November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine hier gaat jaime in een dunne slaapzak met romper met spaghettibandjes, maar jaime is altijd warm. ik zou Jill dat ook aandoen hoor als ze nu al aan het zweten is, misschien wordt ze daar wel wakker van? Heb je geen babyfoon met temp op dr kamer? Ik laat het daar altijd vanaf hangen wat we dr aantrekken 's nachts. En nee ik ben niet aan de pil. Was er ff aan na geboorte Jaime maar met vliegen enzo en roken en ik werd er gewoon weer een beetje down van dus gestopt.

Am jee zolang gewerkt op een dag :confused: . Niet normaal. Wel afwisselend idd.
    Ik zou ook niet die fles melk geven hoor. Ff volhouden joh dat werpt echt binnen 2 weken zn vrucht af.

Brennied ik ken het niet maagzuur maar lijkt me niks. Kun je niet een pilletje nemen ertegen?

Jaime is een krijser met wegbrengen kdv, maar dat lijkt nu gelukkig ook beter te gaan.
    En meiden ik wil het nu nog ff niet hoor, nog ff wachten, maar ja toch twee keer niet helemaal veilig gedaan..stom heh?

ik ga lekker slapen nu, bis morgen
    lfs

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine leuk spel de tomb raider, wij hebben m uitgespeeld maar wel met tips via internet hoor..haha. Als je nog spellen wil lenen als je je verveelt...haha.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Ben ik ook nog ff snel...kom morgen reageren op iedereen.
    Vandaag naar de VK geweest en ons knulletje is INGEDAALD, dus dat verklaarde de pijn weekend/gisteren.

Nou ga slapen, kom morgen uitgebreid lezen en reageren.
    Trusten

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen meiden,

Charissa, gelukkig heeft het rede gehad de pijn. Milou was helemaal niet ingedaald, misschien dat ze daarom wel 2 weken langer bleef zitten. Volgens mij is dat pas gebeurd op de dag van de inleiding en toen lag ze er wel meteen helemaal perfect. Nu mag ie wel snel komen toch? Was je bij Jayden op tijd bevallen?

Robine, ik zal een foto maken als de overkapping klaar is. Tis nu nog zoĀ’n zooi! Ik ben 3 december uitgerekendĀ…..verre van ideaal maarjaĀ…zelf denk ik dat het rond de 12e komt. Net overal tussendoor, zou wel mooi zijn. Verslaafd aan de playstation, hihi. Wij zijn bezig met grand teft 4 voor de x-box 360, is mijn vriend verslaafd aan, soms speel ik wel mee maar ben het gauw zat. Ga ik maar forummen heh :) .
    Milou slaapt met dit weer in een gewone pyama met lange mouwen en pijpen. Maar ze ligt niet meer in een slaapzak maar onder het dekentjeĀ….Ā’s Nachts dus nergens onder ;) . Wil het haar vast aanwennen voor straks het grote bed. Anders voor Jill eens proberen zonder broekje aan? Lijkt me niet echt te warm wat ze aanheeft.
    Ja hier ook veel vakantie in een jaarĀ…..super!

Sens, ik ben ook niet meer aan de pil gegaan hoorĀ…wordt er ook niet echt vrolijk van en krijg er hoofdpijn van. Het is troep! Milou had het trouwens ook een paar weken achter elkaar op de maandag huilen als wij haar wegbrachten naar het kdv. Telkens naar mama willenĀ…is niet leuk om dan weg te gaan heh. Maar deze week ging het weer goed en ging ze meteen naar de leidsters toe.

Milou gaat volgende week donderdag met mijn ouders mee naar de Efteling. Ze willen al zolang een keer met haar daarnaar toe en nu hebben ze allebei vakantie. Wij vinden het wel jammer dat we niet zelf gaan met dĀ’r maar nu niet echt praktisch .Ze gaan waarschijnlijk met de trein, milou is gek van treinen. Er gaat ook nog een nichtje mee dus die zullen zich wel vermaken. Milou blijft dan woensdag bij mijn ouders slapen. Donderdag begint ook mijn vakantie dus kan ik lekker uitslapenĀ….

Het regent weer hierĀ…Ā…..bahĀ….ik ga maar weer ff werken!

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden....

Joehoeee...iedereen is weer gesignaleerd...haha!

Brennie: vandaag 20 weken zie ik, jeetje wat gaat dat snel, ook alweer op de helft! Druk met de overkapping dus, wel lekker dat het straks dan ook klaar is. Leuk dat jullie ook een keer naar plopsa gaan. Hasselt is 3 kwartier bij ons vandaan trouwens. De camping is in Hardenberg ( Overijssel ), en we komen vlak langs hasselt als we naar de camping rijden. vanaf de camping is het 40 min. naar plopsa, dus goed te doen. Leuk dat je ouders met Milou naar de Efteling gaan, zal ze vast van genieten, erg leuk en mooi park.

