Nou na het verhaal van Robine hoeft dat voor mij niet meer. En begrijp me goed een ks is ook niet alles want je hebt veel pijn. Maar wel zo makkelijk de datum is bekend, tijd is bekend en geen vervelende persdrangen ofzo of whatever. Nee ik vond het goed zo en hoop bij een tweede op hetzelfde. Ga nog ff verder met mn sollbrief. Lastig klusje dit keer
Joehoe, weer terug van de kermis! Sjezus wat is die groot zeg! Waren er om 1300 uur en gingen om 19 uur weer huiswaarts! Wel superleuke dag gehad en in heel veel dingen geweest( Jill vooral) die vindt dus echt alles leuk! Ben met Kim in een zweefmolen op 60m hoogte geweest, was wel gaaf, maar ook eng om mn kleine meisje zo beneden te zien. Dan denk je toch echt........ojee als ie maar niet breekt! En Jill maar zwaaien! Hebben 3 beren gewonnen, een hengelspel, een kinderkunstschilderijtje en verder hadden we een mooie Nemo ballon voor dr gekocht maar die waaide de lucht in dus daar zei Jill DOEIIIII tegen! Hahaha. Zal zo nog ff spammen. Zojuist tasje gepakt en morgen naar de camping toe. Blijft toch maar 1 nachtje, kamperen is niks voor mij, hahaha. Als ik mn vriendin moet geloven is t nog een soort van inschikken in de caavan en voortent! Nou ja we zien t wel. Morgenochtend heen en vrijdag in de namiddag weer terug denk ik. Iederen genoten van t mooie weer?!? In Tilburg waa t wel warm, maar bewolkt. Ga vrijdag of zaterdag weer ff reageren op iedereen. Nu douchen en tasje verder inpakken voor morgen! Liefs
ja. ik ga solliciteren op de functie secretaris. http://www.minocw.nl/documenten/Vacatur ... nitief.pdf
Oja Sap is ook weer veilig geland en thuis! Kreeg vanavond smsje van dr! Kom pap, mam en Kim, we gaan!
Robien: zo jullie hebben het lang volgehouden Leuke dag gehad dus en nog veel gewonnen ook! gene fiets voor Kyl gewonnen? Kom maar op met de spam! Camperen is ook niets voor mij, het idee dat je eerst de tent/caravan uit moet om naar het toilet of douche te gaan staat me niet aan hehe.
Sap alweer thuis, dat is snel gegaan zeg! Robine dat ziet er leuk uit hoor! Heerlijk om dr te zien genieten he Tot wanneer is die kermis?
Dat was ie weer, geen fiets voor Kyllian gewonnen Am! Helaas! Volgende keer beter Ennuh over t kamperen...........das precies ook mijn punt.................met je pleerol over t terrein banjeren! Brrrrrrrrr. Nou douchen doe ik morgenochtend wel thuis en vrijdagavond weer, ook thuis. Ga niet in zo een goor hok. Hahaha
AM: Volgens mij tot de 27e! Echt superleuk. Meeste(kinder) attracties waren ook maar 1 euro! Geen geld. Al met al ben je toch 100 euro kwijt op zo een dagje maar ok, dagje Efteling kost dat ook he!
Wow leuke foto's Zap! Milou is pas ook op de kermis geweest maar de schijterd durfde nergens in Zelfs huilen in de draaimolen. Maar ze vond het geweldig om rond te kijken. Stoer hoor...jullie JILL! En weer zoveel gewonnen. Gelukkig is Sap weer veilig in Nederland! Haha kamperen niks voor jouw, ik vind het altijd wel heel gezellig! AM, nou zeeland is toch ook 2 uur rijden hier vandaan...pokke eind weg Hoelang heb je vakantie, anders een keer meeting in de vakantie? Sens, succes met de sollicitatie!
Robine: Hmmzz we zitten helaas het weekend alweer volgepland Zaterdag housewarming van Djurre broer en vriendin, zondag verjaardag/housewarming van mn nichtje. Jij veel plezier morgen he! Hoop dat het er een btje schoon is
Robine, je hebt nog geluk dat je in een caravan kan slapen.....hier gaan we gewoon in een tent op een luchtbed Maar Jill zal het geweldig vinden op de camping, da's zeker! Veel plezier!
Brennie: ik heb 3 weken vakantie...tot 18 augustus We moeten zeker weer eens meeten! Jij nog 2 weken vakantie?
Dat slapen op ene luchtbed zou ik het probleem nog niet vinden...en het is idd welk knus en gezellig op ene camping Maar dat je met zn allen zo op elkaar zit (vooral bij slecht weer) en dus het toilet/douch verhaal vind ik minder.
Ow je hebt natuurlijk ook pas net vakantie! maar 4 weken is wel heerlijk zeg! Jullie gingen niet meer weg?