November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: wat fijn zeg dat je gevoel op de school erg goed voel! De sfeer is zeker erg belangrijk, dus gaat vast goedkomen.
    Pfff Jill houdt jullie dus lekker wakker. We hopen maar op een fase he....
    Wat een plezier heeft ze in bad hihi.
    Ennuh lastminute gaat hier echt niet hoor, moet ik Djurre mee zien te krijgen ;) Naja we hebben ons nu ingesteld op wat dagjes weg, hopen op mooi weer hier.

Charissa: ow wat eng zeg bloedverlies. Hoop dat de groeiecho verder goed is. Gelukkig was er nu iig niets verontrustend.

LIS: is Marijn vanmiddag nog tot rust gekomen?

Kyllian heeft vanavond zn eerste plasje op het potje gedaan!
    zo'n 2 weken terug had hij in bad ontdekt dat er plas uitkomt als hij wat druk zet. Sindsdien plast hij af en toe expres in bad. Ik heb toen steeds gezegd dat hij dat eigenlijk op het potje of de wc moest doen. Nu ging hij voordat hij in bad ging op het potje zitten en deed een plasje :D Hij vond het erg interessant en ging er daarna nog een paar keer op zitten om te persen zodat er nog wat miniplasjes uitkwamen :D

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: balen dat Lennard nog steeds ziek is. Dan merk je hoe druk het in je eentje is he. Lijkt me echt zwaar als je alleenstaande ouder bent....
    Jayna dus ook wat rommelig qua slapen en eten. Misschien idd nog van het ziek zijn.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow ja en Brennie natuurlijk van harte gefeliciteerd met je vader!

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Joehoeeeee....applaus voor Kyllian met zijn plasje op het potje! Lijkt geen toevalstreffer, echt goed hoor!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mag ik mij aansluiten bij de mama's met dreumessen die niet willen eten?
    Pfff zeg, ze wil gewoon niet eten, ja een boterham en dat heb ik dus niet gegeven vanavond. Brullen :evil: . Ik heb vier keer geprobeerd of ze normaal wilde eten maar ze zegt nee en doet dr lippen stijf op elkaar. Daarna wil ze nog wel dr melk dus heb wat extra's gegeven...

AM wow wat goed van Kyllian! Misschien ga ik je tactiek wel afkijken...alleen dan met poepen..blehh.

Semmi idd wat een luxe dan wat je bent gewend. Hopelijk is je man snel weer beter. Misschien is het niet eten wel echt een fase? Als ik hoor dat Jayna het nu ook weer heeft.

Lis misschien heeft marijn een sprong? Wat een rotweer heh en irritant dat je dan niet naar buiten kan. En Jesse kan gewoon al fietsen :confused: . Waar zo'n kdv wel niet goed voor is heh ;) .

Charissa hoe kan ze dat weten dan of hij niet gegroeid is? Beter dat je naar zkh moet hoor. Daar hebben ze de juiste apparatuur om zeker te kunnen zeggen of hij wel of niet is gegroeid. Maar dat bloed yek wat eng zeg. Probeer maar wel ff beetje rustig te doen.

Robine hihi die Jill. Wel heel leuke foto's. Mooi dat je een goed gevoel hebt over de nieuwe school. Sfeer en collega's blijft toch (naar mijn idee) het meest belangrijke. Succes met het slapen van Jill...echt zwaar.

En Kel zal nu wel in Egypte zitten denk ik.

De vader van chiel wordt ws later geopereerd en dan in nijmegen, zijn ze beter schijnbaar. Ben benieuwd wel nog twee weken spanning heh voor de operatie.

Hier nu trouwens vet onweer.

Ga ff met de man op de bank hangen (als ie is uitgebeld met zn ouders).

lfs

ps jullie hebben flink gekletst gisteravond zeg!

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En idd brennied feli met je paps.

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee: goh, da's dan toch nog weer ff 2 weekjes in spanning wachten op die operatie, sterkte dr mee!
    En Jaime dus ook ff in een fase van niet eten. Denk echt dat het fases zijn dat tweede jaar met de ene keer wel en de andere keer niet eten. Zoveel schijnen ze nu niet nodig te hebben, dus zal vanzelf weer over gaan gaan we dan maar van uit he!
    Bij jullie onweer, bah, wat een herfst weer is het he!

