Hoi hoi allemaal: LIS: Typ jij alle berichten met je telefoon? Dat is ook een werk of niet? Heb je onbeperkt internet op je telefoon? Anders een dure zaak. gelukkig dat t met Wes wel weer gaat. Mannen piepen ook zo snel he Ik vind t warme weer ook niks hoor, bah. geef mij maar sneeuw Kel: Hoe was de uitslag van Daynah? Ook gewoon een virusje net als jij? Het hempje en korte broek is zo koud niet geweest hoor voor vandaag! Leuk dat we elkaar volgende week weer eens zien. Fajah: Hahaha ook alweer vakantiekriebels net als Kel? Gaan jullie denk je nog wel ff weg in de herfstvakantie? Lekker hoor. AM: Veel plezier in bikkel beer. Is dat een van t beren concern? Pas je op voor bommeldingen? Stond laatst heel stuk over in de krant! In ieder geval.......geniet ervan! Heerlijk vakantie! Ennuh alweer nieuwe schoenen! HAhahaha, shopaholic! Sens: Heb je al een vakantiehuis gevonden? Ennuh je vroeg tot wanneer ik vakantie heb.......uhhhhhhhh......2 september moet ik weer les gaan geven........Lekker he Weet verder ff niet en kan ook niet teruglezen. Hier rustig dagje gehad. Heb maar ff de film Shark Tale geleend van de buren aangezien Jill een NEMO fan is. Helaas viel deze niet zo goed in de smaak. Moet zeggen dat ik em zelf ook een stuk minder vindt. We kregen ook nog Madagascar...........die is wel weer grappig. Verder poetsdagje gehouden. Morgen is John vrij dus dan gaan we maar weer eens wat leuks doen met zn 3en. Hij hoeft ook nog maar 1 week te werken en begint 1 september bij zn nieuwe baan dus volgende week hebben we lekker 4 weken samen vakantie! Wat een luxe he!? Ga Jill erin doen.........die keutelt nog in de rondte. Slapen gaat sinds een week weer zonder onderbrekingen, alleen t inslapen duurt elke avond erg lang Zal wel aan de warmte liggen, hebben we allemaal last van. Tot laterz Liefs
Fajah: kan me voorstellen dat je 1e dagje werken tegen viel, zeker met dit weer. Lekker hoor misschien nog een weekje met vakantie! Geld teveel? LIS: idd plakkerig weer he, maar jullie hebben wel een heerlijk zwembad! Had je zo bij jesse kunnen gaan afkoelen in het water Djurre is idd vanaf vandaag pas vrij. Geen pannenkoeken hier hoor, hou ik niet zo van. We hebben spareribs op en Kyllian kipnuggets en friet. Robine: lekker hoor volgende week samen 4 weken vakantie! De Bikkel Beer is idd van De Beren concern...zit dacht ik door het hele land, maar blijkbaar niet overal bekend. Geen bommelding gehad hoor Veel plezier morgen! Al een idee wat jullie gaan doen? Jill ook weer lekker aan het doorslapen gelukkig, nu nog de avonden. Kyllian heeft de afgelopen 2 dagen voor zijn doen uitgeslapen tot kwart voor 8 en half 8 (zonder tussendoor wakker te worden) Oww en vandaag was ik echt geen shopaholic hoor, hij heeft met diot weer echt sandalen nodig waar hij geen pijn aan heeft Vond het ook helemaal niet leuk shoppen omdat ik echt moest slagen en met dit klamme weer.
