Grrr hij is er nog niet weer... leuk gezellig middagje samen (daar heeft hij nu vrij voor genomen) Oh heb er even genoeg van
Jeetje Milou al liedjes aan het zingen, had ik nog niet eens gelezen. Wat knap zeg! Hier zijn het echt nog geen zinnen, max 2 woordjes achter elkaar. Robine: gelukkig herkende Jill dr opa! Leuke foto's hoor, daar worden we niet gek van Is dat een nieuw Benetton blousje? Hier zijn die blousjes in xxs nog veel te groot. Charissa: balen van jullie middagje samen zeg. Heeft hij altijd bereikbaarheidsdienst? Ook op zn vrije dagen? Om nog ff door te gaan met het plasjes verhaal ...we hadden hm net op de wc gezet om te plassen, nou dat vond ie helemaal geweldig want hij kon zelf zien dat hij aan het plassen was
AM: Nee hoor geen Benneton blousje, gewoon van de H&M, heeft ze al een hele tijd inmiddels. Ik vind t echt knap van Kyllian! Applause!
Am: Heb trouwens weer een opdracht voor je. All Stars, Roze,hoog(zelfde als Kyllian heeft) mt 22! Kan ze weer nergens op internet vinden Succes
Whaaaahh nee niet weer he Volgens mij heb ik die wel gezien in knalroze...of wil je lichtroze? Heb geprobeerd een filmpje te maken van Kyl op potje, kan hm wel ff uploaden.
En nog een filmpje van Kyl en po. Hij had hier wel een klein poepje gedaan maar het keuteltje zat nog tussen zn billen http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V04266.flv
Hoi meiden, AM; leuke Kyllian spam! Wat goed dat hij het zo leuk vind om op de wc te plassen. Misschien gaat het zindelijk maken straks wel heel erg snel! Robine; wat een leuke foto's van Jill met opa. Wel een lange rit zeg, 450 km op 1 dag. Fijn dat je leuke collega's krijgt! Is toch leuk om te weten. Sem; fijn dat het met jullie en Jayna weer beter gaat. Wat zag ze er mooi uit op de bruiloft. Hihi, die opa, verwent haar een beetje teveel. Charissa; is Dennis nog thuisgekomen? . Gelukkig was op de echo alles goed. Soms kunnen ze je bang maken om helemaal niets. Brennied; Milou liedjes meezingen? Knap hoor! Sens; leuk een cabrio ! Maar inderdaad wel duur! Gewoon goed rondkijken. Verder kan ik niet lezen door de mooie spam. VOOR MIJ IS DE VAKANTIE OOK BEGONNEN ! HEERLIJK. Hier gaat verder alles prima, ben alleen nog niet ongi, duurt nu toch wel erg lang. Heb wel vreselijke buikpijn. Wordt eigenlijk steeds erger. Heb het forum al een beetje af lopen zoeken, maar is toch wel een verschijnsel wat hoort bij ontpillen. Gek dat ik daar eerder nooit last van heb gehad, terwijl ik de pil voor Lieke ongeveer 13 jaar heb geslikt en nu maar 1.5 jaar. Ik wacht nog maar gewoon af en anders na de vakantie toch maar ff de dokter bellen. Morgen nog ff de stad in de laatste spulletjes kopen. Vrijdag breng ik Lieke wel naar mn schoonmoeder zodat ik de koffers kan pakken en het huis een laatste schoonmaakbeurt kan geven. Vrijdagavond nog een etentje bij de chinees en dan zaterdagavond vertrekken richting schiphol, JOEHOE! Heb er zo'n zin in! Fijne avond verder allemaal en tot later, Liefs Sap
Goedenavond, Brennie: jullie dus een leuke verjaardag van je vader gehad, mooi zo. Ik til Jayna ook niet veel meer hoor. Alleen de trap af, maar naar boven laat ik haar zelf gaan. Kan dat niet meer opbrengen. Met mijn rug gaat het redelijk, alleen na drukke dag wat klachten en voel mijn bekken dan ook. Maar mag niet klagen hoe t nu gaat. Dagjes weg in de vakantie is toch ook leuk? Al idee waar naartoe? En Milou straks ook nieuwe kamer dus. Krijgt ze ook een groot bed? Charissa: gelukkig was alles goed met jullie kleine mannetje! Balen zeg dat Dennis zo lang weg bleef. Heb je nog ff kunnen slapen? AM: die Kyllian, die is straks zomaar zindelijk, super knap zeg! En weer lekker geshopt...hihi....niet goed voor jou die uitverkoop. Ziet er leuk uit daar die tuin zo. Lief hoe Jill er doorheen wandelt. Schoentjes staan haar leuk trouwens. Hier gelukkig ook bijna weekend. Gaan we hopelijk lekker bijslapen na de gebroken nachten van afgelopen week. Met Len gaat het ook weer redelijk, dus hoop dat we over een weekje weer helemaal de oude zijn als ik vakantie heb. Ga me zo weer ff verdiepen in geboortekaartjes. Heb nu een boek van de drukker waar je eigen ontwerpen kunt laten maken. Ziet er erg leuk uit. Denk dat t toch iets met een foto wordt. Kun je met allerlei effecten/kleur en teksten erg leuke dingen van maken zie ik. Fijne avond! Liefs Sem
Ow, lekker Sap, vakantie! Dat wordt heeeel erg genieten voor jullie! AM: owww, die knal roze all stars zijn echt leuk! Had je niet moeten laten zien...hihi! Brennie: ik lees dat Milou al liedjes zingt, nap zeg! Jayna begint er ook een beetje mee, bijv " visje visje water, visje visje kom!".....moet dara zo om lachen!
aaaaah lief die Kyllian met zijn lach! Zijn haartjes zitten trouwens ook leuk op die foto, stoere jongen hoor!
