November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schommelen tussen de bank is erg leuk hier!

2. Op ontdekkingsreis in Tropicana

3. naar boven lopen op de glijbaan, is natuurlijk sneller dan omlopen

4. nog even op de foto met haar nichtjes Najola en Nalien, voordat we naar huis gaan. Hier was ze al helemaal op.

5. Dit was mijn spam voor vandaag. Na de vakantie heb ik nog meer spam. Komen de pagina's weer lekker vol als we dat allemaal gaan doen na de vakantie.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Charissa: lekker hoor dat Jayden weer een beetje de oude is. Gelukkig slaapt ie overdag een mooi poosje, kun jij je rust ook pakken!

Kel: heh, jammer van die kijkers, maar wat je al zei, je had er ook nog niet echt op gerekend. Leuke spam van Daynah in tropicana. Ik ben er ook al heel lang niet geweest, maar weet van jaren terug idd dat er veel jeugd komt.
    Mocht ik je hier niet meer online treffen.....

EEN HELE FIJNE VAKANTIE IN EGYPTE!!! GENIET ER VAN SAMEN EN LEKKER BRUIN TERUGKOMEN!

Hier weinig nieuws te melden....behalve dat Jayna helaas vanavond om de 5 minuten gilllend wakker wordt....beetje onze eigen schuld, want denk dat ze buikpijn heeft van de kip Siam.Heeft ze wel es eerder mee gegeten en ging toen prima. Vanavond smulde ze er van, eindelijk weer es goed gegeten, maar toch te pittig en niet lekker gevallen dus. Als ze wakker wordt is het alleen maar huilen, wil ze uit bed, maar ook niet bij ons zitten en na 5 minuten terug naar bed. Hoop dat dit niet de hele nacht zo gaat....

Nou, ga zo ook mn bedje maar in. Len ff gezelschap houden. Morgen werken van 12-17, hoop dat ik het wat volhoudt.

Fijne avond allemaal!
    Liefs Sem

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja get it, maar gaat je auto dan wel op slot? Of piept ie gewoon en gaat niet dichtofzo? Heb het nog niet meegemaakt maar lijkt mij behoorlijk irritant. Misschien ff startkabels kopen als je de volgnde keer weer de deur niet goed dichtgooit ;)

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeienavond,

Kel:
    HELE FIJNE VAKANTIE! GENIET ERVAN MET ZIJN ALLEN!
    Wat moet dat heerlijk zijn, zo lekker slank op vakantie! Dubbel genieten.
    Hoop dat je moeder het ook leuk vindt, maar dat zal vast wel. Gezellig hoor, zo met zijn allen.
    Leuke spam ook weer van Daynah. Die geniet ook wel met haar nichtjes, zo te zien. En de nichtjes ook van haar!

Sem: Is Len nog steeds zo ziek of gaat hij morgen ook weer werken? Wel vervelend zeg. Was er vrijdag nog niets aan de hand? Is het na de bruiloft gekomen? Hoop dat jullie in ieder geval goed die dag hebben doorstaan. Jayna heeft het wel naar haar zin gehad zo op de foto's te zien. Ze zag er lief uit, maar haar roze jurkje en 2 staartjes zeg! Gelukkig ging de dag snel voorbij. Succes morgen met werken, maar het is maar 5 uurtjes he. Hopelijk slaapt Jayna vannacht lekker door. Zielig dat ze last heeft van de kip Siam, want het is wel lekker.

