van de centjes. Fijn dat je schoonouders de hints hebben begrepen!

Brennied: Wat staat Milou schattig zo bij de vijver! En wat gaat dr haar ineens groeien, zie gewoon een paar krulletjes in dr nek ;) Leuk hoor! Hier zijn hondjes ook helemaal favoriet! Fijn dat je je niet meer zo moe voelt. Voel je de beeb regelmatig bewegen?

Charissa: Lekker geshopt voor Jayden! Een Spanje Outfit? Wat is dat? Ga je nog ff weg die kant op dan?Of hadden je schoonouders die meegenomen voor Jayden?!

Kel: Wow aftellen voor jullie. Vandaag nog ff lekker zwemmen in Tropicana( heb ik een seizoen gewerkt als badjuf ;) ) Heet joh! Hahaha, wel leuk! Nog meer glijbanen voor je ter voorbereiding op Egypte!

Sem: Hoe is t nu met je? Al weer aan de betere hand?

Heb zojuist mn hele huisje schoongemaakt, 2 uur bezig geweest en nog niet alles gedaan. Straks ff kleding van Jill uitzoeken wat naar mn broer kan en verder mn auto opladen dus. Daarna maar ff rondje rijden en vanmiddag relaxen en spelen met Jill.
    Morgen ga ik ff naar mn nieuwe baan toe. Gymzaal inrichten voor t nieuwe schooljaar en kennis maken met een aantal nieuwe collega's. Woensdag een dagje naar mn vader in Drenthe toe met Jill.

Ga nu ff naar die schreeuwerd toe ;)

Liefs

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Fijn dat we hier gezellig verder kunnen blijven kletsen en dat Sensee er ook gewoon weer is, het was prima zoals het was, dus ben blij dat het gewoon zo kan blijven :)

Kel: veel plezier in tropicana vandaag en succes met het pakken van de laatste spulletjes, bijna op naar de zon!

Sensee: fijn dat je er weer bent! Jullie dus ook op zoek naar een ander huis, zou wel lekker zijn als je niet meer met parkeren enzo zit. Ben benieuwd wat het voor jullie gaat worden!Wel leuk om weer rond te kijken ;)

Robine: fijn dat jullie dagje Leiden en de kermis geslaagd was. Lieve spam van Jill weer. Kan me voorstellen dat ze erg blij was met Bumba. Enne....je autodeur dus weer open laten staan, dat verhaal kwam me al bekend voor....haha! Succes op je nieuwe werk!

Brennie: leuke spam van Milou. Dr haartjes beginnen nu echt goed te groeien he! Heeft ze al een beetje door dat er een baby in jouw buik zit?

Charissa: Jayden dus lekker verwend met kleertjes, altijd leuk he! Ben je al helemaal klaar met babykamer enz, voor de baby? Scheelt een hoop he dat je nu bij de tweede bijna niks meer hoeft aan te schaffen.

Angela: het ga je goed op je eigen forum, denk dat het zo het beste is voor iedereen. Denk dat Sap het heel goed verwoord heeft.....

Hier gelukkig een kleine meid die aardig opgeknapt is. Jayna heeft heerlijk de klok weer eens rond geslapen sinds een week en is een stuk vrolijker. Eten begint weer wat te komen, maar nog niet veel.
    Len en ik hebben alleen niet super geslapen, steeds wakker, veel hoesten en bloedheet in bed....
    Vanmorgen ging het met mij iets beter, behalve dat ik nog weinig energie heb. Len heeft nog koorts en is niet naar zn werk. Ligt de hele morgen al op bed.
    Heb net een bammetje gegeten met mn meissie en ga haar zo op bed leggen. dan kruip ik er ook nog weer ff in.
    Ik geloof dat Kel het vroeg, maar ik heb nog geen vakantie. Moet deze week nog 2 halve dagen en 1 hele dag en volgende week nog een halve dag. Daarna lekker 3,5 week vrij en ook al bijna verlof!

