November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Marijn lekker in bad door oma, op de keukentafel.

2. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En mijn nieuwe coupe! Ik kijk een beetje raar, maar ja...

3. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, dat was het weer even. Nu lekker de tuin in. Stom dat ik geen bikini heb meegenomen!

Sap: die zee! Wat ziet dat er heerlijk uit!
    Nu nog even lekker paar dagen acclimatiseren?

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Lis, wat een ontzettende lieve Marijn foto's! Je haar ziet er goed uit! Leuk!

Die zee was echt superhelder, we konden de vissen zien zwemmen tot echt heeeeeeeeeeeel ver de zee in. Leek wel carribisch gebied zo helder.
    Nu nog lekker 1,5 week vakantie en hier genieten van het weer, we hebben echt geluk! Het badje voor Lieke kan weer worden opgezet.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Hele mooie fotos zeg,en wat is die zee blauw daar.
    En die foto met jullie drietjes vind ik supermooi.
    Heb je nu nog vakantie of moet je weer gauw aan de slag?

Lis:Heerlijk zo bij je ouders.
    Wel handig dat je moeder dan een beetje voor de kindjes ook zorgt,is voor jou ook wel lekker.
    En ik dacht dat Wes ook mee was naar Zeeland of achterkwam,maar niet dus,kan me voorstellen dat hij jullie wel mist nu.
    Ik moet idd Dinsdag weer werken,heb er totaal geen zin in.
    Tis hier vandaag ook superlekker weer.

Wist niet dat Kel ook naar de Efteling was,zou idd wel grappig zijn als ze Milou tegen komt hihiihi.

6. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Idd: bofkonten zijn jullie! Volgende week wordt het heel mooi weer zeggen ze. Lekker van genieten!
    Ja, Marijn is echt een schatje. Jesse is een ondeugd. Zeker als ie moe is, gaat zo vervelend lopen doen. Maar volgens mij is Marijn nu al een stuk rustiger dan Jesse op die leeftijd was. Dus wie weet... nu niet zo'n snelle!
    Van mij mag het hoor.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lees net dat je nog 1,5 week thuis bent sap en die zee is idd erg helder zeg!

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: Wes is nu aan het werk en heeft vanaf morgen vakantie. Heeft maandag gewerkt, dus nu morgen vrij.
    En dan komen we volgende week vrijdag of zaterdag weer deze kant op. Eerst vrijdag naar KNO-arts voor controle bij Jesse zijn oren. Maar dan dus met zijn viertjes.

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hahahaha... en die nieuwe coupe. Had de foto ook naar Wes gestuurd, maar zijn reactie was: mmmmm, moet wel wennen.
    Vindt het niets dus. Ach... een keer wassen en het ziet weer als normaal.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wanneer moest jij ook alweer aan de slag Lis?
    Heb je er zin in?

11. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ga 18 augustus weer werken, dus na deze week nog 3 weken.
    En tja... of ik zin heb? Aan de ene kant wel. Weer even onder de mensen, maar ik zie er al wel weer tegenop om Marijn achter te laten. Jesse naar kdv gaat prima, dat vind ik niet zo erg.
    En tja... mijn schoonmoeder gaat ook weer oppassen, eens in de 2 weken op woensdag als ik werk. Eigenlijk zie ik daar wel tegenop, omdat ik niet weet of zij het wel aankan. Misschien stom van me, maar zij heeft nooit 2 kinderen gehad, zo kort op elkaar. Wes was al 11 toen zijn broertje werd geboren en al zo zelfstandig door de scheiding van zijn ouders.
    Volgens mij is zij kapot na zo'n dag, maar zal ze het nooit toegeven. Ik heb ook het idee dat zij teveel toelaat bij Jesse. Hij kan zo manipuleren. En zij lacht alleen maar om hem, zo irritant.
    Misschien moet ik er maar gewoon niet aan denken. Dan kan ik niet weten of het misgaat ook :( :oops:

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    SAP, welkom terug! Niet normaal..wat een GAVE foto's! Krijg er helemaal zin in...jullie hebben lekker genoten zo te zien! En Lieke is zo'n mooie meid! Geniet nog lekker van je anderhalve week thuis...heeft Rick ook nog vrij?

LIS: leuke foto's ook..haha Jesse zo goed opa helpen. Schattig hoor! En ziet er leuk uit je haar. Snap wel dat het weer even moeilijk is om te gaan werken en Marijn uit handen te geven. Is normaal toch? Na een paar weken weet je niet beter, en je schoonmoeder zal het heus wel lukken. Niet druk maken hoor! Lekker nog ff van de rust genieten nu bij je ouders.
    Heeft Jesse nog ooit last van zijn oortjes dat je weet?

Zou idd heel leuk zijn als Daynah Milou tegenkomt :) Ik belde net met mijn vader...Milou lag ff lekker te slapen in de schaduw en vond het helemaal geweldig daar. Alleen al bij roodkapje was ze niet meer weg te slaan. Het is wel rustig hier in huis nu hoor, ben blij als mijn meisje weer veilig bij me op schoot zit :)

13. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Kan me voorstellen dat je Milou mist hoor Brennied. Zou ik ook hebben. Dat Wes ons zomaar 5 dagen laat gaan, vind ik heerlijk, maar ik zou hem niet 5 dagen weg laten gaan met de kids hoor.
    Jesse heeft trouwens echt nooit meer last gehad van zijn oren, niet eens meer koorts gehad. Ja, toevallig vorige week een keertje, toen moesten we hem ophalen van het kdv, maar volgende dag alles weer ok.
    Zo blij dat we dat toen hebben gedaan. Volgende week vrijdag moeten we voor controle terug.

