November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensee: Heb je nog plek in je koffer over voor de 23ste ;)
    En die Jaime hahahahaha pijn was gelijk over. Ze wordt ws dokter.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ja familie Sens neemt het er wel van ;) Wij komen wel langs, huis is ws toch groot genoeg :p ;)

3. Ja AM de beren ken ik zeker wel. Hier zitten er echt veel in de buurt. Jummie jummie

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: gelukkig weer minder diarree bij Daynah. Daynah is toch altijd lief ;) Zeker bij opa hihi. Wat hebben ze in Leiden gedaan?

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel waar willen jullie heen in sept/okt?
    wij mss Turkije in die periode,maar weet niet of het daar dan nog lekker warm is?
    Ben een keer in oktober naar Bodrum geweest ,maar toen was het weer al minder,hoorde dat je dan naar de turkse riviera moet gaan,ik weet het niet?!?

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lekker eten en goedkoop! Ook makkelijk voor de kids, hier staat er altijd een springkussen.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ziet er leuk uit die beren am,maar nog nooit van gehoord of gezien,kennen ze in Zeeland niet joh ;)

8. Ze hebben lekker op een terras gezeten en Daynah heeft nog lekker een kindermenu gehad van de MAC. Ze wordt altijd veel te veel verwend.

Hier heb je geen springkussen en om eerlijk te zeggen hebben we Daynah eigenlijk nog nooit meegenomen. Mss maar een keer ook proberen.

We weten het nog niet Fajah. Ik zie wel. Eerst even kijken hoe alles loopt met ons huisje. Het wordt dan toch een last-minute. Ik ben nog nooit in Turkije geweest, dus ik zou het niet weten, maar koud zal het toch niet zijn dan?

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik ga mn bed in meiden ,heb net een paracetamol genomen(niet dat het wat helpt)
    Op naar weer een plakkerige nacht. :rolleyes:

10. Weltrusten Fajah. Ik ga nu ook lekker douchen en op tijd mijn bedje in. Slaap nu ook al een paar nachten slecht.
    Hoop dat Daynah morgen nog uitslaapt. Zal wel niet meer

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Truste allemaal!

Hier ook op tijd naar bed, kon vannacht ook heel moeilijk in slaap komen en was daarna weer steeds wakker.

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeieavond kletstantes ;)

Hier is het ook zoo heet. Milou ging gisteren pas om 21.15 uur slapen maar sliep vanochtend wel uit tot 10.30 uur :) Mama dus ook ;) Nu slaapt ze bij mijn ouders, daar is ze morgen ook. Heb ik ff een dagje voor mezelf, moet 's ochtends naar de vk, daarna ff poetsen en dan horizontaal in de zon denk ik :)

AM: da's geen geld zeg voor 2 paar schoenen maar wat je zegt..tis maar voor even. Heeft ie nu ook een grotere maat? Welke maat heeft ie? En heeft hij zijn hele bord met eten leeggegeten? Leuke foto's! Rennen is hier ook leuk...armpjes halfhoog met d'r handjes tot d'r schouders en rennen maar met die korte beentjes :) heel schattig.

Sappie, wat een ellende in je vakantie nog moeten werken en dan ook nog 's avonds :( Leuk hoor naar de dierentuin en ook nog naar dolfinarium. Wij gaan volgende week naar het dolfinarium...jammer anders konden we elkaar tegenkomen.

Fajah: succes met de ongi! Ik ben blij dat ik er weer een klein jaartje vanaf ben ;) Doen hoor nog een weekje weg in het najaar als het allemaal kan, heerlijk!

Sens, acherum die Jaime...knuffel voor haar! En wat gaan jullie lang :confused: naar spanje.....heerlijk zeg! Maar nog geen huis kunnen boeken, in welke streek gaan jullie ergens heen? Zal wel weer een villa van een huis worden dus wat AM zegt....we gaan gewoon lekker meeten in Spanje :D ;)

Charissa, geniet lekker van je kraamdagen nog! En rust lekker uit.

Kelly, gelukkig gaat het beter met Daynah! Zeker met dit hete weer lijkt het me vervelend dan hebben ze toch al zoveel meer vocht nodig. Jammer dat het niks is geworden met de kijkers...maar aan de andere kant kun je dan wel kijken om in het najaar nog eens weg te gaan ;)
    Hebben jullie een strand vlakbij?

