November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jaja...deze dame heeft het gras plukken ook helemaal ontdekt...

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Even helemaal in gedachten met het gras nog tussen dr vingertjes

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    En nu echt de laatste...ben ik niet stoer met mn petje?

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo, dan ga ik nu echt beginnen met bijlezen, denk dat ik dan morgen effe reageer, want zal denk ik mn ogen net meer open kunnen houden wanneer ik eindelijk klaar ben met bijlezen hier...haha....

O ja, nog een nieuwtje.....JAYNA HEEFT HAAR EERSTE TANDJE!

Eindelijk zagen we 2 dagen geleden dan de eerste witte puntjes doorkomen en nu voelen we 'm ook echt. Dat werd wel tijd zeg. Ze kwijlt enorm en is ook echt wat jengelig...arm meissie, maar ja, laat de rest dan nu ook maar komen hoor!

Fijne avond allemaal!

Liefs Semmi

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, Robine weer gewonnen! Gefeliciteerd.

En Semmi weer terug. Ja, het was een gezellige avond van de week. Toen ik online kwam, waren de meesten al weg :(

Wij zijn uurtje geleden teruggekomen uit het ziekenhuis. We hebben toch maar even gebeld, want Jesse was sinds een uur of 14.30 uur echt niet meer te troosten. Hij heeft nog een half uurtje geslapen, maar ik heb er naast gelegen (bij ons op bed). Joh, hij zag er niet uit, hele rode ogen.
    Hij ging kokhalzen als hij een fles zag. Wat yoghurt gegeten, maar ook dat kwam er weer uit :(
    En omdat hij niet te troosten was, moesten we toch maar komen.
    Is ie nagekeken en hij had wel een beetje loopoor, en zijn keel was wat rood. Dus in de gaten houden, maar we kregen niets mee. Dan voel je je ook weer of je je aanstelt, maar goed. Hopelijk gaat het morgen beter!

Nu nog ff naar beneden, tv kijken. Hopelijk slaapt Jesse gewoon door.
    Morgen ben ik naar de sauna, dus kom ik 's avonds nog wel ff kijken denk ik.

Fijne zondag!

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Joepie, Jayna ook een tandje! Heeft ze er last van (gehad)?
    Leuke foto's Semmi! Jayna een echt waterratje zo te zien? En ze stopt ook alles in haar mond of niet?

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo eerste 10 pagina's bij gelezen en zag dit lijstje er tussen staan. dus vul die vast even aan...

Bastian: Kruipen, staan en stapjes
    Jill : omrollen heen en weer, zelf gaan zitten, niet kruipen en staan
    Lieke: Langs de tafel lopen en kruipen(zowel op handjes en voetjes als op handjes en knietjes, hahaha)
    Jesse: Zich overal aan optrekken om te gaan staan en dan lopen (langs tafel, kast) en kruipen. Bij gladde ondergronden op handjes en knietjes, bij tuintegels op handen en voeten.
    Yorben:eek:mrollen door heel de kamer,maar nog niet alleen zitten staan of kruipen.
    Daynah: zitten, staan (niet zelfstandig) en omrollen op schoot, maar dus niet liggend
    Kyllian: omrollen, van zit naar kruipstand draaien, hele kleine stukjes kruipen op handen en knietjes verder veel tijgeren (buikschuiven).
    Jaime: doorrollen, kruipen/tijgeren (hangt er nog tussen in) zitten.
    Jayna: omrollen, op de buik rondjes draaien en zich zo verplaatsen en zitten.

Hier verder nog geen kruip- of stapogingen en ook kan ze niet zelf gaan zitten....duseh....zit 'm in de naam denk ik...Daynah en Jayna doen het rustig aan.....hihi

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ze heeft er gelukkig alleen overdag wat last van tot nu toe. Slaapt 's nachts lekker, hoop dat dat zo blijft!
    Jayna is inderdaad een echte waterrat, kan er geen genoeg van krijgen. En ja....echt alles gaat in dr mondje momenteel!

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zie dat de hele lay out op zwangerschapspagina veranderd is, dat was eerder vandaag toch nog niet zo?

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    avond...zijn we ook weer na een logeerpartijtje bij mijn schoonfamilie en vrienden.

Semmi; fijn dat je weer terug bent. Leuke foto;s van de camping.
    Robine; yeah! Gewonnen! Dadelijk moet je echt nog de finale tennissen :)
    LIS; dikke knuffel voor Jesse! Hoop dat ie zich al wat beter voelt...

