Sensee krijg jij de all stars trouwens vandaag binnen? Ik kreeg vanmorgen een mail dat ze morgen thuis bezorgd worden, ik ben benieuwd.....
Heb ze net betaald dus denk dat ik ze volgende week krijg. Ben benieuwd ze past geen enkele schoen meer zowat. Prijzen van die huizen vallen nog mee want als je hier in de stad kijkt is het helemaal vreselijk. Wij kunnen denk ik voor ons huis 410 415 krijgen. En dat is maar iets van 100 a 110 m2. Lekker dat ze om half negen kwam zeg! Raar dat ze geen pap meer wil.hoeveel ben je nu aangekomen dan? Ik ga er nu vandoor! boodschappen halen. lfs
Sensee: ik ben nu 9 kg aangekomen, en was bij Jayna in totaal 12,5 kg aangekomen, maar vind het nu echt veel harder gaan.... Boodschapse!
Ah dat valt toch wel mee? Volgens mij zat ik met 28 weken al op een kilo of 13 a 14. Zo de boodschappen zijn weer in huis gehaald. Krijg al honger als ik denk aan volgende week, lekker met die rijstwafels. Nou ja is voor een goed doel heh.
Goeie middag alweer.... Milou werd vanochtend gelukkig niet gelijk met de wekker wakker dus kon ik lekker op mijn gemak douchen. Zo dom als ik was ging ik erna kijken bij d'r..tja toen werd ze wakker. Vanochtend ook bij een vriendin van me geweest die evenver is als ik. Leuk om te zien onze buikjes Het is haar eerste dus extra spannend allemaal. Sens, wat een prijzen zeg bij jullie voor zo weinig oppervlakte. Leuke huizen zag ik voorbij komen. En volgende week weer sonja'en ach tis voor een goed doel. Semmi, is het weer lekker schoon bij jullie Jayna dus niet echt honger...milou vanochtend 2 boterhammen en een broodje bij de bakker, een cracker bij mijn vriendin en zojuist voor het slapen een sinaasappel. Ze gaat goed vandaag. Gister heeft ze bami meegegeten...meestal pikt ze alleen de kippetjes eruit maar nu ging de bami ook mee en ze zat lekker te smullen. Ach ze nemen wel wat ze nodig hebben. 9 kilo nu aangekomen.....ikke vorige week 3. Juist bij mij gaat het nu minder hard maar bij Milou ging het ook wel extreem hard Bij Jayna vlogen de kilo's er bij jouw af met de bv toch? als ik het me goed herinner....Lekker genieten nou nog.....van al het lekkers wat we nu on genegeerd mogen eten AM en Sap...leuke avond gehad gister? Robine, hoe heeft Jill geslapen? Gisteren hebben we trouwens de film '21: las vegas' gekeken...een aanrader was heel leuk! Charissa: hoe gaat ie nu...nog dizzy? Met hoeveel weken ben jij van Jayden bevallen? Nou ik ga ff wat doen nu milou'tje slaapt.....heb geen zin bleh!
Sens: Leuke huisjes hoor al vind ik de eerste t mooist en t netst! Ach nog ff lekker zoeken toch!? Is jullie huis meer dan 4 ton waard!? Niet normaal! De All Stars staan schattig! Zullen bij Jaime ook stoer staan! Sem: Die Elly en de wiebelwagen vindt Jill ook leuk, ik vind t strontvervelend, t gaat alleenmaar over god etc..........echt EO niveau! Bah. Heb ook zo een hekel aan de film van ome Willem.........ook heel irritant! Zonde dat je de pap steeds weg moet gooien, maar ja milk en fruit is idd ook gezond en lekker voor dr. Brennied: Eindelijk Milou een keer op een fatsoenlijke tijd eruit?!?! Hahaha, normaal toch pas rond een uur of 9 ofzo!? Heerlijk hoor zo een langslaper. Hoe laat gaat ze s avonds naar bed en hoeveel slaapt ze overdag nog? Ben net ff op school geweest, eindejaarsborrel van nieuwe werk. Wel aardige nieuwe collega;s allemaal denk ik. Ben wel verreweg de jongste, denk dat degene na mij rond de 35 is............ouwe lullen zooi dus, hahaha Jill gaat natuurlijk weer niet slapen nu..........ligt alweer volop te zingen in de bedje.......grrrrrrrr. Vannacht kwam ze maar 3x...........zucht en vanmorgen natuurlijk weer om 6 uur Om gek van te worden hoor! ga wel ff naar dr toe. Laterz!
