Robine:Reis is goed gegaan hoor met de boys,hebben zich goed gedragen,we zijn niet meer naar Tivoli geweest helaas. Heb nog gekeken waar jullie toen zaten,maar heb het app. niet gevonden hoor. Met 2 kids heb ik wel genoten,maar toch niet optimaal kunnen uitrusten hoor,want je gaat niet plat liggen in de zon,steeds kijken of er toch niet 1 vd 2 in het zwembad dondert enzo,of met andere mensen meegaat. 1 keer bij een show savonds had ik heel even mn aandacht verloren op Yorben en toen ik weer keek was ie weg,liep hij al een eind verde bijna een drukke weg op,jeetje mn hart heeft nog nooit zo gebonkt,Chris is er razendsnel heen gerend en kon hem nog net optillen voor hij de straat opliep,voelde me zo ontzettend stom, ;schaamde me tegenover die andere mensen.Maar je moet dus echt ogen in je kont hebben met die bengels.Ze zijn razendsnel. Heb er een paar dagen slecht van geslapen,wat als we te laat waren enz. Dit zal me niet nog eens gebeuren denk ik.
Ik twijfel om precies dezelfde reden. Weet dus ook niet hoelang je ze bijv. alleen kunt laten.... Kyllian is ook helemaal weg van konijntjes. Dat was schrikken zeg toen je yorben even 'kwijt' was. Het is idd zo gebeurd.
http://www.crocs.eu/shop/step1/details. ... 71&lang=NL Deze vind ik wel leuk voor de meisjes onder ons
Waarom niet voor jongens? Hebben ze bij jou trouwens niet ergens in de buurt nog de lichtblauwe crocs? Hier nergens verkrijgbaar.
Haa meiden, Jezus Fajah dat is dan echt schrikken het is zo gebeurd heh. Ze zijn zo snel! Wat betreft konijntje met verzorging denk dat je ze wel 2 dagen alleen kan laten. En als je op vakantie gaat is het wel makkelijk dat je het diertje met hok en al kan optillen (of reishok ofzo) en bij opa en oma kan zetten. Dat is wel het voordeel met een kat heh. Jaime vindt ze ook leuk konijnen, maar ook ratjes, maar ik ga er pas een kopen als ze het kan vragen en ze ook echt zelf het hok enzo kan verschonen en hem eten geeft, eerder doe ik het niet. Maar konijn moet je wel wekelijks verschonen volgens mij en dan wel dat hok wat boenen misschien? Mijn zusje en ik hadden vroeger een konijn. Oh en wacht chiel moet binnenkort de konijnen van de overburen verzorgen, die zijn met vakantie. Ik laat je weten als het zover is en wat ie moet doen dan. AM wat gaat kyl snel dan zeg met potje trainen! Niet normaal. Die is vast zindelijk voor zn tweede joh. 9 uur is prima vrijdag. WE zijn over hte weekend nog niet uit, konden niks vinden wat redleijk was qua prijs. Lis jij zit al in Zeeland! Ik was vanmiddag bij een huis wezen kijken hier in Utrecht, tuindorp.Maar oh nee hoor. ons huis is dan mooi glad gestuct en afgewerkt en dat ws niks joh. En dan nog 475 vragen heh en er moest nog zoveeeel gebeuren niet normaal. 15 m2 meer dan bij ons en grotere tuin (ook voor tuin) nee dat doe ik niet hoor. Zonde van mn geld. Nou ik ga nog ff verder! lfs
He Charissa: jij bent bijna 38 weken. Tijd voor de dagelijkse meldplicht hoor! Anders worden we zo zenuwachtig
