Charissa: en nog geslaagd voor leuke babypakjes? 37 weken alweer! Nog maar ff! Jayden misschien ook weer kiezen. Hier ook van die heerlijke luiers lekker he Semmi: het lijkt wel weer kiezentijd! Het weerbericht had ik idd ok gezien...joepie net als mn vakantieperiode in gaat wordt het mooi weer hihi Kyllian is idd niet vaak niet goed gestemd Het is wel een dondersteen hoor. Jayna is ook meestal goed gehumeurd toch? Alvast een hele fijne vakantie! Het wordt echt rustig hier op het forum... Zo hier ook ff kindloos, Kyl slaapt bij opa en oma. Ik ben nu al thuis van mn werk...scheelt toch wel tijd als ik hm niet hoef op te halen. Morgenochtend begin ik wat later op mn werk zodat ik uit kan slapen Djurre heeft voor vanavond spareribs meegenomen en die gaat straks nog patat erbij halen.
LIS: haha...inderdaad jij hebt natuurlijk ook nog verlof, maar wel een stukje drukker met 2 kids. Lekker dat je ff gelijk met Marijn kon gaan slapen. Gewoon aan toegeven hoor als je het nog nodig hebt. BV vraagt veel energie! Zielig dat Jesse met koorts was thuis gekomen van het kdv, hoe gaat t nu met hem? AM: lekker joh dat het mooie weer precies begint wanneer jouw vakantie in gaat. En jullie dus ook ff lekker avondje voor jullie zelf. Geniet er van...mmmm...spare ribs, zal vast lekker smaken! Hier net t eten op, zal zo ff opruimen en dan laatste spullen pakken voor de vakantie. Morgen nog ff keuken schoonmaken en het huisje is weer helemaal schoon en wij zijn klaar voor vertrek. Toch wel lekker dat ff op mn gemak te kunnen doen. Maar van mij mag t nu ook wel morgen zijn, weer lekker naar ons meissie toe! Nou, ga gauw opruimen, fijne avond! Liefs Sem
Sem: Hihihi die Sem heeft heimwee naar Jayna!Lol. Ach joh is goed een keertje een paar daagjes zonder haar met elkaar. Ook eens lekker toch. En morgen zie je dr weer Hoe lang blijven jullie op de camping? Gaat Luca ook mee? Heel veel plezier in ieder geval! Geniet ervan en rustig aan! LIS: Arme Jesse weer een beetje grieperig!? Hoe gaat het nu met hem? Alweer wat opgeknapt? Lukt t allemaal een beetje met 2 kindjes of is t een grote stap van 1 naar 2? Ben er wel benieuwd naar aangezien wij ook weer voor een 2e gaan de komende tijd. Misschien volgend jaar ook wel 2 kindjes voor ons, zou leuk zijn. En druk denk ik ! Sens & Am: Anytime hoor! Heb elke dag vrij dus gooi maar een datum op dat jullie willen langskomen met Jaime en Kyllian. Am, wat een leuk filmpje van Kyllian achter t gordijn , lachen zeg! En dan op t laatst: Mama? Papa? Hahahaha. Charissa: En maar aftellen he Leuk en spannend hoor. Had je nou al antwoord gegeven op mijn vraag of die foto op Hyves allemaal zusjes van je zijn? Dus 3 zussen voor jou!? Jullie lijken wel op elkaar namelijk. Kelly komt volgens mij morgen alweer thuis, is vanaf 8-7 weg en ging 10 dagen.........t weekend dus weer veel Daynah in Egypte spam, LEUK! Iemand nog nieuws van Fajah? Sap heeft t ook prima naar dr zin en geniet van Lieke, Rick en de roseetjes Vandaag kwam mn moeder ff langs. Jill weer superverwend met een wit blousje, chocoladekrentjes, een lieveheersbeestje met lampje(eigenlijk voor aan de sleutelbos, maar Jill vindt t geweldig om dr de hele dag mee rond te lopen), tennisracket,babybanaantjes etc etc. Mn moeder kan nooit eens 1 dingetje meenemen, maar meteen mn hele huis en voorraadkast is weer vol als ze langs is geweest Ook 4 bossen bloemen ipv 1!