November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo zit op mn werk maar ook hier zooooo rustig zeg. Niet normaal ben maar gaan opruimen.
    Zo Jaime halen. Ga op tijd weg.
    Mn eerste dag sonja bakker zomerdieet zit er al bijna op. Viel tot nog toe niet tegen!

Sem succes bij de vk!

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja echt rustig hier... :confused:
    Veel op vakantie he, moeten wij maar voor 3 kletsen hihiihi.

Sens, druk aan de sonja, hoop dat je het volhoud ;)
    Heb je het rustig met je werk...schiet de dag ook niet op he.

Semmi, hoe was het bij de VK, hoe ligt je meissie?
    Gaat je man met alle controles mee?

Ik moet morgen om half10 naar de VK, ben erg benieuwd of de kleine is ingedaald (of dat de pijn was weekend..?)
    Daarna naar mijn zusje haar salonnetje (heeft nu thuis een kamer)
    even mijn wenkbrauwen nog voor de bevalling ff verven hihihi en krullen laten zetten..

Woensdag gaan we meegroeibed voor Jayden kopen, wil zijn kamer zo graag klaar hebben, zijn kamer/ledikantje enz staat nu op internet te koop.
    Heb bij ikea een erg leuke gezien en dan kan hij daar mooi in totdat hij in het stapelbed kan en dan kan de 2e in het meegroeibed.
    Deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39858939 in het wit
    en dan een witte kast erbij kopen..kan niet wachten om de kamer voor elkaar te maken.

Weekend laatste dingetjes hier thuis, babykamer nog gordijnen inkorten, plintjes en envelopjes schrijven en de beeb mag komen hihihi

Heel verhaal weer geworden whahaha.
    Kom later nog wel weer

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Sensee: weer volop aan de Sonja Bakker dus. Hoop voor je dat het een beetje vol te houden is, succes ermee! ;)

Charissa: succes bij de VK morgen, hopelijk is je mannetje al ingedaald, wat die pijn dan vast verklaard. En daarna ff lekker relax je wenkbrauwen en haar laten doen, lekker hoor. En dus nog druk met laatste dingetjes voor de kamertjes, lekker he als alles straks klaar is voor de baby komt.

Met ons kleine meissie was weer alles goed bij de VK. Ze is toch gedraaid en ligt nu keurig met het hoofdje naar beneden. Jayna bleef vanaf 29 weken zo liggen, dus laat deze dat dan ook maar doen...haha! Jayna mocht op het krukje er bij komen staan kijken bij de VK en keek haar ogen uit. Toen ik nog niet op die bank lag, zei ze al " mama, kom liggen!" . Kun je zien hoe snel ze dingen oppikken, ze weet nu gewoon waarvoor we komen bij de VK.
    Morgen mijn laatste werkdagje voor de vakantie van 12-17, dus prima te doen!

Nou, ga lekker bankhangen met mn mannetje, helaas weer geen bal op de tv!

Fijne avond.
    Liefs Sem

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    De nesteldrang begint hier ook aardig te komen trouwens! Overdag met Jayna er bij kom ik weinig aan schoonmaken toe en als zij slaapt ga ik vaak ook ff. Dus vanavond ergerde ik me helemaal aan de troep, en ben aan het soppen gegaan. De hal, wc en woonkamer weer lekker schoon. Morgenavond dan maar ff keuken en eetkamer en de benedenverdieping is weer klaar voor de vakantie.....hihi....erg he! :)

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Idd erg rustig geweest vandaag! Mijn telefoon laadt niet meer op, dus kan ik ook niet meer mobiel internetten :(
    Dus helaas geen zwpagina overdag met die 2 kids.
    Gister kwam vriendin van mij met haar man en 2 dochtertjes. Jesse heeft zich enorm vermaakt. Was zo lachen toen ik schaal met worstjes, kaasjes en komkommer op tafel zette. Die 3 kids doken op de worst. Maar toen ik met een schaaltje chips aankwam, werd de worst uitgespuugd en doken ze met zijn allen op de chips, hahaha. Snoepkonten.
    Was erg gezellig. Ze bleven hapje eten (ach... pizza besteld hoewel dat niet op het menu stond bij mijn Sonja, hihi). Jesse was zo kapot! Vanochtend wel gewoon om 7 uur wakker natuurlijk, maar lag er om 10 uur alweer in.
    Marijn kon ik weer zelf wakker maken vanochtend, net als gister. Dan ben ik wakker omdat Jesse al wakker is en mijn shirt is zeiknat van het doorlekken. Nou, dan maak ik Marijn ook maar wakker.

