November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Je hebt het maar druk LIS.....goed om jezelf denken hoor!

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Die witte All Stars zie ik ook nergens hoor! Mss weet Am nog een adresje, Kyllian heeft ze nl ook. Ben je de dag een beetje doorgekomen met je drukke programma?!?

Sem: Ik had de schoentjes wel kunnen kopen voor je maar wat je al schreef nu heb je ze binnen 24 uur in huis. Moet zeggen dat ik heel veel dozen heb zien staan, maar geen kleine maatjes meer.........hopelijk heb ik niet de laatste voor je neus weggekaapt en hebben ze in t magazijn nog genoeg voorraad. Hier heb ik inmiddels de Lelli's en de All Stars in mt 22. De rest is nog mt 21 en kan nog net, al beginnen dr Croqcs nu ook wat krapper te worden,. Ach ze doet t er nog maar ff mee op de vakantie hoor.

Pffffffffff wat een dag vandaag. Jill heeft dus nul komma nul geslapen vandaag, heb dr een uur in bed gelegd en ze heeft alleen maar gebruld! Toen weer eruit en zojuist heeft ze gelukkig wel lekker gegeten en ligt ze nu(stil) in bed. Kind was kapot zojuist. Denk dat dit zo een beetje de meest vermoeiende dag so far is geweest met haar. Echt moet continue verbieden en waarschuwen, om gek van te worden. Verder is ze wel lief hoor, alleen vandaag.......grrrrrrrr

Ik ga ff snel stofzuigen en dweilen dan is t weer netjes beneden. Daarna eten met John en vanavond zien we wel weer. Misschien weer ff hardlopen als t droog blijft.

Liefs

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Robine; zo dat klinkt als een heftig dagje met Jill. Hoop voor jullie dat het een fase is en dat het snel anders wordt (dat Jill ook gaat beseffen dat slapen zooooooo lekkerrrr is).

Sem; haha, jij ook al aan de roze allstars, kon je ze nog bestellen. De vakantie komt voor jullie nu ook echt in zicht, heerlijk!

LIS; ach gossie, Jesse van de trap gevallen. Kan gebeuren hoor, ik heb Lieke wel eens over de leuning van de bank laten vallen, dat soort dingen gebeuren zo snel, niet rot over voelen hoor!

Brennied; wat een superleuk filmpje van Milou....Lieke wilde hem steeds opnieuw bekijken, haha.

Ik zit helemaal opgetut klaar om een avondje met een vriendin de stad in te gaan ;) .Lekker wat eten en dan natuurlijk lekker een roseetje drinken, yeaaaaah echt vakantiegevoel :) .

Meiden tot morgen!

Fijne avond,

Liefs Sap

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ff korte reactie, want ook ik ga vanavond ff wat drinken met vriendinnen in het oude dorp hier in Houten.

Had nog wel het filmpje van Milou bekeken, echt superlief! Ben gelijk aan het zingen geslagen hier ;)

Robine dus geslaagd voor Allstars :D

Voor wie wilde weten waar we die witte allstars vandaan hadden...hier van de plaatselijke schoenenwinkel....dus kom maar naar Houten ;) Haha nee hoor wil ze best halen, maar ben bang dat ze ze niet meer hebben. Had ze een paar maanden geleden gehaald en Kyllian is er alweer uitgegroeid. Heeft nu donkerblauwe allstars in maat 22.

Sappie veel plezier vanavond! Heerlijk de vakantie tegemoet :D

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Waar haal je nou weer de donkerblauwe versie vandaan voor Kyllian? Jij blijft ook kopen he! Vele plezier vanavond in t oude dorp!Wat klinkt dat plattelandachtig zeg ;)

Sap: Mag ik mee?! Wil ook wel roseetjes driken met jou samen! Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen. Ga je ook nog een gokje wagen of deze keer maar niet!? Veel plezier in ieder geval! Fijn he t vakantiegevoel, t begint hier al zo een gewoonte te worden ;)

Vanavond zijn we miljonair! 25 miljoen euro op de rekening erbij! Zou leuk zijn he !?Jullie ook een lot gehaald? Wij hebben eindcijfer 7! Duimen hoor! Hihi

Tot later

Liefs

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Uhmmm denk dat wij de miljonair worden hoor :D Wij hebben 2 loten ;)
    Eindcijfers 35 en 73 :p

Uhm die donkerblauwe allstars waren van de Wehkamp en bleken dus groter uit te vallen. Daarom had ik duis eerst nog witte voor hm gekocht :D

Haha ja Houten is uitgegroeid van een dorpje naar stad...dus ooit wel boers geweest ;) Ach is maar ff, anders moeten we helemaal naar Utrecht :p

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben trouwens vandaag 2,5 jr getrouwd! Lang al weer he ?!?!?