(gerbera's hoor, zijn maar kleine bosjes, maar toch ) Hahaha, in ieder geval was t wel erg gezellig. Simba was ook mee en Jill heeft t hele rondje heel trots met de riem van Simba en Simba eraan vast de hond uitgelaten. HAhaha, en we moesten t niet wagen om de riem met Simba uit dr handjes te pakken, want ze voelde zich al groot genoeg om t zelf te doen. Had t ff moeten filmen, helaas, vergeten. Sens: Ben je al voor een zwangerschapstest gegaan? Hier dit weekend vruchtbaar dus wie weet weer snel een 2e op komst. Wij gaan dr in ieder geval bewust voor vanaf nu. We zullen t zien. Wel weer spannend hoor...........lijkt alsof t weer de 1e keer zal zijn om zwanger te raken.........ben dr gewoon een beetje nerveus voor en ben gewoon onbewust bang dat t een tijdje zal gaan duren. Nou ja, de tijd zal t leren. Ga ff badderen en Tomb Raider spelen. Liefs
Robine: whoeiiii nu al zover dat jullie er voor gaan Spannend hoor Die Jill weer goed verwend! En jij dus ook met bloemen Was vast een leuk gezicht geweest Jill met Simba Kyl wil Katja ook 'tilluhh', maar dat mag niet en dan vraagt hij maar om te 'kammuh'of op 'schoot'. Fajah vertrekt de 18e naar huis, dus denk dat ze de 19e terug zijn...zaterdag dus.
Robine: lieve mams heb je hoor, Jill dus weer lekker verwend. Ik zie dr al helemaal lopen met Simba, helemaal trots natuurlijk! Wij gaan minimaal 1 week naar de camping en kijken dan t weer ff aan, misschien 2 weekjes. Luca gaat ook mee. We zitten midden in de bossen, mooie grote plas en strandje in de buurt, dus met mooi weer ideaal. Enne...jullie veel klusplezier dit weekend he...haha! Ik herken t gevoel wel dat het net weer als de eerste keer zwanger worden voelt. Juist omdat het de eerste keer snel ging, ben je bang dat t nu lang gaat duren. Ik ga heel hard voor jullie duimen, zou wel leuk zijn nog ff gelijk zwanger met mij zijn. Goh, Kel en Fajah ook alweer bijna terug, wat vliegt de tijd toch voorbij zeg! Nou, alles staat hier gepakt, straks nog ff babyboom kijken en dan lekker slapen. Kom morgen nog wel ff gedag zeggen. Liefs Sem
Robine, nee had nog geen antwoord gegeven..vergeten Rechtse meid is mijn broertje zijn vriendin (indische) en meisje ervoor is dochtertje van mijn zusje haar vriend. Wij zijn met 3 meiden en 1 jongen. Spannend hoor weekend, Succes! Is toch altijd wel weer spannend. Ja ben echt aan het aftellen..hahaha. Lis, het is niet zo zeer dat ik het beu ben hoor maar zie het bij mijn zusje en ik ben gewoon zo ontzettend benieuwd naar onze knulletje Mss nog wel meer als bij Jayden omdat ik gewoon zo benieuwd ben of hij er op lijkt, hoe hij reageerd.... Heerlijk toch zo ff bijslapen, heb je het gewoon ff nodig. Net wat Semmi zegt, bv vergt ook veel van je! Arme Jesse, koorts. Semmi, zonder Jayna en bijna verlof...hahaha dan heb je wel tijd he. Kan me gewoon ook niet voorstellen wat ik met Jayden zijn zwangerschap in mijn verlof deed, heb me geen moment verveeld...zo raar nu Hele fijne vakantie en morgen lekker weer naar je meissie Am, nee heb geen leuke babypakjes gezien, vind het voor jongens erg moeilijk Meisje hangen de rekken vol en jongens...nope Zeg al tegen mijn zusje, aan de ene kant blij dat ik geen meisje heb want zou me helemaal failliet kopen whahaha En mijn zusje zat met voeden, 2uurtjes is ook zo weg. Zal proberen wat foto's up te loaden.... Ga zo slapen..heerlijk.
