November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Fajah wat ben je bruin zeg! En wat Am zegt volgens mij hebben jullie het prima naar je zin gehad daar. Stralende koppies van de jongens, geweldig!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben bedoel je sens ;)

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee hoor, ik bedoel Jelte, als ik die foto zie en dan jou van de zijkant lijkt Jelte echt op jou, die ogen en dat mondje

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    en denk ook trouwens vorm van het gezicht ofzo. Of ben ik nu de enige..haha.

Had je nog niet terug gesmst trouwens maar vrijdag ben ik erbij hoor! Ik zou zeggen het i smooi weer dus we nemen de bikini's mee en gaan naar het strand met de kids :)

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jij bent dan natuurlijk wel zooo bruin en wij niet :(. Maar wordt vast gezellig!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja hopen op mooi weer vrijdag,maar dat geven ze wel af he?
    En dat bruin gaat er snel af hoor,ik merk het nu al dat er schilfertjes afkomen ;)

Ik zie dat trouwens zelf niet of de kids op mij lijken.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ah joh dat zal wel meevallen toch?

Chiel en ik kijken trouwens toch nog ff voor een nachtje daar, vrijdag en zaterdag. Ff naar Belgie met de muppet.

Heb je nog tips fajah voor hotels? We hadden hampshire in terneuzen al gebeld maar die was best duur 140 per nacht zonder ontbijt en verder niks. Ze hebben vaak arrangementen maar nu niet helaas.

9. Welkom terug Fajah. Foto's zijn leuk jullie hebben het erg naar jullie zin gehad zie ik.

Hier weer terug van de verjaardag. Heb het gelukkig volgehouden met buikpijn. Ga morgen maar toch de dokter bellen voor de zekerheid. Heb ook last van mijn maag gekregen. Denk een virusje ofzo vanuit Egypte of mss een of andere parasiet.............gatverdamme!

Weltrusten allemaal.

Lfs Kelly

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oei Kelly,ga maar even naar de dokter ja,beterschap.
    Jou fotos zien er ook leuk uit.

Sens:Mss nog eens De dikke van Dale Hotel?
    in Aardenburg Hotel Rudana Castra?

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Welkom thuis! Wat een geweldig leuke foto's van jullie in Torremolinos! Ben je nog in Tivoli geweest? En hoe is de autoreis gegaan met de twee mannen op de achterbank? Wat zijn die 16 dgn snel gegaan zeg! Wow! Hopelijk wordt t weer nu wat beter hier in NL en kun je bruin blijven :)

Kel: Nog aan de race? Wel goed voor de lijn:) Echt iedereen wordt ook altijd ziek in Egypte of Turkije! Redenen temeer voor ons om niet naar die landen (meer) te gaan. Beterschap hoor!

Vanmorgen ff op kraamvisite geweest bij mn oude buurvrouw in Berkel en Rodenrijs. Was erg gezellig en dr babytje is een schatje om te zien. Daarna huis weer schoongemaakt en mn mooie nieuwe t shirt verziekt met bleekmiddel :( Stomme rot schoonmaken. Eiegn schuld he, had ik maar wat ouds aan moeten trekken.

t Weekend flink geklust dus misschien zit er nu een beeb in mn buik. Afwachten maar. Spannend hoor. Hahaha ben benieuwd of t snel raak is. Aan ons heeft t niet gelegen ;) Hahaha.

Ga ff relaxen. Klote weer hier.

Tot later!

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeie middag meiden,

Hier een werkdagje en wat voor een :confused: niets te doen. Hier is de bouwvak begonnen afgelopen weekend. Lekker rustig dus...tijd zat om te forummen :)

Fajah: welkom terug! Sow...jullie zijn lekker bruin geworden! Leuke foto's ook. De kids hebben zich goed gedragen? Lief zeg die foto waar Yorben en Jelte samen hand in hand lopen :)

Kelly, en hoe gaat het vandaag met de krampen? Nog bij de dokter geweest?

Sens, gaat het een weekendje zeeland worden :) ? Gezellig!

Robine, hopelijk heeft het klussen goed geholpen ;) Is het je eerste cyclus zonder pil? Irritant idd met dat bleekmiddel, mij ook eens overkomen met een goeie broek en rok :evil: Nu kijk ik wel uit voortaan. Jill dus favo van Nemo :) zal ze milou d'r kamer wel leuk vinden ;) Ik zal snel een foto maken van de 'nemo-muur'.
    Heeft Jill nog lekker geslapen afgelopen nachten?

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Oja...morgenvroeg de echo. We willen niet weten wat het geslacht gaat worden......

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Wat knap om niet te vragen wat t gaat worden. Wij dachten ook bij een 2e om te niet te gaan vragen, maar nu denken we er heel anders over, we zijn echt te nieuwsgierig! Hahaha.Spannend weer he!?Slapen bij Jill is nogsteeds klote. Het is de afgelopen 4 weken 2 nachten goed gegaan, verder minimaal 2-4x per nacht wakker en roepen! Heel irritant. Doe rustig aan!

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    aaah die Jill.....houdt niet zoveel van slapen als d'r papa en mama :) Hopelijk d'r brusje wel ;)
    Nu zeg ik heel stoer dat we het niet willen weten...ik weet dat als het gevraagd wordt het toch altijd ff de verleiding is. Ben ook wel nieuwsgierig maar tis ook wel leuk als het een verassing blijft. Ach ja we zullen zien.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo hallo,

Zo wat een pestweer zeg! Niet normaal :evil: . Is echt weer een Nederlandse zomer heh absurd.