Sensee: o jeeee, wie weet ben jij de volgende zwangere...haha...Erg rustig dus op je werk, ook wel es lekker toch? De all stars zijn idd wat paarser als op het plaatje. Heeft Jaime ze al aan gehad?

Charissa: wat fijn om te weten dat jullie kleine man is ingedaald....het komt nu allemaal wel heel dichtbij he!

Robine: haha, helemaal verslaafd aan de playstation. 12 weken is ook wel erge luxe he, nog langer als mijn verlof na de bevalling straks...haha....en straks ben je weer zwanger en voor je het weet weer zo lang vrij, heerlijk hoor! Wat het slapen betreft bekijk ik het bij Jayna ook per nacht. Bij warm weer alleen romper zonder mouwen in slaapzak, nu het weer wat koeler wordt alleen pyamajasje met lange mouwen in slaapzak. Jayna ligt eigenlijk altijd zonder dekens, vandaar dat ik haar wel altijd in zomerslaapzak heb. Als Jill zo zweet misschien idd allen romper in slaapzak doen.

AM: jeetje dat is een lange werkdag, 11,5 uur! Je hebt het aar druk met deze baan he. Wel fijn dat je het zo naar je zin hebt, want dat scheelt een hoop en is toch wel heel belangrijk. Vandaag lekker vrij?

Hier vanmorgen Jayna haar spullen voor naar de camping al gepakt. Mijn ouders komen haar rond 3 uur vanmiddag ophalen. Om 14.00 uur heb ik nog een intake van de kraamzorg. Best op tijd, maar is dat ook maar weer klaar.

Nou ga bakje koffie drinken en nog ff met mn meissie spelen voordat ze maar bed gaat rond 12.00 uur. Huishouden komt wel weer als ze weg is, nu nog maar ff van haar genieten.
    Heb trouwens best zin om vanavond met zn tweetjes uit eten te gaan, kan me de laatste keer niet meer herinneren. En 2 dagen uitslapen....gek idee....maar wel lekker...

Tot later, liefs Sem

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Morgen trouwens 1 jaar geleden dat mijn schoonvader stierf. Zal wel ff een moeilijke dag worden......jaar is toch wel heel snel gegaan...

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Semmi, wat een nare dag is dat dan he.. komt elk jaar weer terug he.
    En knap hoor dat je je meissie weg kan brengen, ik kan het niet...
    Lijkt me ook als je dan kan uitslapen dat het helemaal niet lukt...heb ik in ieder geval.
    Tegen 9uur ben ik dan gewoon klaarwakker.
    Oh is toch mooi op tijd voor kraamzorg, heb je dan mooi achter de rug.
    Geniet er lekker van met jullie 2tjes uit eten :D

Brennied, oh jij ook alweer op de helft...gaat zo ontzettend snel.
    Druk met de overkapping bezig, ja moet ook gebeuren he.
    Bij Jayden was ik een week te vroeg...

Sens, spannend hoor...mms ben je wel zwanger :rolleyes:
    Oh jij ook aan de allstars hihihi, spammen ;)

Robine, Jayden heeft hier s'nachts een romper met korte mouwtjes en slaapzak aan.
    Voor mij gevoel heeft hij het warm genoeg en hij heeft het redelijk snel warm...

Weet zo niet meer wat er geschreven is...geloof dat ik iedereen wel hebt.

Omdat ik bij Jayden vrij snel bevallen ben, mijn zusje van Aymee moest ik als weeen beginnen om de 6/7 minuutjes al bellen...
    Ik vind het echt heel spannend hoor en ook best eng... uitscheuren enz..
    Maar ach moet het gewoon op me af laten komen.

Wij zijn hier met de tuin voor nog bezig, ff beetje fatsoeneren.
    Deze week gordijnen nog inkorten en Jayden zijn bedje in elkaar zetten.
    Het huis is alweer schoon, was alweer weggewerkt..dus ga zo ook ff lekker plat met Jayden :p

Kom later nog wel ff weer...

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Semmi, leuk hoor vanavond lekker uiteten, veel plezier.
    Volgens mij hebben wij het allebei over een andere Hasselt...plopsa indoor zit toch in Hasselt, Belgiƫ?

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: Kyllian ligt nu meestal in een romper met slaapzak en een laken. Soms nog een shortama. 12 weken vakantie, wat klinkt dat lang zeg :D Naja ik ben ook wel blij met mn 3 weken strakkies ;)

Sens: die 2 x onveilig was dat ook in rond je vruchtbare periode dan?

Charissa: joepie hij is ingedaald! Die zit lekker vast ;) Naja lekker...kan je natuurlijk ook weer last van krijgen.

