AM die keuken is echt heel erg leuk zeg! Ik zou die doen denk ik ipv een fiets. Het wordt dan toch winter en dan ga je niet fietsen. Ken je gazpacho niet? En paella? Die brazo de gitano is een soort cake met een puddingachtige vulling. Dan helemaal oprollen. Geen idee of het lekker is ik hoop het! Dit huis hadden we in Maarssen gezien. Zooo groot. Ziet er niet uit met de tegels overal maar heeft echt wel veel potentie. Goeie tip van het Blondservies! 10% scheelt toch. http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1
Ja das waar in de winter gebruik je een fiets wat minder vaak. Komt Jaime hier dan koken? Gazpacho ken ik niet, paella wel...maar nooit gegeten. Ben eigenlijk een eenvoudige eter, meestal hollandse pot, rijst of pasta haha. Mooi huis hoor! Volgens mij ken ik die wijk wel. Maarsen ook een kanshebber?
Ja maarssen staat ook op de lijst. Groter dan breukelen en goed bereikbaar. Ik begrijp alleen niet dat dat huis zo goedkoop is voor wat je krijgt. Is het een leuke wijk? En heb je daar geen last van de a2? Ik vind het nl. wel dichtbij en met fijnstof enzo... Gazpacho is een koude soep. Gemaakt van tomaat, komkommer en paprika. Erg lekker! Maar Jaime wil wel komen dan hoor om bij Kyl te koken! Moet hij haar wel ff leren hoe je op het potje moet..hihihi.
Oh en mn kat heeft weer die eosinefiele nogwat op zn bek zitten. WEer hele plekken niet normaal zeg en het gaat snel! Maandag maar weer ff prednison halen voor hem.
Die tweede is ook leuk. Lijkt iets groter of dat moet ik niet goed zien. Ga nog ff beetje de keuken ruimen ff in afwasmachine stoppen..
Is al een hele tijd geleden dat ik door die wijk reed, we moesten daar ergens zijn....maar weet niet meer hoe de wijk precies lag qua snelweg enzo. Anders rij je er een xtje langs. Volgens mij is het nog best vroeg voor zindelijkheidstraining hoor, dus laat Jaime het maar rustig aan doen Eerlijk gezegd zit ik wel op tegen de zooi als we echt bezig gaan met trainen...gebeuren dan vast wel ongelukjes. Luier is toch ook wel makkelijk Maar misschien nu wel goed om door te zetten aangezien hij het erg leuk vindt.
Nou kan niet opruimen want de vaat in de wasser is nog gloeiend heet....Wat een rotweer trouwens zeg! was dat blond servies ook in de aanbieding bij de v&d? Ik ga anders ff googlen.
Geen idee, ben niet bij de V&D geweest. Nog een vrij neutrale keuken... http://www.speelgoedconcurrent.nl/media ... /464/w/275 En voor Jaime http://www.speelgoedconcurrent.nl/media ... d/17/w/275
Haha... Sens en AM lekker met keukens bezig! Ziet er wel leuk uit allemaal. Ik weet alleen echt niet waar ik al dat speelgoed kwijt moet hoor. Zo groot is het bij ons niet. Vriendin van me is laatst verhuisd en die hadde speelkamer naast de woonkamer. Zo ideaal. Hoef je 's avonds als ze op bed liggen niet tegen al dat speelgoed aan te kijken, hihi. AM: wat knap van Kyllian zeg! Ik zou proberen door te zetten hoor. Vooral omdat hij het leuk vindt. Ongelukjes gebeuren toch, of je het nu doet of over een jaar. En het scheelt heel wat luiers! Kwam ie vanmorgen weer vroeg of viel het mee? Sens: jij loopt nu vast in de stad, gezellig. Hopelijk valt de regen in Nieuwegein en niet in Utrecht. Klinkt allemaal heerlijk wat je gaat eten vanavond zeg. Papa blijft lekker thuis met Jaime? Charissa: lekker tukkie gedaan? Heerlijk. Heb je nou nog urine laten controleren en kwam er iets uit of was alles goed? Lieve foto van Jayden en Aymee. Gek dat jij straks ook weer zo'n kleintje hebt he. Sem: heb je nu geen fijne vakantie meer kunnen wensen... Hoop dat je beter weer hebt dan hier. Maar volgende week weer mooi zeggen ze he? Zijn jullie de donderdag goed doorgekomen (dat was toch de sterfdag van je schoonvader)? En hoe was dat voor je schoonmoeder? Toch gek dat ze binnen een jaar alweer getrouwd is he. Ik heb vandaag al lekker gewassen, gestreken, gestofzuigd en gedweild. Wes ligt even met Jesse te slapen. Jesse voor de 2e keer al vandaag. Marijn net gevoed dus hopelijk kan ik die zo in de wagen leggen. Ga ik 2 schalen lasagna maken voor vanavond. Komen mijn schoonouders he en tante van Wes. Heb er helemaal geen zin in maar goed... hoort erbij. Ik ga maandag naar mijn ouders. Ben benieuwd hoe dat gaat, de eerste keer 2 uur rijde met die jongetjes... Tot later. Liefs LIS
hallo allemaal, Wij zijn weer terug in het koude regenachtige Nederland We hebben het zo heerlijk gehad in Egypte. Het was echt prachtig weer. Eigenlijk wel te warm. Iedere dag rond de 40 graden en we hebben 10 dagen lang geen wolk gezien. Het was echt een luie vakantie. Het enige actieve wat ik heb gedaan was snorkelen Daynah is ook heel lief geweest en ze had genoeg aandacht van iedereen. Ze dachten dat Sabino Arabisch was en Daynah dus ook. De accom was ook heel mooi. Eten was goed. Alleen in de middag vond ik het wat minder het eten. Verder waren de glijbanen helemaal super daar. Gingen keihard. Echt wat voor jou Robine Winkels waren ook wel leuk. Stad zelf vond ik niet zo leuk. Veel te druk en irritante mensen. Daynah moest bij het begin wel wennen en wilde nog niet het water in alles vond ze wel vreemd maar na een paar dagen vond ze het heerlijk. Ze is gelukkig niet ziek geweest (ik wel en nog). Ze heeft echt niet veel gegeten daar, maar wel gelukkig veel gedronken. Ik had gelukkig potjes meegenomen en die heeft ze goed gegeten en d'r melk 's-ochtends ook. Op de dag heeft ze bijna niks gegeten. Maar wat was het warm daar zeg. Echt waar. Dit is mijn warmste vakantie geweest en ben toch ook wel in Suriname en Curacao geweest, dat stelde niks voor vergeleken bij Egypte. In de avonden en nachten was het nog boven de 30 graden. Gelukkig hadden we airco. Ga jullie even gek maken met spam. Happy family
met papa aan de wandel. Daynah had wel een heel ander ritme hoor. Ze sliep van 15.00 uur tot 18.00 uur en dan weer rond 22.00 uur naar bed. In de ochtend sliep ze ook nog 1,5 uur. Dat ging prima allemaal