Heb sms-je van Kelly gehad, ze zitten inmiddels in Egypte. Vliegen was goed gegaan, Daynah was erg lief geweest. Accomodatie zag er mooi uit.
    Die zullen vast heel erg gaan genieten! 8)

Nou ik sluit de laptop af. Jayna slaapt nog steeds, dus hopelijk weer een goede nacht!

Trusten, liefs Sem

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi Dames,

Semmi, arme Jayna, hopen dat ze haar ritme weer beetje vind en beter gaat voelen.

Sens, mooi dat je schoonvader geopereerd kan worden, krijgt hij een nieuwe nier nu...?
    Ze meten ja je baarmoeder op, van schaambot tot aan bovenkant baarmoeder, en nu is mijn buik vanaf 2/3 weken steeds op dezelfde cm gebleven zodoende.

Am, ah wat lief Kyllian op potje geplast.
    Moest zo lachen hoe je het opschreef, echt schattig zeg dat hijzelf aangaf.

Verder weet ik zo niet.... ben ook doodop van zwemmen vanmiddag.
    Dennis heeft alweer storing dus ik ga nu lekker op bed liggen.
    Morgen half12 echo...ben erg benieuwd.

Slaap lekker allemaal en kom morgen weer uitgebreid reageren :D

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah ok ze meten het op. Moet zeggen dat ze bij mij nooit een meetlat heeft gehouden ze voelde wel wat.Maar goed was vanaf 30 weken ook bij zkh en dan krijg je meestal echo en gaan ze dan hoofdje meten en bot van bovenbeen en dan komt er een gewicht uitrollen zeg maar.
    Duimen maar dat de echo morgen meevalt.
    Oh schoonvader krijgt nog geen nieuwe nier, kan pas na vijf jaar als je vijf jaar kankervrij bent. De nier gaat eruit en misschien kunnen ze een stukje sparen, laten we dat maar hopen. Anders wordt het dialyse.

Semmi denk idd allemaal fases van die peuterpuberteit. Maar hebben ze niet zoveel nodig nu? Jaime zit geen moment stil (behalve bij barbapapa) van het weekend gingen we uit eten en ze rent onafgebroken rondjes rond onze tafel...
    Fijn dat alles goed is gegaan met kel en het vliegen.

Ik ga ook afsluiten nu. We waren ff aan het kijken voor auto's. Ik wil zo graag een cabrio. Nu hoorde ik dat de 307 wel genoeg ruimte achterin heeft voor een kinderstoel...en ja. Wat een leuke wagen maar in NL niet te betalen.Misschien duitsland. Maar deze kan nog ff vooruit dus kan nog ff rondneuzen :)

lfs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Wat goed van Kylllian! Wow t begin is er! Hoorde afgelopen week van een vriendin van me dat haar zoontje van 2,5 nu helemaal zindelijk is zowel overdag als s nachts. Misschien is Kyl ook wel zo snel.........wie weet.

Charissa; Ga maar lekker pitten hoor, ben benieuwd naar de echo morgen! Succes!

Sem: Lekker hoor, ook voor jou aftellen tot de vakantie! Heerlijk. Slaapt Jayna nogsteeds elke avond braaf in dr grote meisjes bed? Is t ledikantje echt helemaal verleden tijd geworden!?

Sens: Dus Jaime wil wel een boterhammetje, nou hier gaat die er dus echt nooit in! Eigenlijk heeft Jill de laatste tijd alleen maar s ochtends een papfles en wat muesli bij mij op schoot en s middags nog een beetje melk en s avonds warm eten, 1/2 potje van 8 maanden of 1 aardappel/5 boontjes en 3 stukjes vlees ongeveer+ vla toe en een flesje melk naar bed. Maak je dr maar niet druk om, vast een fase en veel hebben ze nu helemaal niet nodig. Hopelijk gaat Jaime snel weer aan de warme pot! :) Jeetje nog 2 weken wachten voor je schoonvader, das nog best lang. Ligt hij nu al die tijd ook al in t zkh?

Heb vanavond de kleertjes van Jill gesorteerd, mt 50-86. Er staat 3 kratten klaar voor mn broer aanstaande zaterdag! Heb toch ff opgeruimd en nu nog maar 1,5 kratje over met kleertjes voor een eventueel 2e meisje. Als de 2e een jongetje zal zijn kunnen er misschien 5 dingen gebruikt worden die niet roze zijn, hahaha. Kwam Jill dr mini All Stars tegen...........mt 16, zoooooooooooooo lief! :)

Morgen lange reis naar Drenthe naar mn vader toe. Ben benieuwd of Jill opa nog zal herkennen, zo vaak heeft ze em niet gezien.

