Had nog ff foto geplaatst maar kreeg ff niet de kans om er wat bij te schrijven Robine, nee ben deze keer niet ingeknipt..gelukkig niet. Ze hebben wel 1 klein hechtinkje moeten zetten maar die voel ik nu al niet meer.. Am, ja hij lijkt wel op Jayden, alleen is Quinten een stuk donkerder en blijft hij denk ik ook. Lief hoor Kyllian achter de buggy Zo moet nog ff wachten tot half 11 ongeveer voor de voeding en dan ga ik ook lekker slapen, ben ontzettend moe Trusten allemaal
hoi hoi, Zo wat gaat het weekend snel zeg. Niet normaal. Morgen begint het normale leven echt weer voor ons. Morgenochtend gaat Sabino zijn tante weer terug naar Curacao. 4 weken zijn hard gegaan ook voor hun. Charissa: Wat een dropje zeg is Quinten. Mooi mannetje hoor. Jayden zal even moeten wennen dat hij een broertje erbij heeft gekregen, maar het komt vast wel goed. Kan me wel wel voorstellen dat het je pijn doet als hij met zijn rug naar je toe gaat zitten. Hij moet gewoon even wennen. AM: Grappig om te zien dat Kyllian achter een buggy loopt. Jullie ook een gezellige dag gehad. Zou best door de warmte kunnen komen dat hij een bloedneus heeft gekregen. Brennied: Lekker geslaagd dus met nieuwe kleding. Ik heb nog zelf een aantal dingen van positiekleding bewaard, maar niet alles hoor. Daynah kan ook niet meer lang zitten als ik ga winkelen. Ze vindt er niks aan om zo in de buggy te zitten en los laten lopen werkt echt nog niet. Veel plz morgen. Sap: Jullie hebben ook een gezellig avondje gehad en erg laat geworden. Wel lekker dat Lieke dan bij opa en oma bleef. Hebben jullie lekker kunnen uitslapen. Was het nog gezellig vandaag bij de neef van Rick? Robine: En is de tuin helemaal klaar. Het was idd geen weer om in de tuin te werken. Veel te warm hoor. Moet je nog aan de tennis of is dat over nu? Ben benieuwd naar de foto's van Jill als de nieuwe lens er is. Zullen ongetwijfeld mooie foto's zijn. Sensee: Jullie ook een gezellige avond gehad. Zo zie je maar dat je je kan vergissen in mensen heh qua leeftijd dan. Ik ben zelf zo slecht in schatten. Wel zielig die krampjes. BTW ze waren er wel laat bij zeg om kindjes te nemen. Is dit hun eerste? Zomercarnaval was gisteren leuk. Daynah vond het allemaal prachtig en zat af en toe mee te dansen en te klappen en maar wijsen naar de mensen die voorbij kwamen. Op een gegeven moment werd ze wel moe en ging ze in de buggy zitten en viel in slaap met al die muziek. Ongelofelijk hoor. Ik zou daar echt niet in slaap kunnen vallen. Maar goed ze heeft 5 kwartier geslapen. Ik ga ook zo lekker mijn bedje in. Morgen weer vroeg op.......bleggghhhhhhhhhh. Echt geen zin om te werken. Weltrusten. Lfs Kelly
He Charissa, wat leuk dat je er alweer zo snel bent! Went het al een beetje? Nu met zijn viertjes? Wat een doddig manneke is Quinten zeg. En wat een boel haar! Lijkt Daynah wel, die had ook al zoveel haar. Je vroeg hoe het bij ons toen ging. Ja, papa besteedde toen even meer aandacht aan Jesse dan mama, maar Jesse leek dat eigenlijk wel te accepteren. Ik gaf hem zoveel mogelijk aandacht als Marijn sliep, maar je moet zelf ook je rust pakken. Daarom was het ook goed dat Jesse naar kdv bleef gaan, dat