Vanmiddag even naar tante van Wes geweest met zijn vieren. Zijn nicht uit Amerika was er nu. Zijn tante is nl. laatst gevallen en loopt nu bij de neuroloog. Zij is verpleegster en kwam even weekje over om te kijken hoe en wat. MOrgen vliegt ze weer terug.

Sem: wat fijn dat jouw meissie met haar koppie naar beneden ligt. Hopelijk blijft dat zo. En de nesteldrang... hihi... ik heb daar nooit zo heel veel last van gehad. Ja, op een gegeven moment wil je wel dat alles klaar is he. En morgen laatste dag voor je vakantie, wat heerlijk joh! En aangezien de energie weer minder wordt, kun je nu lekker overdag weer je rust pakken. Lekker, en doen hoor!

Sens: jij aan de zomer Sonja. Ik heb dat boek ook maar weet niet waar het gebleven is. Volgens mij heeft een vriend van Wes het nog liggen. IK heb het andere boek vorige week weer tevoorschijn gehaald, maar ik eet toch nog wat meer. Ook door die bv hoor. Hoop wel dat ik voor september nog een paar kilootjes kwijt ben, want dit is niets zo. Bahbah.
    Maar fijn dat de 1e dag bij jou niet is tegengevallen.
    En rustig op je werk? Zijn er al veel mensen met vakantie? Jij werkt door en hebt in september weer vakantie toch? Ach... dat is het zo hoor.

Charissa: morgen ook weer vk controle. Je vraagt ernaar he, vooral die duizeligheid. Mijn onderdruk was eigenlijk altijd 60, maar dat was altijd prima zeiden ze. Is dat dan ook erg laag?
    En de laatste dingetjes afronden, het wordt nu echt weer spannend he. Bijna 37 weken. Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? En de naam ben je al uit he? En kan de vk al een schatting maken van hoe zwaar het kindje is? Was ik altijd zo benieuwd naar.
    Leuk bed voor Jayden. Ik durf Jesse echt nog niet in zo'n bed te leggen, want die gaat nog alle kanten op in zijn bed.

Leuke spam nog van Jill. All stars staan haar geweldig!

Nou, ik ga lekker mijn bedje in, ben doodop. Heb eerst bij Jesse op de kamer gelegen om hem in slaap te krijgen. Pakte mijn hand steeds weer vast. UIteindelijk ben ik op de grond in slaap gevallen. Daarna met Marijn bij ons op bed gaan liggen om in slaap te krijgen (door liggend te voeden valt hij altijd wel in slaap). Werd jammer genoeg na een kwartiertje alweer wakker.
    Morgen weer lekker dagje rust ;)
    Volgende week naar mijn ouders, zie ik ook wel erg naar uit hoor.

Tot morgen!

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Alweer de eerste vandaag..., je kan wel merken dat ik bijna vakantie en daarna ook al snel verlof heb...haha... :)

LIS: veel plezier bij de tante van Wes vanmiddag. Lijkt me best vermoeiend om eerst bij Jesse te blijven totdat ie slaapt en daarna bij Marijn. Wil Jesse dat elke avond? Of kwam t ff door het drukke dagje? Was dus wel gezellig met je vriendin, die kids lekker snoepen, chippies blijven favoriet he!

Hier kwam Jayna vanmorgen al om 6.30 uur toen Len naar zn werk ging. Heb dr wat drinken gegegeven en terug gelegd, want meestal slaapt ze dan nog wel weer ff, omdat 6.30 uur echt te vroeg voor dr is. maar helaas, deze keer klaar wakker dus na half uurtje maar bij mij in bed sesamstraat gekeken. Mijn ouders komen zo op de koffie en daarna oppassen als ik ga werken. Mijn moeder had Jayna wel gemist, want zij was vorige week hele week op de camping met mijn broer en neefje.
    Dus ze zal wel blij zijn om Jayna weer te zien.

Nou, ga nog ff met Jayna spelen en dan zullen mn ouders er zo ook wel zijn.

Fijne dag allemaal!
    Liefs Sem

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hier ook nog ff wat spam van mn meissie...

Papa helpen onkruid voor huis weghalen.....met de nieuwe all stars aan die ze alleen nog maar aan wil..

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    samen met de pop in de zandbak spelen

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    op de glijbaan

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en de laatste....glijden maar....

