November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Dat je trek hebt in koffie tijdens je zwangerschap! Ben ook wel koffie fan maar tijdens de zwangerschap kon ik de geur al niet ''aanruiken'' laat staan proeven ;) Geniet ervan! Jammer van de Bumba dvd, ga hier ook morgen ff kijken toch weer leuke aanbieding he!

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Je hebt gelijk, we moeten er wat voor doen ;)

Ow nee, ze begint weer te zingen net nu ik dacht dat t stil was........... als t nog een week zo duurt zetten we dr op marktplaats ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: waarschuw ff....dan ga ik bieden ;)

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zullen mensen dan wel snel doorhebben dat daar een telefoonnummer op staat? Ik zag laatst een kindje met een telnr. op dr badplak gedrukt :D

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Whaaa Robine.........marktplaats :) :) Ach des te liever vind je Jill als ze een keer een nacht helemaal NIET komt...dan gaat er een wereld voor jullie open. En die komt echt wel die nacht........een keertje.......

De eerste maanden had ik ook echt geen zin in koffie..blerk..sinds een maandje weer als vanouds en hij is lekkerrrrrrrr

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    tja AM dat vraag ik me ook af of ze wel zien dat er een telefoonnummer op staat. Op het badpak....wel slim maar of het kind er later ook blij mee is als ze foto's terug ziet :( ;)
    Je raakt Jill echt niet zomaar uit het oog hoor Robine....

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Onze kat loopt trouwens zo mank als iets...zijn rechterpoot hangt er een beetje bij en hij kan er niet op lopen. Kan ie gewoon een beetje verrekt zijn?

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Weet ik hoor, maar vind zo een armbandje gewoon ook erg schattig!

AM: Die badpakjes en zwembroekjes zijn ook handig, alleen een beetje te opzichtig zo die tekst op dr bips. Dadelijk allemaal vreemde mannen aan mn telefoon omdat ze mij met Jill zagen en graag met mij op stap willen ;) Hahahah

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: f fIn de gaten houden, kan ie er nog wel op staan?!?! Arm beest!

am: ga je bieden op Jill?/ t.e.a.b!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: is er iets met de kat gebeurd? Heeft hij pijn als je aan zn pootje zit?

Robine: denk dat je Jill na een paar uur al mist en dan mag je terug gaan bieden....zo verdien ik vast nog wel wat ;) :p Oehhh laat men dit niet lezen...kinderhandel op een forum haha.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi, hoop dat de mensen wel snappen dat dit een geintje is toch!?!?!?!? Mn lieve meisje,.............NOOIT!

Vind speenkoordjes met naam ook leuk, doen we bij een 2e ;) Moet ook iets ''nieuws'' overblijven voor kindje 2 anders doen we alles na van wat Jill ook al heeft gedaan of gehad.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nu liep ie er al wel een beetje op, straks nog niet. Ik mag er wel aankomen maar niet te hard. Hij kan niet van onze plaats af dus weet niet goed wat er zou kunnen zijn gebeurd. mss ergens vanaf gevallen.....

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    AM; ik vroeg me ff af...heeft Kyllian eigenlijk een speen? of duimt hij?

En Robine, hoe doen jullie dat met de speen...ook alleen als ze moet slapen? MIlou vraagt vaak 'tuttie, tuttie' (d'r gele knuffeldoekje) maar zo gauw ze hem heeft gaat ze ook duimen. Ze krijgt hem alleen als ze gaat slapen of boven is, want dan pakt ze hem zelf of is dat te hard voor d'r :oops:

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied:Jill roept de hele dag TUUUUUUUUUUL( speen op zn Leids), maar krijgt em alleen bij lange autoritten en s nachts. Soms ook als ze hangerig of zielig is, maar zonder speen kan ik dus echt geen dagje weg he! Ze weet nu wel dat ie s morgens als 1e uit moet en ze legt em dan zelf keurig op t plankje bij dr bedje neer.
    Duimen is wel vervelend he, dat kun je niet zo makkelijk afleren. Ik trek toruwens s nachts ALS ze slaapt dr speen ook uit dr mondje hoor, hoeft van mij niet de hele nacht in dat ding. Komt vast goed met de poes! f fPootje verzwikt ofzo

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Oke....bij jullie dus ook duidelijke regels ;) Milou duimt niet als ze dr tuttie niet heeft of ze moet heeel moe zijn. Als wij een dag weggaan, nemen we tuttie ook mee....altijd makkelijk voor de lastige momenten ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: Kyl heeft nooit (alleen een paar keer als baby geprobeerd te geven) gespeend...ook niet geduimd. Daar hoeven we dus ook niet vanaf ;) Ik heb nog wel een ongebruikte speen liggen en af en toe pakt hij die en doet hm in zn mond en zegt dan 'beebie beebie" met een big smile erbij :D Hij weet dus wel waar een speen voor is!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zou het ff aankijken Brennie en als je zo blijft toch ff mee naar de dierenarts.

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Tjonge wat kunnen jullie kletsen zeg, heb gewoon wel 5 pagina's bij moeten lezen. :p

Kom later ff reageren hoor.
    Of mss morgen.

Alvast fijn weekend allemaal :)

Deel Deze Pagina