November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ja schuin lezen AM :) ;)

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, sinds vandaag ligt ook het Sonja Bakkerboek weer op het aanrecht... Hou me er niet helemaal aan, want borstvoeding he ;)
    Dan trek ik het niet hoor, maar ik neem dan wel gezonde Sonjaproof verantwoorde tussendoortjes: ontbijtkoek, appel...
    Ben benieuwd. 5 september bruiloft, dus dan wil ik wel wat leuks aan.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dieet kan natuurlijk niet lis. Maar wat je zegt misschien flink gaan wandelen, moet het weer wel wat beter worden heh.

Ik moet nog steeds dat ww pakket kopen. En had wel een minikuur gehaald met van die repen, maar die staat nog ongeopend op het aanrecht.

Ben er nu echt vandoor hoor!

4. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sens: voor Marijn kan lopen, heb je 'em wel gezien hoor ;)
    Ik ken dat, dat zie je wel.
    Vriendinnen van mij zijn ook nog niet geweest.
    Tja, dat huilen is daarvoor uitgevonden he? Maar deze kan echt onwijs krijsen man. Of ie gemarteld wordt ofzo.
    Lekker, glaasje wijn. Ik heb nog steeds geen wijn gedronken sinds de bevalling. heb ik nu toch weleens zin in. Maar nu loop die bv zo goed he. Gister vertikte Marijn het weer om kv te drinken uit fles.

Charissa: ik was bij Jesse ook nooit moeilijk om Jesse uit handen te geven. Wij gaven 'em juist aan iedereen, om op de foto te zetten. Alleen mijn schoonmoeder vond ik niet leuk en daar gaf ik hem niet aan ;)
    En met Marijn is het nu toch anders. Eigenlijk ook omdat ik het soms echt vergeet. En wederom: schoonmoeder...
    Eigenlijk ben ik te erg hoor :oops:

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Haaai,

Idd weer gezellie gepost hier :) maar ik ben al bij!

Sens, jammer dat het weekendje weg niet door ging. Gelukkig hielden ze nu wel rekening met Jaime. En verhuizen.....mmm..is het zo'n ramp bij jullie met parkeren? Wel leuk om zo rond te kijken. Ach Jaime eet over het algemeen toch hartstikke goed dus zal die ene keer niet uitmaken hoor.
    Milou heeft 2 huisvrienden...een kat (Bobbie) en een poes (zwelgje) maar ze vindt alle dieren leuk gelukkig. Maar de poezen zijn toch echt haar vrienden, eten geven, aaien en hele verhalen tegen ze ophangen :)

LIS: ik heb ook nog niet zoveel berichten....een troost ;) maar wel meer dan jij :)
    zo drukke boel geweest bij jullie! Jesse lekker kunnen spelen met z'n vriendjes en vriendinnetjes. Ojee...krijg de kriebels toen ik las dat jullie een eind moesten rijden en de jongens moeten huilen/krijsen :(

Kelly, leuke foto's van het zwemmen! En ook van ons HEEL VEEL PLEZIER IN EGYPTE! Lekker genieten van het zonnetje daar...hopelijk is het niet al te snikheet daar maar kun je lekker veel plonzen :)

Robine, succes op je werk morgen!

AM: en al bijgelezen :)

Vandaag weer gewerkt :( geen zin in. De maandag is altijd zo niet leuk....vanochtend voor de zekerheid mijn urine weggebracht voor controle blaasontsteking maar gelukkig niets gevonden. Ze zouden het nu op kweek zetten, voor de zekerheid, en moet morgen terug bellen. Heb wat last in mijn liezen en veel plassen maar kan net zo goed mijn banden zijn. Morgen lekker pannenkoeken eten voor de verjaardag van ons pap...ojee bedenk me net dat we nog een cadeau moeten halen :oops: shit zeg...die zwangerschapsdementie ook 8)
    Nou ik ga ff bankhangen met m'n mannetje, toedels!

6. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En wederom wordt het bevestigd: meisjeskleding is veel makkelijker shoppen dan jongenskleding. Zit nog even online te kijken.
    Zaterdag had ik nog wat voor het dochtertje van mijn nichtje gekocht, maar ik mocht niks in roze kopen :(
    Nah... mogen... ze mailde dat iets NIET roze origineel zou zijn. Had een heel schattig wit linnen broekje gekocht met 2 shirtjes. heerlijk, zo'n meisje!

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: toch wel misschien een ander huis. Naja Breukelen is nog redelijk in de buurt van hier ;)
    We waren toch echt in Ballorig Houten haha. Die spingkussens staan er rechts vanaf de ingang gezien.

Semmi: gelukkig gaat het Met Jayna al wat beter. Jij ook een btje aan het opknappen. Nu Len nog he.
    Leuke foto's weer hoor! Ze heeft echt een hoop lol he. Gwen lijkt al zo groot vergeleken met Jayna. Is ze echt pas 2?
    Slaapt Jayna ondertussen al?

Charissa: heerlijk zo'n gezellige Jayden! Word je zelf ook vrolijk van he :)
    Jeetje dat is wel jammer dat je Aymee niet lang vast mag houden. Kan me wel voorstellen dat ze het niet bij iedereen wilt, maar je eigen zus....

Kelly: jammer dat het niets is geworden met de kijkers....later weer nieuwe poging he ;) Leuke foto's ook van Daynah....zo schattig in dr badpakje. Dat hangen is hier ook populair :D Soms gaat hij ineens aan mn handen hangen en zegt dan ook steeds "hangen".