Goedemorgen allemaal, Gisteren naar de ha geweest. Waarschijnlijk een infectie ofzo. Moet nog even op de uitslag wachten en dan zal ik waarschijnlijk wel medicijnen krijgen. Zie wel hoor. Gaat wel weer over. Gisteren ook weer begonnen met werken. Had ik dus echt geen zin in heh vooral niet met buikpijn en maagpijn, maar ja het zal toch wel moeten. Sabino heeft al voor de volgende vakantie gekeken voor in oktober ofzo......hahahaha. Ik zei al tegen hem we zien wel allemaal. Als het huis nog niet weg is kunnen we wel gaan. Fajah: Je komt echt ogen te kort heh met kleintjes. Daynah was in de vakantie zo het water in gelopen en ging kopje onder. Je schrikt je echt wezeloos. Het gaat zo snel allemaal. Sensee: Jullie dus ook al bezig met huizen. Leuk hoor. Maar ik begrijp dat je dus nog niks echt leuk vindt. Komt vast wel iets leuks voorbij. LIS: Veel plz bij je ouders. Blijf je er lang of tot na het weekend. Wanneer moet jij weer gaan werken? Ook al binnenkort? Robine: Wat zonde van je shirtje zeg. Zo zie je maar dat schoonmaken niet goed is voor je Wat balen van Jill zeg dat het slapen nog zo slecht gaat. Zit je wel weer gelijk in het ritme als er eventueel een beebje nu in je groeit. Ik had trouwens in Egypte niet zo erg last van mijn buik had toen ook medicijnen en die hielpen goed moet ik zeggen. Ik had er vorig jaar meer last van in Mallorca. Het houdt nu alleen zo lang aan. Ik heb altijd wel last van mijn darmen als ik met vakantie ben. Zal toch ook de warmte zijn en het anders bereiden van eten ofzo. Ben ook de enige van ons zessen die er last van heeft. Terwijl in Tunesie had ik echt nergens last van. Zo raar. Nou was ik ook al niet zo lekker voordat we weg gingen misschien heeft dat nu ook er wel mee te maken. Ik hoop iig dat het snel 17.00 uur is en dat ik weer naar huis kan. Fijne dag. lfs Kelly
Ben er wel hoor Lis hahaha Ik was gisteren alleen druk, geen tijd gehad om te reageren. Kan net beetje bij beetje hier thuis de boel nog op regel houden, gaat me nu zwaar af... S'nachts draaien lukt amper, alles verschuift in mijn rug ... hadden jullie dit ook? Kan me niet herinneren dat ik dit bij Jayden zo erg had. Maar goed.. we doen ons best hihihi en proberen nog lekker ff te genieten, zal straks de buik ook wel weer missen. Woensdag word het al weer beter en dan kunnen we lekker achterhuis zitten heerlijk! Kelly, wat vervelend van je buik, hopen dat de medicijnen aanslaan wat je ervoor krijgt! Succes met werken vandaag en als het niet gaat gaat het toch niet! Heb hier alweer de vloeren gedaan, de badkamer blinkt weer en toiletten, ben nu met was aan het wegwerken (wil niet als ik beval dat de kraamverzorgster eerst 2 wasmanden weg moet werken hihii), ga zo nog ff verder met de gordijnen inkorten van de babykamer en dan is het weer opgeruimt Zo ga nog ff verder en even lekker aandacht besteden aan Jayden. Kom later wel ff weer...