Charissa: fijn dat je met je broer hebt kunnen praten. En dat er dan zo'n zaal achter je zit... ach, volgens mij vergeet je dat op zo'n moment ook wel een beetje of niet? Gaat het allemaal goed met hem? Wel jammer dat hij zijn nichtje nog niet heeft kunnen zien en zometeen zijn nieuwe neefje ook niet meteen. Maar het belangrijkste is dat het allemaal goed gaat met hem en dat hij weer heelhuids terugkomt he.
    En Jayden weer de ouwe, gelukkig maar. Wat lief dat hij handkusjes geeft zeg. En lekker knuffelen. Heerlijk!
    Je schoonouders ook weer terug in het land :(
    Gezellig. Wonen ze ver weg of dichtbij? Die van mij helaas om de hoek. Ze waren gister naar Maastricht gegaan (Andre Rieu) en nachtje blijven slapen, dus vandaag stonden ze ook alweer op de stoep... Ook gezellig ;)

Brennied: oh, lekker wezen shoppen zaterdag. Heb je nog iets voor jezelf gekocht of alleen voor Milou? En nu het afdak nog afwerken in de tuin, dus bijna klaar? JOEPIE!
    En Milou al net zo'n uitslaper als Jaime. *** JALOERS*** Echt hoor, wat doen jullie met die meiden? En aan het geslacht kan het niet liggen, want Jill is weer vroeg wakker. Goh, dat lijkt me toch zo lekker. Jesse gaat echt roepen tot wij 'em komen halen. Gelukkig blijft ie dan regelmatig ook nog even lekker tussen ons in liggen (en soms valt ie nog in slaap).
    Lieve foto's van je meissie ook. Jesse is ook helemaal gek van dieren, gelukkig maar.

Robine: accu weer opgeladen? Succes morgen. Even soort van kennismaken denk ik he? Wel gezellig, heb je ook een eerste indruk van je collega's. En jij een opruimanie met kleren uitzoeken. Kun je mijn kledingkast even komen doen? Dat is echt zo'n t*ringzooi.
    Leuk, dat Leiden culinair. Leuke foto's ook weer van jullie poppetje. En nog even die laatste pillen slikken... spannend man!

AM: vandaag weer allemaal goed gegaan met Kyllian op kdv?
    En weer naar ballorig geweest? Ook al van die leuke foto's van Kyllian op de trampoline. Ik moet er toch ook weer es heengaan met Jesse. Misschien volgende week maandag wel even, dan is Wes thuis (ouderschapsverlof), want met Jesse en Marijn zie ik nog niet zo zitten (watje he).

Sappie: jij moet deze week nog werken voordat je vakantie hebt toch? Aftellen dus! En dan lekker kleurtje opdoen. Ik ben jaloers op al die vakantiegangers zeg! Moeten jullie trouwens allemaal midden in de zomer vakantie opnemen? Wij gaan eigenlijk altijd voorjaar of najaar, want dan zit je niet in het hoogseizoen. Maar dat ligt natuurlijk aan de baan die je hebt of het mogelijk is allemaal.
    Hoe gaat het trouwens met je nieuwe functie? 1 juli begon je toch met nieuwe functie? Ik ben benieuwd.

Heb ik dan iedereen gehad? Oh nee, Sens niet, maar die had ik voor het laatst bewaard. Lest best he?
    Ging het goed met je schoonouders? ze hadden blijkbaar wel door over dat ritme van Jaime he? hoe gaat het nu met je schoonvader? En met Chiel ook wel alles opgelost?
    En huis verkopen? Breukelen vind ik ook wel erg leuk hoor. En tja... met zulke afstanden naar het werk moet je compromis sluiten he? Wel spannend. En alweer iemand met verhuisplannen!

Ik heb al een aantal dagen niet gereageerd, maar we hebben bezoek gehad en zijn zelf weggeweest. En eigenlijk is het onderwerp al passé, maar toch wil ik ook even reageren op die hele toestand. Hoewel ik de mening deel van Sens, Sappie, Brennied, Charissa. Allen hebben het prima verwoord. We zijn inmiddels zo'n eigen groepje geworden. En ik bedacht me later toch ook (ik had wel meegelezen) dat Angela blijkbaar wel heeft kunnen meelezen, maar even een reactie achterlaten was dan blijkbaar teveel moeite. En we nemen het helemaal niemand kwalijk als iemand er even niet is, dat weten we ook van elkaar. Iedereen is weleens met periodes erg druk. Voor haar zelf moet het toch niet leuk meer zijn. Maar ja... het forum is openbaar, dus IEDEREEN kan meelezen.
    Maar idd... het gaat zeker niet over winnen in dit geval.
    Afijn, de hele kwestie is nu vanzelf weer opgelost, dus we gaan gewoon weer vrolijk verder, maar ik wilde er toch ook nog iets over kwijt.