Ik baal er best wel erg van dat ik zaterdag niet mee aapjes kan kijken :( Julli e moeten wel veel foto's maken hoor ;)

Verder niet veel nieuws hier...oja de site ziet er zo anders uit :p

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hey semmi welkom terug,ik zag ook dat alles op zw.pagina is verandert.
    en goed dat jayna eindelijk ook een tandje heeft nu.

wij hebben een lekker mama-papa dagje gehad.kids liggen net in bed.
    ik ben zo'n watje ik kan ze echt niet missen gewoon.
    heb de hele dag aan ze gedacht enzo,hebben jullie dat ook als je de kids niet bij je hebt?

lydia:hoe is het nu met jesse?arm ventje hopelijk is hij snel weer beter.

AM:ach wat een poepie is kyllian ook hé,en zulke mooie witte tandjes dat hij heeft.

ik ga terug naar mn ventje.

tot later.xxx

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oja robine:tuurlijk stem ik volgende maand op jill,maar heb ook een foto begin deze maand van yorben ingestuurd hihih maar zal ook op jou dochter stemmen hoor ;)

13. Morguhh allemaal,

Zie dat de lay-out helemaal veranderd is. Mooi geworden hoor.

Robine: Joepie gewonnen. Nu de volgende partij verliezen dan kan je met ons mee.....nee hoor grapjuh. Gewoon je best doen.

LIS: Hoe is het met Jesse nu. Ik vind je niet overbezorgd hoor. Ik zou precies hetzelfde doen en zo zijn er nog veel meer. Ze zijn wel wat gewend hoor in he zkh. Een vriendin van mij zit bekant als haar dochtertje hoest al bij de dokter, dat is pas te overbezorgd. Veel plz bij de sauna vandaag.

AM: Wat een leuke foto's van Kyllian zeg. Ik vind zijn tandjes zo grappig. Je ziet ze zo duidelijk.
    Heb jij ook de eos van camera?

Sem: Welkom terug meid. Leuk dat je volgende week ook meegaat. En iid het zal dan wel in de naam zitten dat ze het lekker op hun gemakje doen. Ach goed het komt vanzelf hoor, ook al ben ik weleens jaloers op andere. Leuke foto's van Jayna weer en wat een leuk zwembadje zeg. Is die van Intertoys, volgens mij hadden ze daar ook zo iets. Ik zag ook nog een leuk slabbertje voorbij komen ;)

Fajah: Hebben jullie een leuke dag gehad gisteren? Zal wel heh. Het is mooi weer geweest.

Zo volgens mij heb ik iedereen gehad, zo niet sorry.
    Ben benieuwd hoe Sensee het heeft gehad. Ze zal Jaime wel onwijs hebben gemist.

Gisteren zijn we dus naar de Dance Parade geweest en het was wel leuk. We konden het niet echt goed zien allemaal omdat Daynah ook erbij was, we hadden helaas geen oppas. Ik wilde met haar niet in de drukte gaan staan. Maar er stonden her en der tentjes met muziek.
    Volgend jaar dus op tijd oppas regelen en dan kunnen papa en mama weer gaan feesten als vanouds :)
    Gisteravond zijn we nog gaan bbq was ook erg lekker.

Vandaag hebben we een kinderfeestje dus daar gaan we vanmiddag naar toe. Alvast een fijne zondag allemaal.

Lfs Kelly

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: gefeliciteerd met je kwartfinale!

Semmi: welkom terug en leuke foto's weer! Jayna ook een eerste tandje, joepie!

LIS: je stelt je niet aan hoor, je kunt met die kleintjes maar beter te vroeg dan te laat iets ontdekken. Hoe gaat het vandaag met Jesse?

Brennie: jammer dat je niet mee kunt zaterdag. Je laatste weekje vakantie nu?

Fajah: lekker dagje gehad dus. Ik zou ook wel vaak aan hm denken als hij niet bij me zou zijn ja.

Kelly: ik heb geen Eos, gewoon een klein cameraatje ;) (Sony cybershot) Mn vriend heeft wel een Canon Eos 3D.
    Veel plezier vanmiddag op het feestje, wordt vast een leuk buitenfeestje met dit weer!

Wij willen vanmiddag gaan zwemmen, maar Kyllian wil maar niet gaan slapen. Het is nu wel weer even stil, dus hoop dat hij toch nog even kan slapen.

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ben ik ook even weer. Gisternacht was vreselijk, Bastian heeft heel veel gehuild dus ik was helemaal gaar. Vannacht ging gelukkig beter.