Ja, ik ga ook zo babyboom kijken. Sem: huis weer helemaal schoon en klaar voor de vakantie? Oh, heerlijk om je meissie weer te zien dan. Robine: oh, spannend dit weekend! Bij ons was de 2e ook zo raak, bij Charissa ook. En bij Sem en Brennied was het ook zo raak, dus bij jullie ook vast! Haha, kun je zometeen gelijk op je werk vertellen dat je zwanger bent als je begint Het is idd wel een stukje drukker en wat meer organiseren, meer troep in huis... maar dat went ook weer hoor. Ik ben net wezen sporten en de tafel staat nog vol van het avondeten. Ben eerst maar gaan douchen, zal zo wel kijken of Wes het inmiddels heeft opgeruimd Ach, ik neem het hem niet kwalijk... Dan moet je Jesse naar bed brengen, en Marijn had ondertussen honger gekregen, dus die kreeg een fles. Ik hoor hem nu ook alweer huilen... Jesse was gister alweer helemaal opgeknapt hoor, dus vandaag weer lekker naar kdv geweest. AM: jullie ook al kindloos. Wel lekker dat je morgen wat langer kan slapen dan he. En nog steeds zo druk op je werk? Waren de spareribs lekker? Wij weer druk weekendje. Zaterdag komen Wes zijn ouders eten (meer eigenlijk omdat we die tante uit Amerika hebben uitgenodigd die nu met hersenschudding thuis is... en om te voorkomen dat we niet weten waar we het over moeten hebben is het wel handig als zij erbij zijn). Zondag eind van de middag komen neef+vrouw en nicht+man van Wes. Gaan we oefenen voor bruiloft van ander nichtje. Met die meiden doen we altijd een act tijdens het familieweekend en de mannen doen dat ook samen. Altijd zo lachen. Nu hebben we besloten dat we een keer iets samen gaan doen. Willen we de Dolly Dots gaan doen, maar we moeten nog wel een tekst maken... Zucht... altijd zo'n gedoe, maar wel hilarisch als we gaan oefenen. Zo, babyboomtijd, dus ik ga er vandoor! Tot later! Liefs lIS
Hahaha... Charissa, dat dacht ik vanmiddag dus ook. Stond in een winkel met kinderkleding... Voor meisjes echt zulke leuke dingen, voor jongens vind ik het vaak allemaal hetzelfde. Er hinger spijkerbroekjes en donkerbruine broeken (was al voor najaar/winter). Maar een donkerbruine broek heeft ie en ik wilde iets anders. Maar voor meisjes... echt, ik zou die hele winkel leeggekocht hebben. Hmm... misschien over paar jaar nog een meisje? Hihihihihi...
Jayden en Aymee, mooi he. Ga ook babyboom kijken. Lis, erg is dat he... heel veel hetzelfde Mss over paar jaar...maar moeten we allebei willen, 2 is wel praktische en mss heb ik ook wel zoiets van ik vind het goed zo! Wat je niet hebt mis je ook niet
Goeiemorgen, Ben het 1e vanmorgen Halve nacht opgelopen, Jayden heeft de billetje zo rood, doet gewoon pijn als je er alleen al naar kijkt. Net toen ik naar bed wilde gaan werd hij beetje wakker, hij had weer de broek volgepoept en dat brand natuurlijk en werd er wakker van.. Oh wat huilen, zo ontzettend zielig. Ff zonder luier op mijn buik laten liggen... oh wat had ik medelijden met dat manneke. Ik heb het alweer zo in de rug... net als weekend, zal wel allemaal voorwerk zijn, kan steeds naar de wc toe Moet straks nog ff naar dorp ff nog wat boodschapjes halen. Kom later wel weer.. Het is hier weer erg triest weer
Goedenmorgen, Joehoeee, ik zie mn meissie vanmiddag weer, ben benieuwd hoe ze reageert.... LIS: druk weekendje voor de boeg dus, maar we gezellig. Leuk joh dat jullie zo'n act gaan doen samen met de mannen,het oefenen alleen al zal vast lachwekkend worden. Goed hoor van je dat je ook alweer lekker aan het sporten bent. Hoe voel je je verder lichamelijk? Charissa: aaaah lief hoor die Jayden en zn nichtje. Wat is Jayden dan al een grote jongen he! Vervelend dat je weer last van je rug hebt, je lichaam zal zich nu vast al een beetje klaar gaan maken voor de bevalling, helemaal nu het kindje ook ingedaald is. Lekker rustig aan meid! En wat zielig trouwens