Fijne dag verder allemaal!

Liefs Sem

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    O ja, nog ff spam van Jayna op de trouwdag van mijn schoonmoeder....

Spelen met dr nichtje Gwen van 2

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    gek doen met papa

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en de laatste, nog een keer dikke lol met Gwen

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat een lieve spam van Jayna Sem! Ben blij dat ze weer wat opgeknapt is en jij ook. Nu Len nog!
    Leuk jurkje had ze aan op de bruiloft!

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, weer in orde met je auto?
    Oh spannend moet je morgen al beginnen met je nieuwe baan of alleen vast voorbereiden?
    Spanje-outfit hahaha nee noem het zelf zo, is gewoon een singlet en broekje, spanje erop en de kleuren (omdat ze gewonnen hadden)
    Mijn schoonouders waren op vakantie in Spanje en zijn gisteren weer gekomen.

Semmi, mooi dat jij en Jayna al wat beter zijn, hopen dat je man zich ook snel beter voelt.
    Leuke foto's zeg.
    Ze krijgen nu echt een leeftijd dat ze echt samen spelen he, mijn zusje haar vriend heeft een dochtertje van 10jaar en Jayden is helemaal gek van haar en andersom, zo leuk als die 2 elkaar zien en samen spelen :D

Zo hier is ook hele huis gestofgezogen, toiletten gedaan en de was en heerlijk geslapen van half12 tot 2uur totdat mijn moeder voor de deur stond hihihi en Jayden ook wakker werd.
    Vanavond verjaardag van mijn zusje, ff bakje koffie drinken.

Dennis neemt lekker makkelijk roti mee van zijn moeder dus hoeft niet te koken, ook wel keer lekker zeg.

Jayden is weer beetje de oude, heerlijk is die zo...
    Lekker ouwehoeren, handkusje geven is nu nieuw en steeds knuffelen met mama en brabbelen zal ik je vertellen, er komen hele verhalen uit hihihi

Fijne avond en mss kom ik vanavond nog ff kijken.

20. Goedemiddag,

Sem: Wat een leuke foto's van Jayna ze zag er mooi uit. Fijn dat jullie weer aan het opknappen zijn. Ziek zijn is niet leuk

Charissa: Heerlijk dat je niet hoeft te koken. Ik vanavond ook niet. Eet bij mijn schoonmoeder.

Robine: Lekker handig van je auto................kan iedereen gebeuren. Wees blij dat je thuis was en niet ergens anders. Spannend morgen naar je nieuwe baan om voor te bereiden. Zal best leuk zijn.

Sensee: Fijn dat je er weer bent. En ja 7.30 uur is hier echt uitslapen hoor. Kan Jaime niet de volgende keer aan Daynah vertellen hoe zij dat doet.....het uitslapen dan ;)
    Spannend hoor op zoek naar een ander huis. Gaan jullie dan eerst verkopen of kopen?

Brennied: Leuke foto's van een stralende Milou.

Iedereen gehad geloof ik. Fajah zal nu wel aan het genieten zijn aan het strand. Overmorgen lig ik er ook. Inmiddels bijna alle spullen gepakt. Koffers zitten vol en we zitten goed aan de kilo's hoor. Zit je zo aan......

Makelaar belde nog vanmiddag, maar helaas ze hadden ook nog een ander pandje op het oog en gaan waarschijnlijk daarmee verder. Dus weer afwachten op de volgende kijkers. Zo erg vind ik het allemaal nog niet. Ik heb er al een jaar voor uit getrokken.

We zijn vandaag ook nog wezen zwemmen. Wat een k*t zwembad is Tropicana zeg. Veel jonge jeugd, voornamelijk scholen. Maar goed de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Daynah ook, die werd alleen op een gegeven moment wel vervelend van de moeheid, dus we zijn om 14.00 uur weggegaan en ze slaapt nu vanaf 14.30 uur. Helemaal op is ze.

Ga nog ff wat spammen.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina