November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Charissa ben je nog bij de dokter geweest ivm duizeling?

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ben even naar de VK geweest..

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee echt sorry maar je moet ff naar de dokter gaan hoor. Hoofdpijn is ook niet goed. Doe maar gewoon ff de dokter, wat ik zei baat het niet dan schaadt het niet. Straks heb je wel zw vergiftiging of hellp en dat is niet leuk

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heeft ze ook eiwit getest? Andersff naar de dokter hoor meid. Echt doe het alleen dan voor mij, al zegt dat niks. Het is zo eng zo met bloeddruk en dizzy.

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ah, gezellig hier. Of misschien ben ik alweer te laat.

AM: Nijntje kookschort kan wel voor een jongen hoor. Als hij koken toch leuk vindt... Jesse wilde vandaag ook elke keer maar opgetild worden onder het koken, en meehelpen. Nog ff... dan worden we bediend ;)
    En dan ook geen schoonmaakhulp nodig, want Jesse vindt stofzuigen en dweilen helemaal geweldig. Dan staat ie te springen in de kamer, hahaha
    En ach... die foto van Kyl toen ie klein was, zo lief. Maar je ziet idd echt dat het Kyl is hoor.
    Ik kreeg vandaag sms'je dat mijn collega (weten jullie nog? Die irritante die we eruit gewerkt hebben...) is bevallen van haar 2e zoontje: Kilian. Moest natuurlijk gelijk aan jou denken (met y vind ik mooier hoor).

Iedereen weer lekker weekend?
    Sap: alvast een hele fijne vakantie! Lekker vooruitzicht, zeker met al die regen de laatste dagen he! Geniet ervan en lekker relaxen, kom je weer helemaal uitgerust terug! Je huis is al lekker schoon! Oma nog genoten van Lieke vandaag?

Sens: mooie huizen zag ik ertussen. Kan me voorstellen dat je richting Amstelveen wil, dichtbij familie en vrienden. Ben je daar ook geboren?
    Ik wil over paar jaar ook wel weer terug richting Zeeland. Zeker wanneer mijn ouders wat ouder worden, dan wil ik toch niet 2 uur rijden. Nu zijn ze nog vitaal genoeg hoor.

Robine: hahaha, Jill op marktplaats! Nou, AM... dan kunnen we wel tegen elkaar opbieden, want een meisje is zo leuk he? Neem jij haar 's nachts dan? Doe ik overdag wel ;)
    We weten dat het een grapje is hoor, alle mama's hier zijn supergek op de kids toch?
    Hoop dat Jill vannacht weer lekker slaapt! Vanmiddag ging het in ieder geval weer goed.

Brennied: wat heerlijk zo'n oppas dichtbij!
    Zou ook even de poes in de gaten houden en anders even naar ha gaan hoor. En koffie... sinds de zwangerschap van Jesse drink ik al geen koffie meer. Kan de geur nog steeds niet aan ;)
    Vrees dat dat ook nooit meer gaat komen. Thee drink ik echt liters van.

Sem: jij hoeft vast niet te sonjabakkeren hoor. En misschien gaat de rest van de zwangerschap niet zo snel met kilo's. Bij Marijn ging het bij mij in het begin minder snel, bij Jesse ging het begin juist erg snel. Maar bij Jesse leek het of na bevalling alle kilo's eraan waren blijven plakken.

Vanochtend naar cb geweest met Marijn: hij weegt nu 6055 gram! Wowwie. Dat woog Jesse bij 3 maanden en Marijn dus al bij 2. Hoop dat het nu een beetje stopt hoor, die snelle groei. Zometeen wil ik er nog een omdat dit allemaal zo snel is gegaan!
    Zelf om 17 uur naar de mondhygienist geweest. Heb ontstoken tandvlees, dus dat deed wel effe pijn zeg.

He Sens... heeft Chiel al een iPhone. Die gekke man van mij heeft gister zo ongeveer alle Belcompany's gebeld, want het bleek dat je je daar kon opgeven voor een iPhone. En jawel hoor... meneer had er een! MOest er wel voor naar TERNEUZEN rijden. Ja, daar waar mijn ouders wonen: 2 UUR RIJDEN! Wat een malloot zeg.
    En het erge is dat het systeem overbelast was (gek he), dus hij heeft 'em nu nog niet! Wel betaald en alles. Mijn moeder belde vanavond dat zij 'em nu heeft opgehaald. Hij moest wel naar huis komen, want ik ga niet met 2 kinderen naar de tandarts.