Meiden goedenavond allemaal en tot morgenavond!

Liefs

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen allemaal!

Zo, ik ben ook eenkeer de eerste...

Sensee: ik las laatst ergens dat kindjes in het eerste levensjaar beter eten en dat ook nodig hebben omdat ze dan een enorme groei doormaken. Het tweede jaar hebben ze bij wijze van aan een boterham, beker melk en stukje fruit al genoeg voor een dag. Moet natuurlijk niet altijd zo zijn, maar voor een periode kan dat niet zoveel kwaad. Jullie dus op zoek naar een andere auto. Cabrio dan als vervanger van de auto die jullie nu hebben?

Charissa: kan me voorstellen dat het zwemmen best vermoeiend is nu. Succes met de echo vandaag!

Robine: leuk he al die kleertjes weer uitzoeken! Dan merk je idd dat het heel veel roze is. Lief hoor die mini all stars! Veel plezier bij je vader vandaag. Is voor jullie alweer een tijdje geleden. Denk je dat Jill hem nog herkent? Jayna kent mijn schoonmoeder eigenlijk niet echt, aangezien we haar echt heel weinig zien. Jammer is dat he.
    Jayna slaapt nu alleen nog maar in het grote bed. In het andere bedje wil ze niet meer slapen, zegt ze steeds " baby" als ze die kamer op komt.

Hier gelukkig een goed nacht gehad. Jayna niet wakker geweest en tot 7.45 uur geslapen. Ik voel mij meteen ook een stuk beter. Len probeert ook weer te werken, maar valt m nog tegen smste hij net.
    Jayna zit echt weer een stuk beter in dr vel. Vermaakt ze vanmorgen prima, lekker met poppen in de weer en tv aan t kijken. Nu het eten nog, al had ze vanmorgen al wel weer halve fles pap en paar hapjes brood van mij.
    Straks weer werken van 12-17. Mijn vader komt oppassen, want mijn moeder zit op de camoing met mijn broer en neefje. Opa is heel lief voor Jayna,maar geeft haar iets te vaak haar zin, dus dat is wat minder.

Nou ga ff koffie drinken en met mn meissie spelen.

Fijne dag!
    Liefs Sem

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Semmi, gelukkig heeft Jayna weer lekker kunnen slapen en jullie ook daardoor. Wat goed dat ze lekker in het grote bed slaapt en dat dat verder geen problemen voor d’r heeft gegeven. Hoop dat het voor Milou ook zo gaat. Ik denk dat wij er in mijn vakantie mee gaan beginnen om haar nieuwe kamer in elkaar te zetten en de babykamer in orde te maken. Ik wordt al moe als ik er aan denk. We schelen precies 9 weken met elkaar, grappig. Jij alweer bijna bij de 30-weken….gaat echt hard heh. Hoe gaat het tegenwoordig met je rug? Nog goed uit te houden? Merk jij ook dat het tillen van Jayna soms echt teveel is? Ik probeer Milou nu elke keer zelf de trap oplopen en ook zelf naar beneden te laten gaan. Scheelt toch wel weer.
    Nee, wij gaan ,denk ik, ook niet weg deze vakantie. We hebben samen 2 weken vakantie maar moeten nog een hoop doen. We willen wel dagjes weg en mss een paar nachten ergens richting de zee.

Robine, veel plezier bij je vader! Kan me niet voorstellen dat ik mijn vader zo weinig zou zien, apart dat dat zo verschillend kan zijn. En Jill niet lekker eten op het moment….tja deze leeftijd staat er idd om bekend. Over een dikke maand hangen jullie nu ook lekker op het strand.
    Wel

Sens, leuk om te kijken naar een andere auto. Jaime dus toch proberen om te kijken of ze weer een boterham kreeg, de doerak :D . Hier gaat een boterham er ook altijd in, apart is dat dat ze dat wel altijd wil eten.
    Spannende situatie met je schoonvader, sterkte.
    Bevalt jullie nieuwe eettafel met stoelen nog goed?

AM: Wat goed zeg van Kyllian, mss doet ie het wel vaker. Hij weet iig hoe het moet.

Charissa, wat een eng verhaal zeg met dat bloed, gelukkig was het niets ernstigs. Succes met de echo straks!

LIS; wat had Marijn van de week goed geslapen zeg….vandaag weer? En goed van Jesse dat ie al kan fietsen…Milou kan het soms. Op het kdv ook veel van die fietsjes dus ze oefent erop los.

