Zou ff met m naar de dokter gaan je weet het nooit met die beesten heh. Die van mij had een eosinofiele nogwat ... heeft ie nu weer. fijn al die kale plekken op zn bek en zweren tussen zn tenen...NOT
Hier net als bij AM. Paar keer gebruikt twee foto's verder en ze moest m niet meer. Daarna niks meer ook geen duimpie
En ineens is het rustig hier... Had beetje meningsverschil met chiel net. Jaime wil zo dr zin doordrijven, ik ben de strenge van ons en vind dat chiel dan ook met zeggen hoe of wat. Nou als ik dus zeg waar we het over eens zijn, zegt hij niks als ze naar hem toegaat met haar armpjes omhoog papa papa papa. (begrijpen jullie m). Ik vind dus dat chiel haar dan ook moet 'afwijzen' zodat ze weet dat we het beide niet willen. Zoooooo frustrerend..
Haha, jaime spuugde m na 3 weken uit...ging ze zowat over dr nek van dat ding. Maar die foto is echt geweldig en wat is ie nog klein ..al zie je zo goed dat het kyl is
Sens: ik begrijp je zeker. Idd wel belangrijk 1 lijn te trekken, ze gaan anders krijg je dat 'shopgedrag'. Heb er hier eigenlijk zelden problemen mee. Kyl gaat niet zo snel naar de ander als hij iets van de 1 niet mag. Doet hij dat wel dan zegt papa of mama toch dat het OOK van papa/ mama niet mag. Of we moeten niet door hebben gehad dat iets van de ander niet mocht, maar kan me niet herinneren dat dat gebeurd is eigenlijk.
Zit nu daardoor tussen de foto's te kijken....echt gewoon niet meer voor te stellen hoe klein ze geweest zijn....
panda was toch aan het reizen volgens mij? die foto van kyl is echt lief, zo klein. ik wil er ook nog eentje...gna gna
Een Nijntje kookschort kan toch ook wel voor jongen? Kyl is gek op koken....en ik vind deze schort zo lief. Hij heeft ook het nijntje theeservies. Morgen ff langs de DE...eindelijk de punten ergens nuttig voor http://www.koffieenkado.nl/Files/Images ... 1_0640.jpg
Oh die is leuk! En kan best toch voor een jongen. Waarom niet. tegenwoordig zijn man en vrouw redelijk gelijk (muv salaris) maar dusook kookschort. hoeveel punten is zo'n ding? Volgens mij was panda 2 keer op reis voor lange tijd. Canada en nog iets. Fajah schreef het nog laatst. maar weet het ff niet meer. Fajah had nog gepost op mn hyves trouwens....verslaafde haha
2500 punten, maar je kan hm ook gewoon kopen voor 13,50. Wij moeten ook nog een paar euro bijbetalen denk ik...en daar spaar je dan jaren voor haha.
Ze hebben voor meisjes ook een leuk serviesje van Blond. Geweldig. Zeg net tegen chiel ik wil ook een Blond servies voor ons.
Ah lieve foto van Kyllian, wat zijn onze kindje dan alweer groot.. Kan wel hoor AM nijntje kookschort. Robine, hopen dat Jill lekker doorslaapt vannacht, kan me voorstellen dat je het dan beu bent he. Sappie, lekker je huis schoon, heerlijk he zo voor weekend. En druk met tas pakken, wanneer vertrekken jullie ook alweer ? Verder weet ik zo niet meer...sorry maar er is zoveel geschreven. We zijn de WII aan het spelen, erg leuk hihihi. Vanmorgen moest ik ff echopapieren naar de VK brengen kwam ik de Vk tegen, haar even gevraagd voor de hoofdpijn en dizzy. Heeft ze even mijn bloeddruk gemeten, deze was 120/55, onderdruk dus erg laag... Moest wel in de gaten houden en bellen als het erger werd. Maar hier heerlijk geslapen vanmiddag van half1 tot half4, jayden ook en nu alweer hoofdpijn Zo ga ff lekker toastje snaaien en dan zo slapen!