Zo, nu even wasjes draaien. Heb vanmiddag met Jesse beneden schoongemaakt. MOrgen komen mijn ouders, omdat zij morgenavond naar A'dam gaan. Komen ze daarna weer terug en blijven slapen. Gezellig.
    Ga nu nog even naar beneden, had potje thee gezet en ik heb echt onwijze dorst.

AM: die blauwe all stars zijn ook tof zeg!

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: volgens mij moet jij ook eens wat rustiger aan doen hoor. Als ik zo af en toe lees wat jij nog allemaal doet!

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa: hou het goed in de gaten he....en zoals de anderen ook zeggen neem je rust....
    Ik zie je al heen en weer gaan met de WII ;)

LIS: haha handig hoor zo'n hulp in de schoonmaak :D Kyl helpt wel de vaatwasser uitruimen. En hij gooit dingen in de prullenbak. Grappig nog een kilian erbij. Ik vind met Y ook mooier natuurlijk haha. Twijfelde toen wel over 1 of 2 L-en. Djurre wilde er 2...
    Uhm nee ik wil Jill ook overdag! De nachten slaapt ze gewoon bij oma ofzo ;)

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zooo lydia wat is marijn dan gegroeid zeg :confused: . Ik weet niet meer wat jaime woog met 2 mnd maar vast niet zoveel.
    En kilian is ook niet zo leuk als kyllian. Alleen al als je het geschreven ziet... Hoe oud zijn je ouders nu?
    De mijne zijn vader 60 en moeder 54. Maar paps is al met pensioen, kon eerder met politie heh.
    Ben trouwens geboren in Amsterdam, maar opgegroeid in Uithoorn, daarna nog paar jaartjes Amsterdam gewoond en toen Utrecht.

En over de iphone...Chiel is heel van de gadgets maar dan de niet bekende. Hij heeft ook geen ipod maar een zune ( die haal je in vs). Hij loopt er volgens mij niet warm voor ofzo.
    Helpt Jesse echt met schoonmaken?Anders ff stofzuigertje voor hem halen..haha. Kan ie helpen.
    Wanneer heb je een weekend vrij binnenkort?

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier trouwens ook een kindje geboren...bij de overburen. Emma heet ze....morgen ff cadeautje zoeken, kaartje heb ik al in huis.

Hihi LIS misschien nog een 3e. Marijn groeit idd hard!

10. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, ik moet volgende week wel urine meenemen.
    Denk dat ik maandag ff met de dokter bel... maar denk dat ik echt ff stapje terug moet doen..
    Vind dat altijd moeilijk want je wilt zoveel dingen doen maar lichamelijk kan het dan niet!
    Wil ook niet oververmoeid de bevalling tegemoet gaan :rolleyes:

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ahleuk AM!
    Lief weer zo'n kleintje.

Ikweet zeker dat wij er nog eentje krijgen, wanneer is nog de vraag alleen... Ik ben na geboorte Jaime misschien 2 maanden aan de pil geweest. Daarna gestopt. Nu wel veilig doen maar wie weet........
    Ik zou echt denk ik nog wel eentje willen hebben. Al zouik enorm zenuwachtig zijn hoor, gaat alles dan wel goed met mijn lichaam, en niet zoals vorige keer? En ook met het kind. De toekomst zal het uitwijzen.

12. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, vind trouwens dat 1e huis erg mooi en netjes. tig pagina's terug hihihi

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Doe echt ff je urine hoor! Bij mij was het ook een geklooi en deden ze het niet ondanks die hoge bloeddruk, maar dan ben je voor de eerste keer zwanger etc. Bleek achteraf niet goed. Hoeft bij jou niet zo te zijn, maar just in case......

14. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Spannend hoor Sens...

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En volgende week ben je ruim 36 weken zwanger. Laat gewoon echt ff maandag testen ok?
    Het gaat zo snel die zw vergiftiging. Ik wist ook niet dat mn eigen lichaam mn bloed aan het verpesten was...en daardoor geen tot weinig rode bloedlichaampjes meer in mn bloed... Ging heel snel hoor.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: laat het ff weten als jullie er voor gaan he, kunnen we misschien poging wagen om weer tegelijk zwanger te zijn haha.