was vertrouwd voor hem en daar veranderde niets. Thuis verandert er een heleboel natuurlijk. Jesse was ook vanaf het begin heel erg lief voor Marijn, maar Marijn heeft het af en toe wel te verduren. Maar dat komt ook omdat Jesse (en Jayden ook) zelf ook nog zo klein zijn. Maar af en toe even bijten, even hard aan een armpje of beentje trekken of heel hard knijpen gebeurt ook nog wel hoor. Enige wat we kunnen doen is blijven corrigeren. We zien dat Jesse heel graag met Marijn wil spelen, en daar moet ie nog even op wachten. Het komt heus wel goed. Jayden zoveel mogelijk overal bij betrekken. Als ik een luier ga verschonen, vraag ik Jesse een luier te pakken. Jesse wil dan ook graag op de commode zitten en pakt dan zelf al de sudocrem. Nu mag hij ook voorzichtig de billetjes insmeren. Hij heeft het gevoel dat hij dan helpt. Komt echt wel goed hoor. AM: wat een leuke foto's van Kyllian met de buggy. Wil hij graag een broertje of zusje En wat een reizen door Nederland heb jij idd gemaakt de afgelopen 3 dagen zeg. Pff... nu weer even rust? Geniet van je vakantie? Gaan jullie nog leuke dingen doen of nu vooral afkoeling zoeken bij het water? Ik weet nog een leuk plasje in Zeeland Goed voor je huid ook nog. Brennied: zo, jij gaan shoppen met die hitte? Was het niet lekker zweten of was je zo vroeg dat je nog wel op tijd was? Lekker dat je in de uitverkoop kan kopen dan he. Zolang heb je het ook weer niet aan. Milou lekker in het badje geweest. Met die warmte is dat ook het lekkerste he. Jij ook lekker genieten van je vakantie. Sappie: sowee. Jullie gaan stappen tot 5 uur! Ik doe het je niet na geloof ik. Echt al tijden geleden dat ik zo laat in bed lag. Dat ik uberhaupt ben wezen stappen eigenlijk. En ik heb daar best wel zin in. Jammer dat een vakantie weer zo snel om is he. En misschien volgend jaar niet op vakantie omdat er dan weer zo'n kleintje is? Vanavond vast lekker op tijd naar bed. Robine: pfff... idd zeg, welke idioot gaat er nou met die warmte in de tuin werken Wij hebben lekker aan de rand van ons zwembad gezeten hoor, hahaha. Is het weer opgeknapt en aan kant? Deze hele week wordt het nog warm he, dus kun je dan nog wel naar het strand. Sens: gezellige avond gehad met de buren, leuk hoor. Wel zielig voor Miloutje. Wat kunnen baby's dan huilen he. Marijntje kan er ook wat van. Vanmiddag ook, en je hebt dan geen idee wat er aan de hand is. Ik ga er gewoon bijna zelf van huilen dan. Vandaag nog iets leuks gedaan? Wat knap zeg, van Jaime d'r koprol. Zie ik Jesse nog niet doen. Is Jaime weer helemaal schoon geworden en ruikt ze weer lekker, haha. Wat zag ze eruit he. Ze heeft nu vast een nog zachter huidje, met al die modder! Gister dus weer naar huis gegaan. Wes was ff boodschappen doen en stond met de buurvrouw te praten toen Jesse en ik naar buiten gingen. Ik was zo benieuwd hoe Jesse zou reageren, want dit was voor het eerst dat hij papa 5 dagen niet had gezien. Nou, ik moest hem optillen en hij kroop zowat in me. Maar dat kwam doordat de buurvrouw erbij stond. Daarna was het wel weer goed. Dus Charissa: ook dat komt weer terug hoor! Vandaag lekker uit kunnen slapen, want Wes ging met Jesse om 7 uur naar beneden. Toen ik Marijn om 10 uur weer hoorde, ben ik eruit gegaan en toen lag Wes naast Jesse's bed te slapen. 