November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En wij hebben trouwens gewoon geluk gehad met dit huis te kopen. Doordat we een jaar moesten wachten voor we er in konden was de prijs aanzienlijk lager. Ons maakte het toen niet uit omdat we huurden. Zonder overwaarde op deze woning zouden we dus ook niet kijken naar een ander huis in die prijsklasse. Moet nog wel een beetje geleefd worden is ons motto.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: het is hier vrijdags koopavond? Van waar die vraag? ;) In het oude dorp zijn maar een paar winkels en cafés hoor :D Het centrum wordt helemaal vernieuwd en daar komen veel meer winkels bij. Als het goed is gaat een groot gedeelte daarvan eind van de maand open. Dat wordt dus nog vaker shoppen zo dichtbij.
    Pff 6 ton....dan zou ik voor een vrijstaande woning gaan!
    In Driebergen komt ook een 2-onder-1 kap te koop te staan...van mn vader...is Driebergen niets? haha

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Komen er nog foto's van die roze allstars? :p

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb de allstars nog niet.........denk na het weekend pas.

Zat nog ff op funda, hier verderop in de straat staat een huis te koop. Die van ons is ietsjes kleiner, maar meer perceeloppervlakte. Die prijs is echt ACHTERLIJK! Als ze dat ervoor krijgen...ga het wel ff in de smiezen houden, bij kadaster kan je opvragen heh voor welke prijs zo'n huis wordt verkocht.

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jaah spam van de all stars!

Sens, nee milou werd, volgens mij, niet wakker van het douchen maar ik ging op d'r kamer kijken en toen werd ze wakker.
    Ik vond het eerste huis in Amstelveen mooi en ruim zeg...pfff...hier ook niet te betalen....

AM: Kyllian heeft dus dorst zo vroeg ;) wel lekker zeg dat ie daarna meteen lekker verder slaapt.

Hier klaar met de poets hoor, gelukkig :) Om 15 uur komt mijn vriend thuis, dan ff boodschappen doen. Bij de kruidvat zag ik pampers in de aanbieding en dan kreeg je er een dvd van Bumba bij....zullen wel al op zijn maar tis het proberen waard. Vanavond alleen thuis, mijn vriend heeft personeelsfeest :( Ach 22 uur ga ik hem weer halen dus zolang is het ook niet, ff lekker filmpje kijken denk ik.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bij mn schoonouders in de tuin

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met ome Hans (peetoom) aan het voetballen

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met opa visvoer uit de garage gehaald en dan vissen eten geven

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kijken bij de bloemen

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met oma net bloemen geplukt

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh ze is wakker
    laterz

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier slaapt ze nog, ben dr zelf ff uurtje bij gaan liggen :) heerlijk! Zal straks mssff dr all stars spammen als we richting winkel gaan.

Sens: Mooie foto's bij de schoonouders in de tuin!Wonen ook al lekker ruim zo te zien, bij mijn vader was t ook dolle pret qua ruimte afgeloepn woensdag.

Ga ff snel nog paar dingen doen voor ze wakker wordt.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

He hello,

Zo wat zijn jullie lekker aan het kletsen geweest zeg, pffff ben bijgelezen maar de helft geloof ik ook alweer vergeten :oops: .

Sens; de prijzen liggen bij jullie inderdaad een heel stuk hoger dan bij ons. Voor die bedragen koop ik een villa ;) .
    Wat een lieve foto's van Jaime in de tuin bij opa en oma.

Sem; heel veel plezier vanavond samen met je vriendin, gezellig hoor! Helemaal nu jullie samen zwanger zijn.

Robine; weer een klotenacht voor jullie dus, balen hoor, ik zou er geloof ik stapelgek van worden.
    Ik moet ook ff nadenken, eindejaarsborrel, haha, maar wel gezellig dus, gelukkig maar, en 35 is zo oud nog niet toch? :( ;) .
    Ik wil ook heel graag dat je dichterbij me woont, hadden we idd vaker gezellig aan de rose gekund :cry: , maar helaas...

Brennied; jij ook al een vriendin die gezellig samen met je zwanger is, leuk joh! En Milou vanochtend ook een keer op tijd wakker ;) , omdat je bent gaan kijken, haha :) .

AM; jij gisteren ook een gezellige avond gehad. is wel een keer lekker zonder kids he?
    Ideaal dat je Kyllian mee kon nemen naar je cliënt.