voor Jayden met zn rode billetjes, arme vent! Wat de meisjeskleiding betreft, raak ik inderdaad nooit uitgeshopt, en is er misschien wel meer keus als jongenskleding. Maar als ik die stoere jongensoutfits zie hangen, vind ik dat toch ook wel weer erg leuk hoor en weer eens wat anders dan al t roze....haha! Maar net wat je zegt Charissa....wat je niet hebt kun je ook niet missen. Ik vind 2 jongens samen of 2 meiden samen juist erg leuk! Nou, ik ga maar es ff stofzuigen en dweilen. Heb er eigelijk weinig puf voor. Gister iets te veel gedaan denk ik en kan mijn draai ' s nachts niet echt meer vinden. Merk dat de energie echt weer minder wordt. Wel fijn dus dat we met mn ouders op de camping zijn, kan ik af en toe ff relaxen. Jayna krijgt genoeg aandacht, dus dat komt wel goed. Meiden, als ik niet meer online ben voor we vanmiddag weg gaan......tot over 1 a 2 weken. Fijne vakantie voor diegene die nog vrij hebben en geniet van het mooie weer dat er volgende week weer aankomt! Liefs Sem
Hallo Semmi veel plezier op de camping! En Jayna zal vast heel blij zijn als ze jullie weer ziet. had je tussendoor nog gebeld hoe het met haar ging? Charissa wat zielig van Jayden zn billetjes. Bij Etos hebben ze zinkzalf (eigen merk) bij Jaime werkte dat toen heel goed. Misschien even proberen. En nog naar het dorp met je rugpijn. Anders je man even vragen joh. Lieve foto van Jayden en Aymee. Lis nog een beeb! En wat als het dan weer een jongen is? Hihi. Gaat alles goed met Marijn? Veel plezier dit weekend. AM hoe is ie bij jullie? Had Kyl het naar zn zin gehad bij opa en oma? Robine Jill weer lekker verwend. Nou daar zijn opa's en oma's voor heh. Mijn moeder doet het ooka ltijd maar de moeder van Chiel niet. Gek heh? Oh en jij dit weekend aan de klus. Wie weet is het meteen raak joh! Ik moet nog een test halen, al is de buikpijn weg dus het zal wel niks zijn. En andere kant chiel wil het ook nog niet dus zit er ook niet op te wachten om dan zwanger te zijn en hij er niet van overtuigd is. Ik ben vanochtend bij een vriendin op bezoek geweest. Heb eerst nog ff een ritje langs breukelen gemaakt om mn paella pan te halen inclusief rijst, kruiden en olijfolie. Erg leuk ding moet ik zeggen. En dan heh rij ik weer door Breukelen en denk ik echt wat is dit een leuke plek. Op dit moment weet ik het gewoon ff niet meer allemaal wat ik moet doen wanneer hoe etc. Stom heh? Is dat die 30 crisis. HEb alles wat mn hartje begeerd en nog kan ik klagen en zeuren dat ik meer wil. En dat meer willen is dan geen probleem omdat we dat gewoon kunnen betalen. Ik word echt tureluurs van mezelf op dit moment bleh. Zag ook een andere job hier in Utrecht tenminste een landelijk fonds dat hier gevestigd gaat worden. Een fonds cultuurparticipatie. Maar dan weet ik dus ook weer niet of ik dat wel moet doen, zit nu goed, heb een leuke job, maar reistijd is kut. Chiel wil niet in Amstelveen wonen maar wel verhuizen en evt buiten de stad, maar dan denk ik weer wat als ik die job wel krijg en we zitten dan buiten de stad, misschien wat groter in de stad, maar dan denk ik ook weer de ruimte in breukelen of maarssen in die huizen is ENORM. Maar dan denk ik weer ja maar is wel meer nieuwbouw en we houden juist zo van oude huizen. Nou begrijpen jullie een beetje wat ik voel? Ik word er wat ik zei echt tureluurs van. Komt het bij iemand bekend voor en zo ja wat doe je eraan dat het weer 'normaal' word? Of ben ik gewoon een pest verwend kutnest...zucht 8-[ lfs
Met Jaimerdepeem is trouwens alles goed. Die begint meer en meer te kletsen echt lief. Verder als altijd lekker vrolijk! Alleen eten wil ze nog niet echt, paar hapjes van ons en dan is het afgelopen. Ik geef er maar weinig aandacht aan hopelijk gaat het dan snel over. lfs