AM, Sens en Fajah: mijn telefoon is geblokkeerd. Althans, had mijn pincode 3 keer verkeerd ingevoerd. Komt doordat ik nieuwe simkaart had.
    Ik mail even mijn telefonnummer van mijn werk. Als jullie mij dan even jullie nummers nog willen pb'en... Dan kan ik jullie ook weer bereiken.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Hoe heeft Miloutje het gehad in de Efteling?En kelly tegengekomen? ;)

Kel:Was het gezellig vandaag?

Sap:Hoe is het nu met je cyclus?Nog steeds niet ongi?

Lis/Am/Sens:Zie jullie morgen. :)

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ff korte reactie vanavond, sorry. maar nu gaat mn vakantie beginnen en heb ik zat tijd, alhoewel er al heel wat gepland staat haha.

Sappie wat hebben jullie het leuk gehad aan de foto's te zien. Lieke is een knappe meid! Wat heeft ze trouwens een slanke buik! Kyllian heeft echt zo'n dikke melkbuik haha, hij houdt ook vaak zijn buik uit.

Sens kan niet online komen, internet ligt er uit. Ze is hier morgen om 9 uur, dus LIS en Fajah wij zijn er denk ik tussen 11 en half 12....als we niet verdwalen :D Zwemspullen nemen we mee!

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Gossie, wat een rust hier vanavond!
    Tja... Robine op de camping natuurlijk. Sem ook nog, Sens problemen met haar internetverbinding...

Nou, morgen zullen we wel foto's spammen van ons dagje bij Fajah!
    Ik ga zo Marijn maar eens verschonen en voeden, en dan probeer ik er op tijd in te liggen.
    Jesse ging vanavond heel lief slapen, althans... duurde een uur voordat ie in slaap was, maar hij was wel stil. Mijn vader had 'em naar bed gebracht. Gister deed mijn moeder dat, toen was het drama. Ook toen ik hem dinsdag naar bed had gebracht. Dus morgen mag mijn vader het weer doen, hahaha.
    Hij zei al: ja, ik kan moeilijk elke avond naar N'gein rijden om hem naar bed te brengen he.

AM: zie net je reactie. Verdwalen kan niet hoor. Er gaat maar 1 weg naar Fajah ;)
    En anders bel je maar!
    Heb je nog drukke dag gehad?

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, ben nog ff bij de Zeeman geweest vanmiddag. Is al spotgoedkoop en er was ook nog 50% kassakorting.
    Had een lichtlbauw linnen broek voor Jesse voor (schrik niet) € 0,87!
    Haha. Nog een andere broek van € 1,25 (duur he), die had Jesse zelf uitgezocht. En nog een korte broek voor minder dan een euro.
    Als daar een vlek in komt, is het niet erg.

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Eh......... CHARISSA!
    WAAR BEN JE VANDAAG?

Of was je vroeg vandaag? Ik weet het ff niet meer.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi Lis dat is nog eens een koopje :D Was vanavond bijd e Dolcis en daar waren alle kinderschoenen nu maar 5 euro...normaal dus zo rond de 40-50 euro :D Helaas niet meer in de juiste maat voor Kyl. Ze raadde me aan om morgen naar Ngein te gaan, want daar zouden morgen 150 paar binnenkomen voor 5 euro per paar...maar afstand naar Ngein is vanaf Zeeland beetje groot he ;)

Charissa heb ik ook nog niet voorbijzien komen! En Brennie had toch vanavond de 3D echo?

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeie morgen,

Alsnog heel veel plezier vandaag LIS, Fajah, AM en Sens...sorry ben vergeten het gister nog te melden maar we waren niet thuis. Jullie hebben echt super lekker weer! VEel foto's maken heh!

Nou gelukkig Milou is weer thuis...heeft het helemaal super gehad. Ik neem mijn woorden terug dat het een schijterd is want ze is in de droomvlucht, fatamorgana, soepkommen, kindercarnaval, draaimolen en auto'tjes geweest ;) Gisteravond om 9 uur waren ze thuis. Wij waren bij mijn vriendin die vandaag op vakantie gaat dus we hebben haar om 11 uur opgehaald. Ze heeft een roodkapje gekregen, zoals ze zelf zeg 'rookappie' en het boekje van de Efteling is vanochtend niet uit d'r handen geweest :) Ze heeft heerlijk genoten, en opa en oma ook. Volgend jaar weer, zeiden ze ;) Milou ligt nu alweer op bed, ze wilde slapen. Tja ze is natuurlijk doodop en werd vanochtend weer van de wekker wakker. Hopelijk slaapt ze een paar uur, kunnen we daarna in het zwembadje in de tuin :)

De 3d echo was leuk maar onze meid had er geen zin in. En omdat ze nog zo klein is, ging het allemaal niet zoals we hoopte. Ze klemde zich tussen mijn buikwand en placenta, zodat de vrouw geen mooie 3d filmpjes kon maken :( Maar we hebben wel 1 leuke foto waar d'r gezichtje op te zien is, zal ik wel in mijn album zetten als ik ff tijd heb. Ach het was gratis, mss dat we over een week of 10 nog een pretecho doen. Zij zag trouwens ook duidelijk dat het een meisje is, leuk!

LIS, gelukkig ging Jesse bij opa wel goed slapen..hoe kan het toch dat dat zo'n verschil maakt heh? En Wes zal jullie wel gemist hebben.
    Is wel leuk om af en toe bij Zeeman binnen te lopen. En net wat je zegt...als er een vlek in zit, boeit het niet. En soms hebben ze echt wel leuke dingen.

AM: Joepie VAKANTIE! En zoveel gepland in je vakantie? Je kan toch ook nog wel een beetje rust nemen heh? Bij Dolcis maar 5 euro :confused: geen geld idd.

Nou, ik ga er ff nog een was ingooien! Tot later......

Deel Deze Pagina