Mijn avondje was gisteren supergezellig, heerlijk zo met een vriendin stappen. We hebben heerlijk tapas gegeten en genoten van de rose. Wel raar joh dat er helemaal niemand meer rookt in de kroeg. Mijn haren en kleding roken gewoon nog lekker fris :) .

Ik ben de hele ochtend al aan de poets geweest, en het hele huis ziet er supernetjes/schoon uit, heerlijk.

Net nog ff met Lola naar de dierenarts geweest, jaja,alweer, heb zowat een abonnement op de dierenarts. Nu weer een oorontsteking in beide oren. Heb er druppels voor gekregen.

Ga me zo omkleden want vanavond hebben we een etentje bij de chinees vanuit Rick's werk, gezellig, jummie!

Eerst zo Lieke ophalen want die is al de hele dag bij mn schoonmoeder. Wel fijn hoor dat je de handen dan vrij hebt om thuis dingen te doen.

Hier nog steeds geen koffers gepakt, ga ik morgen doen en dan eindelijk echt op vakantie, joehoe!

Meiden, fijne avond nog en tot later,

Liefs Sap

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Sap wat vervelend weer met lola. Is ze oud? Hoop dat het in de vakantie meevalt met haar. Hoe laat vliegen jullie? En lekker weer een schoon huisje. Tapas klinkt goed!

Robine ja ik zag het idd die tuin van je vader.Maar denk dat die leuker is met dat paadje. Bij d eouders van chiel is wel diep en breed maar meeste bloemen aan zij en achterkant zeg maar.

Ik ben net ff naar bobbies geweest. Winkeltje hier in de wijk. Ging voor een kadootje voor Yannick maar kom terug met....een extra zak kleren voor Jaime. Oh wat hebben ze altijd leuke dingen daarzo.
    Zag een nieuw merk (tenminste ik kende het niet) LEF. Zoooo leuk met retro. Jaime heeft van name it shirtje met retroprint, nieuwe bikini, een jogging zacht jasje (zooo leuk nog wel wat groot) en een rokje van LEF (met echte vet retro cirkels haha).

lfs

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: en nog een Bumba dvd kunnen krijgen. Jammer dat we hier ala genoeg pampers hebben ;) Slaapt Milou ergens anders als jij je vriend vanavond op gaat halen? Of gaat ze dan mee?

Sens: lekkere grote tuin hebben je ouders zeg. Jaime had het zo te zien erg naar dr zin. Ben ff op de site van Bobbies wezen spieken...ziet er idd leuk uit! Maar ik ga er maar niet in de buurt komen :p

Robine: Jill nog lang geslapen? Ik heb kyllian na 3 uurtjes slapen maar wakker gemaakt :)

Sappie: alweer een etentje hihi. Veel plezier.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    In afwachting van de roze allstar spam, maar ff een blauwe ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nieuw spelletje....'boe' zeggen en dan moet mama 'schrik' zeggen....anders zegt ie zelf wel 'schrik' ;)

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Geen All Star spam vandaag meiden, ben dr niet aan toe gekomen. Jill sliep van 13-1630!record! Hopelijk komt ze daardoor niet nog meer in de nacht.......ze ligt er net in, afwachten dus maar!

Am: Lief staan de gympjes he?! Ze vallen hier idd ook nog wel een beteje ruim hoor, Jill heeft mega voeten ineens in die schoenen en ben t met Djurre eens....irritant om aan te trekken ;)

Sens: Lekker geshopt voor Jaime. Ik ben blij dat er morgen weer 3 dozen kleren naar mn broer gaan.......moet echt een keer kappen met kopen, maar alles is ook zo leuk voor ze he!? Spam de kleertjes ff, ben benieuwd!

Liefs

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nee geen bumba dvd meer gescoord...waren natuurlijk al op :( Straks komt ons oppas-meisje ff een uurtje zitten. Woont achter ons dus is wel makkelijk.

Robine, lekker zeg dat Jill zolang geslapen heeft....had ze wel nodig ;) Mss kan ze vannacht ook wel beter slapen erdoor.

Leuke spam AM!

Ga ff mijn cappuccino maken......jammie!

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: Die heeft goed geslapen zeg! Maar ook niet zo gek na zo'n gebroken nacht ;) Daarom heb ik Kyl maar na 3 uurtjes wakker gemaakt, anders zou hij vanavond misschien niet rustig gaan slapen.
    Je moet er wat voor over hebben he zodat de kids er leuk uit zien haha. Het aantrekken went wel hoor. Ze lijken idd echt groot he die gympen...vergeleken met maat 21.

Deel Deze Pagina