Am: Op die haren kunnen Kyllian en Jill jaloers zijn he! Duurt nog wel ff voor t hier lang is. Wat krijgt Kyl eigenlijk voor kapsel later, stekels, hanekam of een keurige scheiding ? Klinkt beroerd van je vriendin........minder leuk als je niet kunt shoppen he Welke maat draagt Kyllian nu? Ook 80? Hier nog wel aan de grote kant hoor, maar 74-80 heeft Jill echt wel. Kel; Zeker leuke foto's van Daynah op dr site, lekker poppetje is t! Dat verschonen in de kofferbak doe ik ook altijd, lekker makkelijk Wanneer is Sabino jarig dan za of zo? Ennuh als hij t geen probleem vindt.............. Ga nu mn bedje opzoeken! Tot morgen.
Robine: Kyllian zegt net dat hij niet zo'n kapsel als Daynah wilt Vindt ie iets te lang Hij wil een stoer kapsel. Denk dat ik het lekker door de war omhoog ga gooien hehe. Kyllian zit nog in 74. Hij past wel een paar shirtjes in maat 80, maar meesten zijn nog te groot en de broeken zijn allemaal nog te groot. Hoop wel dat hij het snel aan kan, zonde van de zomerkleding in maat 80 Weltruste! Ik ga ook richting bed, eindelijk een x op tijd.
Robine: Sabino is za jarig. Ik denk er gewoon nog even over na. AM: Idd het haar van Daynah wordt echt lang. Mss toch maar een keer langs de kapper. Het hangt soms voor de ogen. Wij gaan vandaag naar de Dance Parade in Rotterdam. Even mensen kijken. Het wordt mooi weer, dus daaraan kan het niet liggen. Fijne dag allemaal. lfs
kel:veel plezier vandaag. kids worden zo opgehaald en dan zijn we lekker alleen. we gaan eerst naar breskens daar is het visserijfeesten(kennen jullie niet natuurlijk) heel veel kraampjes met van alles en nog wat,daarna gaan we uit eten denk ik. zal er vandaag dus niet meer zijn. fijn weekend.
Kelly en Fajah beiden veel plezier vandaag! Hier maar een saai dagje, mn vriend is overwerken en heb zelf geen plannen vandaag.
Ik wil ook wel graag mee volgende week zaterdag...ligt er alleen aan hoelaat jullie gaan. Ik moet werken tot half4 maar misschien kan ik snipperen de laatste 2uur
Gezellig Charissa, zou leuk zijn als je ook komt, alleen weet niet hoever t rijden is vanaf jou, maar denk dat we in de ochtend al wel afspreken.......geen idee eigenlijk. We houden je op de hoogte! Fajah: Ik ken Breskens wel hoor, alleen die visserijfeesten niet, maar klinkt gezellig. Enjoy it, ennuh ik stem elke dag al op Yorben hoor Volgende maand doet Jill mee, ga je dan ook stemmen voor mij? AM: Ik heb net een uurtje gefietst doo de polder, heb er pijn van in mn kont. Mss ook een idee voor jou, lekker ff fietsen met Kyl. Neem je een kleedje mee en ga je onderweg ff picknicken oid. Succes! Vanavond om 17 tennissen, 1e ronde toernooi, moet tegen mn teammaatje, hahaha, ga dr van de baan meppen............ Tot later Liefs Z
Tijdens je dagje Apenheul kan je niet alleen frietjes of een broodje gezond eten bij de lunch, maar je kunt nu ook kiezen voor een insectenschotel. Wat denk je van een portie reuze sprinkhanen of een frisse salade met meelwormen? De aapjes in Apenheul smullen er al jaren van, maar nu kunnen ook bezoekers een portie bestellen. Klinkt aantrekkelijk he , zit ff op de site van de Apenheul te kijken
Robine: Nou raad eens wat ik idd vandaag gedaan heb haha. Heb vanmiddag dus lekker gefietst, we zijn net terug en Kyl ligt op bed. Ik wilde eigenlijk langs de lek fietsen en idd kleedje mee enzo, maar heb nog niet zovaak met hm gefietst dus wilde nog niet al te lang weg. Sprinkhaan of meelwormen staan helaas niet op mn sonja-menu, dus ik laat dat maar ff zitten hehe Charissa: zou idd leuk zijn als je mee kan! Alleen half 2 is al wel best laat, weet niet hoelaat je er dan bent? Misschien dat je dan later kan komen als wij eerder afspreken?
