Die sap, lekker in de zon inmiddels! Wij zijn ook helemaal niet jaloers he meiden Hahaha. Moordwijven was wel een grappige film, in t begin wat slecht geacteerd, maar later werd ie steeds leuker. Ga ff douchen en aankleden! Laterz
Murning, Gister gezellig avondje gehad bij vrienden van ons. Hun kleine gaat ook zo snel. Ze is nu al 18 weken zwanger van de tweede. Pfff dat gaat ook zo snel zeg! Sap ik ben al te laat wat robine zegt je zit al in de zon. Voor maar liefst 11 dagen! Heel veel plezier voor jullie! Lis wat lief van Jesse echt schattig. En een avondje alleen thuis is toch ook wel lekker af en toe.. Semmi Jayna ook met dr dierentuin aan het bijkletsen 's avonds..Zo schattig vind ik dat altijd. Heh charissa wat vervelend dat je weer alleen zit! Goed dat je lekker hebt uitgerust! En graag gedaan hoor die pb, maar het is gewoon eng dat soort dingen. Laat gewoon maar ff testen wat ik zei baat het niet dan schaadt het niet. AM veel plezier met zwemmen. Je gaat best vaak zwemmen heh. Robine goed zo zeg weer gewonnen! En ken de film moordwijven niet. Jaime heeft nog een humeur als een citroen . Zo snel aangebrand zeg niet normaal. Maar ze is weer ineens zo aan het praten weer en eigenwijs. WAs kindje van onze vrienden gister met zo'n loopding door de kamer aan het sjeesen en overal aanzitten natuurlijk. Staat mevrouw erbij met dat vingertje heen en weer, nie toen (= niet doen) nou ja zeg. Ze is trouwens erg beleefd want als ik iets geef aan haar en zegt alstjeblieft dan zegt ze dadanan (denk dankje wel) en dan mama erachter aan..hahahah. Wij gaan vanmiddag ff naar de piekenkermis op de maliebaan! lfs
Goeiemorgen, Ik heb een rugpijn en buikpijn van hier tot tokio... kan haast niet meer lopen , lijkt wel of de kleine zich er van onderen uitdruk, zoveel druk eronder op en steken, gerommel in de buik.. Dit heb ik nog nooit gehad...zou dit indalen zijn? Of heb begin... maar hoop het niet want wil graag 37 weken halen. Mijn moeder en man hebben Jayden net lekker ff op gehaald, nou ja lekker wil liever zelf met hem wat leuks doen maar het wil gewoon niet! Dennis ligt nog te pitten, 6uur thuis...vind dit ook niet meer normaal, dit leven hebben we niet meer en meneer doet het gewoon lekker... Nou ja hij heeft er meer behoefte aan dan mij, kan best maar niet als ik op laatst loop! Nou ga ook maar ff rusten, moet er ff van genieten nu die kleine man er niet is...mis hem nu al hihihii Zo kom later wel ff kijken.
Goedenmiddag meiden, LIS: dus ff lekker alleen thuis met je kleine mannen.Lekker is dat he als ze nog zo klein zijn en ook gerust beneden ff een tukkie doen! En Wes dus helemaal blij met zijn Iphone, haha, meteen naar mams toe Sensee: die eigenwijze Jaime zeg! Praten gaat dus ook hardstikke goed. Zij zal dus wel even vertellen wat er wel en niet mag, goed opgevoed hoor, haha Veel plezier op de piekenkermis! Robine: moordwijven dus wel een aardige film. Wij huren vanavond een filpmje, dus wie weet komen we daar mee thuis Charissa: oei vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt! Maar rustig aan doen dan. Hopelijk is dit idd nog niet het begin, het is altijd wel weer fijn als je dan over die 37 weken heen bent he! Kan me voorstellen dat je baalt dat Dennis pas om 6 uur thuis was, issie inmiddels zn bedje alweer uit? Hier een relaxe morgen gehad. Lekker buiten kunnen zitten in het zonnetje. Helaas nu weer donkere wolken. Jayna slaapt vanaf half 1, dus da's wel lekker. Straks ff bij vrienden op bezoek, waar we ook mee naar CP waren. Vriendin was vrijdag jarig, dus we zouden nog ff langs gaan. Vanavond nasi met sate eten, en als Jayna op bed ligt lekker filpmje kijken, want er is echt geen bal op de tv bleeeegh! Fijne dag verder allemaal! Liefs Sem
Ja! Maar wel voor een goede prijs. Ik ga niet voor bv het huis dat we de laatste keer hebben gehuurd, voor 3 weken 2800 euro betalen. Geef mijn geld maar 1 keer uit