Leuke foto's Semmi. Hihi, gras plukken, schattig. Hoera, een tandje! Dat staan enzo komt vanzelf joh, geniet nog maar even van de 'rust' want dat staan is in het begin best eng en vermoeiend. En waarschijnlijk kan ze straks alles tegelijk.

LIS: dus toch weer een loopoortje, wat zelig. Hopen dat het gauw over gaat. Vervelend hoor, heb er zelf tot de puberteid ongeveer last van gehad en mijn moeder ging dus ook telkens met mij naar de dokter. Lijkt me niet overdreven hoor, kun je beter in de gaten laten houden voordat het echt erg wordt want het doet verrekte pijn.

Veel plezier met zwemmen Annemonique. Heb ook weer zin om naar het zwembad te gaan met Bastian. Over twee weken begint babyzwemmen weer.

Hihi, tja, dan moet je maar verliezen Robine :) Wat fijn dat het met je moeder beter gaat. Dat is dan uiteindelijk best snel gegaan, toch?

Stoer zeg, Kelly, met Daynah naar Dance Parade! Maar een oppas zou dan wel handiger zijn, haha. Naja, volgend jaar.

Wij gaan straks weer naar oma. Kreeg een sms dat ze taart heeft gebakken. Elk excuus is goed om Bastian te zien.

Nog even een actiefoto spammen... Ben erg blij met de ladenstoppers!

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Bastian wat ben je al groot zo! En idd handig die ladenstoppers ;) Was de taart lekker?

Hier vanmiddag maar niet naar het zwembad gegaan, omdat hij dus nog helemaal niet geslapen had en we bang waren dat we dan zo weer terug konden. We zijn maar even dichtbij huis gebleven, dus hier vlakbij naar het meer gegaan en net weer thuis. Hij ligt nu op bed!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het water was best koud, maar eenmaal helemaal erin toch wel weer lekker!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ...en daarna weer lekker opwarmen in het zonnetje:

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Wat een leuke foto's van Jayna, volgens mij heeft z t goed naar dr zin gehad op de camping :) Eindelijk een tandje, joehoe, ook Jayna wordt groot :)

LIS: Arme Jesse, en je stelt je helemaal niet aan om met zo een ziek kind langs t zkh te gaan hoor. Nu viel t ws nog mee, maar beter een keer teveel erheen dan te weinig toch!? Hoe is t vandaag met Jesse? En heb je nog wel genoten in de sauna of was je gedachten alleen bij Jesse?

Brennied: Ja we maken veel foto's hoor, zaterdag. Hoor mij nu kletsen, mss ben ik er ook niet eens bij. Gat alles goed met Milou?

Kel: Die Kel naar de Danceparade. Hahahh,goed oude tijden herleefden weer? ;) Ach een beetje sfeer geproefd is toch ook leuk. Ben je zo een fan van die optocht?

Fajah: Hahaha. Doet Yorben volgende mnd weer mee? Je geeft niet op tot hij wint he.........lol. Als je op Yorben stemt kan je niet op Jill stemmen of je moet t om de dag doen ;)

Sense: Hey Prince ganger en wedding hopper, hoe was t in The UK? Jullie hebben vast een tof weekendje gehad. Ben nieuwd naar de foto's en hoe t zonder Jaime is bevallen ;)

AM: Lekker weer zo te zien in Utrecht eo. Hier was t alleen vanmorgen redelijk lekker, maar niet dat je zegt wat een schitterende dag.........alweer de halve middag regen :(

John heeft vanmorgen getennisd en is verslagen, lol. Moet ik de familie eer maar weer hoog houden he ;) Verder hebben we de hele middag schoongemaakt in en om huis en de balkons en de tuin. t Is weer heerlijk fris en schoon hier. Is t maar vast gedaan voor de vakantie............nog een week en 2 dgn! :) Heb er zo een zin in! Weten alleen nog geen vliegtijden, hopelijk horen we die ook een dezer dagen.

Gaan zo wederom film kijken, de keer Mr Bean on Holiday en lekker spare- ribs eten..........jaja erg slecht, maar wel heerlijk :)

Tot later!

Liefs Z

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:ik zal om en om op onze kindjes stemmen hihih,ik wil een keer winnen haha.

wij hebben vanmiddag een eindje gefietst met de kids.
    ik met 2 kids op mn fiets,wel eng hoor.
    het was de eerste keer met yorben op de fiets.
    het stoeltje kan bij mn man niet op zn fiets en dat andere stoeltje zit vast met schroeven enzo,dus mama had al het gewicht op de fiets,lekker joh en dan ook nog regen op je kop hihiih.

groetjes

Deel Deze Pagina