's Middags hebben zij ook nog 2 uur liggen slapen. Slapen jullie kindjes nu ook zoveel met die warmte? Het is maar vermoeiend weer volgens mij. Ik kan ook altijd zo goed overdag slapen met die warmte in ieder geval. Wes had vannacht zo slecht geslapen, want hij ging gisteravond opruimen. Ja, moeders was een paar dagen niet thuis geweest, dus er was weinig gebeurd hier in huis natuurlijk. Zelfs het ene deurdrempeltje dat ik had gevraagd om te leggen, was niet gebeurd... MANNEN! Bah. Anyway, Wes pakte bierflesjes op, valt er 1.... RECHT OP ZIJN TEEN! In eerste instantie moest ik echt zo lachen, maar hij vloekte zowat van de pijn. Later zat ie echt te janken van de pijn. Het werd ook helemaal blauw en dik. Maar even kijken hoe het vannacht gaat en anders morgen maar even naar de dokter. Maar die zal vast alleen zeggen dat het flink gekneusd is, en even tijd nodig heeft. Nou, ik denk dat wij zaterdag weer naar Terneuzen gaan. Eerst vrijdag, maar mijn moeder vroeg vanavond of wij 9 augustus op konden passen op de meiden van mijn zus. Die logeren daar omdat mijn zus en zwager naar de Olympische Spelen gaan. Als wij dan zaterdag as. gaan, komen ook mijn zus en zwager met die meiden en blijven tot woensdag als zij vertrekken naar China. Lekker druk bij mijn ouders dus als we met 8 man komen logeren. Vrijdag was idd erg gezellig! Foto's hebben jullie al gezien, dus ik zal jullie niet meer gaan vervelen met dezelfde soort foto's. Zo, ik ga nog ff thee zetten. En Marijn heeft ook weer honger... Morgen krijgt ie weer prikken! Bah. Liefs LIS
Charissa: kan me voorstellen dat je moe bent, lijkt me in het begin enorm zwaar! Hoevaak moet je hm 's nachts voeden? Kelly: aihh morgen weer werken Gaat snel he zo'n vakantie. Sterkte morgen! Daynah heeft zich dus wel vermaakt gisteren. Heerlijk hoor dat ze in de buggy goed slaapt als ze moe is. LIS: Wes vindt het vast fijn dat jullie er weer zijn! Wat schattig dat hij naast Jesse lag te slapen Er zal met die warmte idd wel meer geslapen worden. Kan het van Kyl nog niet zo beoordelen, aangezien we de laaytste 3 dagen niet zo'n ritme hebben gehad. Alhoewel hij dus vandaag 3 x heeft geslapen, 2x 45 minuten in de auto en eind van de middag nog 1,5 uur...om 17.45 hebben we hm maar wakker gemaakt. Wij gaan morgen idd weer zwemmen haha. We hebben hier een schoner meer dan in Zeeland Had het liefst 's ochtends gegaan, maar mn vriendin moet dan naar de verloskundige (mama van Stan), dus we gaan 's middags in die hitte ff afkoeling zoeken. Als je je verveelt.... Ow en Kyl zegt meestal dat ie een zusje wilt als we het vragen haha. Of hij dat verder echt begrijpt vraag ik me af We hebben hier voor de gein eens gekeken naar babynamen. Nou onze smaken verschillen dus echt he. Voor meisjesnaam zijn we al heel lang eruit. Jongensnamen vinden we best lastig. Er is 1 naam uitgekomen, maar ook daar twijfel ik over. Ik wil eigenlijk een iets bekendere naam dan Kyllian, aangezien ik die reacties met 'wat apart' wel zat ben Naja het is nog lang niet zover haha.