De laatste weken is het af en toe zo'n gedoe om Jesse naar bed te krijgen. Alleen maar huilen en we weten dat hij een spelletje speelt. Maar Marijn had ik ook al op bed gelegd en ik was bang dat hij dan weer wakker zou worden, dus ben ik er toch maar bij gaan liggen (bij Jesse). Uiteindelijk viel hij in slaap terwijl hij mijn hand vast had. Ach, dat is dan ook wel weer erg lief he.

Verder vrijdag naar vriendin geweest. Jesse heeft zich echt vermaakt, want er waren een heleboel kindjes. Eerst stond hij achter mijn stoel, even de kat uit de boom kijken. En opeens rende hij op de kinderen af en ik heb hem zowat de rest van de middag niet meer gezien.
    Zaterdag had ik vriend (oud huisgenoot uit mijn studietijd) met zijn vrouw en 2 zoontjes op kraambezoek. Ook weer gezellig. En gisterochtend kwam mijn nichtje op kraambezoek. Ik was nog steeds niet bij haar geweest, zij is in februari bevallen van haar dochtertje :oops:
    Dus wij kregen roze muisjes en zij kregen blauwe muisjes, wel lachen. Jesse kon weer spelen met hun zoontje, die is in juni 2 geworden.
    En daarna zijn wij naar mijn zus in Roermond gereden. Jesse weer blij dat hij mijn nichtjes zag. Ook weer hele middag gespeeld. Daar gegeten en om 19.30 uur in de auto. Marijn ging na een uur huilen waardoor Jesse weer wakker werd. Wel balen, want toen waren ze alletwee aan het huilen. Zijn we maar gestopt en Marijn kreeg ik wel stil door effe aan de borst te hangen, maar ja... ik ga daar ook niet een half uur aan de kant van de weg staan hoor. Dus na 10 minuutjes weer gaan rijden, nou, dat zinde meneer niet hoor. Krijsen joh! Wel zielig hoor. We horen hem nooit, alleen als hij honger heeft of moe is. Dan kan ie er ook wat van.

Zal zo Fajah nog es sms'en, waar ze nu zitten. Want mijn telefoon doet het weer! Wes heeft zaterdag mijn simkaartje gevonden :D :D :D

Ga nog ff surfen!

Tot later!
    Liefs LIS

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Semmi, ja dat is heerlijk als Jayden zo lang slaapt... heb nu ook echt slaapt nodig aangezien ik s'nachts steeds wakker wordt en onrustig slaap.
    Arme Jayna...

Kelly, jammer dat ze iets anders op oog hebben.
    Leuke foto's van Daynah, heeft ze toch wel lang volgehouden zeg.
    Als ik jullie niet weerspreek, HELE FIJNE VAKANTIE!
    Lekker genieten he ;)

Zo hier weer terug van de verjaardag van mijn zusje.
    Het is erg jammer maar heb Aymee sinds ze geboren is net 2 keer op de arm gehad, heel kort... ze geeft haar bij niemand op de arm :rolleyes:
    Grappig hoe iemand dan veranderd he, kan me niet herinneren dat ik zo was/ben, Jayden ging altijd bij iedereen op de arm (igg familie)
    Als Jayden nu in de buurt van de kleine komt is ze meteen beschermend en mag hij niet dicht in de buurt komen :(
    Hij moet toch ook leren om met baby's om te gaan.
    Voel me een beetje raar :cry:
    Maar ach zal wel weer beter worden...zal haar draai ook wel moeten vinden.

Zo morgenvroeg naar de VK, Jayden op tijd naar bed doen en dan tegen 14.00 lekker zwemmen met vriendin en haar zoontje.
    Zal wel 1 van de laatste keren zijn...als ik zo op laatst loop (laatste 3 weken) ga ik toch niet zoveel meer de hort op... zit nu al liefs lekker thuis.