Na het fietsen nog ff wat foto's gemaakt, want wilde een nieuwe voor mn desktop hebben...deze past daar wel:
Lekker he, het zonnetje! Iedereen lekker aan het genieten? Fajah, veel plezier op de Visserijfeesten. Ik ken het wel hoor, ging ik vroeger ook nog weleens heen! AM en Robine, lekker gefietst? Heerlijk. Dat zit er vandaag niet in voor mij, want Jesse is weer ziek. Gister was alles ok, en vanmorgen was hij om 7 uur wakker. Heb maar om half 8 fles gegeven en daarna viel hij weer in slaap tussen ons in. Toen hij wakker werd, was ie hartstikke warm. Ben maar gaan tempen: 39,3... En omdat de dokter zegt dat ik niet gelijk iets moet geven, heb ik dat niet gedaan. Eind van de ochtend: 39,4! Dus toen dacht ik: nou, ze kunnen de boom in, het kind is hartstikke ziek, ik geef een paracetamol. Hij heeft nauwelijks een halve boterham op en maar een klein slokje drinken. Daarna weer gaan slapen. Ik ben snel even boodschapje gaan doen (ok, wel op de fiets, haha), kom ik thuis, vertelt Wes dat ie nu 39.7 had. Dus hij heeft ook een paracetamolletje gegeven. Pff... ik ben zo bang dat het weer zijn oor is. Nou ja, maar even afwachten. Morgen ga ik lekker dagje relaxen met vriendin in de sauna. Maar dan hoop ik dat Jesse toch wel weer beter is hoor. Dit vind ik maar niets.
Jeetje wat sneu voor Jesse Beterschap! Ff goed in de gaten houden dus en als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisartsenpost!
Ja, Wes was al aan het bellen, maar weet je... hebben we al een keer eerder gedaan en je wordt daar zo afgewimpeld. En tja... voor zover we nu kunnen 'zien' heeft ie 'gewoon' koorts en is hij niet lekker. Dat het oorontsteking is, merk je dan weer te laat. En dan hoef je niet te komen, omdat het oor dan is gesprongen en dan heeft hij toch geen pijn. Waarom gebeurt dat dan ook altijd in het weekend he? Nou, ik ga nu nog maar even van het zonnetje genieten. Nu slaapt Jesse en zometeen kan ik er weer mee op schoot zitten. Nu wel Hij wil niets anders. Groetjes van een overbezorgde moeder
Heej dames! Zooooo heeee! Ben effe een weekje weg en heb meteen 35 pagina´s bij te lezen! Er wordt hier erg gezellig gekletst merk ik wel. Heb nog lang niet ales bij kunnen lezen, maar heb veel lieve koppies op de foto´s voorbij zien komen! En heel wat plannen om weer te meeten leuk! Had al het een en ander van Robine gehoord en volgende week Za ben ik van de partij hoor bij de aapjes...hihi! En die 30 nov vind ik ook prima, leuk verjaardagfeestje! Wij zijn vanmiddag thuis gekomen, ben druk met opruimen en wassen. Hebben een fijne week gehad op de camping, maar het afscheid was opnieuw zwaar....nu moeten we echt veder, maandag weer werken, bah! Nou ga effe wat te eten halen, alles is op hier in huis. Kom later wel effe reageren en nog leuke foto´s spammen. liefs Semmi
LIS: Arme Jesse, hopelijk zakt zn koorts snel en voelt hij zich gauw weer beter. Idd maar hopen dat t zn oortje niet weer is! Beterschap voor de kleine man! AM: Lekker ook gefietst dus en ik denk dat je screensaver aardig is gelukt met zo een achtergrond van Kyllian.........echt leuke foto's! Semmi: Welkom thuis, fijn dat jullie genoten hebben! Wat je zegt t echte dagelijkse leven gaat weer beginnen vanaf maandag, zal wel ff lastig zijn maar voor je t weet zitten jullie weer in het normale ritme. Leuk dat je er zaterdag ook bij bent Hier een kwartfinale bereikt met tennis zojuist.4-6, 6-1, 6-1, jajaja Hopelijk ga ik niet winnen de volgende ronde anders kan ik ws zaterdag niet mee. Nou ja we moeten t afwachten, donderdag of vrijdag speel ik weer en mss do en vrij en dan de finale op zondag, dan kan ik wel mee apies kijken! Heb er wel zin in hoor! Gaan zo flimpje kijken en lekker niks doen, vandaag genoeg activiteiten gehad van een uur fietsen en 1,5 uur tennissen. Jill wil niet slapen, die gaat steeds in dr bedje zitten en zicht optrekken aan de spijlen. Met een week staat ze denk ik! ga ff film kijken Tot later! Liefs Z
Zo, heb alle wassen ondertussen weer gedraaid, boodschapjes gedaan en Jayna naar bed gebracht, die nu lekker weer in dr eigen bedje ligt te slapen. Ga eerst effe wat leuke foto´s spammen van ons weekje op de camping..... De eerste.... Lekker in dr nieuwe badje