Goeiemorgen, Wat een rust hier..... Sens, geeft toch niets als je zo twijfelt als je maar niet overhaast wat beslist! Je kunt toch gewoon ff goed en rustig rondkijken waar je het mooi vind om te wonen. Hier ook vaak aan het twijfelen, vooral met aankopen en word dan gek van mezelf.. Verder is er niets geschreven... Jayden ligt er alweer lekker in, bed vanmorgen opgezet van hem, ga vannacht proberen. Dennis is alweer druk met de voortuin met mijn moeder haar man. Ga ff stofzuigen en dweilen hier en dan ook ff uurtje pitten Fijn weekend
LIS: haha misschien nog wel een derde...maar kan ook een jongen worden dan he Voor meiden heb je idd wel meer keus, maar ik vind jongens ook heel leuk om te kleden en eigen niet moeilijk...kan altijd wle iets leuks vinden Charissa: wat een superlieve foto van Aymee en Jayden Echt schattig. Jij dus echt aan de laatste loodjes......blijft spannend he wanneer hij nou echt komt. Jullie tuin wordt vast mooi, alles straks een beetje op orde als de beeb komt? Semmi: jij zulk nu wel al weg zijn...iig alsnog een hele fijne vakantie! Sens: lastige keus he, je neemt niet zomaar een beslissing over wel of niet verhuizen of andere job. Ik zou eerst gaan kijken of jullie echt in Utrecht willen blijven of niet en dan je werk daar op aan passen (als dat nodig is). Jaime ook lekker aan de babbel, blijft zo lief om te horen he Dat eten komt vast wel weer. Fajah is weer in het land...kreeg vanmorgen een smsje. Nou Fajah kom maar op met die spam en je vakantieverhhalen Kyl heeft er nu echt 2 kiezen bij. Nog 2 kiezen onder en boven rechts achter en dan is hij compleet. En nog een trotse mama hier! Kyl heeft vanmorgen op het potje gepoept We hadden zn luier afgelaten en nadat hij een flinke plas gedaan had uitgelegd dat als hij moest plassen of poepen hij om het potje kon vragen. Zo gezegd zo gedaan....5 minuten later vroeg hij om 'pot'. En daar lag dan een grote drol haha. We hebben met zn 3-en gejuicht haha. Natuurlijk ff vastgelegd op foto Daarna mocht hij een stickertje uitkiezen, daar heeft ie zich wel een uur mee vermaakt...die werd overal op geplakt en eraf gehaald Voor op de toilet boven hebben we nu een wc-verkleiner met trappetje eraan dus daar klimt ie zelf op.
Idd wat een rust! Charissa ben benieuwd wat hij van zn bed gaat vinden en of hij er in blijft liggen heh. Ik zou denken dat ze eruit willen kruipen. Ik heb gisteravond zowat hele avond in de keuken gestaan. We krijgen vanavond een vriendin van mij op bezoek dus lekker koken. Gisteren al gazpacho gemaakt en voorbereidingen voor desert brazo de gitano. Vanochtend begonnen met deeg voor het desert een soort cake de vulling had ik gister al gemaakt. En nu bezig met de paella. Het ruikt erg goed moet ik zeggen. GEen sonja dus vandaag. Had al best lang niet uitgebreid gekookt en dan iets nieuws, maar heb het wel gemist. Heerlijk dat koken vooral als het goed lukt. Mn vriendin komt om 14 uur en dan gaan we eerst ff shoppen met zn twee. Denk ook servies van Blond halen. Fajah sms'te net. Ze is weer terug in Nl en gaat aan de slag met het wasgoed... lfs
Hihi hoe trots kun je zijn he Nu hopen dat hij het leuk blijft vinden... Veel plezier met je vriendin! Geen idee wat jullie precies gaan eten, maar klinkt goed haha. Blondservies is nu volgens mij bijna overal met 10% korting! Hier in Houten iig wel. Wij gaan straks als Kyl wakker is naar een verjaardag van een vriendin....op de camping bbq-en....dus hopelijk blijft het droog. Voor Kyl heb ik iig maar een regenpakje en bijpassende laarsjes gehaald.
Over koken gesproken....dit vind ik qua model wel een leuk keukentje Kleurtjes kunnen vast wel overgeverfd worden als we ze zat zijn. Wil eigenlijk niet zomaar iets duurs voor hm tussendoor kopen, maar voor zn 2e verjaardag twijfel ik nog tussen een keukentje en fiets. Alhoewel we ook nog sinterklaas hebben he Tis pas zomer maargoed