Hoi hoi, AM; alweer schoenen voor Kyllian , haha, maar wel nodig dus als hij pijn in zn voetjes kreeg. Wel een koopje trouwens, 2 paar voor 12.50. LIS; foei, niet stiekum op de teen van Wes gaan staan he! Gelukkig gaat het weer wat beter met hem. Hier ook benauwd plakkerig weer, en idd die benen die dan gaan plakken, bleghhh. Robine; heerlijk vanaf volgende week 4 weken vakantie! Geniet er maar lekker van. Fijn dat Jill weer lekker doorslaapt. Gezellig een meet met kel, ben jaloers . Kelly; alweer helemaal gewend aan het werk? Niet leuk he, kan me voorstellen dat je Sabino en Daynah dan wel ff mist. Wel balen van je kijkers, volgende keer maar beter. Fajah; jouw eerste werkdag viel dus tegen? Kanme er iets bij voorstellen, ik zie ook tegen volgende week op, bah. In september weekje Turkije is geen gek idee! Sens; is het gelukt een huis te boeken? Wanneer gaan jullie weer op vakantie dan? En is het gelukt met je sollicitatie? Charissa; ooooh wat een lieve foto van Quinten. Hoe gaat het nu met Jayden? Is hij al een beetje gewend aan zn kleine broertje? Hier weinig te melden. Ben vandaag even heerlijk naar de kapper geweest, weer een stuk blonder. Morgen gaan we ws naar de dierentuin en we willen aankomende week wellicht nog naar het dolfinarium. En dan is de vakantie al bijna weer over . Gisterenavond trouwens wel gewerkt van 17.30 tot 22.00, baalde er wel van dat ik in mn vakantie terug moest komen. Zijn werkzaamheden die ik altijd alleen doe en die niemand anders kan. Er was ook niemand bereid het voor mijn vakantie ff te leren, allemaal te druk . Ik ga ff lekker bankhangen. Tot later meiden, Liefs Sap
Hihi, vroeg Kyllian weer om tatjes? Wat heeft hij vrijdag toch lekker zitten smikkelen. Zoveel frietjes eet Jesse nooit. Vanavond ook weer... het vlees gaat het eraltijd wel in bij hem, maar met een beetje aardappel en bloemkool erbij niet hoor. Ja, 2 keer trapt hij erin, maar daarna draait ie gewoon zijn hoofd om. Lekker hoor, spareribs! Das waar dat jij niet van pannenkoeken houdt. Ik hou niet zo van frietjes. Robine: wat heerlijk, samen 4 weken vakantie! En fijn dat Jill ook weer lekker doorslaapt. Hier is het inslapen ook een drama, maar ja... wat je zegt, dat hebben we op het moment allemaal met dat klamme weer. Het doorslapen gaat hier ook niet zo goed. Ik heb vannacht al slaapdronken Jesse om 4 uur geloof ik al gehaald. Dacht dat het later was, maar toen hij eenmaal bij ons lag, kon ik me niet meer bewegen om terug te brengen. En dat zal ie ook niet pikken vrees ik. Toen heeft ie nog wel lekker geslapen. En die telefoon is idd met onbeperkt internet. Zit klein toetsenbordje op, en groot toetsenbord toetst sneller, maar goed. Ik ben ook heel erg: ik heb 3 telefoons... 1 van mijn werk, 1 prive om mee te bellen (goeikoop abonnement van 7,95) en dus 1 om mee te internetten. Das dus wel een duur abonnement voor 2 jaar, dus eind van het jaar heb ik een heleboel belminuten. Laatst keek ik en toen had ik nog van 396 beltegoed Nog wel even bekijken hoe ik dat om moet gaan zetten. Fajah: ah... dat is het dus van Panda. Ach, het is bijna augustus en we zullen vast wel weer iets horen. Jelte weer bijgekomen van gister? Heeft iemand van jullie het blad Kinderen? Marijn staat erin met foto. Leuk he? Destijds stond Jesse in het blad WIJ Jonge Ouders, dus vind het nu leuk om Marijn hierin te zien. Ga nog ff naar beneden, thee drinken. Liefs LIS
Ach wat flauw van je collega's Sap, dat ze dan te beroerd zijn om effe iets te leren. Heb jij wel weer wat uurtjes erbij gekregen, das dan wel weer lekker. En trouwens... DIT IS MIJN LAATSTE VERLOFWEEK! Week 17 Is echt snel gegaan he. Ik weet nog zo goed dat ik nog een paar weken moest werken... EN nu is het alweer bijna voorbij. Zat net reacties te lezen van de dagen voor de bevalling van Marijn, erg grappig. De avond van tevoren zat ik om 21 uur nog te posten. Maar ja... ik heb de hele nacht ook kunnen slapen, gelukkig. Charissa: hoe is het bij jullie (oh, had ik al gevraagd he)?
