November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    He blond servies is idd ook leuk...maar die komt er bij Djurre niet in.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Het blond servies zou hier wel lukken. Had al eens gezegd tegen chiel dat ik het zo'n leuk servies vind. Hij was voor de kerst op zoek geweest naar onderdelen, maar kon het zo snel niet vinden.

AM jullie ook klussen dit najaar! Ik vind het eigenlijk wel een goed leeftijdsverschil 2,5 jaar. Maar wat jij zegt dat heb ik ook hoor. Soms denk ik echt moeten we nog wel een tweede. Wat als het kind niet gezond is of gewoon een enorme huilerd ofzo. En ook nog het moet allemaal maar lukken heh. Al ging het vorige keer bij ons zo snel. Ik was wel al ff gestopt met de pil maar chiel zat toen nog in Engeland dus was alleen in weekend hier. Zodra hij hier woonde was het raak, gek heh. Vonden we wel fijn hoor want pendelen en dan zwanger zijn dat wilden we niet.
    Jammer van het schort!

Ik ga nog ff kijken voor huizen voor spanje straks.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: 2,5 vind ik ook een prima leeftijdverschil. Maar wij hebben de maand mei nodig om in het huis te klussen, dus wil op zn vroegst pas eind juni uitgerekend zijn. Maar wie weet gaat het dit keer niet zo snel...je kan het niet helemaal plannen he. Zou leuk zijn, Sap, Robine, jij en ik hier tegelijk zwanger ;)
    Schort is online besteld hoor, dus dat komt goed ;)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja zou zeker leuk zijn.
    Zijn er veel mensen bij jou in mei jarig? Bij ons errug veel....

Ik denk dat als wij weer een beebje krijgen het gewoon weer een meid wordt, al zou ik zelf graag een knulletje willen denk ik.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh wat een leuke spullen ik ga die site ff bij mn favorieten zetten. Als we groter wonen gaat ze een barbapapa tafel met tapijtje krijgen..haha.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Die zijn echt heel leuk heh. Ze heeft die mary jane ook in het blauw, maat 6-7. Die donkerroze past ze al bijna niet meer terwijl ze eerst (maand terug) nog goed ruim zaten.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ze hebben helaas geen leuke kleuren voor jongens (alleen oranje) anders had ik ze wel gekocht...zijn erg handig voor tuin en strand. De nepcrocs die hij heeft zijn te klein geworden.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maaruh ik ga niets meer kopen deze zomer ;)

Kyl ligt al een uur in zn bed te babbelen, ben bang dat ie niet meer zal gaan slapen. Nadeel van dutje in de auto doen he :(

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh shit een powernap...not funny.

Nepcrocs las ik over dat schadelijke stoffen inzitten dus beter niet meer kopen....

pff huizen zijn duur in spanje...en nu hebben we al een ticket :(

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Jeetje wat is er veel gekletst gister. Sinds gistermiddag 8 pagina´s er bij!

Charissa: jij dus ook al een lage bloedruk, me too. net wat Sensee zegt, zou ik idd bij de dokter gewoon nog ff bloed laten prikken, je weet maar nooit.

Sensee: jullie dus klusplannen in het najaar....leuk hoor om het van iedereen hier weer te volgen. Hoop dat jouw volgende zwangerschap heel erg mee mag vallen!

Robine: druk weekend dus, maar ook wel weer gezellig. Jill dus gister heel lang geslapen overdag, hoe ging de nacht erna? Succes met tennissen.....zet 'm op he!

LIS: hihi...die Jesse helpen met schoonmaken, schiet het dan allemaal wel een beetje op? Ik hoop t dat sonja niet nodig is na de bevalling...haha...Gaan de kilo's er bij jou nu sneller af dan bij Jesse? Veel plezier met je ouders!

AM:aaaah, weer lief hoor die foto van Kyllian zo klein! Ben benieuwd hoe het nijntje schort m zal staan, onze kok...haha!

Brennie: jij dus gister ook flink aan de schoonmaak geweest, nog een leuk filpmje gekeken?

Sap: heerlijk hoor t huisje weer helemaal schoon zo voor de vakantie. En een gezellig avondje gehad dus met je vriendin.
    Ik wens jou, Rick en Lieke bij deze een hele fijne vakantie toe, geniet er van samen!

