November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedeavond allemaal,

Zo wij zijn weer terug van het kinderfeestje. Was wel weer gezellig, maar drukkkkkkkk........ow ow ow er staat ons echt een hoop herrie te wachten hoor.

Fajah: Jammer van die regen zeg op de fiets. Wel knap van je met 2 kids op de fiets.

Robine: John verslagen......nou dan moet jij wel gaan winnen....hahhahaha. Ik ben niet een enorme fan hoor van de Dance Parade, maar ik vind het altijd wel gezellig en leuk om al die mensen te bekijken.
    Veel plz met de film.

AM: Leuke foto's weer van Kyllian en wat een leuke zwemband ;). Jouw cameraatje maakt ook mooie foto's.

Panda: He wat balen zeg van Bastian. En wat kan hij ook al goed staan zeg. Leuke foto hoor. Enne was de taart lekker?

Wij gaan zo lekker film kijken onder een genot van een lekker frans wijntje...hahahahaha ja ja we hebben nogal wat ingeslagen ;)

Fijne avond allemaal.

lfs

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

een fotootje van het fietsen met 2 kids

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

en even langs de beestje gereden natuurlijk

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

en op de terugweg was yorben in slaap gevallen

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: en waren de spare-ribs lekker? Ben jaloers ;) Maar die gaan wij in onze vakantie ook wel weer eens eten :p
    Hier begon het rond 5 uur bewolkt te worden en vlak daarna een flinke bui.

Kelly: smaakt de wijn?

Fajah: leuke foto's! Zo'n stuurtje voor is dus eigenlijk wel handig voor als ze in slaap vallen ;) Denk alleen niet dat Kyllian snel in slaap valt, die ziet altijd veel te veel. Wel knap van je hoor 2 kids, ik vind 1 soms al wel eng maar dat zal wel wennen. Het was bij jullie eindelijk eens een x meer bewolkt dan hier :p

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Je hebt voor op de stuurtjes ook nog speciale slaaprollen te koop, bijpassend bij je fietsstoeltje. Heb die er eerst niet bij gedaan, omdat ik me niet voor kon stellen dat Jayna zou gaan slapen op de fiets, omdat ze net als Kyllian zo druk is met alles om haar heen als we fietsen. Maar wie weet als je langer fietst dat ze toch slapen. Ga binnekort toch maar es kijken voor zo´n slaaprol, voor het geval dat we langere afstanden fietsen.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ahh thnx Semmi! Heb vorige week al een buggy-drager en fietstas gekocht, dus een stuurtje en slaaprol past er ook nog wel bij haha. Ga er ook wel een x voor kijken, zag hier bij de fietsenwinkel die stuurtjes van bobike al hangen. Slaaprol heb ik nog niet gezien, maar zullen ze dan ook wel hebben.

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En die doe je over zo'n stuurtje heen?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Even in de herhaling voor bijv. Sens ;)

Zaterdag 18 augustus Apenheul:
    Annemonique
    Sappie
    Lydia
    Semmi
    Charissa misschien later op de dag
    Robine( nogsteeds onder voorbehoud van tennis, maar zal toch wel verliezen ;))
    kelly: misschien, zit nog in dubio.

Verjaardagsmeeting 30 november:
    - Kelly Capelle aan de IJssel
    - Miranda Arnhem
    - Sappie Enschede
    - Annemonique Houten
    - Brennie omg. eindhoven
    - Semmi Heerenveen
    - Lydia Nieuwegein
    - Robine Leiderdorp
    - Charissa (onder voorb.) omg. Enschede
    - Fajah komt niet
    - Panda komt niet
    - Sensee?
    - Jacq?

