November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen,

Nou Daynah weet nog steeds wat uitslapen is. Vanmorgen werd ze om 09.00 uur wakker. Toch nog steeds 2,5 uur later dan normaal. Heerlijk hoor. Mag van mij altijd zo zijn :D

En meiden wij houden het gewoon bij oefenen hoor :) Gebruik nog steeds de pil.........

Brennied: Wat leuk een zusje voor Milou. Fijn dat alles goed was bij de echo, dat is toch het belangrijkste. Ben benieuwd wie de traditie gaat vebreken of juist niet allemaal hetzelfde geslacht zou ook leuk zijn en bijzonder.

Robine: Veel plz op de kermis. Leuke dag voor de boeg dus. Het is heerlijk weer.

Fajah: Jij ook veel plz met je moeder op het strand. Enne gefeliciteerd met je 3000 berichten................;)

Charissa: Hoe was het bij de vk?

Hier vandaag een relax dagje. Ga zo boodschappen halen en even langs de ha voor Daynah voor de zekerheid. Vanmorgen had ze geen diarree meer was nog wel dun maar niet zo als gisteren, maar ga toch maar even voor de zekerheid. Ik voel me ook een stuk beter, dus dat is wel fijn.
    Verder huisje aan kant maken voor vrijdag aangezien we morgen naar de Efteling gaan.

Fijne dag allemaal.

Lfs Kelly

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Brennied, JOEHOE een zusje voor MILOU, erg leuk en grappig allemaal die zwanger zijn 2 van hetzelfde geslacht krijgen.

Fajah, naar strand...is het daar mooi weer?
    Het regent hier de hele ochtend al...is niet koud maar ook niet echt het weer dat ze hadden voorspelt :cry:

Robine, is toch ook lekker zonder man hihihi, weekend is ook nog te overzien hihi.
    Nee hier nog geen beeb :( net nog wel ff lekker genoten van Aymee ;)

Kelly, ah je kan toch ook eerst lekker ff oefenen ;)
    Heerlijk hoor 9uur!

Zo net terug van de VK, beeb is nog niet ingedaald...snap er nu niets meer van :( , vorige week al iets ingedaald en nu is hij weer omhoog gewipt...dus moet wel gaan liggen als de vliezen breken.
    Het is nu gewoon afwachten...ben het echt wel zat, beeb mag van mij echt wel komen, WIL GEWOON GENIETEN VAN ZO'N LEKKER KLEIN HUMMELTJE! ;) :)

Net nog schoenen gehaald voor Jayden, had de vorige keer maat 22 en behoorlijk aan de prijs maar had al gevoel dat hij er last van had (opgemeten en al) net maar even weer op laten meten, heeft hij gewoon maat 24 :confused: ...wat zal die last hebben gehad van die schoentjes!
    Maar heb weer erg leuke schoentjes gevonden en van mijn mams gekregen nou ja Jayden dan hihihi

Zo ga ff plat, Jayden ligt er ook net in, vanmiddag ff planten halen met Dennis voor onze voortuin.

Fijne dag

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: wat fijn dat alles goed was en toch maar gevraagd naar een broertje of zusje :D Leuk hoor een zusje voor Milou :D Ben benieuwd wie hier ooit de traditie gaat verbreken haha.
    Leuk ook een extra gratis 3d echo!

Robine: leuk naar de kermis! Jullie winnen vast weer iets ;) Als je nog een fiets wint doe dan maar een jongensfiets, neem ik hm over :p We hebben toch wel redelijk dezelfde smaak ;)
    De testen moesten hier op haha. Heb er ook een paar weggegooid hoor, maar geloof wel 7 gebruikt :D Haal nu geen testen meer in huis, denk dat ik het wel zelf merk als het zover is....en dan kan ik alsnog een test halen.

Fajah: veel plezier op het strand! Het is hier lekker weer, alhoewel de zon nu ff weg is.

Kelly: geloof dat wij ook naar het buitenland moeten, ik wil ook ene uitslaper haha. Heerlijk hoor, nou hopen dat het zo blijft.
    Suc6 bij de huisarts. Gelukkig voel je je weer wat beter.

Hier een rustig dagje. Had Kyllian zonder luier in de tuin lopen, maar hij had toch in zn broek geplast. Toch nog iets te vroeg denk ik, want hioj geeft het meestal nog niet aan als hij moet plassen/poepen.
    Hij ligt nu op bed ookal zei hij 'nee' tegen slapen, binnen een minuut was ie vertrokken.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: het indalen kan heel snel gaan he, dus maak je geen zorgen. Kan me voorstellen dat je het zat bent, maar je zit nog ruim 2 weken van je uitgerekende datum ;) Toch nog ff geduld hebben, al is dat soms moeilijk ;)
    Wow Jayden al maat 24! Kon je in die maat 22 geen vinger er meer achterkrijgen? Zo meet ik ze bij Kyllian op. Bij zn schoenen die normaal vallen in maat 22 kan ik 1 vinger erachter doen, dus zeg maar 1 cm ruimte nog.

5. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, ja weet het wel, kan ook rustig 2 weken overtijd lopen...wie weet!
    Denk dat je gewoon bij een 2e eerder zat bent, mijn moeder had het ook...wonderolie geslikt hihihi en mijn Vk is ook net bevallen van de 2e en die had het ook.... :(
    Maar ach nog ff doorzetten, mijn eigen gevoel zegt volgende week :rolleyes:

Am, daar zon? Oh ik zal eens kijken of ik er een vinger achter krijg, maat 24 staat ineens ook zo groot :confused:

Zo heb geslapen als een os...oh wat heerlijk zeg.
    Jayden is ook net wakker, haal hem ff uit bed.

Tot later

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zooo wat een heerlijk weertje vandaag,op het strand heeft alleen maar de zon geschenen,toen ik bij mn ouders terug kwam zei mn pa dat het daar de hele dag bewolkt was en het is maar 5 km verder,gek toch he?
    Kids hebben genoten met oma in de zee,ik ga de zee niet in.
    Lekker verder gebruind ;)

Kel:En nog bij de dokter geweest?

Lis:Hoelang blijf je in Terneuzen?

Charissa:Volgende week ben je bevallen joh,even doorzetten nog ;)

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: zaterdag ga ik weer naar huis. Anders wordt het ook wel lang dat Wes de kinderen niet ziet.
    Lekker naar het strand geweest. Hier was het vandaag minder zonnig dan gister maar wel lekker.

Charissa: wow, maat 24 dat klinkt al groot! Kan me voorstellen dat je het beu bent. Of althans, heel erg nieuwsgierig. Kop op , nog effies.

AM: lekker daggie gehad vandaag? Gewoon doorgaan met het potje hoor. Vind het zo knap van Kyllian! Heeft ie lekker geslapen vanmiddag?

Sens en AM: jullie weten wel dat een end rijden is vrijdag he. En Fajah: ik laat Marijn bij mijn moeder. Teveel gedoe met een baby, moet je toch rekening mee houden.

Brennied: Wat fijn dat de echo goed was. En wat super: een zusje voor Milou. Jijzet de traditie voort! Hahahaha! En leuk, nog een echo van de week.

Robine: hoe was het in Tilburg op de kermis? Ben wel een beetje jaloers hoor. Ik heb jaren in Tilburg gewoond en de kermis was altijd erg gezellig.

Kel: gaaf! vrijdag kijkers die voor 2e keer komen. Ik ga duimen. Morgen weer schoonmaken? Hoe is het met Daynah? Nog last van jullie souvenir? En bij jou?

Jesse vindt het geweldig hier. Helpt opa in de tuin en loopt opa overal achterna. Mijn vader is wel gewoon aan het werk maar kwam vandaag eerder naar huis. Gezellig. Marijn is trouwens zo'n lachebekkie. Ben echt helemaal verliefd hoor. Ik ben vanochtend lekker naar de lapper geweest, kleurtje en knippen. Heb weer een pony (lok), wel wennen zeg.

Kom vanavond nog effe kijken!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: na hoeveel weken is Jayden geboren? Ze zeggen dat een 2e toch vaak iets eerder komt. Zal leuk worden voor de 2e van mij, veel eerder hoeft voor mij niet hoor, Kyllian is met 37,5 week geboren.
    Lekker dat je goed hebt kunnen rusten vandaag.

LIS: jullie vermaken je daar echt prima he :D Ja weet dat het lang rijden is haha. Het is 2 uurtjes vanaf hier. Hoop echt dat ze in de auto kunnen slapen en anders misschien ff tussenstopje. Ben het eigenlijk ook niet gewend om zolang achter elkaar te rijden.

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, dan ist goed AM. Mijn moeder zei nog: waarschuw die meiden met de snelheid, want ze staan overal te controleren in Zeeland op snelheid. In de tunnel is trajectcontrole dus ook uitkijken.

En mijn vk zei dat de 2e juist vaak later komt, in tegenstelling tot wat in de boekjes staat. Ze zei: ik snap niet dat ze dat in boeken zetten, want het is niet zo. Dus hopelijk bij jou ook niet eerder, want met 37,5 zit je eigenlijk nog maar net in je verlof en mag je nog zo lekker genieten van de rust (hoewel dat bij een 2e ook weer anders is).