Hier een lekker dagje thuis, hebben ook niet veel keus met dit rotweer. Soms wel zonnig, maar dan ineens weer een dikke bui. Zijn vanmorgen naar babyplanet geweest voor een matrasje in het wiegje, een babynestje voor in de duo kinderwagen en een nieuw box kleed. Box meteen maar schoon gemaakt net, speelgoed van Jayna wat geordend en opgeruimd, waarvan een deel naar boven. Box staat nu weer omhoog, muziek mobiel er boven en nieuw kleed er in. Kan me nog niet voorstellen dat daar weer zo'n kleintje in zal liggen. Jayna staat steeds voor de de box en zegt " mooi, baby lief! "...

Nou ga ff bakje thee drinken. Straks maar wat eten halen, heb geen zin in koken vandaag.

Tot later!
    Liefs Sem

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    O ja, heb de all stars al binnen, echt leuk! Nog iets te ruim, maar Jayna heeft er vanmorgen al op gelopen wilde ze niet meer uit...haha....zal ze gauw een keer spammen!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Een hele fijne vakantie op Menorca! Heb je inmiddels al ff gesproken maar via deze weg dus nog een keer! Lekker genieten van Rick en Lieke in de zon!

AM; O o, die Croqs zijn ook weer zo leuk en goedkoop....................nee nee nee, ik mag niet weer shoppen van mezelf, t moest maar eens afgelopen zijn nu!

Sens: t Blond servies is te koop bij V&D. Bijna alles hebben ze daar wel. Voor de handgeschilderde exclusieve dingen moet je op de blond site zijn maar daar betaal je dan ook wel de hoofdprijs voor hoor!

Sem: Sem heeft nesteldrang! Hahaha, lekker geshopt voor de baby, ze komt er weer keurig bij te liggen met een nieuw boxkleed ,matrasje en babynestje.

Mn broer en schoonzus zijn geweest, was gezellig. Amber is zo een schatje, alleen maar lachen, behalve als tante Zaphra dr optilt, dan is t ineens niet zo tof meer en wil ze gauw naar papa en mama toe.

Verder heb ik mij geplaatst voor de kwartfinale met tennis! Ik heb dus gewonnen! Jajaja, applause :) Donderdag of vrijdag de kwartfinale spelen............ben benieuwd hoe ver we gaan komen dit toernooi.

ga nu ff douchen want loop nog in tennis tenue.........daarna filmpje kijken met John ( Moordwijven) Ben benieuwd.

Meiden tot morgen of maandag!

Liefs

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie van mij ook een hele leuke vakantie toegewenst! Geniet ervan :)

Sens: jullie houden toch wel van luxe (dure) vakantiehuizen hihi ;)

Semmi: wat lief hoe Jayna over de baby praat :D Ze zal het vast geweldig vinden een klein zusje erbij! Kom maar op met die allstar spam :p

Robine: gefeli met je gewonnen wedstrijd! You go girl!

Kyllian heeft dus vanmiddag niet meer geslapen en om 18.00 uur sleurde hij ons mee naar boven want hij wilde naar bed. Om half 7 lag hij er al in, hoop dat ie doorslaapt want morgenochtend ga ik weer met hm en zn vriendje en mama zwemmen.

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo weer lekker bijgekletst :)

Semmi, jij dus ook lage bloeddruk, ben je ook vaak duizelig?
    Word jij daar niet angstig van?
    Ik heb dat met name als ik alleen ben met Jayden, ben dan zo bang dat ik flauwval en er iets met Jayden gebeurd...

Robine, Joepie gewonnen, gefeliciteerd.
    Erg he dat geshop, zou dat met een meisje denk ik nog erger hebben :oops:
    Heb je die film gehuurd? of komt die op tv...?

Am, leuk die allstars, spannend hoor jullie mss binnenkort ook voor 2e spruit.
    Denk je dat er weer een jongentje komt bij jullie dan...voorgevoel?

Sens, bedankt voor je lieve pb ;) , zal het volgende week zeker bij de dokter nog keer na laten kijken en moet in elk geval woensdag bij de VK urine meenemen.