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Alweer zo rustig vandaag!
    Ik heb Jesse vanochtend weggebracht, even huisvrouw gespeeld (As the world turns gekeken) terwijl ik Marijn aan het voeden was en toen weer heerlijk in bed gedoken met Marijn. Had ik even nodig denk ik. Werd na 2 uur weer wakker. Terwijl Marijn echt niet meer komt 's nachts. Jesse wel... om 5 UUR! Ik ging ondertussen lekken, dus ik zat vanochtend om 5.10 uur beneden te kolven.

Nou, nu ff surfen, kom later weer kijken.

Gossie, je zal maar in Egypte of Spanje zitten! Wanneer komt Fajah ook alweer terug, en Kel?

Liefs LIS

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben dr ook weer ff!

Sem: Wat een leuke spam van Jayna! t Lijkt alsof ze nog meer krullen heeft inmiddels! Dr schoentjes staan geweldig! OOk nog beetje groot bij haar zeker? Fijn dat de kleine al goed ligt.......nu zo houden!

LIS: Is Wes een beetje happy met zn nieuwe Iphone? Ennuh jij dus ook aan de Sonja geslagen!?

Charissa; Jaja de 37 weken zijn in zicht! Spannend! Kan nu niet heel lang meer duren he ;) Mooi bedje voor Jayden hoor. Heb je ook bij Prenatal gekeken, daar heb je ook mooie tussen maat bedjes!

Sens: Sonja ze! Ben benieuwd hoelang je t volhoudt ;) hahahaha, alles is ook te lekker he!

Ben vanmorgen ff naar ballorig geweest met een vriendin en dr dochter Suze. Suze is 2 weekjes ouder dan Jill en ze hebben zich onwijs vermaakt. Die twee bleven rennen en de trampoline was helemaal t einde! Waren om 13 uur thuis en Jill viel na een flesje meteen als een blok in slaap. Heerlijk. Vannacht is ook weer een keer een nacht geweest zonder wakker worden, de eerste in 4 weken tijd :) Joehoe! Hopelijk zet dit door!

Wanneer komt Panda terug?
    fajah over 2 weken volgens mij, Kelly eind van deze week/weekend en Sap de 24e juli.

Ga ff een boterhammetje eten! mmmmm heb ook trek van t spelen vanmorgen.

Liefs

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Ff vanaf mijn werk. Hebben het lekker rustig vandaag. 4 kinderen met 2 leiding. Na het eten tussen de middag ff naar de geitjes geweest en net waterspelletjes gedaan.

LIS: lekker joh dat je ff bij hebt kunnen slapen. Irritant is dat dan he met de BV dat de kleine lekker slaapt en jij dan moet gaan zitten kolven. Maar ach, je hebt het er graag voor over. Wel fijn dat het slapen met Marijn zo lekker gaat.

Robine: gezellig om met je vriendin en dochtertje naar ballorig te gaan. Jill zal idd wel moe geweest zijn na al dat gespring. Heeft ze lang geslapen vanmiddag? En lekker de nacht doorgeslapen, wat fijn voor jullie, hoop idd dat dit zo door gaat zetten!
    De all stars zijn jayna nog een klein beetje te groot, maar ze rent er zo op weg, dus zullen vast lekker zitten. ;)
    De krullen van Jayna zijn alleen nog maar meer geworden na de eerste keer kapper ja.

Over een uurtje lekker naar huis en vakantie, joehoeee! We zouden eerst misschien vrijdagmiddag al richting de camping vertrekken, maar denk niet dat dat m wordt, aangezien er veel regen wordt opgeven de komende dagen. We gaan maandag zeker weg, want Lenhard's broer, vriendin en kids hebben ook een caravan gehuurd en komen dan een weekje. Wij blijven dan in ieder geval een week en hopelijk is het dan eindelijk weer zulk mooi weer dan we nog zin hebben om langer te blijven.

Nou zal weer ff naar de kids toe, tot later!