Fajah: zo dat was schrikken zeg dat Yorben ineens weggelopen was. Gelukkig hebben jullie hem toch nog op tijd opgemerkt. Kan iedereen overkomen hoor, maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat. Konijntje? Zou mooi nog ff wachten en ze meenemen naar de kinderboerderij, kunnen ze daar knuffelen, want de eerste week is t leuk en daarna mag moeder t hok schoonmaken. Sens: Jammer geen beeb in je buik! Maar ja, misschien ook wel beter ook he, jullie moeten er wel beiden achter staan natuurlijk. Komt vanzelf wel! Kel: Beterschap meid, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ennuh alweer aan t zoeken voor een volgende vakantie?!? Lekker hoor! Charissa: Ik had de laatste weken bij Jill ook heel erg van die verschuivingen waar jij t over hebt. Mega rugpijn en idd geen houding meer kunnen aannemen. Nog ff tjes, hij is er bijna! Sterkte! LIS: Veel plezier in Zeeland de komende dagen en natuurlijk ook vrijdag bij Fajah! Sap komt morgen weer thuis. Wat vliegen de dagen toch om he!? Volgens mij ben ik de eerst volgende die op vakantie gaat of niet? 11 augustus hier. Komend weekend ga ik 2 dagen naar mn vriendin met Jill die op de camping in Hoeven staat. Gave camping met mooi waterpark erbij. http://www.bosbadhoeven.nl/! Heb er zin in. Ga in ieder geval do en vrij en mss blijf ik za ook nog wel als t weer een beetje meewerkt. ff Minivakantie. Dr ouders zetten de caravan daar neer en dan zit zij er samen met Zoe en kom ik dus lekker ook met Jill. Verder erge buikpijn hier, zou t een teken van innesteling kunnen zijn!?!? Ow ik vind t wel weer spannend hoor, dadelijk alweer snel zwanger. Hoop t zo. Vanaf 5 aug kan ik testen..........tel de dagen af, hahaha. Ga ff lekker luieren op de bank met boekjes. Ben bij met de was en strijk, huis is schoon, Jill slaapt dus ff niks! Heerlijk. LAterz!
Sens:jullie hebben echt serieuze plannen nu he om te verhuizen? En laat het me ff weten of een konijntje veel verzorging nodig heeft. Am:Vind die crocs van mickey beetje meisjes achtig eigenlijk ,jij niet? Hier ook geen lichtblauwe crocs te vinden.Mss op de site van crocs eens kijken? Lis:En gezellig in Zeeland Kel:Alweer aan het werk,dacht dat je nog een weekje vakantie had?
Dat denk ik nml ook robine dat het in het begin leuk is zo beestje en daarna word er niet meer naar gekeken en kan ik alles doen. Je was afgelopen weekend vruchtbaar toch,denk niet dat je nu al innesteling kan voelen ofzo,maar het kan natuurlijk best raak zijn de eerste keer,straks ga je zwanger op vakantie,whaaaah spannend. Waar gingen jullie ook alweer naartoe op vakantie?Tenerife toch?Welk hotel?
Ziet er goed uit robine die camping. Zal vast en zeker gezellig worden met zijn 4tjes. En het wordt prachtig weer. Ik vind het ook weer zo spannend voor je. Ik weet eigenlijk niet wanneer de innesteling gaat beginnen. Ik had toen ik 7 weken zwanger was een bloeding en toen zei de vk tegen mij dat het innestelingsbloed was. Goh en Sap ook alweer thuis morgen. Gaat echt hard zeg. Fajah: Helaas ben weer aan het werk. 2 weken vrij geweest. Ik ga lekker eten. lfs kelly
Fajah: Tenerife ja. Appartement Compostela Beach. Hebben er zin in! Denk ook nog geen innesteling hoor,maar kan wel. 5 dgn na dato. Alleen weet ik de lengte van mn cyclus niet, ben nu ff uitgegaan van 27-28 dgn. Bij Jill bleef in ongesteld tot 9 weken, en toen kwam de ong om de 26-27 of 28 dgn. Afwachten maar,heb testjes besteld op internet die eerder aangeven of t wel of niet raak is. Hoe bedoel je neuroot Hahaha. Als je ervoor gaat wil je ook meteen zwanger zijn he. Althans ik wel. Kel: Hoe voel je je nu? Wel eetlust?
ben erg beneiuwd robine of het snel lukt,ik leef met je mee,ik was ook snel zwanger van Yorben,van Jelte heeft het anderhalf jaar geduurd. Ik dacht dus dat het een lange tijd zou duren,maar Yorben was een sterke zaadcel waarschijnlijk whahahahaha.
