November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jajajajajajaja mn internet is irritant gaat zoooooo langzaam....zucht

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine lekker ff er tusenuit, heerlijk hoor! Ziet er goed uit die camping en het wordt superweer :D

Charissa: agos Jayden aan de diarree. Kan zeker van de tandjes zijn. Hier ook af en toe spuitluiers door zn doorkomende kiezen.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Charissa heb je nog last van krampen? Vervelend van het slapen zeg? Heeft ie een knuf mee of vaste knuf?

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier geen problemen meer, maar kwartiertje geleden was het hiet op zp ook megatraag.

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Heb nog wel beetje ongikrampjes..niet regelmatig.
    Ja Jayden heeft een knuffel die moet overal heen, denk dat hij gewoon beetje van slag is en merk dat er wat gebeurd...

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik vond het ook helemaal niet leuk die slang rond mn nek getver,maar chris zei kom op met zn allen op de foto hahaha.
    Het was 35 gr,maar ik stond met kippenvel op mn armen joh.

Charissa:Volgens mij gaat het niet lang meer duren dat je bevalt,heb dat gevoel.

Panda is wel erg lang op vakantie he in Nieuw Zeeland?
    Weet niet wanneer ze eigenlijk terug kwamen.
    Het is daar berekoud geloof ik .

7. hoi hoi,

Ik heb goed nieuws. Mensen die vorige week een bezichtiging hier hebben gedaan komen vrijdagmorgen voor de 2de keer. Spannend heh? Jullie moeten echt weer duimen voor ons hoor, dat het goed uitpakt. Ze vonden ons het leukste huisje hebben, dus ben benieuwd.

Verder is Daynah ook aan de diarree. Ga dus morgen maar even naar de ha gelijk. Denk dat ze het van mij heeft overgenomen. Want Daynah heeft alleen potjes gegeten uit Nederland.
    Ik heb zelf nog geen uitslag krijg ik pas donderdag :( , dus moet tot die tijd wachten voordat ik medicijnen krijg.

Fajah: Wat stoer van je zeg om op die foto te gaan met een slang. Ik heb nog nooit een slang aangeraakt. Lijkt me echt gek voelen.

Sensee: fijn dat het weer goed gaat met Jaime en dat ze weer de oude is. En zo kom je wel aan je berichten hahhahahahahhahaha.

LIS: Ik was 7 pond afgevallen in de vakantie...........hahahahaha en heb toch lekkere dingen gegeten vooral de toetjes en lekker aan de rose gezeten en coctails gedronken. Goed van je dat je ben begonnen aan SB, hoeveel kilo wil je eraf hebben?

Charissa: Het wordt echt spannend heh voor je. Ik denk volgende week dat je gaat bevallen. Leuk weer zo'n kleintje erbij.

Ik ga lekker douchen en gezellig doen met mijn vriendje ;) Wij gaan gewoon oefenen...............

Lfs Kelly

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En wie weet wordt dat wel heel snel klussen (letterlijk en figuurlijk haha) als ze vrijdag een bod gaan doen :p ;) Ik ga iig voor je duimen ;)
    Veel plezier vanavond :D

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahaha en Kel al bezig? ;)
    Spannend voor vrijdag,als die mensen nog een keer komen zullen ze wel serieuze interesse hebben he?

Nou ik ga ook mn bedje in met manlief.....om te slapen .... ;)

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Als ik nu .....

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nog even.....

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo doorlul.....

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heb ik.......

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    3000 berichten geplaatst Pfffffff.......... :)

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou gefeliciteerd Fajah haha.

Ik duik hier mn bed in, mn ogen vallen zowat dicht...
    Morgen vrije dag en donderdag mn laatste daggie voor mn vakantie!

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly, spannend hoor, hopen dat die mensen een bod doen!
    Veel plezier met klussen hihihhi. :)

Fajah, JOEHOE 3000 Berichten, je bent mooi op dreef hihi.