Hallo hallo, Semmi heerlijk nasi! Jummie. Heeft Jayna nog lang geslapen? En welke film gaan jullie kijken? Charissa dat is wel balen zeg zo'n pijn. Waar zit de pijn in je buik, hoog met een band of laag? Is je man nog een beetje op tijd zn bedje uit komen rollen? Die mannen altijd met stappen. Hier vanochtend eerst maar gaan fietsen want de kermis ging pas later open. Flink stuk gefietst naar voorveldsepolder en weer zo tussendoor terug. Toen waren we toch in de buurt van de kermis dus dachten maar ff kijken heh. Eerst de braderie overgegaan en daarna kermis. Nou ze vond het leuk zeg! Staan we bij een familieachtbaantje zegt Chiel oh wil je daarin Jaime zegt ze ja.. Ik zeg nee joh niet doen hoor (want hij ging niet zachtjes dat ding en zag ook niet echte kleintjes zoals Jaime erin zitten).Nou Chiel toch met haar in dat ding gegaan. Hield mn hart vast. Maar wat....jaaaa. Ze vond het geweldig. Gek kind! Des te meer gek omdat ze daarna dus niet in de draaimolen wilde . Achterlijk toch? Na de kermis dacht ik ze moet ff slapen maar nee dat wilde ze niet. Had met touwtje trekken een of ander beautysetje gewonnen met mini neplipstick. Zit ze de hele tijd dr lippen te stiften..whaahaa. Zijn dus maar gaan rijden richting Amsterdam. Ff naar het bos geweest de geitenboerderij stukje gewandeld daar en van daaruit naar mn ouders. Gezellig want mn zusje was er ook nog! Wij gaan zo ff eten! Kom vanavond nog wel ff langs. lfs
Zo wij hebben een dagje paardenrenbaan Duindigt en een kinderverjaardag erop zitten. t Paardrijden was erg leuk, helaas sliep Jill t eerste uur en toen ze uiteindelijk ging kijken gin ze zo hard huilen omdat de paarden werkelijk voorbij stoven. Kim ons nichtje was ook nog aan de beurt met een ponyrace. Was leuk om te zien, ze werd 2e. Ga zo toch nog een paar foto's spammen. Hebben daarna ff Mc Donalds bezocht met zn 3en en Jill een happy meal gegeven. Nu zitten er poppen van Kung Fu Panda in en die vindt ze dus helemaal geweldig. Overal waar ze die panda ziet doet ze em na, hahaha. Sens: Hahaha die Jaime in de achtbaan! Ook een durfal dus! Leuk hoor. Heb je dr nog een foto van gemaakt? Heerlijk zo een kind dat niet bang is he. Jill vindt al die dingen ook geweldig. Sem: Ben benieuwd of je ook moordwijven hebt gehuurd. Heb afgelopen week ook Rambo gekeken en Step Up 2. Vond Rambo ook erg leuk en spannend! Veel plezier vanavond! Charissa; Hoop dat je pijn snel voorbij gaat! Beterschap meid, nog ff tjes en dan is Jayden 2 er Ben erg benieuwd naar de naam! Ga zo lekker bedje in, ben doodop! John gaat om 2030 tennissen, doet mee aan zelfde toernooi als ik, ben benieuwd wie verder komt Liefs
Charissa: vervelend kunnen die laatste loodjes zijn! Snap heel goed dat je nu niet veel met Jayden kunt ondernemen en ook jammer dat Dennis je hier niet meer in steunt op het moment. Of heb je het met hem niet besproken dat je het vervelend vindt dat hij op dit moment nog veel aan het stappen is? Semmi: gezellig middagje bij je vrienden gehad? Sens: Woeiii jaime in de achtbaan...wat een lef En een echt meisje weer met dat getut Wat een stoer meisje meisje De piekenkermis heb ik vaak van gehoord, maar nog nooit geweest. Robine: jullie ook weer leuk dagje gehad. De allstars zijn heel stoer en lief! Bij jullie ook lekker weer geweest zo te zien. Wij zijn vanmorgen wezen zwemmen, dit keer ging papa mee. Dat vond Kyllian natuurlijk geweldig...paar keer met papa van de grote glijbaan afgeweest. Papa had een hele andere voorstelling van het zwemmen gemaakt, die dacht dat we altijd suf in het peuterbadje zaten Uhm nou neehoor, Kyllian vindt het grote bad veel leuker en dan drijft/zwemt ie gewoon lekker met zn armzwembandjes om Vanmiddag kwamen er nog vrienden langs, lekker in de tuin gezeten.