Meiden het was gezellig vanavond! Ik ga er nu vandoor....truste! :)

...en Charis rustig aan he!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM ik had zoiets van komend najaar. wil dit keer wel een zomerbaby denk ik. Maar ik hou je op de hoogte. :)

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Wij hebben ook t Blond servies voor onszelf! Erg leuk vind ik, al vindt John t werkelijk afzichtelijk, hahaha. Wil alleen nog de ontbijtbordjes en dinerborden bestellen dan hebben we wel genoeg. Leuk om steeds als verjaardagscadeautje te vragen! Ennuh in t najaar klussen!? Leuk hoor! Ik wil ook een voorjaars/zomerbaby, hopelijk gaat t snel lukken bij ons!

AM: Ahhhhhhhh kleine Kyllian. Ennuh zit eens niet zo aan mn kind te trekken samen met Lydia :evil: Hahaha, of dag en nacht of anders maar niet he;) Moet zeggen dat afgelopen nacht redelijk ging. Maar 2x eruit in totaal, nu slaapt ze weer! Gek kind.

LIS: Zie bovenstaande bij AM, zit niet aan Jill joh :evil: hahahaha. Die Wes helemaal naar Terneuzen voor die Iphone :confused: . Echt een gadget mannetje heb je geloof ik he ;) Heeft ie weer wat te spelen komend weekend :) Leuk!

Charissa; Wat Sens schrijft, hou t in de gaten hoor! Keek trouwens op je Hyves laatst, heb jij 4 zussen :confused: !?!? Staat een foto op van jullie allemaal.

Zojuist boodschapjes gedaan, was de 1e in de winkel! Zo vroeg waren we er nog nooit. Zometeen komt mn broer met Amber en om 14 uur moet ik toernooi tennissen. Ben als 4e geplaatst, hahaha, ze verwachten nog wat van me zeg. Nu maar kijken of t doorgaat gezien t weer. t Is hier heel nat op straat.........de banen zullen ook wel doorweekt zijn. We zullen t zien. Jill ff wegbrengen naar de boerderij bij mn schoonzusje, kan ze weer ff paardrijden en cavia,hondjes en poesjes knuffelen.

Morgen verjaardag en moet John s avonds tennissen. Overdag gaan we nog ff naar Duindigt de renbaan in Wassenaar, want ons nichtje Kim moet racen daar. Schijnt een leuke dag te zijn met allemaal festiviteiten, leuk voor Jill. Druk weekend dus.

Meiden tot later!

Fijn weekend.

Liefs

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Jaime werd om half negen wakker vanochtend. Ff vroeg gaan shoppen. Heb poppenbuggy voor haar gehaald. Ze wil nl. steeds haar eigen buggy duwen en dat schiet niet op heh. Ze is erg blij met het ding :D . Poppie erin en rijden maar..haha.

Robine echt leuk zo'n servies. En ik zou wel najaar willen klussen denk ik, maar chiel niet hoor.....Dus nog even wachten volgens mij.
    Hoe vroeg was je in de winkel dan?
    Veel plzier dit weekend!

Wij gaan ff jaime in bed leggen....

lfs

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: komend najaar was ook ons idee hehe. Soms twijfel ik wel, maar vind een zomerkindje ook erg leuk. Dan maar ff drukte met verhuizen en daarna bevallen....
    Hoop dat Chiel ook wil!
    Kyl wil ook zn eigen buggy steeds duwen. Leuk hoor zo'n mini buggy! :)

Robine; dat klinkt zeker als een druk weekend! Veel plezier en suc6 met de wedstrijd! Ikzal niet meer zo aan Jill trekken hoor, we gaan zelf wel klussen voor een meid haha. Alhoewel ik een voorgevoel heb dat een 2e een broertje gaat worden...naja ook leuk die drammen tenminste niet zo erg als meiden ;) :p

Wij zijn vanmorgen naar de DE gegaan, maar hij bleek al 2 jaar geleden verhuisd te zijn....dus moesten we naar Utrecht Centrum. Daar aangekomen hadden ze geen nijntje schorten helaas. Ga hm nu maar via de site bestellen.

Deel Deze Pagina