Oh brennied dat je dat kan joh niet willen weten wat het is... datlijkt mij echt zo moeilijk. Wel weer heel leuk een echo! Krijg je ook fotootjes mee?
    Irritant heh zo rustig op je werk.

Robine nog steeds slecht slapen. En overdag dan wel? En jij flink aan het konijnen klussen dus..hihi. Misschien is het wel in 1 keer raak joh!
    BAlen van het shirt.

Fajah ik had gekeken bij dvd alleen ik vond hem best duur. Hij is ook niet meer bij de hampshire keten volgens mij.

Kel oh shit...wat robine zegt altijd heh daar met egypte. Hopelijk krijg je wat van de dokter dat het snel over is. Wij waren eens in egypte en mn zwager zat echt de hele week op de pot en die was er zo ziek van.
    Ging het met jou dan wel een beetje in het vliegtuig?

Hier een testje er tegenaan gegooid maar die was negatief. DAn weten we het iig zeker heh.

Verder niet veel te melden. Ga nog maar ff en kop thee zetten en ff kijken voor een huisje voor spanje.

lfs

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: en nog hotelletje gevonden?
    Niet zwanger dus. Loop je dan overtijd nu?

Kelly: nog naar de huisarts geweest? Hoe is het nu met je buik?

Robine: erg he die bleekmiddel :( Zonde...
    Ik maak kyllian zn witte kleding soms schoon met bleekmiddel en daarbij verpestte ik laatst ook wat andere kleding mee :(
    Spannend hoor, nog 2 weekjes wachten dan weten jullie of er ook raak geklust is ;)
    Ik ben vanmiddag weer begon met de pil....mn eerste en laatste strip haha. Wilde ff mn cyclus wat omgooien zodat als we gaan beginnen we op zn vroegst een half juli kindje krijgen....dit ivm de verhuizing ;)

Brennie: jij lekker rustig op het werk...heerlijk hoor :D Hier juist andersom.... Ben bang dat mn laatste dagje echt nog overuren worden.
    Lijkt me ook moeilijk om het geslacht niet te weten, ben te nieuwsgierig hihi. Bij Kyl wilden we het wel weten, maar toen bleek het bij de 20 weken echo niet te zien te zijn....was ie verstoppertje aan t spelen. Gelukkig was er later nog een kans bij de 3D echo.

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hallooo!

Fajah: welkom terug! Wat een heerlijke foto's, krijg helemaal in vakantie. Vooral nu het hier echte kl*teweer is. Tjeetje mina zeg. Zoveel regen is er gevallen de afgelopen dagen!

Kel: jij ook welkom terug! Ook al van die heerlijke foto's. Die glijbanen zien er erg verleidelijk uit. Fijn dat het zo gezellig was.
    Ben je nog naar de dokter geweest? Is wel erg vervelend souveniertje van de vakantie.

Robine: ben benieuwd of het klussen gelukt is! Zou wel gaaf zijn, in 1 keer raak!

Brennied: morgen echo! Spannend hoor! Het niet weten is toch ook wel erg leuk. Ik vond het deze keer wel praktisch om het wel te weten.

AM: en... hoe gaat het met het potje bij Kyllian?

Verder weet ik even niet meer.

Ik ben vanochtend naar mijn ouders vertrokken, dus zit nu in Terneuzen. Jesse is net in bad geweest en ligt nu te huilen in bed, dus ga zo maar even kijken. Hij vindt het wel geweldig hier, want opa heeft een synthesizer. Gek wordt opa er nu al van ;)
    Jesse wil alleen maar op de synthesizer.

Sens: jij maakt er een gezellig uitje van vrijdag? Groot gelijk hoor. Het is zo'n pokke-end rijden. Waarom woon jij zo ver weg Fajah ;)
    Nee hoor, ik vind het hier altijd heerlijk om te komen.
    Nog huizen gevonden Sens?

Nou, ga nu echt nog ff naar Jesse. Ligt zo zielig te huilen. En Marijn begint ook alweer...

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: zouden de boys nog even moeten wennen dat ze bij opa en oma slapen? Hoop dat ze straks wel lekker gaan slapen.
    Kyl plast tijdens elke verschoning even op de wc of op het potje. Denk dat we tijdens onze vakantie maar wat meer gaan oefenen door hm tijdje zonder lueir aan te laten lopen. En dan tussendoor vaak het potje of de wc aanbieden.
    Veel plezier daar in Terneuzen! Hoelaat zou jij vrijdag kunnen? Ik zat zelf aan een uurtje of 11 te denken als Lin hier om 9 uur kan zijn. Volgens mij maakt het Fajah niet uit, die kan toch wel uitslapen ;)

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Uurtje of 11 vrijdag is goed voor mij hoor,kids slapen idd wel uit,hebben vanmorgen allebei tot half 11 geslapen.En wij tot Half 10;echt vakantie hier hoor ;)
    Chris moet morgen weer werken,ik volgende week dinsdag pas weer.
    Vandaag was het een feestdag in belgie,vandaar dat hij nog een extra dagje had.

Vandaag bij Boerenbond geweest en zagen een konijntje,Yorben was er niet weg te krijgen.
    Maar ik twijfel nog om eentje te nemen,vind het erg leuk/lief,maar heb geen idee of je er veel werk aan hebt en wat voor verzorging heeft zo´n beest nodig?Ik weet het echt niet.
    Iemand ervaring mee?vind het nml wel erg leuk voor de kids.

Deel Deze Pagina