Goeienavond, Zo hier gaat het goed! Quinten is erg tevreden, borstvoeding loopt erg goed alleen drinkt hij niet zo heel veel waardoor ik soms met ontzettend volle borsten zit en best pijnlijk is...maar het kan ook nog wel de stuwing zijn dat het zo wel wegtrekt. Jayden is erg lief tegen zijn broertje en dan kan die ineens gaan trappen of drukken. Hij trekt ook wel meer naar mij toe en volgt me overal en vooral als ik Quinten op de arm heb. Hij kan heel goed met de kraamverzorgster opschieten en daar ben ik ook wel heel blij mee. Woensdag en donderdag is ze er nog en dan komt het op ons viertjes aan.... best spannend hoor hoe het loopt en ook qua ritme. Zo ik laat het hier ff bij...ben zo ontzettend moe dus denk dat ik maar ff ga slapen en de wekker zet op 11uur voor de laatste voeding. Afgelopen nacht had ik om half11 gevoed, kwam om half3 pas en daarna tegen 5uur, netje he. Fijne avond
Sappie: leuk naar de dierentuin! Welke? Emmen? Wel warm hoor! Idd balen dat je in de vakantie moet gaan werken zeg. Hadden ze op je werk toch anders op moeten lossen? LIS: ik heb het blad niet helaas. Wel leuk dat hij er in staat! Haha 3 telefoons. Ik heb er 2, maar die van mn werk staat in mn vakantie lekker uit Kyllian vroeg niet om tatjes, maar papa had zin in spareribs haha. Gisteren eigenlijk al, maar toen had ik al spercieboontjes klaar staan. Kyl eet niet altijd zo goed hoor hehe. Meestal dipt hij 1 tatje in saus/ appelmoes om het daarna af te likken...en dan met het zelf tatje weer dippen. Laatste dagen gaat het avondeten wel weer goed, brood minder.
LIS: laatste verlofweek alweer, jemig...maar je bent daarna nog 2 weken vrij toch? Charissa: gaat best goed allemaal zo te horen! Fijn dat het met Jayden en jou ook beter gaat. Probeer je rust te nemen he!
Charissa: fijn dat het zo goed gaat. Jesse is precies zo tegen Marijn hoor. Heel lief, maar soms in het voorbijgaan, komt er ineens een klap. Het lijkt of Marijn het al gewend is, maar we blijven natuurlijk corrigeren. Ik vind het ook zo zielig voor Marijn. Jesse kon het ook goed vinden met de kraamverzorgster terwijl hij normaal erg van de kat uit de boom kijken is. Wel fijn he? Want dan kan zij ook wat dingen doen voor/met Jayden. Geniet nog ff van je hulp! AM: aha, dus Kyl had tatjes van papa. Jesse heeft hier vanavond na het eten echt nog 1,5 uur buiten lopen zingen en spelen. Zo lief!
AM: Ja, heb ook nog 2 weken vakantie. Gelukkig wel! Eerste week bij mijn ouders en dan nog weekje thuis. Dan is Wes ook weer aan het werk. Vind ik wel lekker, want dan is het niet zo drastisch. Ik baal alleen wel dat ik de eerste week alweer 4 dagen moet. Hoewel ik voor de donderdag nog met oppas zit voor Marijn, dus misschien neem ik zelf nog wel vrij.
Am:Bikkelbeer,Bommeldingen?!? geen idee waar jullie het over hebben hahaha,leg uit wat is het allemaal? En wel even een foto van Kyllian zn nieuwe sandalen spammen hoor. En ik heb geen geld teveel hoor ,alleen wel belastingvoordeeltje van 3500 dus kan best nog een keer naar turkije Robine:Shark Tale is idd niet zo leuk,Jelte heeft hem ook ,maar geen succes hier.Wel Nemo en BeeMovie is hier favoriet. Lis:Heh bah vervelend ja die plakkerige benen.Twas hier vandaag ook weer zo plakkerig.Wil je jou fotos van Vrijdag nog even naar me mailen?Vind ik wel leuk. Sap:Niet leuk dat je toch even moest werken in je vakantie,en jij volgende week ook alweer aan de slag,wat gaat het toch allemaal vlug voorbij he?Veel plezier in de dierentuin morgen.Welke ga je? Sens:Wanneer in spetember gaan jullie weg?2 weken toch he? Ik ga zo mn bed in.Ben ongi en heb dan altijd zo´n koppijn