Brennie: Milou ook zo gek van treinen hiih. Kyllian ook, denk dat we ook maar eens met de trein ergens naartoe moeten. Leuk dat ze naar de Efteling gaat met opa en oma.

Semmi: gewoon lekker doen toch als je zin hebt om met zn tweetjes uit eten te gaan. Als je natuurlijk oppas hebt.

Kyllian werd vanmorgen weer om half 6 wakker maar is uit zichzelf weer in slaap gevallen :) Half 7 werd hij wakker en mocht hij wel drinken. Daarna heeft hij ngo tot 8 uur geslapen! Misschien dat het toch wel werkt om geen drinken in de nacht meer te geven :)

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb trouwens Djurre denk ik bijna wel zover dat hij in onze vakantie toch wel even naar Frankrijk wilt hihi. Hij denkt er iig over na ;) Moet dan alleen nog wel met mn vader en vriendin overleggen of we in hun vakantiehuisje kunnen.

Iemand vroeg nog wanneer de vakantiegangers terug zouden komen. Van Fajah weet ik dat ze de 18e weer vertrekken...is al snel he.

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Owww...wat ontzettend dom van mij! :oops: Ik kijk nu net op die website en die plopsa indoor zit inderdaad in Hasselt in Belgie! Ik kende maar 1 Hasselt in overrijssel.......ben ik ff blij dat jij t nu nog zegt, anders waren we zaterdag mooi voor niks gereden!
    Denk dat we nu dan maar voor speelstad Oranje gaan...ook overdekt en zeker weten in drente...hihi :)

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Charissa: o jeee, spannend begint het dan te worden hoor als je ook al besproken hebt hoe snel je moet bellen als de weeen beginnen. Heb je vanmiddag nog ff lekker geslapen samen met Jayden?

AM: joehoeee, misschien toch naar Frankrijk dus, leuk hoor! En wat onze oppas betreft, die hebben we nu dus juist nu Jayna met opa en oma mee is naar de camping, daarom wou Len het er meteen maar van nemen.

Nou meiden, mn meissie is weg......en 't is zoooooo stil in huis! :cry:
    Zal vast ook wel door de hormonen komen ( haha goed excuus ), maar heb toch wel ff een traantje gelaten toen ik Jayna uit ging zwaaien net.
    Jayna zelf vond het allemaal prima, wou meteen haar jas en schoenen aan toen opa en oma kwamen en hielp nog mee om speelgoed in de tas te doen. En maar zwaaien en handkusjes in de auto geven...de schat.... Ze is alleen weer niet helemaal lekker, weer verkouden en wat jengelig en niks eten, en afgelopen nacht ook een keer wakker. Hoop niet dat ze weer echt ziek wordt.
    Intake kraamzorg gehad, kwam me allemaal nog wel bekend voor. Wel fijn is dat ze gelukkig weer wat zijn afgestapt dat de zorg uitsluitend voor moeder en kind is. Zo was het officieel wel toen bij Jayna, al hield mijn kraamhulp zich daar niet aan. Gelukkig geldt de zorg nu ook weer voor de rest van t gezin.

Nou, ik ga meteen maar wat doen hier in huis. Denk de keuken ff poetsen ofzo. Len komt iets later, ging nog ff naar de kapper. Daarna dus lekker naar de mexicaan samen, mmmm

Tot later!
    Liefs Sen

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    AM: goed geregeld...hopelijk kun je in het huisje. Ff lekker weg! Houdt Djurre niet zo van vakantie dan? En had je vandaag gewoon vrij ook nu het zo druk is op je werk? Heeft kyllian nog op het potje geplast/poept?

Semmi, tja zwanger heh :) gelukkig hebben we het er hier over, een ritje voor niks is ook niet alles ;) De Plopse Hasselt ligt niet zover bij ons vandaan en jij woont een heeeel eind bij mij vandaan vandaar dat ik het ff ging opzoeken.
    Probeer maar ff te genieten van de rust in huis...dadelijk lekker uiteten. Kan me wel voorstellen hoor dat je er verdrietig om bent...ook omdat je d'r niet zo ff kan opzoeken. Als ze bij je ouders is, kun je altijd ff gaan kijken. Maar komt vast goed en ze zal lekker verwend worden door je ouders. En heerlijk slapen vannacht heh....morgenvroeg lekker blijven liggen :)
    Wel een hele vervelende dag morgen voor jullie, sterkte :(

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haai, dagen kruipen hier voorbij zeg. Blij als het weer wat drukker wordt want alles is nu wel opgeruimd. Ga zo dus maar naar huis toe.

Semmi hihi ik moest wel lachen om het plopsaland. ik dacht ook al huh ga je in belgie naar de camping. Inderdaad vervelende dag morgen. Hoe gaat het met je schoonmoeder trouwens? En bellen jullie haar morgen nog of beter neit ivm huwelijk net?
    Ik vond die allstars trouwens vrij groot vallen. Maar goed Jaime zag ze vanochtend en net wat Jayna had, ze wilde ze per se aan..denk nou ja doe dan maar.

