November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ondertussen maar alweer wat Kyllian spam van vandaag ;)

Een tijger nadoen...

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zonnen met Loekie, alleen die zon is wel irri in je ogen....

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Koprollen is hier populair, maar zelf doen is wel erg lastig:

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Drinken uit een beker gaat hier eindelijk wel redelijk:

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mama ga eens weg met die camera.....ik ben me aan het concentreren!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whaahaa zap dat filmpje is geweldig zeg! Echt lachen.
    Ik wacht nog ff met test doen hoor. Het was zeg maar ik ben 16 en ga voor het zingen de kerk uit, maar toch. Stom heh, stelletje pubers.

AM leuke spam! Vooral dat zonnen is schattig.
    Hier ook steeds een koprol willen maken maar zelf doen ho maar. Dan rol ik haar door en ligt ze in een deuk.
    Trouwens Chiel wil wel verhuizen, maar nog niet dood gevonden worden in Amstelveen (bij wijze van dan heh). Misschien ben ik wel gewoon een zeur.
    Zonde van die allstars. Bij Jaime zijn ze wel echt te groot hoor. Jammer. Ze heeft geen grote voeten, denk dat ik beter maat 21 had kunnen nemen. En knap van het potje joh! Hier nog geen enkele beweging richting pot.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime was trouwens weer ondeugend geweest gister op kdv. Stond ze weer met teun op de tafel te dansen en springen. Dus leidsters zeggen dat mag niet. Wat doet ze...(erg hoor) gaat ze tegen Teun zeggen (met dat vingertje heen en weer) nie toen nie toen...oh erg heh, gewoon hem de schuld geven.
    Vandaag was ze te wild met de schommel duwen tegen dat ding, heeft nu dus een ei en plek onder haar linkeroog... :(

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha die Jaime toch onschuldig meissie!
    Toen ik Kyl afgelopen maandag kwam ophalen duwde een ander kindje hem. Kyl zat gelijk te wijzen 'duwen duwen niet'. Lijkt me grappig om ze eens een dagje daar te volgen hihi.
    Hmmzz nog ff verder onderhandelen met Chiel over de verhuizing dus.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja erg heh ons kind! En weet je wat nog erger is, ik zie het haar zo doen hoor! Terwijl ze zo rustig en lief is. Maar ondertussen ze is gewoon een actrice :confused: .

Ik vind het echt knap van Kyl op het potje, wat ik zeg, zie Jaime het voorlopig nog niet doen (geven er ook weinig aandacht aan moet ik zeggen).
    Ik zou ze ook wel eens een dagje willen volgen, maar dan undercover....hihi. Met camera ofzo!

en wat betreft onderhandelen chiel. Chiel is zo'n erge stier, maar gelukkig ik ben stier ascedant stier. Ik heb echt een heeeel lange adem. Als ik die lange adem niet had gehad, waren we nu niet getrouwd geweest en had jaime niet geboren geweest. Maar los van dat hoop ik gewoon ook echt zo erg dat hij ziet dat daar wonen gewoon goed voor ons gezin is. Los van dat ik dichterbij werk etc. Voor Jaime is er meer structuur, meer tijd etc ook in de ochtend, nu gaat alles snel snel.
    Ik baal er gewoon zo van dat chiel vocabulair sterker is. Amstelveen is gewoon een fijne gemeente en ook fijn voor de muppet,weinig criminaliteit, veel hoger opgeleiden, nou ja ik kan hier een betoog houden dat ik thuis probeer te houden, maar dat heeft geen zin. Verveel ik jullie alleen maar mee.

Maar AM en zap wanneer spreken we af?

En AM Lis en Fajah we moeten nog ff een tijd afspreken voor de 25e.

Ik ga ff verder. Chiel is nu zakelijk aan het bellen.......fijn.

lfs.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Niemand meer?

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik nog wel heel ff ;)

Hier nog een eigenwijze stier haha....maar dan zijn kreeften dat ook, want Djurre is kreeft :p

Uhm tijd ff afspreken als Fajah er is?

Ennuh ben altijd in voor een date....dus als robine nog zin heeft hoor ik het wel haha.

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, mooie foto's van Kyllian, die laatste is ook zo leuk op potje :)
    Ik ben ook wel in voor een meeting alleen dichtbij...en als ik bevallen ben natuurlijk whahaha.

Sens, prachtig Jaime met dat vingertje.
    Ben erg benieuwd of jij de volgende ben ;)

Heb hier gevoel dat het niet meer lang duurt....mijn eigen gevoel :rolleyes:
    Onrustige nachten, baby is erg druk en gisteravond achter elkaar harde buiken.
    Ach kan ook zomaar nog 4 weken duren.

Ga vanmiddag ff nog wat babypakjes halen en ff lekker door dorp met mijn zusje, Aymee en dochtertje van haar vriend, erg gezellig ff.

Ga ff met mijn knulletje spelen (vraagt veel aandacht en knuffelig) en kopje koffie drinken

JOEPIE MORGEN 37 WEEKJES

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Sensee: nog ff onderhandelen dus met Michiel, hopelijk komen jullie er samen uit, kan me voorstellen dat je in een omgeving wil wonen waar het ook beter is voor Jaime om op te groeien. Jammer van die all stars. Jayna heeft wel iets ruimte over, maar veel te groot zijn ze niet. Ik heb mijn schoonmoeder trouwens een kaart gestuurd met sterkte, denk dat Len haar nog wel belt. Ze gaat ook naar de camping dus we zullen haar daar vast weer treffen.