Sappie, laatste weekje werken voor jouw?

Nog bedankt voor jullie felicitaties voor ons pap. Was gezellig gister en lekker gegeten. Milou smult ook van de pannenkoeken. Vandaag nog werken en dan weer weekend, gelukkig. Ik heb echt geen zin meer en ben aan vakantie toe…..hierna nog 2 weken werken. Ook Milou eet op de ene dag meer dan op de andere. Op het kdv eet ze altijd goed, zelfs de korsten van het brood gaan er daar goed in. Thuis dus echt niet……
    Meestal gaat alleen het avondeten moeilijk bij d’r. ligt ook eraan wat we eten. De rest van de dag eet ze goed…pap, fruit, boterham, koekjes en peperkoek is ze gek op. En drinken doet ze ook gelukkig goed. Ze kan nu echt liedjes zingen…smakelijk eten, slaap kindje slaap en lang zal ze leven zingt ze. Nou ik ga nog ff aan het werk…tot laters x

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou de echo is helemaal goed!
    Kleine groeit gewoon op gemiddelde.
    Gelukkig maar

Ben alleen kapot zo moe... maar meneer wil absoluut niet slapen, net uur in bed geschreeuwd en zijn bed afgebroken :)
    Ben op dennis aan wachten, ff zijn busje omruilen... snap niet dat je daar anderhalf uur over doet :evil:
    Want dan kan ik eindelijk ff pitten hahaha

Kom later ff reageren

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: Jaime ook zo'n slechte eter...en dat voor zo'n smullerd ;) Hier is het nu echt per dag verschillend. Sterkte met die 2 weken wachten tot de operatie komt.

Semmi: Kelly alweer in Egypte, heerlijk zeg.
    Gelukkig een goede nacht gehad jullie. Hoop dat Len het vol houdt op zn werk.

Charissa: howat fijn dat de echo goed was! Nu met een gerust hart nog ff een paar weekjes volhouden.

Robine: hoop dat jullie een leuke dag hebben vandaag bij je vader. Ben benieuwd hoe Jill reageerde op opa.
    Geen idee of Kyl snel is met zindelijk worden. Weet ook niet of dit echt een begin is. Ik laat hm bij elke verschonen op het potje zitten (gaat ie zelf op zitten) en hij plast er tot nu toe elke keer wel op. Daarna gooien we samen het plasje weg in de wc ien mag hijd doortekken :) Nu nog kijken of het een keer met poepen gaat lukken :D Hij zat net wel te drukken, maar er kwam nog niets.
    Wat hebben jullie veel kleertjes zeg haha. Ik heb al een hoop weggedaan, alleen de leukste dingen bewaard.

Brennie: werkse nog vandaag, strakkies lekker al weekend!

Ik ben vanmorgen met Kyl de stad in geweest. Wat erg die uitverkoop zeg! Geloof dat ik nu kledinghangertjes te kort voor hm heb ;)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Pffffff ben gaar van 450 km autorijden heen en weer naar Drenthe. Was wel ff gezellig bij opa en Jill herkende hem gelukkig nog wel. Opa heeft lekker gespeeld met Jill in de tuin en in de speeltuin voor de deur. De hele reis heeft ze lekker geslapen in de auto, is toch wel relaxed hoor. Zal zo nog ff wat foto's spammen.

Charissa; Gelukkig dat alles er op de echo toch goed uit zag. Geen zorgen meer maken hoor en rustig aan doen!

AM: Wat knap zeg die Kyl op t potje en telkens plassen. Ben benieuwd wanneer hij ook een poep erop gaat doen. Hihihi.

Brennied: Zo Milou is echt snel met praten en zelfs zingen! Geloof dat Milou de snelste in alles is van dit forum. Knap hoor! Fijn dat t gisteren gezellig was bij je pap.

Sem: Die opa die haar zoveel dr zin geeft, hahaha. Ik heb gisteren ook tegen mn schoonmoder gezegd dat Jill gewoon op de gang moet als ze schreeuwt of dingen doet die ze niet mag doen. ff Hard en streng aanpakken nu, anders gaan ze een loopje met ons nemen.

Wandelen naar de moestuin van opa

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

achter opa aan

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

kruisbessen testen( smerig! hahaha)

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Opa en Jill

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Aan de andere kant vd tuin is een spannend pad, net een jungle, Jill bleef heen en weer lopen

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

En nog even op de wip voor de deur(mooie achtergrond zo een donkere lucht he?!)

Deel Deze Pagina