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Eigenlijk heb ik niet zo'n last met slapen in de hitte. Heb er overdag meer last van. Wij slapen gewoon nog onder een zomerdekbed, is ook niet echt normaal denk ik maar ik word niet wakker ofzo 's nachts van de warmte dus zal wel meevallen.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou die beren ken ik niet hoor AM.

En ja meiden we gaan lang op vakantie dit keer. Ben er gewoon echt aan toe. Zo druk geweest het afgelopen jaar en vakantie in mei viel tegen qua weer. De broer van chiel gaat in exact dezelfde periode en zitten dan ook in die streek in spanje. Altijd heel gezellig.

FAjah volgens mij is turkije nog wel warm hoor in sept okt. Wij gingen vroeger wel eens naar rhodos in die tijd, af en toe regen maar dan zo'n hoosbui en dan was het over. Alanya en Antalya (nog beter) is wel warm volgens mij hoor!

Kel fijn dat daynah zich wat beter voelt.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wow Milou tot half 11 uitgeslapen, heerlijk zeg! Ik kan dat trouwens niet eens meer! Al is Kyl er niet, ik wordt dan toch vroeg wakker....
    Geniet lekker van je dagje rust!
    Kyl heeft niet zn hele bord leeggegeten hoor haha.
    Hij heeft nu schoenmaat 22. Zelfde maat als zn vorige schoentjes, maar zn hiel lag open van achteren en ze zaten aan de zijkant te strak leek wel. Beetje te stugge schoenen. Deze zijn veel flexibeler.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ik heb er geen moeite mee om lang te slapen ;) ze is om 8 uur wel even wakker geweest maar na 3 x mama roepen had ze er genoeg van en is weer in slaap gevallen.
    Zielig dat hij zo'n last van z'n schoentjes had, flexibele schoentjes zijn ook veel makkelijker. Milou heeft ook een paar waar ze echt niet meer blote voeten in moet, krijgt ze blaren aan de zijkant. Met sokjes gaat prima.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat een gekwek hier op t forum!

Brennied: Wow he, wat een tijden slaapt Milou! Slaapt ze dan s middags ook nog als ze pas om 1030 wakker wordt!? Heerlijk zo een langslaper! Hoe voel je je verder? Voel je de kleine meid al regelmatig schoppen? Kan je man t ook al voelen?

Kel: Jaja, eerst in mijn koffertje mee naar Tenerife om daar de 22e uit te komen en dan weer de 23e in t koffertje van Sens he...........nou mooi niet! Werken moet je! Hahahaha. Die Daynah met opa in Leiden, heerlijk hoor ff terrasje gepakt en mc gegeten! Hopelijk heeft ze geen parasiet in dr lijfje.

Am: Die Kyllian heeft een flink bord frietes voor zn neus zeg! En een springkussen erbij? Das leuk zeg. Al die berententen waar ik al ben geweest hadden dat echt niet.

Sens: Arme Jaime met dr voetje onder de deur. Zal wel ff flink brullen zijn geweest.........Heerlijk hoor 3 weken naar Spanje, zijn er nog wel genoeg huizen beschikbaar tegen die tijd? Moet je niet snel eens gaan reserveren?

Fajah: In t najaar zijn de Canarische Eilanden ook prima te doen! Volgens mij is t in Turkije ook nog wel warm rond die tijd. Ik ben eens in Alanya en Side geweest, vond t erg leuk! Dat was overigens voor John zn tijd, die krijg ik dus echt met geen mogelijkheid mee naar een Islamitisch land.

Lis: 3 Telefoons! Wow! Wes en jij zijn allebei nerds qua gadgets ;) Leuk dat Marijn in de Kinderen staat. Ik ben lid van de Ouders van NU, maar ga binnenkort switchen naar de Kinderen of dat bald voor 2 jarige+

Sap: Lekker lullig dat ze je hebben laten werken. Ook lekkere tijden ook zeg ;) Sjongejonge! Heb je wel 300% uitbetaald gevraagd!? Hahaa. Vele plezier morgen in de Zoo! Word wel warm hoor, kan beter een zwembad gaan opzoeken!

Ik ga mn bedje ook eens in............ff lekker lezen en dan zzzzzzzzzzzzz

Tot morgen!

Liefs

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wij willen donderdag naar Linneaushof gaan, maar het wordt natuurlijk erg warm. Iemand er al eerder geweest en is dat te doen met warmte? Zag wel dat ze er een zwemgedeelte hebben....

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine ook weltruste! Ik ga nu ook echt! Tot morgen!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa Linneaushof is onwijs leuk en een heel leuk zwembad erbij AM. Kijk maar eens op de site!

Deel Deze Pagina