Zou ook wel willen weten of je zwanger bent als je op vakantie gaat. Wel zeggen hoor. Voel me wel wat beter. Heb iig wel wat meer eetlust gekregen. Gelukkig nog een middagje werken en dan 5 dagen vrij. Het wordt gelukkig mooi weer. Is het bruin niet er gelijk af. Hoop dat Daynah nog wilt uitslapen morgen. Vanmorgen moest ik haar om 6.45 uur wakker maken en de dagen ervoor werd ze pas om 10.00 uur wakker. Zal wel weer niet als ik vrij ben. Lfs kelly
we hebben ons record al gehaald he,vorige keer zaten we maar op 715 ofzo. gelukkig gaat het weer een beetje kelly
Robine: tjeetje, spannend zeg! Ik had vorig jaar mijn laatste menstruatie op 26 juli (zag ik toevallig afgelopen weekend op het bevallingsverslag). Tjeetje, bij mij dus alweer een jaar geleden zeg. Wat gaat het snel he? Hoop voor je dat het raak is. Laat je het ons weten, 5 augustus Heb jij van die testen van Mat Care besteld? Die had ik ook en daar kun je idd al heel vroeg testen. En donderdag lekker nog even met Jill naar je vriendin. Lekker er toch even uit. Kel: had je nu ook medicijnen gekregen van de dokter? En hoe is het met het eten gegaan in Egypte of kwam het er allemaal zo snel uit dat je gewoon lekker kon eten? (ofwel: was je nog aangekomen? hihi) Je ziet er geweldig uit op de foto's! Wat een figuurtje zeg! Fajah/Sens/AM: tijd vrijdag maakt mij niet uit, ik ben toch in de buurt. Uurtje of 11 dus? Misschien dat ik dan eerst Marijn 'thuis' nog effe voed en dan ook ga rijden. Anders sta ik 's middags echt op ploffen Jesse heeft er in ieder geval al heel veel zin in Charissa: fijn dat je je weer even hebt gemeldt! Niet te veel doen. Hou daar nou toch eens mee op. Het 's nachts niet kunnen draaien is zo herkenbaar. Had ik ook, vreselijk. Bij Jesse had ik dat voor mijn gevoel ook minder. Heb je een zelfde soort buik als bij Jayden of toch anders? Bij mij was ie echt wel anders dan bij Jesse. En bij Jesse bleven alle kilo's eraan plakken Was nu gelukkig minder, hoewel ik echt nog minimaal 10 kilo wil afvallen. He sorry, zit ik alweer over dat soort dingen te praten, moet ik niet doen! Idd nog ff lekker genieten van je buik. Zometeen is ie er niet meer. Iemand nog iets gehoord van Sem? En Sap morgen alweer terug? Nee toch? Heb het gevoel dat ze net weg is joh. NOu, Jesse vermaakt zich hier wel. Gelukkig was het vandaag stralend weer. Lekker met de plantenspuit alle ramen weer vies gemaakt bij oma. Die waren net vorige week allemaal gewassen, hahaha. En nu gaat oma oefenen met het potje (die is daar wat strikter in dan ik, ik ben dan weer te laks om elke keer weer die broek uitdoen, romper open, luier uit, dan heeft ie toch allang geplast of gepoept). Mijn nichtje was bijna zindelijk op deze leeftijd toen ze een week bij mijn ouders had gelogeerd, maar ja... toen gingen ze weer naar huis terug. Oh, helaas. Ik hoor mijn moeder beneden zeggen dat ie niks op 't potje heeft gedaan Ben deze week weer fanatiek bezig met Sonja. Mijn moeder doet het ook, dus dat is makkelijk. En hier kan ik niet zo snel smokkelen :x Hopelijk merk ik het wel aan het eind van de week. Tot later! Liefs LIS
Lis:Neem je Marijn vrijdag niet mee? Am/Sens:Rijden jullie samen naar hier of hoe doen jullie het want sens zou toch hier een nachtje blijven?
Ik heb trouwens op vakantie nog een grote wurgslang rond mn nek gehad ,Brrrrr wat is dat een vies gevoel. Heb er een foto van ,maar die hadden ze daar gemaakt dus niet op mn toestel.