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Tja je weet het toch nooit wanneer ze eruit willen, maar toch denk ik dat ik bij een 2e bij de 37 weken wel meer alert ben op dat het al zou kunnen beginnen. Had er bij Kyllian helemaal nog niet bij stilgestaan toen.
    Bedank je moeder maar voor de waarschuwing hihi. Ik zal op de snelhied letten, alhoewel ik nooit veel te hard rij.

11. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hier zei de VK dat dat niet hoeft te zeggen, zij had iemand in de praktijk die van de 1e met 38/39 weken en de 2e 2 weken overtijd gelopen.

Fajah, lekker bijgekleurd, hier werd het eind van de middag pas beetje lekker weer.

Lis, je moet je nieuwe kapsel wel spammen he :p

Am, Jayden is met 39 weken geboren..weekje te vroeg.
    Nee vind zo met 38 weken wel lekker nu hahaha.

Zo weer planten gehaald voor de tuin, geloof dat we wel voor ongeveer 80 a 100euro hadden maar Dennis doet deuren daar (met zijn werk) en hij mats ze wel vaak zo op de bon en dan zegt die man.. kom maar keer met je vrouwtje, moesten we maar 25 euro betalen hihii ;)
    Dat is nog eens een deal he :)
    Ik heb voor in huis nog 2 mooie grote roze hortensia gehaald en roze kaarsen.
    Heb zulke mooie lampenkappen gezien, roze met creme van stof.
    Heb al gezegd, als ik vrijdag niet beval en mijn loon is erbij haal ik ze hahaha :oops:

Zo ga ff tv kijken, Dennis is net onder de douche weg en Jayden ligt er net in.

Fijne avond

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: dat is nog eens leuk zo shoppen :D

Meiden zitten jullie kids trouwens ook in een NEE fase? Hier is het sinds een week op bijna alles NEE.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Ja wij vinden het ook helemaal leuk, nog een meid erbij! :) Jongen was natuurlijk ook hartstikke leuk geweest...als het maar gezond is, dat blijft toch het aller belangrijkste.

Charissa, wel spannend nu hoor, maar denk dat ie nog wel even blijft zitten. En wat ben je toch nog druk met van alles :confused: Bij milou kon ik dat echt niet meer opbrengen...geniet je ook nog even van je buik ;) En had Jayden nou al in het nieuwe bed geslapen?

AM en Sens, gezellig hoor dat jullie naar zeeland rijden vrijdag. Mazzel dat LIS daar nu ook zit, is het een keer andersom, de jongens in de meerderheid :)
    Alleen morgen nog werken voor je en dan ook lekker VAKANTIE \:D/ !

LIS: lekker hoor ff bij je ouders, toch ff eruit. Heb je ff wat rust, je ouders zullen wel veel met de kinderen doen? En weer lekker naar de kapper geweest, jezelf flink verwennen. Mist Jesse Wes nu of merk je het niet? Is natuurlijk nu heel anders bij opa en oma.
    En een 2e nog later :confused: ...nouja we gaan er al vanuit dat deze ook 2 weken te laat nog blijft zitten, kan het altijd meevallen.

Robine, leuk naar de kermis! En nog wat gewonnen? Spannend hoor.....5 augustus. Zou wel heeel snel zijn, maar je weet het niet! Duim voor jullie mee!

Kelly, wat super dat vrijdag de kijkers nog een keer komen, hebben ze zeker interesse! Ik duim mee voor een positief bod! Hoe is het met Daynah? Nog bij de ha geweest?

Fajah; jij gewoon op het strand liggen bakken en braden :confused: ff je kleurtje bijhouden ;) hier heeft de zon niet 1 seconde geschenen :( Fijn dat het leuk was bij de zee!

Hier zijn we kindloos :( Milou slaapt bij mijn ouders, want ze gaan morgen naar de Efteling. Wel het voordeeltje dat ik kan uitslapen morgen. Mijn VAKANTIE is ook begonnen :) Hopelijk wordt het morgen mooi weer, dan kan ik ook nog ff in mijn hangmatje hangen ;)
    Morgenavond de echo om 17 uur. Ik ben zo benieuwd naar de 3d.

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nee :) niet dat ik kan zeggen, tis me iig niet opgevallen. Maar die fase komt er nu, geloof ik, wel aan ja :rolleyes:

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaai!

AM nee hier is die nee fase voorbij nu gelukkig. tenminste nog wel beetje maar niet meer tegen alles, ja tot maandag jl. nee met het eten heh. Ah en kyl in zn broek geplast maakt niet uit toch? Tot wanneer heb je vakantie? Lief is dat als ze zeggen dat ze niet willen slapen en dan als eenu blok in slaap vallen.