Hier vandaag ook niet veel gedaan... vanmorgen boodschappen gedaan, geslapen en uitgerust hihiihi.
    Net ff lekker met Jayden in bad geweest en hij ligt er net in.
    Dennis is uit, ben er al helemaal niet echt blij mee maar hij wilde perse.
    Laatst keer zeg hij dan, ach zovaak gaat hij niet maar vind het niet echt fijn zo op laatst en dan ook nog helemaal in Arnhem

Ga denk ik maar lekker op tijd naar bed.

Fijne avond!

17. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sappie, Fijne vakantie, geniet er lekker van!

Am, ah wat lief dat hij jullie dan mee na boven sleept als hij wil slapen. :)

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: gefeliciteerd met je overwinning, goed hoor! Veel plezier met jullie filpmje vanavond, ben benieuwd hoe die film is, wij willen m ook nog een keer zien.

AM: Kyllian dus helemaal op om half 7, nu idd maar hopen dat ie lekker doorslaapt!

Charissa: kan me voorstellen dat je het nu niet meer zo leuk vindt als Dennis uit gaat. Maar lekekr op tijd slapen dan, weltrusten alvast!

Wij gooien er zo ook een filpmje in. Jayna ligt nog te kletsen in dr bed nadat ik om half 8 met dr gedoucht heb. Ze ziet alllemaal knuffels van beneden nu op haar kamer staan en houdt daar denk ik ff een praatje mee....haha!

Fijne avond meiden!
    En Sap een hele goede reis vanacht!

Liefs Sem

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sens: wat ontzettend lief van je dat je zo bezorgd bent om Charissa. Maar je herkent natuurlijk zo veel. Goed van je Charissa dat je toch even laat controleren want je ziet dat iedereen bezorgd is he. En ga vanavond maar vroeg naar bed. Goed uitrusten. Zometeen wil je graag een keer om 21 uur en dan kan het niet hoor. Ik spreek uit ervaring ;)

Robine: JEUHHHHHHH! Gewonnen! Nu op naar de kwartfinale!
    Enne... AM en ik zullen geen ruzie meer maken om Jill. Maar ja... ze is ook zo lief en schattig. En voor meisjes kun je zo leuk shoppen! Haha... jij bijna weer croqs gekocht!

AM: dus misschien in het najaar klussen voor een 2e? Leuk hoor. Kunnen wij bij jullie op kraambezoek komen. Hoe vindt Kyl baby's eigenlijk? Hij is vast wel lief voor ze. Slaapt ie lekker nu? Hopelijk de hele nacht.

Sap: Nogmaals hele fijne vakantie voor jullie drietjes. Jammer dat Robine er niet bij kon zijn. Misschien volgend jaar? Of misschien dan allemaal op punt van bevallen!

Sem: Dus Jayna beseft wel dat er een baby komt? Knuffelt ze ook met je buik? Als wij vroegen waar is de baby kwam Jesse gelijk naar mijn buik en na de geboorte was dat ook gelijk over. En lekker wat nieuwe dinge gekocht... ja, nieuwe baby mag ook nieuwe dingen he.

Ik ben effe heerlijk alleen thuis... naja... met Jesse en Marijn maar die slapen allebei. Wes wilde Jesse naar bed brengen maar hij stak zijn armpjes naar mij uit en wilde dat ik hem naar bed bracht... LIEF!
    Marijn ligt op een kusse naast me op de bank te slapen. Wes is erg blij met zijn iPhone even naar zijn moeder om te laten zien. Mama's kindje he...
    En mijn ouders zitten nu in A'dam.
    Ga ff lekker tv kijken.

Tot later. Fijne avond.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Hier dan nog ff een allerlaatste berichtje van mij voor de komende 11 dagen. Heel erg bedankt voor jullie "fijne vakantie wensen" , gaat zeker helemaal goed komen! We rijden straks tegen 23.30 hier vandaan rickting Schiphol om daarna om 05.15 te vertrekken richting Menorca.

Voor iedereen die ook vakantie krijgt, heeeel veeel plezier! Verder hoop ik voor jullie dat het weer hier ook beter wordt en jullie ook van het zonnetje kunnen genieten.

Fijne avond meiden en tot 24 juli!

Dikke kus van Sabine en Lieke

Deel Deze Pagina