Hihi Fajah, voelt als een bankstel he zo een beest!? Ik heb in Thailand een Python van ruim 2 meter m mn nek gehad! Echt heel ranzig! Jammer dat je er geen foto van hebt. LIS: Lekker aan de Sonja bij je mams. Die vindt het zeker wel gezellig dr dochter en kleinkindjes om dr heen de hele dag!? Heb idd die testen van Mac Care besteld, gewoon die teststaafjes.......waren super goedkoop, geloof 4 euro voor 3 stuks. Daar kan geen zwangerschapstest aan tippen en volgens mij doen ze t prima of niet!?Idd alweer een jaar geleden voor jou en nu is je kleine man alweer ruim 2 maanden. Time flies. Kel: Alweer 5 dagen vrij jij?!?!? Jij werkt nooit Hahaha, hoor wie t zegt! Hopelijk ben je alweer wat opgeknapt. Fanatiek bezig met Sonja lees ik hier bij Sens en Lis. Ik ben zondag begonnen aan zo een 600kcal per dag pakketje van Weight Care. Dit is dag drie en heb me toch een honger! Nou ja, t zal wel werken dan he. Mag per dag 1 shake/smootie of mueslizakje als ontbijt, 1 maaltijdreep tussen de middag(smerige zoete troep zeg,bah), bouillon als tussendoortje om uurtje of 16 uur en vanavond een maaltijdsoepje. Verder water water water. Moet zeggen dat t me wel redelijk af gaat, nu zie je tenminste wat je mag op een dag en op is op. Donderdag laatste dag, ben benieuwd hoeveel er dan af is. Oja en mag ook 2 stukjes fruit en een bakje rauwkost per dag. Eet nu dus een halve komkommer en druifjes op de dag om de honger te stillen Saaaaaaaaaaaaaaai Ga mn kleine meisje ff uit bad halen, die zit de boel onder te spetteren. Laterz
En ook nog een witte slang,tis dat Chris me heeft overgehaald,ik had het echt nooit gedaan anders Yorben zat in die slang te knijpen,niet normaal,ik deed steeds zn handje weg,dacht dat dat beest anders ging aanvallen hahaha
Whoehahahah Fajah, wat eens toere foto's! Dacht dat je er geen foto's van had, dat schreef je toch!? Gaaf hoor!
Nou weet niet of het aan casema ligt, maar zw p is tergend langzaam...Oh wacht AM idd 900..whaahaa. Nou 1000 halen we ook wel deze zomer . Fajah getver wat een smerig beest dat je dat durft. AM en ik gaan carpoolen. En nog niet zeker heh dat ik weekendje doe, want we kunnen dus niks vinden. En dat wat er is vind ik te duur (139 euro pppn zonder ontbijt!) Robine oh jij ook zo'n pak. En honger dus? Ik had het ding ook gheaald staat hier al week of 2 in de keuken eerst nu in de kast. Lis jij ook aan de sb. Scheelt wel als iemand meedoet heh. Ik smokkel wel eens maar dan alleen 's avonds. Overdag hou ik mij er strak aan en valt mee moet ik zeggen. WElke doe je dat zomerdieet? Ben benieuwd hoe het gaat met het potje trainen! Verder kan ik niet teruglezen. Maar goed Jaime eet dus weer. Zeg net zullen we eten jaaaaaaaa met die armpjes omhoog! Alles opgegeten en daarna twee toetjes en een fles melk van 140cc. Tanden poetsen noemen we tegenwoordig tanden schoonmaken dan vindt ze het leuk en doet ze het zelf (best goed) en daarna wij over. Die strijd is dus ook gestreden. lfs
Sens: wat goed dat Jaime weet eet als een bouwvakker Hier wordt weer amper gegeten, geloof dat er 1 hapje rijst naar binnen is gegaan. Toetje wilde hij alleen maar mee spelen. Fijn ook dat het tandenpoetsen goed gaat! Hier was het altijd dram, maar sinds deze week mogen we zn tandjes gewoon poetsen Hij zegt er zelfs nog 'AAAAAAHHH' bij ook.
Yeeehahaha 900 en bij de vorige hadden we ook dik 700 dus we zitten eigenlijk al op dik 1600! WAt robine laatst zei denk dat we nog hier lullen als we oud en bejaard zijn. Dan noemen we het omapagina forum..whaaahaaa
Irritant heh als ze niet willen tandenpoetsen. Ik zag al helemaal van die vreselijk vieze zwarte kindertandjes op de schoolfoto's staan . Getver. Maar nu zeg ik ook aaaahhh en dan doet ze haar mond open wat jij zegt over kyl, jaime zegt dan ook aaaaah.
LIS: hihi oma aan het oefenen met potje. Ben benieuwd of hij deze week iets op het potje gaat doen Anders gaat Kyllian het hem vrijdag wel voordoen Jullie hebben het iig daar naar jullie zin Was Wes nou gewoon thuis deze week? Robine: sterkte met je Weight care! Die testen van Mat care had ik ook en alle 10 waren positief dus ze werken
Hier ook dol op tandjes poetsen, s'morgens met Papa, krukje word er meteen bijgeslepen en dan wil die naast Papa staan tanden poetsen, echt zo lief. Kelly, lekker 5 daagjes vrij en het word mooi weer...heerlijk. Ik hoop voor je dat Daynah morgen ook lekker slaapt tot 10uur, zul je net zien dat het dan weer vroeg is.. Robine, lekker zo'n lang weekend, gaat je man dan niet mee? Geniet er lekker van, je hebt er igg heerlijk weer bij Spannend hoor... Fajah, stoere foto hoor van jullie allen, zou het niet durven brrrr. Am, Kyllian minder eten, ach als ze honger hebben geven ze het wel aan toch. Sens, Jaime weer lekker de oude, mooi toch, zal ze toch mss weer groeischeutje krijgen of zo. Lis, erg is dat he dat draaien in bed en die pijn in de rug. Hoop dat het je moeder lukt Jesse zindelijk te krijgen in een week of igg een begin. Blijf je daar een week? Met Jayden is het s'avonds een drama naar bed brengen, eerst uur schreeuwen, hij wil gewoon niet slapen dan. Vanmiddag droop de diarree gewoon langs zijn broek zo sneu, zou dit alleen van kiesjes/tandjes komen? Zo ga ff tv kijken...kom later nog wel weer