Charissa: Ahhhhhhhhhhhhh wat een poepie en wat een mooie donkere haartjes! Heerlijk weer zo een klein ventje op je buik zeker? Zag je foto op Hyves en je bent alweer mooi slank zo te zien! Gaat snel bij je! Lekker hoor! Geniet van je mannen! AM: Hihi die Kyllian achter de poppenwagen! Is dat ook zo een met Nijntje erop? Jill heeft em in t roze. Al bezig met babynamen?!?!? Heb je dan toch iets te vertellen? Kel; Wat fijn dat Daynah de carnaval zo leuk heeft gevonden. En ook nog slapen in die herrie! Ongelooflijk,. dat kind slaapt echt overal!? Nog iets gehoord van je huisje? LIS: Wat gaaf zeg dat je zus en zwager naar de spelen in China gaan! Zomaar of hebben ze er een reden toe? Za gezellig druk worden bij je ouders zo met zn allen. Hebben ze een lekker groot huis waarin iedereen een plekje heeft of wordt t proppen? Jill is ook vaak verlegen/afstandelijk als ze John 2 dgn niet gezien heeft. Gelukkig trekt t binnen een paar minuten weer bij, anders ook zo zielig voor de mannen he. Hoe is t met Wes zn teen? Ga me ff aankleden en straks boodschapjes doen. Verder weinig plannen voor vandaag. t Regent ook nog.........bah. Warm en regen, t vieste weer wat je maar kan hebben. Laterz
Goedemiddag allemaal, Makelaar heeft gebeld en helaas is het niks geworden. Mensen hebben voor een ander appartement gekozen. Dus op naar een nieuwe kandidaat voor ons huisje. Hier is het ook kl*te weer. Heel de ochtend regen en ook flinke onweer. Koud is het niet. Robine: Voor jou ook een relax dagje vandaag. Ik vind dit weer ook echt helemaal niks hoor. Sap: Moet jij deze week weer werken of ben je nog lekker vrij? AM: Kyllian is toch niet een aparte naam. Ik vind het een leuke jongens naam. Sabino en ik zitten ook niet altijd op 1 lijn wat betreft namen. LIS: Hoe is het met de teen van Wes. Ik zou ook wel moeten lachen hoor. Mannen kunnen altijd zo overdreven doen. Wat leuk dat je zus en zwager naar de Olympische Spelen gaan. Is het gelijk hun vakantie dan? Ik ga nog even wat e-mailtjes beantwoorden en dan weer aan de slag. Hoop dat de middag lekker snel voorbij gaat. Als je zou lang vrij bent geweest dan mis ik Daynah wel hoor en Sabino ook. Lfs kelly
Hey ben ik ook weer een keertje. Zaterdagavond op stap geweest met een vriendin van me,Chris mocht oppassen Twas erg gezellig,gaan we zeker vaker doen. Vanavond gaat Jelte met oma en nichtjes naar het staatscircus van Moskou in Cadzand.Hij word om 17 uur gehaald en het duurt tot 23 uur,hij zal wel moe zijn dan. Wat is het benauwd he,hier droog ,maar geen zon. Morgen mag ik er ook weer aan geloven,mn vakantie zit er weer op Heb echt totaal GEEN zin,BAH. Kel:Heh jammer dat het niks is geworden met die kijkers,maar er zullen er vast nog veel meer komen. Charissa:Lieve foto van Quinten,hij lijkt erg op Jayden vind ik. Gaat het goed met je? En dat jaloerse gedrag had Jelte ook best wel toen Yorben geboren werd,erg moeilijk ,ik was er soms ook emotioneel van,het is best even wennen om van 2 kinderen te houden.En de aandacht verdelen enzo,maar komt allemaal goed,als Quinten weer wat minder zorg nodig heeft gaat het echt beter worden,sterkte . Lis:En was Wes blij jullie weer te zien? Hoe is het met zn teen?
Bij jullie allemaal bewolkt of regen? Nou hier hele warm, benauwd en vanmiddag veel zon. Vanmorgen kwamen Stan en zijn mama na de echo langs en nadat ze beiden geslapen hadden zijn we vanmiddag naar het meertje hier geweest. Ze hebben zich weer heerlijk vermaakt. Ben nu aan het koken. Kelly wat jammer dat het niets is geworden met de kijkers. Op naar de volgenden... Hoop dat je de dag snel bent doorgekomen vandaag. Kan me voorstellen dat het weer ff wennen is na een periode vrij te zijn geweest. Fajah dat zal Jelte vanavond wel erg leuk vinden, maar die is idd vast bekaf daarna!