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Helaas maar 10 euro gewonnen en geen 25 miljoen

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sappie, veel plezier vanavond in de stad... heerlijk hoor zo'n vakantiegevoel..alleen het weer nog :(

Brennied, knap hoor die Milou aan het zingen, erg lief.
    Jayden wil ook steeds kleuren, denk dat ik morgen ff bij ikea zo'n bord haal waarop hij lekker kan kliederen.

Robine, oh wat een vermoeiende dag he, als ze niet slapen is dat echt verschrikkelijk.
    Ik had gisteren zo dag dat ik gewoon helemaal kapot was, ook niet slapen, vervelend, overal aanzitten en achterna lopen :cry:
    Gefeliciteerd met je 2,5 jaar huwelijk :)

Am, jij ook lekker de hort op... Heel veel plezier he!

Lis, ah arme Jesse gevallen.... dat kan zo snel gebeuren he.

Semmi, jij ook bijna vakantie..heerlijk!
    Voel je je nog goed?

Vandaag relaxdagje thuis, mijn moeder heeft ff geholpen was wegwerken, diepvries ontdooien enz..
    Het is ook echt van dat weer, je zit gewoon aan huis gekluisterd, echt jammer hoor... maar zag op de beelden dat het na weekend weer beter word :confused:

Nou ga ff tv kijken, Dennis moet alweer weg voor storing, gelukkig laatste avondje en dan de 1e 3 maanden niet meer ;)
    Bah hij heeft nog nooit zoveel storingen gehad....

Fijne avond

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Morgen gaat mijn laatste maandje in, oh wat gaat dat snel...
    Word wel ontzettend spannend.
    Ik heb al paar dagen zo erge hoofdpijn/dizzy...zou dit al voorteken zijn :oops: (mijn zusje had dat ook paar dagen van tevoren)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaaaai dames,

Alles goed hierzo?

Charissa wil me echt nergens mee bemoeien, maar zou je niet even urine laten testen op eiwit? Je bloeddruk was te hoog en nu dizzy...dat is niet goed meid. Ik had ook dat soort ellende maar dan vanaf week 30 en je weet wat mijn bloed uiteindelijk deed in week 38. Dus mijn advies ga even naar je ha of vk morgen en vraag of ze ff willen testen op eiwit. Is er niks aan de hand dan is het prima toch maar dan weet je iig zeker dat het geen zw. vergiftiging of erger nog hellp is.
    Vervelend dat je vriend zo vaak weg moet ook.

Robine je hebt iig iets gewonnen :) . Ik weet nog niet of wij wat hebben nog niet gekeken. Wij doen standaard mee, maar kijken eigenlijk nooit, zien het wel als het is bijgeschreven.
    En Jill weer zo weinig geslapen? En dat verbieden en waarschuwen is zeeeer herkenbaar...brrr. Ben je nog gaan hardlopen? Hier regen maar weet niet hoe het bij jou is.

AM hihi oude dorp in Houten, is dat leuk? Hoeveel inwoners heeft Houten eigenlijk?

Sap heeerlijk zeg vakantie! Veel plezier vanavond. Wanneer vliegen jullie ook al weer? Wel lekker dat je bijna gaat met het rotweer hierzo :eek:

Semmi oh jij ook nog 1 dag werken en dan vakantie. Jullie gingen niet weg toch? Hoop als je naar de camping gaat dat het weer dan wat bijtrekt. Hoe lang ben je vrij, hele zomer toch? Heb je de allstars al besteld? Hier gisteravond ook besteld, had even snel bijgelezen maar geen puf te reageren.

Brennied jij bijna de 20 weken echo heh. Spannend!
    en heerlijk nog zo ff geslapen.