Charissa hoop dat je beeb toch snel geboren wordt. Kan mij voorstellen dat je het zat bent hoor. Leuk heh planten kopen voor in de tuin. En mooi zijn die hortensia's. Wij ehbben er twee in de tuin een witte en roze.
    Weet je wat ook mooie plant is een bougainville. Die moet je alleen in de winter wel binnen zetten.

Lis oh lekker naar het strand geweest! Morgen wordt het nog beter weer heh. En lekker naar de kapper geweest. Goeie kapper? Ik vind het vaak zo afhangen van de kapper zelf ik ga altijd bij cosmo op overvecht. Een meisje knipt zo goed, maar ja die moet er maar net zijn op de dag dat ik ga heh.

Fajah aan strand is vaker open heh met bewolking. WAarom ga je de zee niet in?

Brennied wow weer een meisje. Ik dacht jij bent wel een typ voor een knul erbij. Nou je zet de traditie iig voort! Fijn wel heh dat alles dan ok is op de echo.

Robine hoe was het op de kermis nog veel dingen gewonnen en zelf in de enge dingen gegaan. Jij zal vast de eerstvolgende zwangere zijn en dan van een jongen ik vind dat wel wat voor jou!

Jaime zit nu in een soort vraagfase. Ze zegt woorden of eigenlijk wij, heel vragend. Dus dan hoor je dr 'papa?' en dan zegt Chiel ja, wat is er Jaime. En dan zegt ze wat, ik of meemie eet (nu wel weer..haha) of mama? En dan zeg ik ja Jaime wat is er, en dan komt ze aanlopen met een schoen (voorbeeld van net) en zegt ze mama die aan, en daarna mama die uit (de schoen die ik aan heb). Of ze zegt gewoon achter elkaar mama? papa? mama? papa? hahah.
    Denk door het vele eten weer dat ze misschien nog wel in een groeispurt zit ofzo. Ze lijkt wat steviger geworden en ook weer groter. Ben wel echt blij dat ze weer eet en wat gezelliger is. Zelfs op kdv is het nu niet meer huilen als we haar wegbrengen, ben ik ook superblij mee.

Ga ff surfen. Chiel is mn oude (toen net nieuw) laptop aan het maken, ding is al bijna 2 jaar stuk, maar nu weet hij misschien hoe hij het kan maken, is iets met harde schijf. hij is al de hele avond bezig....

lfs

lfs

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: Milou zal het vast super vinden in de Efteling. Geniet jij maar van het uitslapen...alhoewel je dat al vaker kan met Milou :D Vanaf jou is het niet meer zo ver naar Zeeland toch? Kom je ook ff langs ;)

Sens: hihi die vraagfase is er hier ook :D En owee als we geenb antwoord geven. Hij wil ook dat we zijn ontdekkingen bevestigen. Onderweg ziet hij bijv. vanalles 'bus' 'meer bus' 'koe-en' 'bos ook'. Dit moeten we echt nazeggen, anders blijft hij het woord herhalen :D
    Fijn dat die nee-fase bij jullie voorbij is. Alhoewel het het (nog) niet zo'n moeilijke fase is hoor, hij is heel snel met iets anders afgeleid.
    Hoop dat je laptop gemaakt kan worden!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat is ook zo maar het nee zal wel echt blijven en straks misschien gewoon weer hard terugkomen het zijn tenslotte peuterpubers.

Mocht iemand mij trouwens gemaild hebben ik kan al een paar dagen geen mail openen. Ziggo ofwel Casema doet irritant...grrrr. Ook webmail kan ik niet zien. Kut organisatie

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier ook de ja en nee fase,als ik neenee zeg,zegt Yorben jaja.

En een tweede komt niet altijd eerder idd,Yorben was bijna 2 weken te laat ,dacht dat hij nooit ging komen ;)

Lijkt me idd wel eng ja Am bij een tweede bij jou,zou ook alert zijn bij 37 weken dan .

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou hier hoop ik dat een tweede ook lekker met zn bol omhoog blijft liggen, maak die ritssluiting maar open hatsikidee ;)

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha die Sens, meen je dat? Toch zou ik wel nieuwsgierig zijn naar hoe een natuurlijke bevalling zou zijn.

Fajah: eng vind ik het niet dat een 2e eerder zou kunnen komen hoor. Kyl had gewoon zin om papa en mama te zien. Er zijn geen redenen om bang te zijn dat een 2e eerder dan 37 weken ofzo zou kunnen komen...het is gewoon op natuurlijke wijze gegaan ;)

Deel Deze Pagina