Robine: hahaha, die Jill als huishoudelijke hulp, lachen hoor! En hoe is het tennissen gegaan bij John en jou? Allebei gewonnen?
    Wij hebben trouwens gister Rambo ook gekeken, ik ben normaal niet zo van de actiefilm, maar Len wou m graag zien, en ik had van jou gehoord dat ie goed was, dus vooruit.....maar ik vond m inderdaad goed!

AM: haha die Kyllian kiekeboe spelen achter het gordijn en een poging tot koprollen in het gras. Issie wel es echt shaggerijinig? Zie m zoveel lachen, lolbroekje!

Charissa: ben zo benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij jou, het wordt nu echt aftellen die laatste 3 weken ( hopelijk niet meer voor je). Veel plezier met winkelen!

Gisteravond heerlijk gegeten bij de mexicaan en daarna lekker filpmje gehuurd. Nu een rustig ochtendje zo zonder Jayna. Echt gek dat je op je gemak kan gaan douchen en ontbijten en geen zorg voor een kind hebt. Even is lekker, maar zou t leven zonder kind echt niet meer terug hoeven! Was vanmorgen ook om 8 uur wakker. Nog wel tot kwart over 9 in bed gelegen en daarna gedoucht. Toen mn ouders gebeld. Gelukkig gaat t prima met Jayna. Ze is niet heel ziek geworden. Wat verkouden en last van dr keel, maar speelt lekker buiten nu met opa. De nacht ging ook redelijk. 2 x wakker, maar ze wou wel terug naar dr bedje, dus valt me nog alles mee.
    Ik ga om 13.00 uur ff naar de kapper om mn haar te kleuren. Gewoon weer high lights. Verder huisje schoonmaken en spullen pakken voor onze vakantie op de camping. Gelukkig voorspellen ze vanaf maandag minder wisselvallig weer!

Ben trouwens bennieuwd hoe t met Len is nu het de sterfdag van zijn vader is, heb m al gesmst, maar nog nix gehoord.

Nou tot later meiden.
    Liefs Sem

15. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Semmi, sterkte vandaag!
    Wat lijkt me dat raar zo'n morgen he, ik zou ook niet meer weten wat ik moet doen (zou me vervelen hihih)
    En net wat je zegt, zou ook geen leven meer kunnen bedenken zonder kind.

Zo Jayden ligt alweer in bed... 2 poepluiers vol... beetje uitslag en kwijlen hihi denk dat er weer kiezen komen.
    Ik ga ook ff... kan ik vanmiddag iets beter volhouden :rolleyes:
    Heerlijk ff slapen, kan overdag veel beter slapen dan snachts :oops:

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Weltrusten Charissa! Gelijk heb je om weer even te gaan slapen! Jayden ook al aan de kiezen. Jayna kwijlt de hele dag door en 4 hoektanden en misschien ook wel kiezen zijn aan het doorkomen, alles tegelijk dus.

Ik lees net op knmi een bericht dat moed geeft:

Woensdag 23 juli tot en met zaterdag 26 juli 2008
    Grote kans op meer zon en vrijwel droog zomerweer met temperaturen oplopend tot ruim boven de langjaargemiddelde waarden.

Hopen dat ze het een beetje goed voorspellen.....kunnen weer lekker gaan genieten van de zon!

Nou, ga nu echt wat in huis doen voordat ik naar de kapper ga...tot later!

17. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Dat klinkt goed...alleen hoop ik dat ik dan al bevallen ben :)
    Of daarna hihihi.

Veel plezier bij de Kapster Semmi en schoonmaak ze!

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo, net terug van de kapper en de stad, waar ik de laatste spulletjes voor de vakantie heb gekocht.
    De dag is toch nog zomaar omgevlogen.
    Heb vanmorgen de badkamer eens grondig schoongemaakt en al Jayna haar spullen vast gepakt voor de vakantie.
    Nu ff bakje thee doen en dan onze slaapkamer en die van Jayna nog ff doen. Als Len straks thuiskomt pakken we samen de rest van de spullen, zodat we morgen rond een uur of kwart over 1 meteen kunnen vetrekken als Len klaar is met werken.

Charissa: kan me voorstellen dat jij niet echt op heel warm weer zit te wachten....laat die kleine dan maar snel komen...haha! Ik weet niet hoelang wij om de camping blijven, maar kan ook zomaar 2 weekjes zijn, dus wie weet ben jij dan al bevallen als wij weer terugkomen ;)

Liefs Sem

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Je kan wel weer zien wie er thuis zitten met ( bijna ) verlof he....haha!

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ben ook nog thuis hoor, met verlof!
    Maar heb alweer 2 uur liggen pitten met Marijn. Heb het harder nodig dan ik dacht. Nu Jesse ophale van kdv. Vind het altijd zo zielig voor Marijn, want die ligt nog lekker te slapen.
    Dinsdag moest Jesse eerder opgehaald van kdv, want had 38,5 koorts. Thuis was het 39,1. Zo zielig. Gister weer opgeknapt hoor. Heeft ie een heel stuk meegefietst met de wagen.

Sem: knap dat je Jayna 'zomaar' hebt meegegeven. Heb ik ook nog nooit gedaan. Met mijn eigen ouders zou ik het wel makkelijker vinden. Wel lekker, zo'n dagje voor jezelf toch? Lekker naar de kapper geweest en schoon huis!

Charissa: ben je het al zo beu? Hoop voor je dat je niet overtijd gaat lopen dan. De 2e komt meestal later dan de 1e he? In tegenstelling tot wat de boekjes zeggen hoor. Ben zo benieuwd naar jullie naam!

Zo, nu Jesse ophalen en vanavond weer sporten.

Deel Deze Pagina