Goedenavond meiden, Sensee: klinkt als een gezellig druk dagje voor jullie. Haha die Jaime dus niet in de kinderatracties willen. Ik zie haar al helemaal met dr lippenstiftje lopen, tutje! Robine: leuke spam van Jill. Kan me voorstellen dat ze de paarden van dichtbij eng vond, denk dat Jayna het ook op t gillen zou zetten. AM: lekker hoor, vanmorgen ff gezwommen. Leuk he als ze zo watervrij zijn en ook wel in het diepe willen. Hier leuke middag gehad bij die vrienden van ons. Jayna lief geweest. Ze heeft gesmuld van t gebak en de chippies, waar ze op een gegeven moment niet meer van mocht van mij, aangezien ze anders ;s avonds echt niks eet. Was ff ff brullen, maar daarna ook weer over. Ik merk dat consequent zijn bij anderen nu ook echt nodig is, het helpt in ieder geval wel bij Jayna. Ze trekt eigenlijk nooit iets bij een ander van tafel en vraagt altijd of ze iets mag pakken. Jayna slaapt lekker, wij hebben saw 4 gehuurd, dus filmpje er zo in en lekker op de bank neerploffen! Fijne avond! Liefs Sem
Sens, heerlijk stuk gefietst, vind ik ook altijd lekker en dan ff ergens zitten. Jaime lekker aan het tutten, wat lief zeg. Robine, erg leuk Jill spam, wat leuk die schoenen...mss ga ik ze ook nog wel bestellen Am, lekker gezwommen dus... Ja heb er wel met Dennis over gehad, hij heeft me vandaag ook hele huis stofgezogen en goed geholpen.. Hij denkt soms niet eens na wat het met mij doet... Semmi, ik moet hier ook zeker consequent zijn met Jayden vooral de laatste tijd want hij probeert het echt...en dan zijn ze maar even boos hihii. Veel plezier met Saw4 spannend hoor. Hier nog steeds erge rugpijn en de kleine is ook ontzettend druk... maar ach morgen zal het wel weer beter gaan. Morgenvroeg komt de buurvrouw koffie drinken met haar 2 dochtertjes. Nou ga ff met Dennis tv kijken.. fijne avond
Jayna lekkere snoepkont Kyllian roept altijd 'poep' (=snoep) als hij de buurvrouw ziet aankomen. De buurvrouw verwend hem altijd met snoep. Soms gebeurde het wel dagen achter elkaar. De buurvrouw vindt het zo lief als hij met haar meeloopt. Op een gegeven moment heb ik maar gezegd dat hij druifjes of ander fruit ook heel lekker vindt Zo nu en dan vind ik snoep niet erg, maar ik zou het dus nu echt nog niet in huis gaan halen voor hm. Hij krijgt thuis genoeg andere lekkere dingen. Koekjes, rozijntjes of heel af en toe chips....en dus snoepjes bij de buren. Charissa: sterkte met je rugpijn...nogmaals rustig aan doen he! Best rustig hier met al die vakantiegangers he....wordt hoogtijd dat Fajah weer terug komt
Goedenmorgen meiden, Het is al bijna middag en ik ben de eerste hier, inderdaad rustig met al die vakantiegangers....ben jaloers...haha! Charissa: hoe gaat het nu met je? Nog veel rugpijn? Was het gezellig met de buurvrouw en kids vanmorgen? Robine: Saw 4 was inderdaad erg spannend, maar wel weer leuk! AM: Hier ook vooral een snoepkont bij anderen en op verjaardagen. Ze vraagt er dan thuis ook om,maar neemt ook genoegen met een mini ontbijtkoekje of rozijntjes. In het weekend af en toe chippies eten samen met papa, zo lief, dan gaat ze met dr bakje naast papa op de bank zitten. Hier vanmorgen ff met Jayna op dr fietsje gaan wandelen, langs de speeltuin en nu weer terug. Straks ff bammetje eten en dan kan ze weer naar bed en ik meteen ook ff tukkie doen, want ben best moe. Merk dat de energie weer minder wordt. Vanmiddag om kwart voor 5 controle bij de VK. Ben benieuwd hoe ons meissie nu ligt, maar ik denk nog steeds overdwars, we zullen zien.... Fijne dag allemaal! Liefs Sem
O ja, kreeg gisteravond nog sms van Sap. Ze hebben een goede reis gehad, Lieke heeft het heel goed gedaan en ze genieten heerlijk van t zonnetje op Menorca! 8)
Zo, echt heel rustig hier zeg! Denk dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer, groot gelijk want het is maar weer voor even helaas.... Hier net een heerlijk tukkie gedaan samen met Jayna. Lenhard is over een half uurtje alweer thuis en dan vetrekken we richting de VK. Tot later dames! Liefs Sem