Hoop dat ie zo klopt.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo, heb net eindelijk alle 35 pagina's bij gelezen.....pffff.... wat een kletkousen zeg....haha....maar wel errug gezellig hoor! Geloof dat Robine het zei, maar ook ik vind dat het nu veel gezelliger is met elkaar, houden zo!
    Mn schoonmoeder kwam vanmiddag nog effe langs vanaf de camping, dus kon ik niet eerder online komen.
    Morgen weer werken. Lenhard en ik zien er beide erg tegen op. Kan me echt nergens toe zetten, het lijkt wel of de wereld de laatste weken heeft stil gestaan en nu moeten we toch echt verder.
    Morgen zouden we de vakantie voor eind sept definitief vastleggen, maar mijn vader is van marokaanse afkomst en doet mee aan de ramadan en laat die nou net van half sept tot half okt zijn! Echt balen...maar ja, we zouden met mijn ouders, dus ga ook niet zonder hun. Nu denken we er over om van 13 okt een week te gaan, dan is het herfstvakantie hier. De temperatuur op Gran Canaria is dan nog steeds rond de 25 graden, alleen wel iets minder zonuren....maar ja, daar moeten we het dan maar mee doen he.

Nou zal nog effe wat reacties plaatsen voor zover dat lukt en ik nog weet na dat vele geklets hier.....

15. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hi meiden,
    Sorry dat ik al zo'n tijd niet meer heb gepost!
    Ik was na mijn vakantie erg teleurgesteld dat er zo'n negatieve stemming was op het forum. Ik heb het even laten gaan...
    Af en toe nog wel wat gelezen hoor en vergeet jullie natuurlijk niet! Maar waar zijn toch de andere meiden en wat is dat toch met die mail die Monique heeft ontvangen? Beetje vragen nog omtrend dit gebeuren maar jullie zijn natuurlijk al een paar stappen verder en willen daar misschien niet op meer terugkomen. Ik moet toegeven dat ik te weinig tijd neem om even iets te schrijven. Dit is geen desinteresse hoor! Want Ik vind het fijn om jullie verhalen te lezen. Op dit moment word ik weer opgeslokt door Joppe zijn vakantie en het opstarten van een praktijk. Zo is er elke keer wel weer wat. Ik ben er ook erg goed in om altijd maar bezig te zijn met wat dan ook. Stomme eigenschap eigenlijk en ook wel eens vermoeiend!
    Ik hoop dat ik toch af en toe mag komen posten want ik vind het zo bijzonder dat wij elkaar hebben ontmoet op dit forum in zo'n belangrijke periode van ons leven.
    Het gaat met Pippa erg goed het is een lekker vrolijk meisje die erg nieuwsgierig is maar qua ontwikkeling het nog rustig aan doet zoals ik herken bij Jayna en Daynah. Maar zo gezellig. Met mij gaat het ook wel goed maar het is voor mij gek om geen baan te hebben. Ik kan me daar nog niet bij neerleggen maar dat zal wel weer snel veranderen. Ben bezig met een financieelplan en bedrijfsruimtes aan het bekijken. Ik heb nog steeds het plan om dat samen te gaan doen met een kinderfysiotherapeute. Maar het kan nog alle kanten opgaan; het is in iedergeval het proberen waard, niet?
    Ik zal nog verder wat gaan teruglezen.
    Liefs

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: wat fijn zeg dat het zoveel beter gaat met je moeder. Da's echt goed nieuws! En al hard aan het oefenen met je EOS zie ik...haha...je leert het wel!

Sensee: whauw naar Londen dus......en Jaime uit logeren....was dat dit weekend? Ben je nu al terug? Ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben.

Brennie: eindelijk je vriendin weer terug. Mooi dat het feestje geslaagd was. En nu kan ze eindelijk mee genieten van je meissie!

Kelly: weer veilig en wel terug in nederland en inmiddels ook alweer aan het werk. Leuke vakantie pics! Mooie boerderij ook zeg. Zo te zien hebben jullie wel genoten daar!

Annemonique: jullie gaan dus ook nog op vakantie in sept. Waar gingen jullie ook alweer naar toe? Leuke foto's ook allemaal weer van je mannetje.....leuk hoor dat Jayna Kyllian nu echt gaat ontmoeten zaterdag.....en ik vind het natuurlijk ook leuk om jou te ontmoeten!