LIS: je bent geen watje hoor wbt Ballorig. Is toch ook onhandiger om alleen met een baby en dreumes naartoe te gaan. Zou Wes dan niet mee willen? Kan er altijd iemand bij Marijn blijven. Ik ga anders ook graag met je mee hoor ;)
    Ow bij jullie ook drama 's avonds. Hier dus ook de laatste week. Continu wakker 's avonds voordat hij uiteindelijk in slaap valt. Gelukkig ging het hier vanavond weer goed. Op het kdv gaat het de laatste keren trouwens prima. Krijg regelmatig de opmerking dat het een grappig leuk ventje is :) Hij vermaakt zich er wel met buiten spelen, kleien en tekenen.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ....en ondertussen zitten jullie weer verder te beppen :eek:

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Charissa, lekker zwemmen morgen nog...poehee gaat dat nog goed met je dikke buik? En tja...met je zusje, s zo verschillend heh. Mijn zus geeft Lenn juist wel veel uit handen vanaf het begin, leuk :) Maar kan wel begrijpen hoor dat het persoonlijk is. Maar tja...jij wil natuurlijk ook Aymee zo graag vasthouden, is ook zo schattie!

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: ja meisjeskleding is zo leuk en schattig he! Daarom alleen al lijkt een meisje me zo leuk haha. Maar jongens zijn vaak meer op mama gericht zeggen he...ook wel weer schattig haha.

Brennie: gelukkig geen blaasontsteking, maar nu weet je dus nog niet wat het is....

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly gaat morgen met vakantie?
    Mocht dat zo zijn wens ik jullie een hele fijne vakantie Kel! Ik ben hier nogmaals jaloers ;)

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Met mijn zus ben ik idd ook heel makkelijk om Marijn te geven. Zij pakt 'em ook zelf wel als ie huilt ofzo. Zij is vaak juist degene die zegt: nee hoor, laat maar lekker bij zijn mammie liggen.
    Maar kan me ook voorstellen dat je lekker met Aymee wil knuffelen hoor.

Brennied: Gelukkig geen blaasontsteking! Alvast gefeli met je paps. En morgen lekker pannenkoeken eten, mjammie!

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja bij Jayden had mijn familie hem ook veel in de armen.
    En Lis, ik zorgde ook altijd dat ik toevallig moest voeden als mijn schoonfamilie kwam of in bedje leggen net ervoor :)
    Hahaha zijn wij erg he.
    Mijn schoonouders wonen 15 minuutjes rijden hiervandaan.

Ik ben zelf ook ontzettend veranderd sinds Jayden er is ten opzichte van mijn schoonouders, niet tegenover mijn eigen familie.

Brennied, denk dat morgen zwemmen wel ontzettend vermoeiend is... Vooral uit en aankleden van Jayden vind ik lastig, hij werkt op de commode totaal niet mee en trappen :(
    Maar wil graag voor die kleine nog ff wat leuks doen...

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, Marijn heeft van gisteravond 22.30 tot vanochtend 8 uur geslapen! Ik hoop dat dit wel een uitslaper gaat worden. Als ie op zijn moeder lijkt...

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wow wat goed van Marijn zeg! Kan Kyllian wat van leren ;) Die was vanmorgen om half 6 wakker en wilde niet meer slapen...

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Lekker hoor lis tot 8uur :D

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, herkenbaar Charissa! Maar met een 2e is dat weer moeilijker, want dan kun je de oudste niet op schoot nemen als je schoonouders er zijn en gaat voeden ;)
    Dan moet je de baby lekker op bed leggen en kun je je wel bezighouden met Jayden. Haha.
    Ik ging Marijn ook net op bed leggen toen mijn schoonouders terugkwamen van vakantie ;)

Ook herkenbaar van leuke dingen willen doen. Wilde ik ook met Jesse, maar ik kon het ook vaak niet meer opbrengen hoor. Ik was toen ook nog herstellende van die longontsteking, had zo weinig energie.
    En Jesse trapte ook regelmatig (nu nog) bij het omkleden. Wij doen dat vaak bij ons op bed, maar eigenlijk zou ik dat juist op de commode moeten doen, dan werkt hij veel beter mee.

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Pfff... half 6! Dat doet Jesse gelukkig niet.
    Want marijn was wel om 8 uur wakker, Jesse om 7 uur. Gelukkig heeft Wes die gehaald en toen is ie nog tot 8 uur stil geweest. Ik werd eerder wakker van Jesse dan van Marijn. Toen was ik ook echt helemaal doorgelekt, dus ben ik zelf Marijn maar gaan halen om te voeden.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ben hier zo aan vakantie toe, maar ben vast niet de enige.
    Heb het echt megadruk op mn werk. Heb de komende 3 weken 4 cliënten van collega's erbij die met vakantie zijn. Zit nu op een caseload van 13 cliënten...die dus 1-3 uur per week begeleiding krijgen. Uitgerekend past dat dus echt niet in mn 28 uur werken. We moeten ook alle contacten rapporteren en declareren. Laat staan alle verdere administratieve dingen en begeleidingsplannen....daar kan ik dus pas na de zomer mee verder.
    Kortom...ik wil vakantie!

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wanneer heb je vakantie AM?

Deel Deze Pagina