Jee Zap kan me goed voorstellen dat je hier moe van wordt. 3 keer in de nacht . Zo vaak komt een pasgeboren beebje niet eens . Wij vonden die eerste ook aardig (is bij ons dit heeft potentie) die andere zijn echt te duur hoor, dat kunnen we niet betalen. Haha en de film van ome willem is idd irritant. De smurfen zijn wel leuk en natuurlijk het zandkasteel. Die wiebelwagen is ook niet mijn ding (Jaime kijkt ook wel met open mond..) En zoveel ouwe lullen daar..haha. Maar als ze maar aardig zijn dat is het belangrijkste. Nog leuke plannen voor het weekend? Brennied lijkt me leuk gelijk met je vriendin zwanger en evenver. En jij ook al aan de poets..haha. Die prijzen hier gaan idd nergens over. Maar is gewoon erg gewilde wijk voor tweeverdieners, vlakbij centrum goed bereikbaar etc. We hebben het vier jaar geleden voor 212 gekocht en pakken er dus flink wat winst op. Jaime wilde dus nu ook bijna geen boterham eten, ja ze eet de kaas eraf. Uiteindelijk nog wat stukjes erin weten te krijgen en nu ligt ze al bijna een uur te pitten. Heb net nog wat schoongemaakt dus weekend kom maar op. Zo ff naar winkeltje hier in de wijk, even kadootje halen voor zoontje van vrienden van ons, gaan we morgen heen. Onze buren zijn vandaag aan het verhuizen....snif. Echt jammer zijn zulke leuke mensen. Ben benieuwd wie de nieuwe buren worden. Kom later nog ff. lfs
Charissa: joepie je laatste daggie vandaag! Is je hoofdpijn ondertussen weggegaan? Sens: heb het ff voor je opgezocht...Houten heeft nu ruim 46000 inwoners Zijn jullie nu echt serieus bezig met een huis zoeken? Zou je nu ook gaan bieden als je iets leuks tegen komt? Zitten mooie woningen tussen...helaas voor ons onbetaalbaar Semmi: elly in de wiebelwagen hihi, wat klinkt dat grappig...ik kan het niet. Lekker uit kunnen slapen jullie dus. 9 kilo aangekomen valt mee toch. Slank blijf jij toch nog wel Brennie: lijkt me erg leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn die ook nog eens ongeveer even ver is! Robine: moest ff denken hoor...eindejaarsborrel... haha. Einde schooljaar borrel dus Leuk dat je ook uitgenodigd was. En de jongste ben je straks vast niet meer, komen vast wel meer jonge collega's bij na een tijdje Zou wel leuk zijn toch. Bij mn vorige baan was ik ook altijd de jongste, buitenom de staigiares dan. Nu krijg ik steeds mer jongere collega's, vind die afwisseling wel erg leuk. Pfff wat was Jill weer vaak en vroeg wakker. Was gisteren best gezellig in het oude dorp Iig gezellig kunnen kletsen met 2 vriendinnen van de zwangerschapscursus zonder dat de kids steeds aandacht nodig hebben Kyl heeft vannacht ook wel goed geslapen. Vanmorgen om 5.45 wakker, fles gekregen en nog tot 8 uur geslapen. Ooit slaapt ie wel lekker uit Vanmorgen is Kyl mee geweest naar een cliënt die ging verhuizen. Ik moest bij de nacontrole van de woningbouw zijn en nog wat dingen regelen. Hij heeft zich die 2 uurtjes wel vermaakt. Daarna ff samen boodschappies gedaan en hij ligt nu op bed.