Zo ik ga slapen... kijken wat de nacht weer brengt :rolleyes:
    Morgenvroeg half10 naar de VK..spannend

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeie morgen,

Wil even vertellen dat de echo gister SUPER was...alles goed met de kleine voor zover ze het kon zien. En als klapper hebben we donderdag een, gratis, pretecho. In ons dorp moet iemand het nog leren en kun je deze week een echo laten maken in 3d/4d. Dus donderdag om 17 uur mogen we. Heel leuk!

Ook wij waren toch wel heel nieuwsgierig en ik wilde het geslacht toch wel weten. Als het nou de laatste zwangerschap is, weten we tenminste ook hoe het is om het juist wel te weten ;) . Enn..................................................................................trommelgeroffel......................................................................................................................
    Milou krijgt een ZUSJE :) :) Dus wij zetten de traditie hier gewoon voor!

Ik ga nu nog ff verder werken op mijn laatste werkdagje :) dan vakantie!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Wat geweldig! Een zusje! Gaaf hoor! Zat toevallig gisteren nog aan je te denken en bedacht me dat als jij ook een meisje krijgt iedereen t zelfde nogmaals krijgt. Jayna een zusje, Jayden een broertje, Jesse een broertje, Milou een zusje! Grappig en gaaf! Leuk dat je weer voor een gratis echo mag komen! Super! Ben helemaal blij voor je!

Kel: Joehoe! 2e bezichtiging! Spannend! Hoop t voor jullie. Ga je nu voor de lol of voor t echie klussen? Nu maak je me wel nieuwsgierig hoor! Arme Daynah, ook aan de diarree! Beterschap voor jullie!

Sens: Fijn dat Jaime weer goed eet! Hopelijk zet t door. Ach, ze geven zelf wel aan wanneer ze trek hebben of niet, t zijn echt fases he.

Charissa: Nog geen beeb!?!? Mn ma gaat idd niet mee naar de camping want hij werkt op vrijdag en zaterdag plus dat we t met ons 4tjes(vriendin en ik en de meisjes ook prima naar ons zin hebben hoor ;) ) geen mannen bij nodig! Hihi en t is maar 1 hooguit 2 nachtjes!

AM: 10x die Mat Care test gedaan!?!?!? Why? Moesten ze op? Hahaha. Ik heb er 3 besteld, ga pas 1 augustus testen hoor, volgens berekening van 28 dgn cyclus moet ik de 4e pas ong worden. We zullen zien of ie hier ook werkt ;)

Fajah: t Blijft een stoere foto met de slangen! Inlijsten die hap en boven jullie bed hangen!

Ga straks met John, Jill en Kim naar de kermis in Tilburg. We willen toch wel eens kijken of t idd de grootste kermis van NL is en is maar een uur rijden dus wel te doen. Kim heeft vakantie en die kan mooi met Jill in de kinderattracties en John en ik in de stoere dingen, hahaha. We zullen zien. We komen misschien wel weer met grote prijzen thuis, meestal hebben we wel geluk bij lootjes trekken en andere dingen als blikgooien etc. In feite staat Jill dr fiets voor dr 2e verjaardag hier al in de garage twv 5 euro! Hahaha, gewonnen op de Leidse kermis afgelopen jaar.

Ga me douchen en aankleden. Heb dr zin in. Fijne dag allemaal!

Liefs

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja en tandenpoetsen gaat hier geweldig hoor. Jill loopt t liefst de hele dag met dr tandenborstel en pasta in t rond zo lekker vindt ze de tandpasta. Ik geef haar zelf ook een borsteltje in handen en poets dan tegelijkertijd. Werkt prima. Ga nu echt douchen!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Whaaah wat leuk een zusje voor Milou,ik dacht het wel.
    Nou er is hier geen 1 die een jongen en meisje heeft he?
    Wel leuk,vind je het zelf niet jammer dat je geen zoon krijgt?

Robine:Veel plezier op de kermis in Tilburg,is een hele grote toch?

Ik ga zo naar mn moeder,we gaan naar het strand met de kids vandaag,mn moeder heeft nml ook vakantie,is wel leuk.
    Tot vanavond.

XXX

Deel Deze Pagina