Leuk filpmje ook AM! Vind dat Kyllian ook al goed praat hoor, hij zegt de woordjes in ieder geval heel duidelijk!
Goeieavond, Zo ik heb net weer gesport dus ben goed bezig geweest al zeg ik het zelf Idd AM...je had die schoentjes niet moeten laten zien , zo schattig maar toch stoer. Maar ik vind het moeilijk om via internet te kopen, je weet nooit hoe ze vallen en om ze dan weer terug te sturen ben ik zo laks in en dat gebeurd dan dus niet Echt super goed van Kyllian zeg Tis nu wel een ideale periode om hem zindelijk te maken/houden als de zon nog gaat schijnen Hij is al echt bruin, is het niet? Stoere foto's zo met zijn haar....daarom zou ik wel een jongen willen...stoer en stekels Sappie, jippie VAKANTIE! Lekker genieten....groot gelijk dat je LIeke nog ff wegbrengt, kun je op je gemak alles inpakken enzo. Tja dat ongi is vervelend zeg...vooral dat je er ook buikpijn bij hebt. Hopelijk komt het snel. Robine, leuke foto's bij je vader. En zo lang rijden....pfff...is echt wel lang zeg. Semmi, Milou gaat ook in een groot bed maar wel dezelfde kamer als nu. Alles is nu in nemo-stijl (grote vissen, schildpadden op de muur) en daar is ze zo gek op dat we het niet leuk vinden om dat te veranderen. Als ze groot genoeg is en ze wil wat anders, doen we het dan. Alle babykamer meubels gaan naar een andere kamer voor de baby. We willen iig naar de efteling toe met haar en verder nog niet veel plannen, jullie? Charissa, gelukkig is het allemaal goed met de kleine! Hele geruststelling...heb je nog ff kunnen slapen? De eerste keer dat Milou begon te zingen, wist ik niet wat ik hoorde. Ik dacht dat heb ik niet goed gehoord maar op het kdv zeiden ze het ook. En nu steeds vaker, echt heel schattig. Ook als Lenn naar bed moet gaat ze voor hem slaap kindje slaap zingen 'smelt' Ik heb trouwens een super leuke cd via internet gevonden(download) zingen en swingen met peuters...kennen jullie die? Zo niet...echt downloaden, heel leuk voor ze! Op woensdag past mijn moeder altijd op Milou en Lenn. Wij gaan daar dan later eten, ook mijn zus en vriend, en gaan later weer naar huis. Nu is het altijd zo dat zo gauw wij komen Milou van de wap raakt. Huilt alleen maar, eet slecht en is niet te genieten. Nu mijn moeder haar eten geeft en zich bezighoudt met Milou helpt dat al wel een beetje maar na het eten is het drama. Zou ze gewoon oververmoeid zijn van zo'n dag? Of begrijpt ze niet goed wat papa en mama dan ineens bij opa en oma doen? Wij snappen het niet goed en weten ook niet wat we er aan kunnen doen...tips?
Whoeha Am wat geweldig dat je de schoentjes weer gevonden hebt! Nu heb ik ook al op die site gekeken en ze gewoon niet eerder gezien he! Die winkel zit hier 10 km verderop, ga morgen denk ik wel ff op pad om ze in t echt te passen. Als ik voor jullie ook mee moet nemen Brennied en Sem!>? Tell me! Ga nu ff Kyl bekijken op zn potje\
Sappie: joepieeee vakantie! Nog een paar daagjes en dan de zon in ipv dit natte weer! Balen die onzekerheid over je ongi he Het gaat vast goedkomen, maar die onzekerheid over wanneer is vervelend. Semmi: leuk om weer tussen de geboortekaartjes tge zoeken. hebben jullie al een idee wat voor soort? Ik vind het erg lastig, Djurre en ik verschillen daarin nogal van smaak. Knap dat Jayna ook al wat begint te zingen! Ik zing denk ik te weinig met Kyl ofzo.... Hoe doen jullie dat? Kyllian houdt zn aandacht er dan echt niet bij. Brennie: je kan die allstars ook eerst in een winkel pasen. Ze hebben toch vast wel ergens allstars? Ze vallen iets groter. Kyl heeft nu maat 22 en van allstars ook, maar die zitten dan iets ruimer. Kun je niet een keertje en filmpje maken van het zingen? Lijkt me zo geweldig om te horen
Haha die Robine Het is jammer dat ik niet kan gokken wat voor schoenmaat Kyl volgende lente/zomer heeft...anders had ik wel die turquoise willen hebben. Hij heeft nu echt genoeg (te veel) schoenen.