Wat een rust hier zeg! Djurre zou even naar de overburen gaan omdat ze advies wilde over laptoppen...nou het is nu dus al 2 uur later. Ik ga maar eens vroeg naar bed, viel vanmiddag ookal ff op de bank in slaap, schrok wakker toen Kyl wakker werd
Jaa ik ben er wel maar was wel echt ff druk. Gister hele dag naar Vinkeveense plassen geweest vandaag weer werken. Wat een weer zeg getver de getver. Ik verlang naar de droogte van Spanje! Am hihi in slaap gevallen op de bank! En Kyl met Ernie in de buggy lief! En Kyl wil een zusje dus..haha. Die foto van Kyl en Jaim is zo lief echt schattig hoe ze daar staan met zn twee. Fajah leuk dat het gezellig was met je vriendin! Verder nog wat leuke dingen gedaan dit weekend of alleen aan het ruimen geweest van ons bezoek met alle rommel? Kel wat balen van die kijkers van jullie huis. Mag je weer ruimen straks. WAs met carnaval wel mazzel heh met het weer. Ik zag het nog op het nieuws. Robine wanneer is jouw vakantie afgelopen? Lekker lange vakantie zeg. Jij gaat 11 augustus weg toch? Dag dat mn schoonvader wordt geopereerd. LisHaha moest wel om je lachen wat je schreef naar AM met leuk plasje in zeeland en goed voor de huid..hihi. Wat was ze vies heh. Ze stinkt niet meer hoor inmiddels..haha. Als ik die foto's achteraf zie denk ik oh wat erg. Wel jammer dat die buuf er net bijstond en hij in jouw nek kroop! Voor wes ook wel jammer dan (zou ik wel vinden).En weer naar Zeeland groot gelijk heb je hoor. Hoe is het nu met wes zn teen? Charissa wat een moppie is Quinten zeg. Hoe groot is hij en hoeveel woog hij bij de geboorte? Nou ik ga nog ff verder.Moeten nog huis boeken voor vakantie en sollicitatie moet ook nog de deur uit! lfs
Nou moet zo gaan werken,is hier maar om de hoek,mn moeder komt op de kids passen,want ze slapen nog,heb gevraagd of ze hierheen kwam omdat Jelte zo laat thuis was gister,die is anders niet te genieten als ik hem wakker maak.Nu kunnen ze dus lekker uitslapen. Jelte was om 23u15 thuis,maar hij stonk heel erg ,naar paarden ofzo !?! Dus nog maar even in de douche gedaan ook en toen in bed,was half 12 inmiddels. Nu ga ik er gauw vandoor,de plicht roept BLEHHHHH.....!
hoi hoi, Zo wat verschil met het weer van vanochtend toen was het klam en warm en nu is het gewoon een stuk koeler. Heb ik Daynah een korte broek aangedaan met een hemdje. Arm kind......... Fajah: je eerste dag weer na de vakantie dan heb je nooit zin heh. Je zit ook zo weer in je ritme...helaas wel. Heeft Jelte het naar zijn zin gehad? Sensee: Wanneer gingen jullie ook weer naar Spanje. September toch? AM: heerlijk toch even een middagdutje. Ik doe dat soms ook nog wel hoor. Zeker als Daynah vroeg wakker is. Verder is het niet zo druk geweest hier, dus ben snel klaar met reageren. Ik ga weer verder met mijn werk. Nog een middagje en morgen lekker vrij. Lfs kelly
Sens: en al een huis geboekt en solli af? Fajah: 1e werkdagje meegevallen? Kelly: nou het is toch nog warm genoeg voor een korte broek en hemdje! Hier iig wel! Morgen en overmorgen ook weer erg warm. Ik ben vanmorgen met Kyl alle schoenenwinkels afgeweest, pffff. Hij had pijn van zijn open schoenen. Nou echt bijna nergens waren meer sandalen te krijgen, overal is de uitverkoop al bijna weer voorbij. Eerst naar Zeist geweest en daarna naar Utrecht. Gelukkig uiteindelijk bij de Bristol geslaagd. 50% korting en ook nog 2e paar gratis Dus 2 paar voor maar 12,50...is ook nog maar voor een paar weken natuurlijk. Hij lijkt er geen pijn van te hebben, dus denk dat ze nu wel goed zijn. Vanavond gaan we naar de Bikkel Beer, ff vieren dat we nu beiden vakantie hebben
Eerste dagje viel tegen Bah heb nog echt een vakantiegevoel. Maarja pech gehad. Heb al zitten kijken voor nog een weekje in september weg te gaan naar turkije ofzo.Nog even eruit voor de herfst begint. Am:Leuk toch 2 paar schoenen voor 12,50 euro En veel plezier vanavond bij bikkel beer al heb ik geen idee wat het is whahahah. Lekker hoor vakantie,ben jaloers Meiden ik begrijp ook niet waar Panda toch is,ze ging volgens mij toch niet zolang weg? Maar ze ging wel verhuizen dus kan zijn dat ze geen internet hebben ofzo?
