November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Wow jij bent een die hard kampeerder! Ennuh ik mag ws in de voortent met Jill hoor ;) Of de meisjes in de caravan en Sandra en ik in de voortent. Moeten nog ff passen en meten. Hhihi. Gaan jullie dadelijk met 2 kids kamperen? Volgend jaar ofzo!?

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    AM: Nee wij gaan niet echt weg, wel dagjes.

Robine, volgend jaar willen we graag naar griekenland, de baby is dan nog zo klein. Maar in de toekomst zeker wel kamperen. Maar ik hoef niet zo nodig 3 weken op een camping te staan, na een week ben ik dat ook zat ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou ik ga slapen, morgen mn laatste daggie maar zal dus wel erg druk worden om alles af te ronden.

Brennie geniet van de echo en Robine geniet van het kamperen! ;)

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ik ga ook slapen..........weltrusten!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine ik zie een paar foto's de rest wil die rot ziggo niet downloaden...Maar het zag er leuk uit. En vanaf leiden dus maar een uur naar tilburg! zou wat voor chiel zijn zit ie goed in het land qua baan en reistijd..ik alleen weer niet.

Hier ook een die dus pertinent niet gaat kamperen. Iedereen op mn werk zegt is leuk voor die kleine straks, ja jammer het moet ook leuk voor ons zijn.Ik zie me dus ook niet met zo'n pleerol sjouwen. Heb een keer op camping gestaan in frankrijk met een vriendin van mij, maar we gingen na 2 dagen weer op huis aan. En gewoon hardcore uit eten gaan ook ontbijt en lunch en diner. Hadden speciaal tent gekocht maar die heb ik uitgeleend met hoef m niet terug.

AM en robine nog over meeten 1 aug gaat mij helaas niet lukken. We gaan dat weekend wel naar ouders van Chiel. Die willen niet dat we de vrijdag zaterdag of zondag voor operatie komen. dus weekend daarvoor.
    Weekend van 8 9 of 10 aug lukt dus wel.
    15 aug heb ik afspraak met hypotheker ivm onze fijne woekerpolis dus wordt m ook niet.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Dan wordt t pas september denk ik. 11 augustus gaan wij weg en die daagjes ervoor heb ik toch ook nog een hoop te doen. Kom in Leiderdorp wonen! Staan 2 huizen in de straat te koop ;) Gezellig voor Jaime en Jill en overal een uurtje vandaan om te rijden! Ideale plek hoor hier! Middenin de randstad.

Ga ook slapen.............volgens mij heb ik alles ingepakt nu. Plastuitjes, zeep zonder water, butagasstelletje ;), muggenstick, hahaha. Grapjuh hoor! Alleen mn kleding en voor Jill, als t niet bevalt zijn we dezelfde avond weer thuis!

Meiden tot vrijdag of zaterdag! Hopelijk weer met een hoop spam van jullie enn vakantie spam van Sap.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Veel plezier Robine op de camping ,jij liever dan ik ;)
    Leuk die fotos van de kermis in Tilburg,ben er nog nooit geweest ,maar wel veel over gehoord.

Sap:Welkom in Nederland,je treft het met het weer,gelukkig is het nu ook een keer mooi weer hier.NAar jullie zin gehad?

Brennie:Heerlijk hoor 4 weken vakantie.
    En veel plezier met de echo,was toch vandaag?

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    goeiemorgen,

zoooo........hier heerlijk uitgeslapen tot 11 uur :) Milou zit nu onderhand in de Efteling. Ze gingen met de trein, ik had toen ik wakker was gebeld. Het begin vond ze eng in de trein, later fantastisch. Gelukkig hebben ze mooi weer. Ik ga zo ff de ramen lappen en dan naar het dorp.

Idd fajah, om 17 uur de echo, leuk! Daarna gaan we samen uiteten, lekker! Ga je nog naar het strand vandaag?

Robine, veel plezier..........bofkont met het weer!

Sens, jij dus ook niet zo'n kampeerster :D ach ieder wat wils toch? Iedereen vind mij wel een typ voor een jongen. Vroeger was ik echt een jongensmeid...mijn moeder staat er ook versteld van dat wij straks een meidengezin hebben ;) Een jongen zou ik ook heel leuk vinden, lekker stoere dingen doen. Maarja, dat kan evengoed met een meid. Een zusje vind ik het leukst voor Milou als ik zie hoeveel plezier ik van mijn zussen heb.

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennied: veel plezier vanmiddag met de echo! Zo mooi om te zien! En lekker uit eten, heerlijk. Hebben Wes en ik echt al zooooo lang niet meer gedaan. Over 2 weken maar proberen als we toch weer hier zijn, kunnen mijn ouders mooi oppassen. Smakelijk!

Robine: veel plezier op de camping. Ik ben ook helemaal geen campingtype, hoewel ik het vroeger toch wel gezellig vond. Maar met een pleerol over de camping lopen... nee hoor, mij ook niet gezien.
    Leuke foto's van de kermis! En alweer zoveel gewonnen.

AM: zo, jij laatste dag. Als je dit leest, heb je vast lekker vakantie! En morgen gelijk naar Zeeland. Nou, het is hier schitterend weer! Ga zo lekker in de tuin liggen zonnen.
    En over die nee-fase. Hier ook hoor! Echt bij werkelijk ALLES is het NEE, NEE, NEE! Zul je morgen vast wel horen.

Sens: Nou, Jaime heeft morgen wel keuze he ;)
    Wordt het toch heen en weer? Of heb je nog iets kunnen vinden? En komt Michiel dan achteraan, omdat je carpoolt met AM?
    Hoe gaat het met Sonja bij jou? Ik heb dat andere boek. Heb die zomereditie ook wel, maar geen idee waar die is gebleven... Bij mij gaat het wel goed, zeker nu ik bij mijn moeder ben. Thuis wil ik nog weleens een extra boterham eten, maar hier word ik vuil aangekeken ;)

Fajah: bij jullie nu ook mooi weer? Zal toch wel he?
    Jij moet volgende week weer werken toch? Zal vast wel tegenvallen...

Ben benieuwd of Kel Milou nog tegenkomt in de Efteling! Zou erg grappig zijn he.

Zo, mijn moeder brengt Jesse lekker naar bed. Het is voor mij idd wel iets rustiger, maar Jesse hangt wel erg aan mij. Hoewel opa ook favoriet is hoor. En oma kan hem ook goed afleiden en met hem spelen.
    Vanochtend even met Jesse naar de kinderboerderij geweest, maar de wip was het leukste.

Zal vanmiddag nog even wat foto's spammen.

Tot later!

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeeej hallo meiden,

Ook wij zijn weer terug uit het zonnige en warme Menorca! Het was in 1 woord FANTASTISCH! We zullen hier zeker nog eens terugkeren.
    Lieke heeft echt onwijs genoten, kan alleen met bandjes door het diepe zwemmen en haar 1ste vakantieliefde is een feit! Lieke is verliefd geworden op Daan :p .

Ik zal ook vanaf hier weer met jullie meekletsen.

Ben nu foto's aan het uploaden, zal straks ff een boel spammen, haha.

Zo te lezen gaat het met jullie ook allemaal goed!

Liefs van ons

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Wachten op schiphol

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Mama en Lieke

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Speeltuintje bij ons achter het appartement

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Dansen bij de miniclub

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Foto vanuit ons appartement, ideaal gelegen.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Op naar het strand met emmer en schep

Deel Deze Pagina