Sensee: lekker hoor, de boodschapjes weer in huis dus! Brennie: leuk he om samen met een vriendin zwanger te zijn. Een vriendin van mijn is 2 weken later uitgerekend. Ze komt vanavond langs, ben ook benieuwd naar haar buikje! Netjes hoor dat je nog maar 3 kg aangekomen bent. En Milou dus lekker aan het eten, heerlijk! Robine: de film van ome wilm is idd errug irritant, bleeegh. Balen dat Jill nu overdag ook niet wil slapen, anders kon je dan nog ff een tukkie doen. Is ze uiteindelijk nu toch nog gaan slapen? Hier vanmorgen druk geweest met stofzuigen, dweilen en wassen. Jayna was hardstikke lief en lekker aan het spelen dus kon ik dat mooi doen voor ze is gaan slapen. Eenergie is nu alleen wel ff op, dus ga ook ff tukkie op de bank doen. Komt de rest in huis later wel weer. Ga straks ff met Jayna de stad in. Kan de blije doos weer gaan halen, altijd leuk. En zal ff bij de zorgverzekerraar informeren naar het kraampakket, weet niet meer wanneer je die precies kan halen. Vanavond komt mn vriendin langs die ook zwanger is en half okt uitgerekend is. Altijd gezellig. Tot later! Liefs Sem
AM: is ook wel es lekker he om ff zonder kids bij te kunnen kletsen. Fijn dat Kyllian nog ff lekekr verder geslapen heeft vanmorgen! Enne.....ik hoop dat ik slank blijf.....moet er nu wel meer voor doen vrees ik, maar goed, nu nog maar ff genieten...haha
Zo ik heb wel ff pauze verdiend Ik zit te twijfelen om de all stars ook te bestellen maar ze heeft al zoveel rose..... AM: fijn heh als je een keer lekker weg kunt zonder kids...heb je tenminste de tijd. Drink Kyl dan alleen melk 's ochtends of pap? Robine, als mijn vriend moet werken wordt milou meestal van de wekker wakker rond 7 uur - half 8 dus da't niet echt uitslapen. Het weekend wordt ze wel later wakker. Ze ligt er 's avonds rond half 8 in en overdag slaapt ze meestal 2-3 uurtjes....heerlijk! Kan me voorstellen dat het echt zwaar nu is voor je....mss een keer jill wegbrengen, kan je ff bijtanken? Fijn voor je dat het op je nieuwe werk allemaal zo leuk lijkt! Nu echt vakantie vieren Sens, sow da's flinke winst idd! Tja tis altijd maar afwachten wat voor buren je ervoor terug krijgt...maaja jullie gaan toch verhuizen Shop ze! SEmmi, ook een vriendin die bijna evenver is...leuk! Hard gewerkt jij weer vanochtend...blijft Jayna dan tv kijken of vermaakt ze zich met d'r speelgoed? Milou komt continue mijn hand pakken 'mee mama' zegt ze dan. Wel heel lief maar af en toe ff zelf spelen hoor.
Kijk dames ik zou dus echt liever in amstelveen wonen. dat scheelt mij zo'n enorme berg geld qua reiskosten, kan ik op het fietsje heh, hoef geen nieuwe auto te kopen (ivm veeeeel minder km rijden) plus ik zit weer lekker bij mn familie in de buurt (kan ook op het fietsje) en al mn vrienden vriendinnen en bekenden. Ik zag dit in Amstelveen. http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject
Brennie: Kyl wil als hij wakker is gelijk melk. Ontbijten doet hij dan tussen 8 en 9. Bij de oma's als hij daarnaar toe gaan. Dat 'mama mee' doet Kyllian ook heel vaak haha. Of 'mama kijken'.
Of dit moet nog wel wat gebeuren, maar met schilderen ander plafond en nieuw vloertje kom je een heel end heh. http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject
Ook een grote woning. Pfff wij krijgen dan echt een kleine woning. Hadden we toch maar de jackpot gewonnen ipv die 7 euro.
Am lief dat mama mee. Houten is niet klein dan. Denk dat als we iets zien wat we heel leuk vinden we wel gaan kijken en een bod zouden doen. Stomme altijd van ons is dat we normaal zo laks als de pest zijn en traag vooral ook alleen dan ineens komt de vaart erin en ploep..haha. Is het in Houten ook koopavond op donderdag of is dat vrijdag? En wat was kyl vroeg wakker zeg..pffff Brennied wordt milou dan ook wakker van douchen? Jaime heeft dat wel altijd.Die allstars is volgens mij een koopie! Semmi vanavond lekker op tijd erin. Ah wacht je krijgt bezoek. Nou ja ook gezellig! Doe jij alles op een dag aan de poets? Ik doe de wasjes meestal door de week. Dan zit ik te vouwen voor de tv haha.
Ja die laatste is groot heh. Dat is amstelveen noord volgens mij. Ik weet eigenlijk niet goed of breukelen goedkoper is dan amstelveen. Sommige delen van Amstelveen zijn zo rete duur met name die jaren dertig woningen. ze zijn wel mooi maar dus niet te betalen (denk aan ton of 6 misschien voor 140 m2) en dan heb je dus ook nog vet last van schiphol want als ze via buitenveldertbaan vliegen dan komen ze ook over amstelveen noord. Nou dat is ook niks heh.