Liefs Sem

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Nou mijn vakantie is officieel begonnen....jippieeee!
    Kom ik net thuis zegt Len dat Jayna morgen misschien met mijn ouders vast mee gaat naar de camping. Hier hadden we het laatst es over gehad toen ik dacht dat mijn ouders dan de donderdag zouden gaan en wij vrijdag, dan kon ik nog ff op mn gemak schoonmaken en spullen pakken. Alleen wist ik nu nog niet of we vrijdag wel gaan ivm het weer en gaan mijn ouders al een dag eerder.
    Maar ik dacht al dat mijn ouders zich er nu al erg op verheugeden dat Jayna zou komen logeren, dus laat haar morgen eind van de dag toch maar meegaan. Lenhard is vrijdagmiddag vrij, dus gaan wij dan ook maar meteen. Gaan we dit weekend met het slechte weer wel vast naar Plopsa land in Hasselt en ergens overdekt zwemmen. Hopen dat het maandag dan weer wat opknapt.
    Maar goed....ik moet mn meissie dus 2 nachtjes missen, nog nooit eerder gedaan....zie er nu al een beetje tegen op. Erg he! :oops:
    Len wil morgen dan bij de mexicaan gaan eten samen, dus dat is wel weer leuk en donderdag op mijn gemak het huis doen en uitslapen......dus moet de voordelen er maar van zien dan...haha :)

Nou heel verhaal weer van mij...sorry....kan nergens op regaeren :(

Fijne avond meiden.
    Liefs Sem

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Hier nog gewoon aan het werk :( nog 4 daagjes in totaal dan vakantie 4 weken :) :)

Semmi: joepie vakantie begonnen! Lekker hoor. Ach ff lekker met z'n tweetjes is ook fijn, maar kan me voorstellen dat je er ff aan moet wennen. HOpelijk wordt het lekker weer voor jullie. Waar is die camping ergens? Want hasselt is toch een heel eind bij jullie uit de buurt. Trouwens bedankt voor de tip, wij gaan er ook heen in de vakantie :)
    Leuke foto's en idd wat een krullen :confused: mooi hoor!

LIS, klinkt idd vermoeiend bij 2 kids gaan liggen voordat ze gaan slapen ;) Je bv loopt wel heel goed heh als je zelfs zo aan het lekken bent? Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gehad? Hoelang wil je het blijven geven, zolang als je hebt?

Robine, Jill dus weer lekker geslapen, gelukkig! Ze zal er heus nu doorheen zijn en hopelijk blijft ze lekker slapen :)

Hier zijn we druk met onze overkapping...zaterdag komt de dakdekker dus dan is het zo goed als klaar aan de buitenkant. dan nog schilderen en de schuur 'mooi' maken van binnen.
    Milou gaat goed....tis genieten met haar. Verder niet zoveel te melden. Tot laters!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    haaaai ben dr ook weer efkes! :D .

AM waar ben je?

Brennied oh verbouwing bijna klaar, heerlijk. Hoe gaat het met je buikkie? En bijna vakantie en nog wel vier weken..pfff echt wel lang zeg.

Semmi ah toch lekker even genieten met zn twee. en daarna zijn jullie de hele week saampjes!
    Leuke spam ook die met de all stars. Hier zijn ze vanavond binnengekomen! Ik vind ze ook erg leuk maar ze lijken wat paarser dan op het plaatje.

Robine wij moeten binnenkort ook nog wat afspreken heh met AM. Hadden we toch gezegd in Blijdorp. leuk ballorig, je moet toch wat heh met dit weer. Heerlijk dat Jill doorgeslapen heeft joehoee. Duim voor je dat het doorzet.

Lis gaan jullie nog op vakantie? Oh wacht je ging wel twee weken zeeland of niet? en die kids toch met het snoepen..haha. Moet wel iedere keer lachen om je bv verhalen...zeiknat van het doorlekken...
    Bij mij is zowat iedereen op vakantie op mn werk en ook nog alle instellingen enzo. Dus geen telefoon geen mail...maar heb vandaag maar geruimd heh spullen in archief enzo.

Nou net alweer gesasd. Ging uit eten met een collega. Maaltijdsalade gegeten hoor en 2 witte wijntjes. Naja we zien het wel.
    We hebben net gehoord dat de vader van chiel pas 11 augustus geopereerd kan worden. Erg vervelend hoor. Voor hem natuurlijk maar ook beetje voor ons we gaan 23 augustus op vakantie....
    En verder niet zoveel te melden. Heb beetje buikpijn krampje de hele tijd beetje ongi terwijl ik dat al twee weken geleden was....... :( . Hoop dat het verder niks is want we hebben het twee keer niet helemaal veilig gedaan. Nou ja zal wel niks zijn.