Mss kom ik later nog ff en anders Trusten

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh dat is wel vervelend semmi. Misschien wat extra water of melk geven dat het dan wat minder wordt? En net nu ze zich wat beter voelde.
    Leuke spam. Schattig zo hoe die kids met elkaar spelen.

Kel leuke spam. Jammer dat er zoveel jongelui waren, maar misschien ook door de vakantie ofzo? Waren het ook irritante lui? Die heb je in zwembad Amstelveen altijd, die krijgen dan na 2 keer overtreden een verbod en dan volgens mij voor de zwembaden in de regio.
    Hoe was het eigenlijk met Daynah dr voetjes? Je moest toch naar een arts of heb ik daar overheen gelezen? Volgens mij loopt ze redelijk en als ik haar zo zie schommelen tussen de bank....dat doet Jaime echt niet.
    Balen van die kopers. Maar als je een jaar rekent dan heb je nog even. En al twee keer een bezichtiging is ook goed toch? Duurde het bij andere huizen ind e buurt lang?
    Wij gaan denk ik ook rustig rondkijken hoor. Maar denk wel eerst kopen en daarna verkopen. Het gaat hier zo snel in de wijk. Huis van de buren was binnen een week verkocht.

Charissa heeeerlijk roti. Ik zou dat ook zelf wel eens willen maken maar is veel werk of niet? En had volgens mij nog niet gereageerd op het draaien van de beeb...goed dat hij dat heeft gedaan!

En verders kan ik niet lezen.
    Jaime wilde vanavond niet eten ik hoop dat het eenmalig was. Vroeg aan dr wil je dan een boterham zei ze ja en daar achteraan kaas. Dus bam met kaas. Nou best maar denk achteraf had ik gewoon niet moeten doen.......Straks wil ze dat morgen weer. We gaan het zien.

Wat een rotweer trouwens. Ik wist niet dat het zo koud zou zijn vandaag. Had rok met shirt zonder mouwen aan....brrrrrrr. Wel goed voor de verbranding ;) .

lfs

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wat is er weer gezellig gekletst :D Iemand een samenvatting voor me? ;)

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Joh, effe snel lezen. Kan jij best ;)

13. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Pfff... AM heeft ruim 3900 berichten, ik nog geen 900...
    Ik moet echt vaker posten he.

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En Sens zelfs 4804 berichten :confused: :confused: :confused:

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ga morgen mijn best doen.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En Kel natuurlijk heeeeele fijne vakantie! Veel plezier.

Charissa gek heh hoe dat kan verschillen. Ik ga Jaime niet aan iedereen maar wel familie en goede vrienden. Vriendin van mij gaf haar kleintje ook aan niemand hoor. En bij die collega waar ik vorige week was bleef de baby ook bij de ouders. Maar wat je zegt misschien moet ze haar draai vinden.

Lis zo wat een verhaal :confused: . Lastig lijkt mij dat als de een net slaapt en de ander niet wil. Ik zou denk ik hetzelfde doen maar wat je zegt dan is het gelijk een spel bij die pubertjes. :(
    Haha in feb bevallen en nog niet op bezoek geweest....zou ik ook kunnen doen heh en ben ook nog steeds niet bij jou geweest terwijl ik zo dichtbij woon. :oops: En je verhaal over de terugrit uit roermond..zie het al voor mee twee huilen achterin. Maar wel goed dat je hem normaal nooit hoort alleen met honger en moe, daar is het huilen voor uitgevonden heh.

Ik ga nog ff bankhangen en een lekker glaasje rode wijn nemen. Was druk vandaag.

lfs

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoewel ik ook had besloten om nu toch echt es te gaan wandelen met Marijn. Met een uur wandelen verbrand je meer calorieen dan met een uur hardlopen begreep ik.
    Lopen jullie eigenlijk nog hard 's morgens, Sappie en Robine?
    Bikkels hoor.

Deel Deze Pagina