Am heerlijk lekker op vakantie! Die mannen af en toe heh, maar erover nadenken is een eerste stap heh. (wou dat chiel nadacht over een huis in amstelveen....zucht).
    En die vruchtbare periode is dat ongeveer op de helft twee weken na ongi? Want dan is het antwoord ja. twee weken terug ongi, vorig weekend en afgelopen weekend niet slim geweest. Maar zal vast niks zijn en anders is het wel mega vruchtbaar. we gaan het zien.
    Goed zo geen drinken geven in de nacht! Werpt nu al vruchten af !

Charissa spannend zeg. En heb je je urine nog laten testen? En over de bevalling...hij moet er toch uit dus wat je zegt laat maar over je heen komen dan heh. wil je thuis bevallen of in zkh.

Nou meiden ik ga naar huis rijden!

lfs

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: oeps natuurlijk hebben jullie dan oppas haha. Veel plezier vanavond! Jayna zal het vast reuzegezellig hebben bij opa en oma.

Brennie: Djurre houdt niet van niets doen tijdens vakanties, strandvakanties vindt hij dus een beetje saai geloof ik. Helaas toch geen Frankrijk hier...het wordt ws een weekend Belgiƫ in sept...vlakbij hasselt ;)
    Kyllian plast bij bijna elke verschonen op het potje. net had hij echt een megaplas gedaan :D

Sens: wil ik toch ook die allstars gaan bestellen...zijn ze nu duurder....flauw he. Heb ze toch maar niet genomen, ookal was het maar 5 euro verschil haha.
    Is Michiel nog niet erover uit of hij wil verhuizen?
    Uhm ja de vruchtbare periode (eisprong) is halverwege...nou sens straks ben je echt nog zwanger :D

We waren net Kyllian's tanden aan het poetsen en toen zagen we 2 kiesjes doorkomen! Nu alleen nog boven 2 kiezen...die konden we niet goed zien. Verklaart misschien die nachten.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Wat knap van Kyllian dat ie t potje steeds opzoekt! Zou toch geweldig zijn heel snel zindelijk! Heeft ie nu 18 tandjes? Nog 2 kiesjes te gaan dan dus en is t melkgebit compleet! Belgie is toch ook leuK?! Ff lekker eruit,heerlijk. Hebben ze de All Stars verhoogd qua prijs? Flauw zeg!

Sens: Whoehahahaha dadelijk ben je echt zwanger!? Zou toch wat zijn he! Ga je een testje doen of wacht je t nog ff af!?

Sem: Ahhhhhhhhhhh Jayna weggebracht. Hopelijk wordt ze niet ziek nu bij opa en oma, dan voel je je helemaal rot als je er niet voor haar kan zijn. Denk nu maar ff lekker aan jezelf, ff uitrusten kan ook geen kwaad.

Brennied: Ben je al eens in Plopsaland geweest? Lijkt me wel onwijs leuk voor de kleintjes als ik de reclames mag geloven.

Fajah de 18e alweer terug? Zo snel? Zijn toch pas 1 week weg en gingen 16 dgn toch!? Of vergis ik me nou?! Volgens mij komt Kelly t weekend ook alweer terug en is alleen Sap nog ff onderweg.

Hier geen nieuws, ff naar overgrootoma geweest vandaag, beetje in huis gerommeld en geplaystationed ;) Straks ff waargebeurd verhaal kijken en John gaat tennissen om 2030 tegen een 14 jarige! Lekker dom in een toernooi dat je tegen zo een kind moet spelen. Moest niet mogen.......maar ja t is niet anders. Hopelijk wint ie. Ik mag vrijdagavond om 1900 uur de kwartfinale spelen ;)

Ga eraf, ff koffie zetten.

Tot laterz!]
    Liefs

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: nou voorlopig is hij vast nog niet zindelijk hoor haha. Maar het is wel een goed teken dat hij invloed uit kan oefenen op het plassen, mischien gaat jij hierdoor ook wat vaker zn plas ophouden om het op te sparen voor het potje.
    Jij verslaafde playstationer :p
    Nou dat gaat John toch wel winnen vanavond! Jij alweer naar de kwartfinales joepie! :D
    Ow en Kyl heeft dna idd 18 tanden en kiezen...als ze helemaal door zijn gekomen. Nog 2 kiezen boven dan.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi handig zo'n huishoudelijke hulp die altijd ingezet kan worden :D Kyl helpt hier ook mee poetsen :D

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik had vanavond ook een paar filmpjes gemaakt, zal er ff 1 uploaden.

Deel Deze Pagina