Nou hier dus ook een deugniet. Eten nog steeds niet en ligt dus nu weer op bed zonder eten alleen melkje. Op het kdv bij Jaime zit ook een tweeling. die zijn iets ouder dan Jaime ze worden bijna 2. Maar die zijn dus zooooooo druk en terroriseren de boel een beetje. Normaal gaat Teun (een vroeger vriendje van Jaime) heel erg mee met die tweelilng.
    De tweeling is nu op vakantie en jullie raden het al. Jaime en Teun zijn weer dikke mik. Maar nu gaat Jaime samen met Teun (op initiatief van onze onschuldige Jaime) de boel uitdagen :confused: . Ik wist niet wat ik hoorde gisteren. Met Teun op de tafels klimmen en dan springen op de tafel :confused: :confused: . DAt mag natuurlijk niet en dat weet ze, normaal doet ze het dan niet...
    Nou ja een flinke dwarskont dus maar ja wat jullie al zeiden zal wel een fase zijn.

Wij gaan nog ff huizen zoeken en zo ff tv kijken ofzo.

lfs

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow Charissa, zeker spannend! Wie weet komt ie eerder!?!? Afwachten maar! 8-8-08 zou mooi zijn!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Die Jaime samen met Teuntje! Hahaha, klinkt wel lief die combi! Irritant he deze fase van niet luisteren, niet eten, niet slapen etc.............brrrrrrrr hoop dat ie volgende maand over is, anders wordt t nog feest met 4,5 vliegen en Jill op schoot :(

Al een leuk huisje op t oog?

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Robine: hoop dat Jill een lekker nachtje gaat maken na deze vermoeiende dag. Die kleine deugnieten kunnen er in deze fase wat van he!

Charissa: laatste maandje, spannend hoor! Wie weet komt de kleine echt eerder. je gaat er straks ook echt op zitten wachten he. Moet je nu wekelijks op controle?

Sensee: o jeee, die Jaime op het kdv de boel op stelten zetten dus, ze gaan echt alles ontdekken he en vooral dat ze een eigen willetje hebben! Wij gaan trouwens idd naar de camping, maar kunnen daar altijd terecht. Heb van half juli tot half aug vrij, dus altijd wel een weekje goed weer dan.

Sap: een hele gezellige avond met je vriendin toegewenst! En morgen succes met schoonmaken en spullen pakken!

Hier relax avondje. Jayna slaapt gelukkig weer goed, dus vanaf 19.00 uur hebben wij weer rust, haha. Ga straks babyboom het vervolg, kijken, leuk al die baby's!
    Fijne avond!

Liefs Sem

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee de all stars dus ook besteld, hier vanavond ook, hihi....alle meiden aan de roze all stars!

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    WAt een rust hierzo zeg!

Ik ga zo boodschappen doen. Volgende week weer sonja bakker heb ik besloten het zomerdieet. Mn ouders hadden het afgelopen week gedaan en die waren 2,5 kg al kwijt (gisteren).

Robine is het nog zover vliegen daarheen. Had ik niet verwacht. Maar misschien ligt het ook best zuidelijk.
    Jill een beetje geslapen vannacht?

Semmi fijn dat Jayna weer goed sliep!

Nou ik ga ff een boodschappenlijstje maken. Vanmiddag maar ff schoonmaken, hanane komt nu nog maar 1 keer per twee weken, wel beter hoor zo vies wordt het ook niet en dan doe ik ook nog wat op vrijdag als jaime slaapt.

tot later.

lfs

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Sensee: leuke woningen hoor, wat een prijzen he in die regio. Friesland is wat dat betreft goedkoop, voor die prijzen heb je hier in onze nieuwbouwwijk echt een grote vrijstaande woning.
    Succes met boodschappen doen en schoonmaken, hier is de vrijdag ook echt het dagje daarvoor.
    En weer aan de Sonja Bakker dus, wie weet ga ik het ooit ook proberen na de bevalling, want de kilootjes gaan nu echt snel!

Hier een heerlijk nachtje gehad. Vanmorgen kwam Jayna om half 9. Natuurlijk wilde ze weer nix van dr fles pap. Koop ook geen bambix en melk meer voor dr, kan alles steeds weggooien. Ze is helemaal verslaafd aan de milk en fruit, nah ja, dan dat maar, is ook gezond. Net heeft ze een paar happen van dr boterham op, maar dan houdt het ook weer op. Ze zit nu Elly en de wiebelwagen te kijken met open mond, dat kind vind ook alles leuk op tv....

Nou ga ff stofzuigen en beneden schoonmaken.

Tot later!
    Liefs Sem

Deel Deze Pagina