op het strand. Zijn we dus maar 1x geweest, want Daynah vindt er echt niks aan al dat zand. Ze stelt zich dan zo aan. Durft er niet op te lopen. Raar kind hoor.
lekker slapen op de heenweg. We hadden zowel heen als terug extra ruimte. Vliegtuig zat niet vol, dus dat was erg lekker hoor. Anders zat ze 5 uur op schoot.
ze hadden bij het hotel een lounche gedeelte met muziek en daynah ging iedere keer als we daar liepen even dansen. Mijn broertje heeft het ook gefilmd.
De glijbanen.... Ben van allemaal geweest, behalve de witte. Maak je een vrije val en dat drufde ik dus niet
Ik laat het hier maar bij. Heb 400 foto's en om ze nou allemaal te laten zien.............. We hebben trouwens van de week toen we in Egypte zaten nog een bezichtiging gehad. Donderdag geloof ik. Weet verder nog niks. Ben benieuwd. Heb een beetje teruggelezen allemaal. Ga maar geen reacties doen. Zou het ook niet meer weten. Ga vanaf nu weer gezellig meedoen met jullie. Fijne avond. Lfs kelly
Kel wat een heerlijke vakantie zo te zien! En idd dan kom je hier terug in het koude kikkerlandje Lekker hoor dat Daynah daat een ander ritme had, zo kon je overdag en 's avonds vast nog eens wat doen! Superleuke foto's allemaal! LIS: hoop dat het vanavond nog mee is gevallen Ow je gaat maandag al naar je ouders en dan tot zondag? We moeten nog ff ene tijd afspreken he, misschien handig voor je vertrek. Kyl heeft vanmorgen tot half 7 geslapen, dus viel erg mee. Wij zijn net terug van de verjaardag. Kyllian heeft zich goed vermaakt met alle kids en speeldingen op de camping. Gelukkig is het bij ene paar kleine buitjes gebleven en vanavond kwam toch nog de zon door.