Zo, even vanuit de tuin met mijn telefoon dus hoop dat ik nog iets weet... Fajah: 1e dagje viel dus tegen? Je zit er vast zo weer in, das meestal zo. Lekker als je in september nog weekje weg kan. Lekker doen hoor. Hoe laat was Chris vrijdag nog thuis? En je avondje zaterdag met je vriendin dus ook. AM: ben jij met die hitte de stad in geweest? Tja, als je kind andere schoenen nodig heeft doe je dat wel. Is Djurre vanaf vandaag pas vrij? Geniet lekker van jullie vakantie. Smakelijk voor vanavond. Hmmm pannenkoeken toch? Wij hebben bloemkool, Sonja's menu. Kel: jij alweer gewend op het werk? Is het wel lekker rustig of juist druk bij jullie? En Daynah weer helemaal opgeknapt? Balen dat die kijkers niks is geworden, maar komt echt wel. Sens: solli verstuurd? Spannend! Was in Utrecht toch? Hoop dat je snel iets hoort. Haha, ja wat zag Jaime eruit he. Ach, is de douche weer goed voor toch? Met Wes zijn teen gaat het wel hoor. Wel blauw en dik maar gaat wel weer over. Moet ik er niet te vaak op gaan staan zoals daarnet, ooops! En mijn zus en zwager gaan wel vaker naar OS. In 2000 naar Sydney (als verlate huwelijksreis. Op 8 augustus as. zijn ze 10 jaar getrouwd en dan is de opening in Beijing) en in 2004 naar Athene. Mijn zwager is ook int. scheidsrechter atletiek dus zitte beetje in die hoek. Jesse is daarnet nog lekker even in het zwembad geweest, was helemaal koud toen ie eruit kwam. Marijn ligt lekker te slapen in de wagen naast me. Wes heeft vakantie dus heeft net gekookt. We kunnen lekker buiten eten. Na ja... ik vind dit plakkerige weer helemaal niets. We waren even naar kinderboerderij en ik had een jurkje aan. Benen plakken zo aan elkaar. Getsie. Charissa: ben benieuwe hoe het bij jullie gaat. Hoe is het met Jayden en natuurlijk met Quinten? Gaan de nachten goed of komt ie vaak? Ja, Panda, waar ben je? Ik zal ff pb'tje sturen... Want ze is nu al heel lang niet meer geweest he. Tot later! LIS
Lis:Chris was vrijdag om 20u30 thuis. Heeft jullie dus net gemist Ai klinkt pijnlijk die teen van Wes,niet meer op gaan staan nu hoor. Ik denk dat Panda geen internet heeft,want voor haar vakantie woonden ze tijdelijk bij haar moeder omdat ze uit hun huis waren en in augustus krijgen ze pas de sleutel van hun nieuwe huis .Denk dat dat de reden is.