Sappie: wat is die Lieke toch een schatje zeg, erg leuke foto's zag ik allemaal voorbij komen weer. lekker bijdehand is ze zeg. Met alle plekjes die ze in het huis weet te vinden! En weer gerookt las ik....oepsssss......geef de gezelligheid maar de schuld hoor meid! Doet Lenhard ook altijd....

Charissa: eindelijk gevierd dat jullie een huis gekocht hebben, echt leuk voor jullie! Ben benieuwd of ik je zaterdag nog zie, weet je al meer?

Fajah: jammer dat je niet kan komen op de meeting....had jou ook graag een keer ontmoet. Hopelijk komt het er nog een keer van! Leuke foto' s van het fietsen zeg, gezellig met je mannetjes!

Verder weet ik het effe niet meer, besluit om maar gewoon verder mee te kletsen vanaf nu.....

Las van het ongelukje in bed van Jill....poeh dat was schrikken Robine! Nou hier op de camping ben ik me ook rot geschrokken....Jayna slaapt onder op het stapelbed met een bedhekje er voor dat je zo onder het matras schuift. Normaal heeft ze een slaapzak aan, maar omdat het zo heet was overdag, had ik haar voor een keer alleen in dr romper liggen....nou dat heb ik geweten. Was ze op haar buik gaan liggen, overdwars in bed en zo naar achter geschoven met dr benen onder de kleine ruimte van het hekje door. Ik hoorde haar hard brabbelen en ging maar es effe kijken hoe ze er bij lag.....hangt ze met haar knietjes op de grond en zat ze vast, omdat haar hoofd natuurlijk niet onder het hekje door kon. Zo zielig. Kon het hekje snel los halen en heb haar weer naar voren getrokken. Zelf moest Jayna lachen....maar ik kon wel janken. Ze worden zo beweeglijk, echt overal moet je voor oppassen!

Nou dat was het effe voor nu......hoop dat ik wat slaap voor mijn eerste werkdag morgen....

trusten allemaal!

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    O ja, vind dat verjaardagsfeest op 30 nov echt een heel leuk idee! Vrijdag is mijn vrije dag. Echt grappig al die 1 jarigen zo bij elkaar met een grote taart!

En hebben we trouwens al iets van een tijd afgesproken voor zaterdag bij de apenheul? Is voor mij 1 uur en een kwartier rijden, dus goed te doen.....Naar Sap lukte ook prima met 1 uur en 3 kwartier, dus dan komt dit zeker goed!
    Merk dat ik in weinig dingen zin heb, maar zo lekker met Jayna op stap samen met jullie, heb ik toch wel zin in, kijk er naar uit!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Heyy Jacq! Leuk dat je er weer ff bent! Tuurlijk mag je hier ook gewoon af en toe komen posten! Leuk juist als we af en toe wat van je horen :)
    Zin in een verjaardagsmeet 30 november?
    Wat betreft die negatieve stemming had je helemaal gelijk, het was ook niet meer gezellig. Er zijn een paar meiden naar een ander forum gegaan. Maar in dit nieuwe nov. topic is het tot nu toe heel gezellig gebleven ;)
    Fijn om te horen dat het met Pippa hele goed gaat!
    Heel veel suc6 met het opzetten van je praktijk. Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken. Zal vast een hoop tijd in gaan zitten.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: er is nog geen tijd afgesproken voor zaterdag. Weet niet wat iedereen een handig tijdstip vindt? Ik zat zelf te denken aan een uurtje of 11? Alleen Charissa wilde misschien ook komen, maar die is dan ws op zn vroegst pas half 2 klaar.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jacq:fijn dat je er weer bent,we hebben je gemist,had al een aantal keer gevraagt waar je toch was,maar je bent er gelukkig weer.en fijn dat alles goed is met de kids.heb je nog nieuwe foto's van je kids,we hebben natuurlijk al zolang niks meer van ze gezien :)

Deel Deze Pagina