Ik ga ff bankhangen.

lfs

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Sens, jeetje dat duurt idd lang zeg met je schoonvader. Hopelijk gaat het allemaal goed en kunnen jullie erna lekker ff ertussenuit! Heb je al een huis gevonden? ooh oooh mss toch een kleine sensje... ;) :)

Oja...nieuwtje toch...die verrekte maagzuur is er weer :evil: :evil: :evil: :evil: gatverdegatver. Zo irritant!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ben er ook nog hoor! Vandaag 11,5 uur gewerkt, mn record geloof ik...jemig wat een drukte...gelukkig vliegt de dag dan wel voorbij. Gisteravond politie aan de telefoon die een cliënt van me wilden meenemen, zat vanmorgen dus al vroeg op het politiebureau. Naja afwisselend is deze baan wel en daar hou ik op zich wel van haha. Alhoewel het dus iets rustiger mag worden, hopelijk na de vakantie want dan komen er 3 collega's bij en gaan we meer met functiedifferentiatie werken.
    Heb nu bereikbaarheidsdienst tot morgenochtend en dan morgen lekker dagje vrij.

LIS: wel lekker dat Jesse af en toe naar het kdv gaat, heb je ff tijd voor marijn en jezelf.

Semmi: wat ziet Jayna er weer fleurig uit! Mooie krullen heeft ze.
    Jippiehhhhh vakantieeeeee! :D
    Kan me voorstellen dat je een beetje tegen het logeerpartijtje van jayna op ziet...maar het went echt hoor! Is uiteindelijk toch best lekker om ff tot rust te komen ;)

Robine: naar welke Ballorig ben je geweest? Leuk he om te zien hoe ze zich daar nu zo goed kunnen vermaken :) Joepie weer een goede nacht gehad!

Brennie: suc6 met jullie overkapping! Jij ook bijna vakantie, lekker he :) Blegh maagzuur is niet fijn.

Sens: het zal toch niet zo zijn dat je nu al zwanger bent he, ff wachten op mij hoor ;) Balen dat het nog lang wachten is de operatie :(

Kyllian was vanmorgen weer om half 6 wakker. We willen nu gaan proberen hem geen melk meer voor 7 uur 's ochtends te geven en tot half 7 moet hij echt op bed blijven. Na half 6 zijn we beiden een paar keer naar hm toe gegaan om hm weer goed te leggen en hebben we gezegd dat hij nog even moet slapen omdat het veel te vroeg is. Af en toe was het weer stil, maar tussendoor hoorden we hem ook huilen en ons roepen. Heb zelf de neiging om toch een fles te geven want dan kan hij daarna weer slapen. Aan de andere kant is hij nu toch wel erg aan het uitproberen en als we steeds maar doen wat hij wilt (fles 's nachts) blijft hij dus alles bepalen. hij mag van mij wel wat water, maar dat wil hij dan niet...moet echt melk zijn. Ff afwachten wat hij vannacht gaat doen.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Wat heb jij ons te vertellen ;) Hahahaha, stiekum toch zwanger geraakt? Ben je niet aan de pil dan? Duurt nog lang voor je schoonvader zeg, jeetje.........

AM: Zo hey 11,5 uur gewerkt, bikkel! Ben in Ballorig in Zoetermeer geweest, viel een beteje tegen in vergelijking met die in Houten! Maar ja, Jill en Suze hebben wel heerlijk gespeeld daar!

Sem: 2 Nachtjes zonder Jayna, ach die komen jullie wel door hoor. Eindelijk weer uitslapen, samen uiteten en genieten van rust in huis. Ook wel een keer heerlijk hoor. Komt vast goed, Jayna zal t prachtig vinden op de camping bij je ouders.

Brennied: Zowhey, 4 weken vakantie! Zit je in t onderwijs ofzo ;) ? Wanneer ben jij nou eigenlijk uitgerekend? Ga je de nieuwe overkapping nog aan ons laten zien? En een foto van Milou dr kamertje!

LIS: Heb je Jesse ook bv gegeven of is Marijn de eerste bij wie t ook echt lukt? Lijkt me maar vervelendvan die lekkende boobs. Nee, bv is niks voor mij........maar gelukkig loopt t wel goed bij je!

Ben verslaafd aan spelletje Tomb Raider op de Playstation. Je moet toch wat he zo met 12 weken vakantie!? Hahaha, loop alleen nu vast, ff de walkthrought bekijken ;)

Meiden weltrusten en tot morgen!

p.s. Jill is helemaal nat in dr nekje nu tijdens t slapen, ook dr haren plakken tegen dr bolletje aan. Is een shortama(pyama met korte mouwen en kort broekje),rompertje en slaapzak te warm?

Deel Deze Pagina