Hola senorita's(alvast ff mn spaans oefenen ), Lis ik heb wel de kinderen zal even kijken dadelijk! En je laatste week..pff wat gaat dat snel joh. Ah gezellig met zn drie vannacht in bed..hihi. En wat een minuten joh niet normaal. Sap weer lekker naar de kapper geweest. Ook geknipt? En wat ben je lang vrij zeg, een maand zeker of niet? Balen van je werk zeg, dat maakt je vakantie ook minder vakantie. WEl extra betaald hoop ik in de avonduren? AM ik ken bikkel beer ook niet hoor. Wat voor zaak is het dan? En wat je zegt shoppen met dit weer is niks aan, vies klam. Wat lekker dat kyl nu in de vakantie wat meer doorslaapt! Robine lekker lang vakantie zeg! En met zn drie vier weken vrij, heeeeerlijk. En inslapen is ook rot met dit weer. Maar wel goed dat ze nu wel doorslaapt, gewoon weer zo'n fase heh... Fajah hoe was je eerste werkdag? Kel morgen lekker vrij dus, ga je lekker naar het strand? Wordt goed weer volgens mij. Ik vind dit weer echt niks. Geen oog dicht gedaan vannacht. Die kut airco die loopt te loeien, ja ik word dan wakker en kan niet meer slapen dus ding uit, ff slapen maar dan word ik weer warmer en dus weer wakker..pfff. Schiet dus niet op. Jaime heeft vanavond de buiten deur over haar teentjes geschaafd..oef brullen. Ik dacht wat heeft ze nou maar dat dus, heel stukje vel eraf en bloeden als een rund. Maar toen ze dat zag vond ze het interessant en brulde niet meer. Wij uitleggen dat dat au is etc maar dat was niet interessant. Huis nog niet geboekt trouwens..erg heh. WE gaan 23 aug weg en komen half sept terug...lekker hoooorrrrrrrrrrrrr.. lfs
Nou voor wie het niet kent: http://www.beren.nl/ Vandaag was het onbeperkt spareribs...ahoewel ik na 1,5 sparerib wel genoeg heb Fajah: dat is nog eens een leuk belastingvoordeeltje! Voor ons maar 30 euro volgens mij haha. Heb wel cao verhoging gehad deze maand Maar dat scheelt ook maar 30 euro per maand geloof ik. Sterkte met je ongi! Ik heb het deze maand maar overgeslagen Sens: irritant die airco zeg. Ik zou daar echt hoofdpijn van krijgen als je de hele nacht in de aitco zit. Arme Jaime Tis ook zo gebeurd bij ze he. Kyllian rende vanavond ineens naar een roltrap en wilde 'hooogg'...maar het was een roltrap die naar beneden ging. Was dus ook boem en schaafplekjes.
hoi hoi, Zo mijn vader is weer weg en Daynah heeft een leuke dag gehad. Ze zijn naar Leiden geweest, dus vlakbij Robine en Jill en ze is hartstikke lief geweest. Goed gegeten en geslapen. Diarree blijkt minder te zijn zei mijn vader. Ik had de ha nog gebeld en tot nu toe ziet het er positief uit. Ze moeten alleen nog testen op parasieten. Morgen dus lekker vrij. Ga even naar de prenatal toe. Moet een kadootje kopen. Ik had vandaag ook nog een goede vriendin aan de telefoon en die is zwanger van een 2de. Erg leuk dus, alhoewel zij erg last heeft van braken is het voor haar wel minder. Had ze bij de eerste ook en heeft toen zelfs nog een week in het zkh gelegen daarvoor. Hoop dat het nu niet gaat gebeuren voor haar. AM: leuke foto's van Kyllian en die sandalen zijn echt goedkoop zeg. LIS: Jeetje is dat alweer je laatste verlofweek, wat is het snel gegaan zeg. Niet normaal. Sap: Wat balen dat je terug moest komen in je vakantie zeg. En wat raar dat niemand het wilde leren die werkzaamheden. Ik zou daar echt flink van balen. Morgen lekker naar de dierentuin met zijn 3tjes. Gezellig hoor. Fijne dag iig. Robine: Ik vind het al knap dat Jill zo naar een film kan kijken. Doet Daynah echt niet. 10 min is al lang als ze dat volhoudt. Ik vind het ook weer leuk om jullie volgende week te zien. Hopen op lekker weer. Gaan we lekker een pannekoek eten Fajah: Je eerste werkdag alweer achter de rug. Ik ben precies zo hoor ook alweer aan het kijken voor een weekje in sep of okt. Lekker toch om er nog even uit te kunnen. Charissa: Wat fijn dat het zo goed gaat met Quinten en met Jayden nu ook. Lekker overal bij betrekken. Verder weet ik het even niet meer. Wanneer komt Semmi ook alweer terug? Zij is de volgende die gaat bevallen. Spannend hoor.....altijd wel weer leuk zo'n kleintje. Ik ga volgende week bij mijn collega op kraamvisite. Ben wel weer benieuwd met zo'n kleintje. Ik ga nu even lekker douchen. Tot laterrrrrrr. Lfs Kelly
Heel irri die hoofdpijn ,het bonkt dan echt zo altijd pffff niet lekker. Sooow jullie gaan wel erg lang naar Spanje sens.